Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Kde sehnat policajta (stojánek) na 21 Sport?? Jak ho tam připevnit??? BTW: sorry, nevěděl jsem kam to mrsknout...
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 12:38
došlo ti to???
Datum: 19. srpna 2008 12:38
máš to tammmmmmm
Datum: 18. srpna 2008 21:59
walczysko@seznam.cz
Datum: 18. srpna 2008 21:33
dej mi meil pošlu návod jak ho udělat
Datum: 18. srpna 2008 18:43
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
to asi neseženej, leda od někoho kdo si to udělal, ale když se budeš trochu snažit tak to uděláš made in home
Datum: 18. srpna 2008 10:53
 chlapi nemate nebo spís neprodate nekdo starsí spojkovej kos+spoustec na čz 180: díky za pripadny odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 19:18
Datum: 17. srpna 2008 19:18
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
 čau draci mohl by mi nekdo popsat na ICQ 303-904-265 jak slozit tachac na mustanga do 120km/h dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 19:46
 pls lidi mě když fika dam jen trochu nalo do otacek(třes spojku, ) nebo když se jenom rozjiždim tak vypadne kvalt. newim čim to je a doufám že nebudu muset pulit motor. když se rozjiždim musim ržet nohou řadičku nahoře. Když se rozjíždim na dvojku tak to nedělá. a ještě k tomu mi jednička nějak divně kope. nechcípne, jen prostě víc zaere asi tak na 0,5 vteřiny. asi to bude mit něco spol. s prvni otazkou. dřív to ale nedelalo pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 22:17
Jméno: kocour
IP: uživatel849
Kolečko na jedničku je na kratší hřídeli a je to to ,kterým se i nakopává.Závada vznikne tak, že toto kolečko má dvě ozubení slisované do sebe trubičkou. Trubička se uvolní a tyto dvě ozubení začnou mít vůli a to je příčina vypadávání 1 kvaltu.Při kvalitě dnešních koleček z polska, to je běžná závada, kterou jsem opravoval už několikrát.
Datum: 16. srpna 2008 22:17
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
jednickove kolecko to jsem nikdy neslysel jsou tam max 3 kolecka 2 hridele
Datum: 16. srpna 2008 21:28
Jméno: kocour
IP: uživatel849
Nejčastější příčinou tohoto jevu je rozsypané jedničkové kolečko.
Datum: 16. srpna 2008 19:43
Ještě může bejt pvolenej řadící automat. - Ty dva šroubky co jsou ze zhora na převodovce.
Datum: 16. srpna 2008 19:18
Jméno: pivo
IP: uživatel3408
se toho půlení bojíš?? dyť je to na hodinku i s opravou
Datum: 16. srpna 2008 18:54
Jméno: Monty
IP: uživatel13
taky bych to viděl na ohnutou vidličku
Datum: 16. srpna 2008 18:25
no dopr...
Datum: 16. srpna 2008 18:20
Řekl bych že to vypadá na něco s vydličkou a tomu půlení se asi teda nevyhneš.  )
Datum: 16. srpna 2008 18:18
 Zdravíčko draci potřebuju radu.Je zasouvcí automat u dvacítky,který je v katalogu náhradních dílů na straně 18 nahoře stejnej jako v 555 a nebo se z něj aspoň hoděj ty pružinky jak tam sou???Prosím poraďte draci abych zbytečně nerozpulil motor a pak mě to bylo na nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 19:15
Tak dik draci to rozpůlim a uvidim.
Datum: 16. srpna 2008 19:15
Jméno: standa
IP: uživatel3796
automaty dost podobny ale maj jiny pruziny a maji jiny ty ozubeny ctvrtmesicky co hejbou vidlickou(parez je mensi)..neco jde navzajem prohodit
Datum: 16. srpna 2008 1:00
automaty jsou jiný, pružinky ze staršího typu pasujou, když tam je jedna plochá pružina tvaru písmene omega tak to tam nepasuje
Datum: 16. srpna 2008 0:06
Jméno: fojta
IP: uživatel764
 zdarte,jak oznam ze mam ve spojce lozisko??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 14:56
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Dává ho tam výrobce, tedy pokud jsi ho nevyndal, je tam doposud
Datum: 15. srpna 2008 14:56
 mysliter že by do spojky šla dat umela kulička?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 23:14
Taky jezdim bez kuli ... jen de hur spojka nic vic
Datum: 15. srpna 2008 23:14
jedine ocelovů,plsatova kulička by sa ti tam rozdrtila
Datum: 15. srpna 2008 21:25
Dej tam svojí kuličku,ne dělám si prdel musí tam bejt ocelová,jestli máš starej ráfek s z kola tak v náboji jsou parádní kuličky.
