slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  181  182  183  184  185  186  187  188  189  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: help      IP: uživatel796    
holla fichtlaři,potreboval bychporadit,co mám udělat, dneska jsem si utahoval spojku a jak jsem to utaoval tak se mě ulomil ten šroubek a druhy kus zustal ve vnitř nvm jak ho mám vydelat prosím poradte co mám udelat?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
A nebo to vyhoď:-D
 
 
Datum: 08. ledna 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Sundej pravý kryt zapalování.U přepážky je konec tyčky,která drží páčku spojky.Odstraň zajišťovací podložku a ze strany od startovací páky tyčku vytáhni.Dostaneš se k zalomenému šroubu z druhé strany a možná půjde kleštěmi ven
 
 
Datum: 01. prosince 2008 12:35
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4012    
muzes to zkusit odvrtat, opatrne, ale nevim jestli to pujde
 
 
Datum: 30. listopadu 2008 17:53
 
 
 
 
Jméno: Hero      IP: uživatel796    
zdravim,ptreboval bych radu,nevite nekdo jak se vydelava ta spodni packa kde je spojka na prave strane potrebuju ju vydelat aj s tou tyčkou(2,5cm)jak jsem to utahoval tak se to zlomilo a nvm jak to mam vytanout poradte nekdo zatim dikyza odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2008 14:33
 
 
 
 
Jméno: Hero      IP: uživatel796    
neexistije nejaky obrazkovy navod??právě ona mě praskla v tom a nejde ven aj s tou matkou
 
 
Datum: 30. listopadu 2008 14:33
 
 
 
 
Jméno: Hero      IP: uživatel796    
a jak se ta osička sundává??
 
 
Datum: 30. listopadu 2008 14:26
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dost blbě...:-) Mezi přepážkou k zapalování a domkem ložiska ta osička vylejzá ven a tam v tom malym prostoru je na osičku nasazená ségrovka....! Tu musíš sundat a pak vystrkat a třeba klešťěma vytáhnout osičku...vypadne ti páčka...! Je to práce na vyliž*rdel...:-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2008 14:20
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau nevite kolik priblizne stupnu je krytickejch pro motor pionyra....mam teplomer ale nevim kdy je to este dobry a kdy bych mel chladit..vim ze normalne se to pozna podle výkonu ,ale prave nchci dosahnout toho že motor ztrácí vykon...diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 18:23
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1337    
Zdar,jak se má půlit motor u Jawy 125/355??Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 13:20
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normálně....krumpáčem....:-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2008 13:20
 
 
 
 
Jméno: rubicz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, zajímalo by mě, jestli existuje nějaký vzorec pro výpočet síly fichtla v terénu. rozeta - kolečko. Např. 65 rozeta a 12 kolečko nebo 55 rozeta a 11 kolečko atd.. Co je z těch dvou lepší. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2008 15:33
 
 
 
 
Jméno: rubicz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo, jak jednoduchě, Díky moc
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 15:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzorec je na to jednoduchej,vydelis pocet zubu na zadni rozete poctem zubu na retezovym kolecku a cim vetsi cislo ti vyjde tim vetsi bude tah(tim vetsi bude prevod do sily na ukor rychlosti)
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 15:12
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel4631    
Caute fekalisti :-D Kdyz dam na mustanga 10z sekundarni kolecko bude to mit uz nejakou silu a zase mam strach kdyz ho ta dam jestli tomu nejak ty velke otacky neublizi jako motoru myslim. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2008 15:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4640    
rozhodne 1:20 mazat nemusis....staci 1:35-1:40 ale aspon trochu lepsim olejem...pojede ti to tak 50...coz neni zase tak strasny...urcite jdi do te 11z rozety...ta 10 uz je moc mala a mam s nima spatny skusenosti(strasne rychle se mi na nich olamou zuby...)....je pravda ze me se teda vylamala i ta 11z od sesy,ale ta co jsem koupil v mototechne,tak ta je dobrá a drží zatim....
 
 
Datum: 27. listopadu 2008 15:15
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel4631    
Hele takze na rovinu kdyz dam na mustanga 10z sekundarko bude se to pretacet s pomerem 1:20 to umazu a jaka bude maximalka priblizne? Nebo je lepsi dat 11z nebo 10z chci to do terenu a prudkych kopcu ne zadne skoky a pod .
 
 
Datum: 27. listopadu 2008 8:01
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel4631    
Hele takze na rovinu kdyz dam na mustanga 10z sekundarko bude se to pretacet s pomerem 1:20 to umazu a jaka bude maximalka priblizne? Nebo je lepsi dat 11z nebo 10z chci to do terenu a prudkych kopcu ne zadne skoky a pod .
 
 
Datum: 27. listopadu 2008 7:56
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
hehe pravda fichtl dokaze jet bez oleje ale to je vetsinou posledni jizda valce nez leti na vybrus, dokaze to tak jednu jizdu nebo 5minutovy brutalni toceni:-D...sem si taky o tobe udelal obrazek co ses zac takhlec fichtla tyrat, to asi moc nejezdi...s m2t se da jezdit pomerne dlouho tojo, ale ten vykon tomu proste chybi...je to rozdil pri prechodu z m2t na treba polosyntetiku motula510...ale k problemu...tak velike otacky tomu urcite nesvedci ale gdyz to fakt nebudes dost prehanet tak to prezije...samozrejme je to rychlejsi opotrebeni a vyssi riziko nejake kolize, zalezi v jakym mas co stavu...ale da se to, kluci na 10z taky litali a tahlo to krasne...
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4633    
vis wo cem mluvis vubec_?? jezdit bez oleje....skusil si to nekdy?? asi ne...vydrzi,ale tak 10 minut...pak zacne skripat,smrdet a nakonec se zastaví...dalsi stupidita...jezdil jsi na fritol :-D tos zase rikal to kamarad kamarada co :-D,ale ten kamarad kamarada nerek jak to dopadlo :-D:-D pretacel si motor 8 let,mazal si ho m2t a je v poradku...hm..to se ti ten motor asi moc netoci,jinak by uz lehnul a ani ten rok by to netrvalo :-D celkove zajimave :-D:-D ses proste asi borec :-D:-D souhlasim s koleckem...jsi pohádkář....!
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lampane čoveče :-D nepřeháníš? Dva měsíce bez oleje to by si vyjel jednou a naposled a dva měsíce v kuse to bych tě chtěl vidět, leda na kole ne? :-D
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lampane pan andersen by se divil,ses este lepsi pohadkar,jezdit 2 mesice bez oleje,to ti to muselo stat celou dobu v garazi,to by nedokazal ani reditel zemekoule...,a uz jenom kvuli tomu ze by si jezdil bez voleje nebo na Fritol tak si o tobe udelame predstavu co si za motorkare a mechanika
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 20:15
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
bych se hádal mele keci simte ze mas mustanga-dobre ty 10z-dobre ty a m2t? simte to je jedno já mám taky m2t mam tam 11 a pretacim to furt uz 8 let a nic,proste drží že je to m2t nemá zase takovej vliv maže to ?- maže tak to fichtlu stačí a bejvali časy kdyz sem jezdil i bez voleje třeba 2 měsíce jsem jezdil bez voleje a rok na volej do fryťáku a furt to držíííí
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 19:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4633    
samozrejmne ze se bude pretacet....dulezity je abys lepe mazal...pokud budes jezdit na M2T tak odejde....neumaze to pod neustale plnejma otackama....
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 18:51
 
 
 
 
Jméno: eclipe      IP: uživatel1181    
Cus mam problem potrebuju vedet kolik je vydlicek v motoru jestli jedna nebo vice protoze se mne ohybaj strejc ji narovnal ale tet se ohla uplne a chci si to udela sam je to u 175/477 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: eclipe      IP: uživatel1181    
a sou obe stejne jinak dik
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
jsou tam dvě a rači sežen nové, protož ese zas ohnou
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 18:08
 
 
 
 
Jméno: tomask21      E-mail:      IP: uživatel1196    
Čus měl bych dotaz neměl by někdo hřídelku předlohy na stadion sem zdědil stadion s vykosenou převodovkou nebo jestli se to dá nějak zpravit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2008 15:44
 
 
 
 
Jméno: sliva.bor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomask21 něznaš někoho kdo ma stadaka levně
 
 
Datum: 03. prosince 2008 15:44
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel4634    
mám celou prevodovku na stadiona cena by byla nejak 300kč pac je v suprovím stavu kdys tak se ozvy lukawe555@azet.sk
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 18:54
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
sežen si převodovku z jawety je stejná
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel1265    
zdar draci sorry že to sem tahám vím že to sem nepatří ale potřeboval bych vědít rozměry zadních pneu yamahy dt 125...díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: vfjr      IP: uživatel4503    
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_dt125%2077.htm
 
 
Datum: 23. listopadu 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: Jakub Z      E-mail:      IP: uživatel368    
Zdar draci, v předních tlumičích budu měnit pouzdra. Všude sem slyšel, že se dávaj do každýho tlumiče 2 pouzdra (nahoru a dolu), ale ted mi nekdo rikal ze se do jedny davaj 3 (jedno nahoru a dve dolu). Co je na tom pravdy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2008 13:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4615    
lepsi tri futra trochu volnejsi(akorat!) nez dve na fest
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 13:15
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
dve, jedno 16 cm od spoda myslim a druha uplne dolu...o tech mustafech newim ale wim ze se pak uz davala jen jedna do vidlice (asi v ramci uspor co ja wim) ale ty vidlice sli o dost rychlejc do vecnych lovist...
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám v každý dvě už tolik roků a bez problémů
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 11:46
 
 
 
 
Jméno: hiry      E-mail:      IP: uživatel977    
orginal jsou 2 silony jeden nahoře druhy dole ale ja mam jeden vylepšovak bo kdyš se jezdí v terenu mužou se ty silony posunout tomu jsem zabranil vložením mezi silony elektrikařskou trubku ktera mam stejny pruměr jako teleskop tudiš se to nemuže ani za boha posunout a jsem s tim spokojeny klidně i nakreslím byl by zajem
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 10:19
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen do mustafa se dávaj tři do každýho
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 9:17
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
mě bloncala vidlica tak sem ju rozdělal a měl sem jenom na koncích vidlice(dule) po jednom pouzdru na každé straně. Tak sem je vyměnil a už nebloncá v pohodě.
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 23:22
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel2952    
davaj se dve jedno nahoru jedno dolu
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 23:18
 
 
 
 
Jméno: Timeman66 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci,někdy mi vyskakuje za jízdy jednička a taky dvojka.Nevíte čím by to mohlo být?Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 21:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4604    
hlavne koukni na automat
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 21:58
 
 
 
 
Jméno: Timeman66 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hej dík všem.Budu měnit převodovku,kouknu i na vidlicku a na spojku.Zatim zdar
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4012    
nejspis ohla vidlicka, nebo vule ve futrach, chce to vymenit, ja to taky menil a uz rychlosti nevypadavaji
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 19:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4604    
tu jednicku muze delat automat a nebo vymlety futro hridele predlohy(ma to uz velky vule do stran) a s tim primo souvisi i ta dvojka..tu pusobuje omleta hridel predlohy a tu zpusobuje vule ve futrech...kazdopadne to bude chtit repasovat prevodovku
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud mozna vidlickou,nebo mas slaby pero v poloautomatu,nebo to muze delat aji spojka
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 14:58
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
Zdarec, kdyz na mém pionýru jedu na trojku tak mi padal řetěz ale to bylo tím že sem neměl zadní kolo rovnoměrně připevněné a už to jezdilo dobře a řetěz nepadal ale když sem se dnse chtěl jit projet a ujel sem sotva 300m kopl sem tam 3 tak skapal motor a řetěz byl přetrhlí ve spoji. Nevíte někdo čím by to mohlo byt nebo jestli byl jen špatný řetěz? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 18:57
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
jj díky za rady. Kdyžtak mrkni sem jsou tam fotky meho pionyra :-) http://uloz.to/971772/my-new-jawa-20.zip
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 18:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4604    
zaprvy rozpojis retez a vytahnes ho...povolis tu matici na rozetce a vymenis rozetku....sundas zadni kolo i s rozetou...na rozete vymenis venec nebo vymenis celou rozetu(pokud je treba kriva a nebo jinak poskozena)..nandas kolo a rozetku utahnes a das novej retez ....staci ten od sesy...mam ho a je dobrej...
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 19:31
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
JJ dík. A ještě bych chtěl vědět jaky řetěz by byl nejlepší. Mám Jawu 50 typ 20. Jo a jeětě bych chtěl vědět jestli stačí odšroubovat tu stranu motoru jak je magneto a řetěz nasadit nebo jestli se musi rozdělat celý?
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 15:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4598    
rozeta nebo jen venec rozety,retez a sekundarni rozetka...pokud mas vytahanej retez tak mas vetsinou vytahany vsechno :-D
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
Takže mám koupit nový řetěz? A ještě mě napadlo jestli to nemůže padat tím že je křivá rozeta. Protože jak mi řetěz spadne z rozety tak si myslím že se mohla nějak zdeformovat tím tlakem jak tam řeTěz prokluzoval.
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 20:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4598    
retezova spojka za to nemuze....mivali sme misto ty zavlacky i vlasec na uzel a drzelo to...na tvym miste bych vymenil celou retezovku at je klid..
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 17:46
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
spojka byla dobrym smerem na to sem si dal prave pozor. Ale jeste me napada ze uz ta spojka byla stara nebo tak.
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 16:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4596    
samozrejmne ze vytahanej retez a rozety maj na to svuj vliv ale spis bych rekl ze jsi dal obracene sponku retezu :-) dava se tim oblym po smeru chodu:-) jak ji das obracene tak ji to vytrhne a rozpadne se ti takle retez :-)
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 16:46
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1337    
Zdar, chci se zeptat jaký se montovaly na Jawu 550 stupačky.Jestli kulatý nebo placatý.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 12:14
 
 
 
 
Jméno: manson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_608.html
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 12:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4596    
kulatý
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: blaza      IP: uživatel4586    
zdar draci,nevím čím to je,ale dyž podřadím na fichtlovi z 3jky na 2jku,tak mi tam potom nejde dat zpatky trojka:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel4600    
cus draku,ja si myslim podle toho co si napsal ze to bude v prevodovce(ze muze bejt automam v haji) nebo skontroluj jak na tom je prevodak a kdyztak ho vymen.Nebo jak uz ti tady psali ten sroub co ti drzi radicku skrz ram ten skus promazat muze bejt narezlej,mej se a cus
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdi jen na dvojku.....:-D Aspoň budeš bezpečnější pro všechny....
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 17:41
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4539    
no dělalo mě to taky na starým motoru , ale šla tam když sem trochu potáhl k sobě páčku a pak tam šla kopnout lehce ,vyřešilo se to samo :-D jako hodně věcí na pinckovi
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 15:47
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
povolenej automat nebo ohly tahlo a nebo radicka
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 14:19
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4271    
skus pritahnout ty sroubky co tu radicku drzi na motoru (musis zhodit ten velky plech), nebo ji povol, mozna ze se sama nevraci a pak tam nejde zaradit dalsi kvalt
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 9:51
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4114    
slabo kopes do salt paky
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 9:45
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4584    
Zdar kluci, jak se stahuje buben spojky na babetě 207 - jednorychlotní? Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 17:19
 
 
 
 
Jméno: vfjr      IP: uživatel4503    
ne není tam variator.Povol matku a z kuželu ho stahuj stahovákem-buď speceálním na Babety viz nabídka tady v nářadí na e-shopu nebo normálním velkým universálním ale ten je s cenou někde jinde.Ač se to nemá tak to jde někdy i tak že řachneš do hřídele a on seskočí.Ale jak říkám-nemá se to.
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 17:19
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Neni na babettě místo spojky variátor?
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 15:30
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      IP: uživatel2669    
cau kluci musej se nejak upravit prostor okolo řetezoveho kolecka když bych si tam dal 14 z nebo tam jde jako seriovy diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 13:18
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      IP: uživatel2669    
diky
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 13:18
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prostor se musí upravit až pro 16 ti zub....14 a 15 se vejdou....!
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 13:06
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel3888    
zdar hele newite cim to muze byt kdyz zmacknu spojku na jawe 23 tak me to skrčíí ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 10:23
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel3888    
ok díky
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 10:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
vypust olej, sundej levý víko motoru, opatrně sundej segrovky a pera, dotáhni spojkovej koš, přihni zajištovací plíšek a vše zase nandej (pod víko si rači kup nový těsnění)
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 16:21
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel3888    
a trak co s tím mám dělat nebo co by jste me pordil ??
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 16:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel2633    
v podstate je to cela spojka,je nasazena a utazena na hlavni hrideli prevodovky,pod matici je zajistovaci podlozka ale ta se casem narovná a matice se povoli a kos se zacne vysouvat smerem od motoru k deklu a zacne ho vybrusovat a klepe to...saci spojku rozebrat,utahnout na hridel,slozit a zavrit,,,doporucuju si rovnou koupit novy tesneni pod dekl...jinak to vyresit nelze...a resit se to musi,jinak se ti ta spojka vymlati(vyrvou se tycinky s pruzinama:-()...hodne zdaru
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 15:31
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel3888    
co je to spojkový koš ????
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 15:22
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Může být uvolněný spojkový koš.
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 15:10
 
 
 
 
Jméno: Diesel-power      E-mail:      IP: uživatel4574    
zdravim měl bych dotaz mam klasickej fichtel jedu vše v poho a najednou error jako gdyby nešel benzin asi elektrika a ted nejde ani nakopnout nic ale svíčka jiskru dává poradí někdo doteď šlapal jako švícarky díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to ze dava venku neznamena ze dava i pod tlakem ve valci...mel sem takovou jednu supr svicku kera venku krasne davala a ve valci ani tuk...vymen svicku, koukni estli dotika benal, pak to dej do hlavy, smontuj, proslapni a uvidis - pokud bude svicka mokra tak je to svickou nebo elektrikou (treba se ti nekgde ukoristuje, projdi kabely, delava to i kondik, taky co odtrh a predstih), pokud bude sucha ne tak ti nedotika(trysky, karbec, filtr)...ale musis to slapnout hodnekrat, trebas i pod plynm, i rozlacit neni k zahozeni...jo taky si mohl zadrit, jak budes rozebirat hlavu tak zkoukni i valce estli tam neni neco ciziho
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4539    
no s eletrikou asi nic nebude když dává jiskru. Tak a jestli benzínem tak to musíš zkontrolovat, jed od kohoutku u nádrže a všechno překontroluj. Ale nejpíš to bude neco s karbecem zkus profouknout trysky. Z pohledu když sedíš na sedle tak na levé straně karbecu sou 3 hlavičky šroubků (trysky) tak ty krajní vyšroubuj a profoukni ty konce trysek , dyžtak je pročisti vytrhlým chlupem z košťata . Na pravé straně krabecu odšroubuj víko od plovákovky (to jak tam vede hadičk od nádrže) vyndej plovák (zapamatuj si jak tam byl at ho pak nedáš obráceně). Ted di zpátky k vyšroubovaným tryskám a profoukni ty díry ve kterých byly trysky . Měl bys přes ně videt světlo na druhé straně. Tak a máš to pročištěný a když to nepojede tak to bude něčím jiným. ;-) Opravte mě jestli je něco špatně.
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 23:24
 
 
 
 
Jméno: Fido      E-mail:      IP: uživatel3965    
Ahoj vsichni prosim pomocte me mam cz 175/477 a nevim jak michat olej, v jakym pomeru. a vypadava mi 2 jak to mam oparavit? diky vsem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2008 14:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4570    
no tu 2 opravis jenom kdyz rozeber motor a vymenis to co bude spatny(bud kolecko nebo vidlicka-poznas) a benzin mazat dle pouziteho oleje,navodu výrobce, a vyuziti motorky(bezne jezdeni -bezne mnozstvi/kross-vic mazat)....pokud budes mazat srackama jako je M2T tak maz minimalne 1:33(radsi 1:30) a pokud jezdis na aspon trochu kvalitni olej tak staci 1:35 a na lepsi olej 1:40 ...to je 1deci oleje na 4 litry benzinu.... a olej s benzinem se micha tak,ze koupis benzin,do nej nalejes urceny mnozstvi oleje a protrepes to....
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 14:00
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
dneska jsem jel na fichtloj asi 50 km a najednou to skublo motor chcipnul a jeloto setrvacnosti jako kdyz tam je neutral a kdyz radim tak nic porad se pist ani nehne :-( uz jsem stoho na zmucenej vzdycky jen ckam kdy to chcipn porad seto sere porad neco takze jsem dospel ktomu nazoru ze muj fichtl je strasnej kram nevi nekdo co stim je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 23:06
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
Jinak ty s tým furt něco máš jak furt čtu. Nakopávačka nefunguje co , seš někde z olomoucka ? Bych ti to přijel dat do kupy.
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 23:06
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4539    
jako řadils a nic se nedeje furt neutrál ? tak to se mě stalo na jendom motoru a musel sem dom tlačit tak 4km , doma sem to rozdělal a měl sem řadící vidličku na půl . Tak sem ju svařil obrousil a tak a zatím drží perfektně.
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 23:05
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já vim co s tim je... JE TO ROZBITÝ... To je objev, co? :-D
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 21:50
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel1506    
ppouze muj fichtl je kram teda oba porad rozebyram motory a skladam protoze porad neco zacal jsem pouzivat tesneni motorovy selikon tak uz to tesni ale porad tomu hrabe nechypu proc na dvojku jede v pohode 50 i proti kopci a na trojku 80 zmirnyho stoupani tak to fakt nechapu a mam treti vybrus davno zajetej ale bylo to celi rozebrany
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 18:03
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtl neni kram zadnej jen se o neho musis umet starat:-):-P
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 17:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4564    
neulitla ti sekundarni rozetka? oni ty drazky jsou obcas obouchany a nekdy se stane ze se to strhne....zazil jsem to...je to nemile:-D
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 14:04
 
<  181  182  183  184  185  186  187  188  189  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 14:28:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu