slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  189  190  191  192  193  194  195  196  197  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau lidi mám dotaz.... až teď sem si vsiml že ten 9z je primár.. a já myslel ze na retaz co pohani zadni kolo....... toto bude vic tahnout nebo rychlejs jet? thx odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2008 17:04
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel3035    
9 zubový primární kolečko je nějaký moc pomalý, to 1 a 2 pojedeš po zadním kole :-P Jinak bys asi musel zkrátit řeťaz.
 
 
Datum: 11. září 2008 17:04
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
zdarec kolik mi prida na rychlosti 14z kolecko neiste te mi podle toho kolik jedu ale kolik vam to pridalo a jestli to hodne ubralo na tahu diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2008 12:55
 
 
 
 
Jméno: PIPIK23      IP: uživatel4062    
PODLE MEJCH ZKUSENOSTI JE TO UPLNE JEDNO PROTOZE KDYZ TAM DAS TO MENSI TAK TI TO LIP POTAHNE A TEN MOTOR SE POTOM RYCHLEJC A VIC VYTOCI A S TIM VETSIM TO O NECO MIN TAHNE MIN SE TO VYTOCI A MIN TO RVE:-)ALE JEDE TO TAK NASTEJNO.....JO MYSLIM ZE TY KOLECKA NEMELY 13 A 14 ZUBU ALE 12 A 13
 
 
Datum: 11. září 2008 12:55
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel82    
moc to nepřidá ale rozdíl poznáš až budes vyjizdet kopecky
 
 
Datum: 11. září 2008 12:01
 
 
 
 
Jméno: vláda      IP: uživatel4048    
čau draci prosímvás mám 250/559 Panelku a šteloval sem spojkovej koš páč se něco pokazilo. Teď ale nevím, jak tam správně vložit startovací segment na startovací hřídel, poradíte?doposud se mi to nepovedlo jinak než že šlo jen řadit, ale né zatlačit a otočit dozadu na nakopávačku.dík:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2008 13:57
 
 
 
 
Jméno: vlada      IP: uživatel4048    
tohle mi ale vůbec nepomohlo dělal sem to tak i předtím a nešlo to
 
 
Datum: 09. září 2008 13:57
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musis tu pruzinu napruzit jako otocit a normalne to tam dej
 
 
Datum: 09. září 2008 13:41
 
 
 
 
Jméno: kkll      IP: uživatel2971    
zdarec mate zkusenosti s 9z primarnim koleckem prej je to fakt sila ale zajima mne to kolecko je mensi takze vysoke otacky oprtoti puvodnimu nepomohlo by treba 15 zube sekundarku do rychlostiprotoze mam velkou silu takze bych to mel upa paradne rozjet ne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2008 9:41
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jak pise dj.nasty je naprosto zbytecnej prevod...celkove je to zbytecny...kolik to jelo??? 25km/h jak fréza?? ta odveze i 10 lidi a taky vyjede vsude ....a ma tretinovou spotrebu :-D
 
 
Datum: 10. září 2008 9:41
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
¨ja mel moznost projet se na fichtlu se zajetym 8 vybrusem ,primarem 9/34 a sekundarem 10/75... je to fakt mazec, po ceste me predjizdeli cyklisti ale kazdej kopec klidne ve dvouch jak nic :-D
 
 
Datum: 09. září 2008 14:13
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel82    
mám 9 zubů na primáru a 10 na sekundáru a při laxním přidáním plynu de na zadní jak nějaká kroska
 
 
Datum: 09. září 2008 12:02
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
¨nemen priparni prevod kdystak zmen sekundarni
 
 
Datum: 08. září 2008 21:50
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
puvodni primarko ma 14z
 
 
Datum: 08. září 2008 21:31
 
 
 
 
Jméno: mrcin.M      IP: uživatel111    
no to puvodni primarko ma 11 ne ? a když tam dals 9 a daš na sekundar 15 zubý tak to bude jako kdybys tam nechal 11 zubý a na sekundáru 13 zubý . Opravte me jestli se pletu.
 