Datum: 15. srpna 2008 20:18
to může napadnout snad jen ........ dat tam plastovou kulicku....zkus plastovej pist treba to pojede lip ne?
Datum: 15. srpna 2008 19:36
to ani neskousej ja ji tam blbec mnel a druhej den sem ji rozmack a vsude mozne se to zasprajcovalo takze nedoporucuju
Datum: 15. srpna 2008 18:17
mno plastovou tam 100% nedavej pac se tu muze roztrystit
Datum: 15. srpna 2008 16:51
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Stopro se ta kulička po pár stiscích za běhu motoru rozšmelcuje.. zkus klasiku - ocelovou
Datum: 15. srpna 2008 14:57
Jméno: 05
IP: uživatel765
a jakýho máš fichtla?
Datum: 15. srpna 2008 14:37
Jméno: Monty
IP: uživatel13
na co? já ji nemám už tolik let a nikdy nebyly problémy
Datum: 15. srpna 2008 14:14
Jméno: KAPA
IP: uživatel111
jestli nemaš kuličku tak tam dej normalní z nějakyho ložiska ja ju tam mam taky a pohoda
Datum: 15. srpna 2008 13:55
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
myslim že by ti tam dlouho nevydržela
Datum: 15. srpna 2008 12:52
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 je mozny ze na mym mustangovi nemam kulicku na spojce tata rikal ze tam zadna nebylo spojka vypina a nakopnou to jde taky je to vubec mozny
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 14:44
Jméno: 05
IP: uživatel765
standa  it já myslel v kartéru
Datum: 15. srpna 2008 14:44
Jméno: Monty
IP: uživatel13
kuličku tam nemám a sem spokojený... naprosto ideální spojka
Datum: 15. srpna 2008 12:17
Jméno: standa
IP: uživatel144
na O5 neni v motoru stejnak zadna kulicka,pouze v deklu
Datum: 15. srpna 2008 10:51
ja tam mam taky jednu tyčku a bez kuličky ,předtim to fungovalo krasne ale ted to nemužu seřidit,furt to prokluzje,nebo nevystavuje.....tak nevim
Datum: 15. srpna 2008 10:25
Jméno: 05
IP: uživatel765
tak se omlouvám, já mam totiž 05-ku, a ta má stejnou spojku jako pařez a 555
Datum: 15. srpna 2008 9:16
Jméno: standa
IP: uživatel3786
kulicka je tam naprosto k nicemu...tycinky na spojku si zasadne vyrabim a konce zakalim,tycinku mam z jednoho kusu a kulicku zadnou nemam a nikdy sem je nepouzival a nepotreboval...pouze u motoru z pareza je potreba ve spojkovym karteru,jinak tahlo spojky v karteru tu tycinku zlikviduje,roztlemi se to a odroli se to...to ze bez kulicky to jde ztuha je kec!!! pokud mas blbe vedeny lanko tak jde spojka ztuha a nebo v pripade ze mas na perkach spojky uz 3 podlozky protoze ti spojka jinak klouze...pak je ta spojka hodne fest,ale kulickou to rozhodne neni...
Datum: 14. srpna 2008 23:36
Jméno: barwis
IP: uživatel1121
ja mysim ze tam ma byt 5mm stejne jak ty tycinky
Datum: 14. srpna 2008 23:20
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
vubec to nejde ztuha lehounce to de zmacknout asi mam jinej tzp motoru treba ten motor tam neni origo je kupovanej pozdejc tak v 1986 jako novej
Datum: 14. srpna 2008 23:20
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_305.html tu je ta kulička!!
Datum: 14. srpna 2008 23:18
když sundáš výko od zapalování,tak ti z motoru vyčnívá tučka,tu vyděláš a nacpeš tam kuličku,bacha,mosí tam byt ta pravá,myslim 6mm,ale newim to jistě,mno a jak ju tam dáš,tak to tam natlačíš tou tyčkou a je to..ale mosíš tam dat tu pravou,nebo se ti to sekne jak mě,a budeš moset sundávat celou spojku,hodně štěstí!!
Datum: 14. srpna 2008 23:17
Jméno: 05
IP: uživatel765
dá se koupit v mototechně nebo i tady v e-shopu, nebo jí můžeš vyndat ze starýho ložiska ale musíš trefit velikost
Datum: 14. srpna 2008 23:16
Aha proto me po hodine jizdy boli ruka jak to de tezko... a kde se ta kule nachazi?Kdyz sundam ten karter tak nekde v ty ose bo kde? da se nekde koupit?
Datum: 14. srpna 2008 23:05
Jméno: 05
IP: uživatel765
je ale musí to jít hodně ztuha. já jí tam dneska dal a je to fakt velkej rozdíl
Datum: 14. srpna 2008 22:29
 ahoj kuci .mam problem se spojkou,dneska mi přestala spojka vystavovat a za boha sem ji nemohl seřídit.mam tam tu dlouhou tyčku a kuličku sem nenašel (u nekterych byvaj tyčky 2 a kulička)moch bych tam dat tuto kuličku nekam na konec ty tyčky? http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_305.html a ještě jeden dotaz,jak se šteluje spojka tou trubkovou desitkou a šroubovakem ,tak ten šroub mam uplne ožvejkany ,takže s nim nejde točit....nevite co s tim ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 23:05
čau myšáku jestli máš dobrý závit ve vypínací páčce tak použij imbusový červík M6 x30 ten je tvrdý a novou matku.Navař na trubkový klíč tyčku abys mohl dovnitř strčit imbus klíč,no a múžeš štelovat.Hodně štěstí
Datum: 14. srpna 2008 23:05
Já bych ti doporučil navař tam novou matku a dej novej šroub.S tou kuličkou ti asi nepomůžu já mam dvě jednu ve víku karteru a druhou mezi tyčkama a funguje to supr..
Datum: 14. srpna 2008 21:55
Jméno: vatkes
IP: uživatel1201
kamo.vubec že u některych byvaj.to maš špatne info,tam musi byt 2 tyčky a kulička.a tyčka je jedna mala a jedna velká.první dáš tu malou pak kuličku a pak tu velkou.už si poučen ted at ti radi ostatni.
Datum: 14. srpna 2008 20:20
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
 zdar, chci se zeptat, kdo z vas ma zkusenosti s tim prohozenim kolecek v motoru u fichtla(silna dvojka), jak to jezdi, a presne ktery ty kolecka se prohazujou, dik tomu kdo odpovi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 23:52
Jméno: standa
IP: uživatel3786
je to k nicemu...jak kdyz jedes na simsonu a z 2 chces dat rovnou 4...jinak je to dobry do kopců...
Datum: 14. srpna 2008 23:52
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
Nevim ale já to mám taky ale ještě jsem to neodskoušel.Jestli máš rozebranej motor a chceš mít motorku do krosu tak si to přehoď nemůžeš se splést.Vtěch kolečkách je zasunutá řadící vydlička.
Datum: 14. srpna 2008 19:21
Nevim ale já to mám taky ale ještě jsem to neodskoušel.Jestli máš rozebranej motor a chceš mít motorku do krosu tak si to přehoď nemůžeš se splést.Vtěch kolečkách jsou zasunutá řadící vydlička.
Datum: 14. srpna 2008 19:20
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
a kolik to asi pojede? 30? 40?myslim na tu dvojku
Datum: 14. srpna 2008 17:47
prohazujou se posuvny kolecka na predloze a na hlavni hrideli,sou tam jenom 2 posuvny,takze si to splest nemuzes,ja stim mam celkem dobrou skusenost,hodi se to spis na takovy technictejsi krosovy useky,spis kopce a tak,pac na rovince si stou dalekou trojkou moc neskrtas,musis hodne vytocit dvojku aby se chytla trojka
Datum: 14. srpna 2008 17:31
 ahoj nevíte kde bych sehnal protikus k segmentu na čz 180? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 15:36
dík
Datum: 14. srpna 2008 15:36
Datum: 14. srpna 2008 15:23
Jméno: Winc
IP: uživatel1439
 zdar představte co se mi stalo poskládal jsem motor poseřizoval jsem ho koupil novy kladívka atd.a až jsem ho uplně spravil tak jsem to jel projet a najednou jsem nemohl zařadit!!!a řadící páka mi chodila volně nahoru a dolů!!!!takže musím znova půliti motor!!!!!smůl!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 19:27
Ty vo..,to tě litiju že musíš znova půlit motor já ho půlil taky dvakrát.Ta závada bude asi v tom že ti vypadl ten zub ja je v tom segtmentu řazení mě to taky vypadlo.
Datum: 14. srpna 2008 19:27
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
podivej se jestli mas poradne utahly radici automat
Datum: 14. srpna 2008 12:19
 ahoj jeste ybchs e chtel zeptat,... u ty mi čz 180 nejde nakopavat pac ta nakopavacka prokluzuje,... ten proti kus proti segmentu je oholenej,...tak jesi envíte kde bych moch sehnat nakej jinej trebas pouzitej,...nebo taky jesi na strankach je? ja sem hledala presne ani envím jak to vyapda,... díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 14:42
Jméno: Hrubi
IP: uživatel3289
kdyz to nesezens dej okolo toho konopi...me to takhle jde,teda pokud to nemas uplne zbrouseni....
Datum: 14. srpna 2008 14:42
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
 Zdar,mám problém se spojkou na mustangovi vubec nezapíná i když pořadně utáhnu ten seřizovací šroubek prosim poraďte.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 19:23
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
Tak a je po problému mezilamela byla přilepená na korkový lamele a proto to navystavovalo.
Datum: 14. srpna 2008 19:23
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
Rozebral jsem to a zkontroloval pružinky v poho.spojkovej koš v poho. když jsem to dal do hromady tak normálně přitlačnej talíř se odsunoval když zmáčknu spojku tak to funguje.....no kolik milimetrů musí jít od lameli?..
Datum: 14. srpna 2008 14:58
Jméno: standa
IP: uživatel3786
musis spojku nastavit aby melo dobry krok(aby zabirala skoro po cele delce okynka na karteru)...pokud to uz nejde vic utahnout a furt to nezabira tak mas kratkou tycinku(asi 1CM by mel spravne cumet ven z motoru)....pak uz jedine jedna vec,(taky se mi to uz stalo) povolila se matice co drzela spojkovej kos na hrideli a jedina vec co drzela kos nahrideli bylo opreni o karter...vetsinou to z ty levy strany strasne chrčííí jak se to omyla o dekl..
Datum: 14. srpna 2008 12:42
Datum: 13. srpna 2008 22:48
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
Co když to potřebuje jen promazat,třeba jsou šprajclí kuličky...
Datum: 13. srpna 2008 21:44
Tím ro nebude,i když to porádně utáhnu že skoro nejde zmáčknout páčka tak to nejde kulíčky jsou v cajku.
Datum: 13. srpna 2008 21:37
Jméno: smajdi
IP: uživatel3781
možna ti vypadla kuliška ktera je umistěna před tou malou tyčkou
Datum: 13. srpna 2008 21:30
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
tak ti možná někam vypadla kulička nebo máš krátkou tyčku
Datum: 13. srpna 2008 21:30
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
to nsní možny kontroloval jsem je jsou ještě dobrý.....
Datum: 13. srpna 2008 21:28
Máš sjetý lemely.
Datum: 13. srpna 2008 21:02
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 zdarec draci tak sem rozmyslal a napadlo mna ze jak by to asi dopadlo keby sa spravili na fichtlovy do spojky ta vypln ne korkova ale dajme temu z nejakeho tvrdeho dreva napr. dub alebo hrab, neskusal nekdo?, co vy nato?, ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 12:37
Jméno: standa
IP: uživatel3786
to drevo se opali a shori(rozpadne se) muselo by to být savé jako korek,potom by to melo mozna nejaky vyznam...
Datum: 14. srpna 2008 12:37
Jméno: cpivo
IP: uživatel3408
fungovat ti to asi nebude.. protože korek nebo ferodo jsou pružný materiály.. a ty dřeva cos vyjmenoval seu všěchny tvrdý.. pružný sou taky ale ne tak jako korek.. a kdyby to třeba z toho dubu fungovalo tak by se to asi používalo a ještě zrovna ten dub bycvh fakt nedoporučoval protože reaguje s kovem a to tak že kov rezne.... jinak vyjde levněji dub a líp se schání než korek..
!!!!!starý páni konstruktéři moc dobře věděli proč to dělaj zrovna takhle!!!!!!!!!
Datum: 13. srpna 2008 21:09
Jméno: zeli
IP: uživatel175
kdyz se s tim budes srat klidne to kzus jestli to bude fungovat.. ale rek bych ze to fungovat nebude.. to srani za to nestoji
Datum: 13. srpna 2008 20:49
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Lepší je nepatlat se s tim a koupit ferodo
Datum: 13. srpna 2008 20:49
Jméno: lukas
IP: uživatel1217
 čau hoši.......včera sem kamošovi pulil motor u fichtla, ale nemužu sundat promární kolečko! motor už mam rozpulenej, ale on chce měnit ložiska a gufera a ten primar prostě potřebuju sundat ale nechce se mu....... jo a stahovák bohužel nemam...... ( a jinak je to zajímavej motor v tom, že nema číslo motoru-přebroušený neni!!!!!)
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2008 19:04
Jméno: mapro.
IP: uživatel1847
a jak si bouchnul do klikovky tak z toho byl vybrator ne?
Datum: 13. srpna 2008 19:04
Jméno: motor
IP: uživatel680
já jsem to delal tak že jsem se opřel 2ma pořádnejma šroubováka ze spoda a pak jsem přes mosaznou tyč pořádne bouchnul na tu klikovou hřídel jak je na tom to prymární kolečko a melo by to odskočit když ne tak to skuz ješte jednou jo a na ty šroubováky musíš co nejvíc tlačit
Datum: 13. srpna 2008 14:16
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
zdarec.. můžu ti poslat fotku toho stahováka na icq - 462-457-878, podle fotky ho uděláš hned.. jinak to číslo motoru tam nejni proto, protože si koupil komplet novej motor jak mám já... ale to uš báde nákejch pár let.. asi 20? neim.. prej táta přišel do mototechny, že chce jeden motor na fechtla, dal mu 1 200, a měl novej motor  samozřejmě bez toho čísla..
Datum: 13. srpna 2008 10:23
Opravdu ten stahovák si sežeň,ale on se i vyrobit jednoduchým způsobem....kdyštak ti napíšu jak.
Datum: 13. srpna 2008 10:17
Opravdu ten stahovák si sežeň,ale on se i vyrobit jednoduchým způsobem....kdyštak ti napíšu jak.
Datum: 13. srpna 2008 10:15
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
ja bych si bejt tebou sehnal ten stahovak,je to nejpohodlnejsi a zaroven pro motor nejbezpecnejsi reseni,nema cenu to skouset nak vypacit,akorat zkurvis tesnici plochy
Datum: 13. srpna 2008 9:47
Posl.aktualizace: 13. srpna 2008 10:24
Jméno: k
IP: uživatel3719
s falcem jak na 21 ale pekny vyfuk
Datum: 13. srpna 2008 10:24
Jméno: standa
IP: uživatel3772
prave ze origo tam ma byt koleno s falcem. na vyfuku na mustanga i na 21 je koleno s falcem....jediny vyfuk z nabidky na ktery neni potreba koleno s falcem je ta cinska nahrada za 700,-
Datum: 12. srpna 2008 23:54
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Melo by tam byt koleno obyc, bez falcu
Datum: 12. srpna 2008 22:15
Jméno: Jirka18
IP: uživatel1434
 zdar jawaři, mám problém z babetou, kdyz ji na kopnu takjede pořád do zadu. Nedá se tomu veřit ale je to tak . zkoušel jsem vše ale pořád jede do zadu. prosím poradte, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2008 23:05
NEMELS NAHODOU ROZPULENEJ MOTOR??? JESTLY JO TAK JESTLYS TAM NEDAL OBRACENE TU VOLNOBEZKU TOPAK JEZDI PO ZADU TO KDYSTAK ZAS MUSIS ROZPULIT A OTOCIT JI
Datum: 12. srpna 2008 23:05
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Souhlas s tomoncik. Zřejmě máš předstih za horní úvratí, tedy v tomto případě bych jej nazýval spíš ,,zastih,,  . Pravděpodobně když ztrácí sílu našlápnutí, tak se na chvilku zhoupne nazpět a to mu při takovém nastavení předstihu vyhovuje líp než jak je běžné mít smysl otáček a chytne. Toť moje vysvětlení.. Taky se mi kejva rozjížděla nazpět, vzniklo to vytažením na chvilku klíčku a když to louplo zpět a já zasunul bošárnu, tak se změnil smysl otáček.. sranda byla že jsem nic zlého netušil... naštěstí jsem za to moc nevzal, ale asi bych se nestačil divit  No ale myslím že i tah nebyl uplně košer, takže spíš by to chcíplo i tak...
Datum: 12. srpna 2008 22:29
co já bych dal za zpátečku,,
Datum: 12. srpna 2008 20:32
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Mas zrejme predstih za HU, zkontroluj ho...
Datum: 12. srpna 2008 20:30
nevim ale fichtl se dal roztlačit do zádu a jel taky dozadu ale u babety nevim, ta kji skus normla rošlapat dopředu to nejede?
Datum: 12. srpna 2008 20:27
Tjn to te pak budou vsichni brat jako Hustodeamonskyho Speedyho alias na babete jedine pozadu  a jestli to je fakticky pravda tak co resis? Votocim motor a jedu do predu neeeeee ?
Datum: 12. srpna 2008 20:13
Jméno: dachl21.estranky.cz
IP: uživatel720
tak se nauc jezdit pozadu a bude z tebe velkej king
Datum: 12. srpna 2008 20:10
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 cau, ktery loziska sou lepsi SKF nebo ZKL? na fika...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2008 0:01
Jméno: standa
IP: uživatel3772
SKF.....svedska kvalita....o made in poland jsem jeste neslysel...
Datum: 13. srpna 2008 0:01
Jméno: mara
IP: uživatel426
na kliku jedine nsk pac jsou asi o pulku levnejsi nez skf a casto se stane ze na skf je made in polad coz na nsk nehrozi
Datum: 12. srpna 2008 22:53
Souhlasím.....osobně nic jinýho na kliku nedávám....! Do převodovky dávám ZKL tam to zase tak moc nehoří. Ale kliku dávám do SKF je pravda, že jsou dražší ale mít v ruce SKF a ZKL vedle sebe....to se nedá popsat....! A to chování motoru...! Abych to upřesnil nemám obyčejný motor....to hraje taky svoji roli. Do sériáka....nevim no....tam asi stačej ZKL....(ty sem tahal ze závoďáku po sezoně modrý....)
Datum: 12. srpna 2008 21:16
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
asi jo.. dival sem se na net a stejný ložiska od SKF jsou minimálně 3 krát dražší než to samý od ZKL
Datum: 12. srpna 2008 19:50
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
Určite SKF. Odporúčam dať ich na kľuku, na zvyšok bohate stačia ZKL
Datum: 12. srpna 2008 19:36
 ¨čauves mam takovej dotazek...čim muže byt to že když chci fichtla vytočit do otáček a mam tam jedničku a držim spojku...tak jak dám třeba už jen pul plynu...to udela takovej skripavej zvuk a vypadne rychlost....muže to byt tim že je špatně seštelovana spojka?.....díkes
omlouvam se za pravopisne cgyby
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2008 13:19
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Spis bych to videl na radici automat... mozna sou unavene pruziny
Datum: 12. srpna 2008 13:19
|



|