 
Datum: 08. září 2008 21:23
 
 
 
 
Jméno: MartinTobi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je nějaký velký rozdíl mezi ložiskama na fechtla na kliku SKF a ZKL teda kromě ceny? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2008 16:22
 
 
 
 
Jméno: manson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v krámu povídali že rozdíl je asi jako mezi mercedesem a starou škodou 120
 
 
Datum: 11. září 2008 16:22
 
 
 
 
Jméno: sergej ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě v kvalitě ale na fechtla ti úplně stačí zkl já je dával na j250/559 a j350/634 a spokojenost
 
 
Datum: 09. září 2008 12:40
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
ze by kvalita
 
 
Datum: 08. září 2008 21:26
 
 
 
 
Jméno: Tomáš Černoch      E-mail:      IP: uživatel810    
zdarte hoši mam dotas na babetu 210 nějak mi blbnou rychlosti vubec se mi tam nechce hodit 2 a když to hodim na stojan tak musím chvilku počkat at se tam hodí 1 poratte mi prosím kde a na co se mam podívat dík za odpověd . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2008 16:24
 
 
 
 
Jméno: manson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pakny v hajzlu, gufero na klice možná v prdeli (olej se dostane do odstředivky a 2stupen to nezaradi....) je vic moznosti tak sem mel tenhle problem
 
 
Datum: 11. září 2008 16:24
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel2952    
ahoj draci,...poradte hledam a nemuzu tady najít ale nekde to tu urco bude,..hledam to kolecko na 4 prevodovej stupen,...u čz 175 díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2008 22:14
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se mussi poradne kouknout:-)
 
 
Datum: 07. září 2008 22:14
 
 
 
 
Jméno: horysr      IP: uživatel606    
Chlapi,chci se vás optat,jakou víšku mají na čelistech brzdy ty brzdové destičky když jsou nové? Dik za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2008 11:20
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim, chtěl bych se zeptat jestli někdo máte zkušenosti s tou nýtovací spojkou pro primár. Myslite že bude stačit když kladivem sploštím ty honce? nerozpadne se to za jízdy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2008 11:33
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stačí to nasadit na řetěz a rozklepat kladivem, ale bacha, abys to nerozklepal moc, musí se to hejbat, na ty konce těch čepů nepůsobí moc velký síly, takže by to mělo v pohodě vydržet
 
 
Datum: 07. září 2008 11:33
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1929.html
 
 
Datum: 07. září 2008 11:13
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jakou spojku myslis!!??
 
 
Datum: 07. září 2008 10:58
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel1215    
Čuss draci jak prřijdou tyčinky a kulička na mustafovi od vika až k lamelam a kolik je v mustangu ložisek ... pište a dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2008 10:45
 
 
 
 
Jméno: manson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 20,21,05,23 mela přesně jak tady píšou kuličku, krátkou tyčku, kuličku a dlouhou tyčku a jawa 550 a 555 má jen dlouhou tyčku a jednu kuličku v karteru.
 
 
Datum: 07. září 2008 10:45
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady to máš po lopate kuliča-malá tyčka-kulička-velká tyčka-kulička dáš ju do kartru.V mustangu sou tri ložiska 6303 c3 dva kuse,6004 jeden kus
 
 
Datum: 06. září 2008 14:24
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vsecho co jsem taj psal jsem bral jako od spojkoveho kose ke krytu zapalovani
 
 
Datum: 06. září 2008 11:58
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo i sesa taj ma jen dve dlouha meri 110mm a kratka 25mm kulicka prumer 5mm ale kdyz das 4mm kulicku tak se nic nestane
 
 
Datum: 06. září 2008 11:52
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechci se hadat ale motoru jawa 50 pionýr jsem mel rozpulenejch tak asi 500 jawa 550 a 555 a jen jednu tycku je to tak ze tam ma kulisku a dlouhou tycku a jawa 20,21,23 maj kratkou tycku kulicku a dlouhou nejaky 3 tycky top asi uz nekdo delal doma ze mu to nevipinalo ale origo jsou 2 a jedna kule
 
 
Datum: 06. září 2008 11:49
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
oprava ojic ´= ojnic, klikove=klikovce mě se sere klavesnice
 
 
Datum: 06. září 2008 11:39
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chyba... jsou tam tři tyčky a dvě kuličky (jedna tyčka i s kuličkou bejvá zasekla ve spojkovym koši... a je to takhle od spojkovyho koše kratka kule krratka kule dlouha a na fichtlovi je jedno ložisko na klikove jako na píst, jedno u magneta jeno u primarka, jedno pod spojkovym košem a jedno pod sekundarem. mno a to je asi vsechno... jinak někdo má předělaný místo ojic ložiska...
 
 
Datum: 06. září 2008 11:37
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kratka kulicka dlouha ticka
 
 
Datum: 06. září 2008 11:19
 
 
 
 
Jméno: linkon250      E-mail:      IP: uživatel4006    
nevadi ze na 250 mam len 4 lamele odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2008 8:46
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevadi,,, perka mel jen 4 a prvni kejvi taky
 
 
Datum: 05. září 2008 8:46
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
Zdarec mam dotaz jak by jel pionyr když bych na něm udělal takovouto upravu. Viz. schema na strance je to v pudorysu (je to v malovani na autocad nebyl čas) . Diky moc . http://uloz.to/722883/Pincek.bmp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2008 22:50
 
 
 
 
Jméno: ada      IP: uživatel3382    
upna picovina si zmen sekundar jen rozetou a sek. koleckem a nedelej tam 2hridele na vic a tak vetsi odpor
 
 
Datum: 05. září 2008 22:50
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
nj
 
 
Datum: 04. září 2008 21:26
 
 
 
 
Jméno: Kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud je ten soubor jenom obrázek, pro příště bych ho doporučil uložit v jiným formátu (ušetří to velikost souboru) a hlavně bych to dal na nějakej server specializovanej pro zobrazování obrázků ;-)
 
 
Datum: 04. září 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4000    
jj diky
 
 
Datum: 04. září 2008 19:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3986    
uplne stejne jako kdyz tam das 14 rozetu,usetris metr retezu a zbytecny loziska a hridel ketry ti akorat budou ubirat vykon az se zanesou...prijde mi to zbytecné...kdyz uz chces jezdit pomalu do kopcu a rychle z kopcu tak tam dej jenom 14 rozetu dopredu a je to...
 
 
Datum: 04. září 2008 15:08
 
 
 
 
Jméno: marek      E-mail:      IP: uživatel3705    
muj kamos ma 250 panelku kdys chce podradit z 3 na 2 najdnou je tam neutral jel sem na tom taky avzdy kdys sem jel a podradil tak se to dostalo do neutralu nevim co by s tim mohlo byt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2008 12:10
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
asi to bude v tom automatu ty dorazi nejake posolichane nebo nenazari vam nahodou radici paka trřeba do stupacky?
 
 
Datum: 04. září 2008 12:10
 
 
 
 
Jméno: Offroader      E-mail:      IP: uživatel3811    
Mám problém... Jel jsem celkem kopcovitou trasu, a když jsem vyjížďěl poslední kopec tak mi pincek zastavil... Na tom by nebylo nic neobvyklého, kdybych neměl zařazenou 1 a plný plyn... Čumím jak péro, spojku nedržím, kvalt tam je, a nic... takže verdikt v celku jasný, odešla spojka, potvrdil jsem si to když jsem ho chtěl nakopnout, startovácí páka bez odporu, rozběhnout ho nešlo, takže jakoby pořád stisknuta spojka. Fajn, 15 km jsem ho odtlačil, a doma jsem se snažil rozebrat převodovku... Pravá strana (u start páky) v pořádku, ale vlevo přiškvařené šrouby. Ještě nikdy jsem se v tom nehrabal, nevím jak na to, tak prosím o pomoc.. Kudy se tam dostat, co opravit nebo vyměnit... P.S: Soráč za tu slohovku, ale je to moje úchylka.. Offroader odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: Offroader      IP: uživatel3811    
No, díky za rady... Ale jsem z toho celý PAF... zítra to zkusím shodit.....
 
 
Datum: 04. září 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel82    
nestačilo by jen povolit seřizovací šroub?
 
 
Datum: 04. září 2008 12:11
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
ja jsem uz primarni retez taky prerval a taky je mozne ze mas omlete drazky u sekundarniho kolecka na tej hridely co drzi to kolecko to se mi taky stalo ze nebilo kloune dotahle a jak radis nebo se rozizdis tak to dostavalo narazi az se to umlne vymlelo ty drazky skus to nastartovat zarad a koukni na tu hridel jestly se toci a jestly kolecko nahodou nestoji jestly jo tak to muzes rozpulit a vymenit zdar
 
 
Datum: 04. září 2008 12:09
 
 
 
 
Jméno: marek      E-mail:      IP: uživatel3705    
myslim ze je to ten primarni řetez a nahodou dvojka ti njede?
 
 
Datum: 04. září 2008 10:21
 
 
 
 
Jméno: vencik      IP: uživatel730    
Mi se to stalo že se urval primarni řetaz. Lamelovy koš ho potlačil a cele se to namotalo a nešlo hnout ani s klikou
 
 
Datum: 04. září 2008 6:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
tipoval bych to na nejakou jinou zavadu....plechova lamela bez zubu je spatna,trochu klouze ale jede to s ni...kdyz ti vyskoci segrovka tak okamzite uslysis ze ti to pero dre o karter a kdyz se ti povoli spojka z hridele tak nikdy nevypadne,zustane oprena o dekl,nepujde spojka,ale pojede to....jedine ze se povolila primarni rozeta,ale to se samo od sebe nikdy nestane...jedine zes ji tam nedavno daval a blbe si ji narazil na kuzel a poradne nedotahnul....pak uz jedine ze prasknul primarni retez,ale to jsem jeste nikdy nevidel a nezazil a to uz jsem leccos videl....jinak srouby poklepej,pokud to nepomuze tak je vem naklepavacim povolovakem a nebo je nasekni a povol...do deklu klepnes gumovou palickou a je dole...pak uz uvidis co se deje
 
 
Datum: 03. září 2008 22:34
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jinak ja jezdil na holou mezilamelu a v pohode :-)
 
 
Datum: 03. září 2008 21:31
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
on ma problem ten ze mu nejdou povolit srouby imho.... ja bych vedel jak ale nevim jak to vysvetlit.. najdi si sroubovak kterymu ta kovova tycka prolejza az na konec dej ho na hlavicku sroubu tak aby kdyz na nej poklepes kladivem tak to tim sroubem otocilo tak aby se povolil... tak to funguje vzdycky...
 
 
Datum: 03. září 2008 21:29
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Rozeber to a uvidis:-) asi ti vyleteli pruzinky co drzej lamely, nebo mezilamela prisla kompletne o vystupky(zuby)
 
 
Datum: 03. září 2008 21:19
 
 
 
 
Jméno: beton      E-mail:      IP: uživatel3912    
předně vypust olej z motoru šroub na spodku motora potom povol matici šaltr paky a sundej šaltru pak povol šrouby leveho karteru pokud to nepujde sundat tak je poklice ještě přilepena vem šroubovak a strč ho do jakekoliv diry po šroubku a mirně zapač kartr se odlepí. potom uvidíš sam co je je se spojkou
 
 
Datum: 03. září 2008 21:07
 
 
 
 
Jméno: unnamed      E-mail:      IP: uživatel2900    
borci co je toto za pneu http://www.sesa-moto.cz/galerie/fichtl_pionyr/id_12540.html libi se mi a chi ho koupit..dik za odp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2008 22:54
 
 
 
 
Jméno: unnamed      E-mail:      IP: uživatel2900    
*gumy
 
 
Datum: 03. září 2008 22:54
 
 
 
 
Jméno: unnamed      E-mail:      IP: uživatel2900    
kyvacka ma 16-ky kola???..a dumy asi nikdo nezna..co :-P
 
 
Datum: 03. září 2008 22:52
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
a když by to od rozety na ten system bylo větší než to druhý co de na motor tak by to mělo valit ne ?
 
 
Datum: 03. září 2008 22:37
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Pokud dobre vidim tak to kolecko je stejny... takze to vliv na vyon ani rychlost nema:-)
 
 
Datum: 03. září 2008 21:08
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
hej všimli jste si toho jak jeden řetaz vede z motoru na ozubený kolečko na tom ramu a vedle je druhý kolečko a na tom je řetez od rozety , nemala vychytávka. Myslite že to ma nějakej vliv na silu nebo na rychlost ?
 
 
Datum: 03. září 2008 20:22
 
 
 
 
Jméno: Ivan      IP: uživatel111    
proč má ten valec na černo ?
 
 
Datum: 03. září 2008 20:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
ty rafky vypadaji ze jsou sirsi...z kyvacky...na obyc rafku ti to udela z ty gumy bambuli
 
 
Datum: 03. září 2008 18:33
 
 
 
 
Jméno: unnamed      E-mail:      IP: uživatel2900    
mozna da..me spis zajima esi negdo nezna to pneu ..potrebuju znacku nebo nazef
 
 
Datum: 03. září 2008 16:57
 
 
 
 
Jméno: aaa      IP: uživatel111    
no vypadá fatálně, tak 100km/h bych řek že dá
 
 
Datum: 03. září 2008 16:52
 
 
 
 
Jméno: Ciza175477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jestli mas dost penez tak si je kup
 
 
Datum: 03. září 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: VentylV      E-mail:      IP: uživatel3977    
zdravim, rad bych sehnal matici na 10z kolecko, muzete mi prosimvas dat odkaz? ja jsem to nenasel, tak se obracim na vas, dik moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
Dr.fik: on myslel osoustružit jakoby rovnoběžně se závitama (aspoň teda doufám že to tak myslel protože jinak je to blb, a tím neříkám že já nejsem)
 
 
Datum: 04. září 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ada:Když normáĺní matici o kousek osoustružíš tak bude kulatá.A jak ji pak utáhneš aq zajistíš podložkou?
 
 
Datum: 03. září 2008 14:03
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
kdyz normalni o kousek osoustruzis tak ti to tam pujde taky
 
 
Datum: 03. září 2008 10:17
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Datum: 02. září 2008 22:17
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Matice je na stejna kolecka stejna... pokud samozrejme myslis sekundarko:-)
 
 
Datum: 02. září 2008 21:26
 
 
 
 
Jméno: Fido      E-mail:      IP: uživatel3965    
Cau vsichni moc vas prosim o radu je to dulezity,hele me u fichtla v jednom motoru nejde zaradit vubec 3 a v druhym zas vypadavaji rychlosti tak sem usoudil ze to je radicim automatem jak mam opravit ten prvni nebo ten co vypadavaji rychlosti, nebo jak z obou udelat jeden funkcni diky predem moc!!! a omlouvam se za carky hacky a chyby :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2008 14:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
ten cos mi vyfotil je OK,jeste bych ho ale potreboval videt zezhora,jestli neni presazenej na tisicihranu....a pokud neni presazenej na tisici hranu tak je to tim duvodem co psal ADA v prvnim prispevku...zarazeci sroubem...a ted kdyz mas vyndanej automat tak si s nim skus radit v ruce a ta 3 by ti tam mela jit...
 
 
Datum: 03. září 2008 14:11
 
 
 
 
Jméno: Fido      IP: uživatel3965    
bouzel sem ted rozbyl fotak skusim nekde sehnat ale jak ten co vypadava tak ten kde nejde 3 uplne stejny zuby fakt sou na tom stejne
 
 
Datum: 03. září 2008 14:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
ty dve fotky cos mi poslal je ten automat co na nem nejde trojka??? mohl bys jeste poslat foto druhyho automatu??? podival bych se jestli by na nem nebyli lepsi zuby...
 
 
Datum: 03. září 2008 13:58
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel3979    
urcite...
 
 
Datum: 03. září 2008 10:08
 
 
 
 
Jméno: Fido      IP: uživatel3965    
aha prosim kdyz ti poslu foto toho automatu co mam udelat zakrouzkujes me to treba na ty fotce?
 
 
Datum: 03. září 2008 7:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3970    
pokud jsou to motory stejnyho provedeni tak je oba rozhod a postav z nich jeden lepsi...na automatu je dulezity jaky ma zuby!! nesmeji byt kulate,ale spicate...pokud jsi trosku sikovny,tak slozis i ten automat..
 
 
Datum: 02. září 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: ada      IP: uživatel3382    
to ze ti tam nejde 3 tak to bude dorazovem sroubkem na automatu musis oddelat segerovku na tom automatu vytahnout to a dat to o kus vedle o zoubek
 
 
Datum: 02. září 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: ttomtomtom ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarte mam dotas mam babetu 210 a když jezdím tak mi zničeho nic za chvili jakdyby se začla dusit a plyn vubec nereaguje a kdež zastavím tak zdechne např: jedu po polnačce a jedu tak 40 a zničeho se začne dusit jak zastavim tak zdechne znovu rošlapu a jede zas tak 2km a většinou se to stava když je zahřata a vposlední době to je čímdal častěji díky za odpověd.????????????????????????????????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2008 9:02
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel3705    
nevim delalo to mymu kamosi a us nedela fakt nwm
 
 
Datum: 02. září 2008 9:02
 
 
 
 
Jméno: linkon250      IP: uživatel3941    
mne to tez robilo a mohlo bi to bit ze mas velku hladinu benzinu a on sa nahromadi ve valci a neskur odpali a tim padem ti to dusi alebo mas spatni tyristor
 
 
Datum: 01. září 2008 22:27
 
 
 
 
Jméno: Cechy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mám ten samej problém kdyš jí dávám pokuř tak to taky chcípne ale dá se to seřídit na karboši těma šroubkama dávam hodně bohatou směs a mám puštěnej kohoutek co nejvíc pakto jede třebas i hodinu v klidu ale motor babeta je hroznej shit chci ho vyměnit za fichtláckej ten je lepší
 
 
Datum: 01. září 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: H3G1N ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj to mam stejny problem akorat mne to neujede 2 km jak tobě ale ujede mně to tak 100 metrů a začne se to dusit. tak nevím co s tím tak mně dyštak poradte. Díkes.
 
 
Datum: 01. září 2008 19:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
priste to sem davej jenom jednou
 
 
Datum: 01. září 2008 19:00
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
zdravim neska sem pučil kámošovi fichtla tak na 200m (nejel sem s nim) a od tý doby mi dělá když zabrzdim přednim tak se mě kolo jakoby natočí doprava (vidle je furt rovně) připadá mě to jako by pravý tlumič nějak nedržel a při větším náklonu to min drží stabilitu (logicky :-D) nevíte někdo co s tim ?? jak to ted spravit ?? - při brzdění je to fakt nechutné jako by podjíždělo přední kolo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
unavene pružiny to sa mě nejak nezda pač až do ted to šlapalo jako nové (a jezdim s tim po silnici ne po poli atd..) eště sa s tim pohraju (jet se s tim už bezpečně dá tak v poho)
 
 
Datum: 01. září 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Zrejme mas unavene pruiny:-), nebo vymonti svetlo a koukni se tim otvorem, jesi nejsou povolene tlumice z vrchu...
 
 
Datum: 01. září 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
dik na tu vazelinu sem v rychlosti zapomněl je normalni že když fichtla zvednu na zadni (na mistě) tak mě to kolo (ty tlumiče) se natáhnou - poskočí dolů tak o 1cm ??
 
 
Datum: 01. září 2008 20:04
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Namazals ho vazelinou? neni to pouzdro nak poruseny? prstem skontroluj kdystak vybrus
 
 
Datum: 01. září 2008 19:35
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
všechno Ok všecko sem udělal enom sem ho tam nedal nove ale puvodni ( nemam nove po ruce) a ted mě ten tlumič nejde plynule (pouze sekaně) když tam dám kolo tak se zasekne a mosim to vzdvyhnout aby se vrátil - nemám s vidlema na fíkovy žádné zkušenosti ( nikdy sem to neměl rozdělanné až ted)
 
 
Datum: 01. září 2008 18:59
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Sundej kolo, vysroubuj tlumic(je namontovany na pruzine zavitem, pak ho vyndej naklepej novy futro... vybrus ho pac tam tlumic pude hur a zas zamontujes slozis a jedes
 
 
Datum: 01. září 2008 18:15
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
jj dik za odpovědi vypadla mě ta silonová kravina je to uplně dole ale nwm jak to s tama mam zas dostat a dyt nahoru(zpátky) zavazá mě tam tá guma co to kryje před prachem
 
 
Datum: 01. září 2008 18:02
 
 
 
 
Jméno: as      IP: uživatel2128    
dotáhni oba 2 šrouby na brejlích co drží vidle mně to taky pomohlo
 
 
Datum: 01. září 2008 17:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
mozna ti z vidlice vypadlo silonovy futru...obcas ho staci zarazit spet
 
 
Datum: 01. září 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: svary      IP: uživatel1077    
zdarec lidi de na fichtla udelat 4 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 22:46
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jenže Pajka neví že přesně tento vevařený 4 kvalt po pár jízdách popraskal....:-)
 
 
Datum: 01. září 2008 22:46
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jde to udělat i tím vevařením, ale je to značně komplikované. Ale funguje to. http://jawa-50.cz/jawa-50-tuning-upravy-ctyrstupnova-prevodovka-ctyrkvalt-nove-vyrobeny.php
 
 
Datum: 01. září 2008 22:26
 
 
 
 
Jméno: mapro.      IP: uživatel1847    
 
 
Datum: 01. září 2008 17:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
tak to je husty...neni nekde foto...zajimalo by mi jen jestli to vypada jako motor z fichtla :-D:-D
 
 
Datum: 01. září 2008 17:30
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
frikulin mě předběhl..... :-)
 
 
Datum: 01. září 2008 16:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to standa: to se pleteš........byl jsi někdy třeba na nějakom fichtlkrosu nebo tak něco? teměř všichni seciáli to maj předělaný.....
 
 
Datum: 01. září 2008 16:54
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ale povedlo....:-) osobně sem viděl 5 čtyř kvaltů v sobotu na závodě...! + další 4 motory v dilně připravený....! jedna se o komplet novou výrobu a cena je značně vysoká...Mám i kontakt na výrobce...! Jezdily se kdysi v krosu...dělal to něakej svazarm...! Něaký převáření je blbost...viděl sem tak dva motory a to nefugnuje...! Zkroutí se to cca o 4-5mm a to je strašně moc...! Prostě doma to udělat je hodně velkej problém....! Nehledě na to že ta výhoda je dost malá proti 3 kvaltu...! Jo kdyby to byl 6 ti kvalt už se o tom nechá uvažovat....(mimochodem taky se v pionýru jezdily....)
 
 
Datum: 01. září 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
kam chces tu 4 vecpat?? jak chces realizovat razeni?? nikomu se to snad jeste nepovedlo...
 
 
Datum: 01. září 2008 16:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
de,musi se vyriznout karter a na vyriznuty misto navarit ton samej kus z karteru treba z cezety 175.kozdopadne je to uprava znacne narocna,zatim sem to videl jenom na jednom stroji
 
 
Datum: 01. září 2008 16:22
 
 
 
 
Jméno: los      IP: uživatel600    
no ja jsem slysel ze se snad delali prototypy mustag kde delali 4 kvalt... a tady se snad taky nekdo zminoval ze to realizuje..:-)
 
 
Datum: 01. září 2008 16:21
 
<  189  190  191  192  193  194  195  196  197  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 4:07:49 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu