slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  179  180  181  182  183  184  185  186  187  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3680    
Zdar prosím jak má být u převodovky otočená vidlička,mám na mysli jak je to v tych ozubených kolečkách ???Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Převodovku skládáš do pravýho karteru. Viš jak je vohnutá, tak tim co vede ty 2 kolečka dolu k pravýmu karteru. Když sem dával svuj prvni motor tak sem to obrátil a musil jsem ho znovu rozebrat :-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
tak aby pasovala, špatně to snad ani dát nejde :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2008 18:48
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
zdar draci když dávam jedničku tak to chvilku chrčí a pak mi tam až skočí ostatní rychlostio to nedělajj...díky za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 19:20
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty vole....:-D ať mi někdo vysvětlí co je \\\\\\r\\\\\n nebo to budu mazat....:-D:-D::-D
 
 
Datum: 18. prosince 2008 19:20
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bodejť by to nechrčelo....:-) Vy chvíly kdy řadíš 1 cpeš stojící kolo do otáčejícího se hřídele....:-) Ostaní kvalty nejsou tak zlý protože za prví jedeš a kulový slyšíš a za druhý se točí celá skřín....:-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: edumil      IP: uživatel4775    
očesaný převodový kolečko\\\\r\\\\n
 
 
Datum: 18. prosince 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4774    
a nedelal si neco s automatem?? tohle dela automat presazenej o zub....a nebo je tam takovej dorazovej sroubek a kdyz ma moc sirokou hlavu tak tam ta jednicka taky nechce...
 
 
Datum: 18. prosince 2008 17:25
 
 
 
 
Jméno: syselow ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci. Mam dandynu 50 a vypadavaj mi tam qvalty nevite jak nebo kde to poštelovat??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 19:31
 
 
 
 
Jméno: syselow ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
CZmoto dej mi pls tvoje icq asi ti to popišu lepe přez to. ted jsem to slozil a 1 musim drzet nohu na pace 2,3 neni a4,5 jde v poho
 
 
Datum: 18. prosince 2008 19:31
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Pak mě napadá že by by mohla prokluzovat spojka...nebo jestli tam je řadící automat, tak že s nim něco je...fakt netušim...seš si jistej, že sou kolečka v pořádku?
 
 
Datum: 18. prosince 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: maryts      IP: uživatel4186    
tak už se nechci zeptat už vim co to je..!!sry
 
 
Datum: 18. prosince 2008 16:46
 
 
 
 
Jméno: maryts      IP: uživatel4186    
hele vim ze to neni k tematu ale chtel sem se zeptat na co je na dandyne to koleko na pravy strane nadrze....???diky
 
 
Datum: 18. prosince 2008 16:45
 
 
 
 
Jméno: syselow ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někdy i za jizdy ale s tou spojkou je to mozný.... co to znamená???
 
 
Datum: 18. prosince 2008 16:13
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
A vypadávaj ti pokaždé a nebo jenom když pustíš prudce a nebo naopak pomalej spojku?
 
 
Datum: 18. prosince 2008 16:06
 
 
 
 
Jméno: syselow ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsem uz udělal 2x a vse bylo v poředku (uvnitř) ale po namontovani to chli jezdilo a pak to zase začlo blbnout
 
 
Datum: 18. prosince 2008 16:04
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Podle mě něco s převodovkou, takže rozebrat motor a zkontrolovat převodovku. Můj názor...
 
 
Datum: 18. prosince 2008 16:02
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel2997    
zdar, prosimvas vevite cim to muze byt ze muj fichtl ma zvuk jako kdyz jede auto na spatecku?? ale jen pri rozjezdu kdyz je motor v nejvetsim kroutaku. zacalo to delat po asi 30 km co jsem tam dal jiny pist, valec a krouzky (starsi ale jezdily spolecne) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 17:08
 
 
 
 
Jméno: lukascz175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak to měl kámoš na MZ 150 pak ji radsi prodal ale jela jak živá jen ten zvuk:-)
 
 
Datum: 17. prosince 2008 17:08
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak to newim snad resonancni otacky:-D...muze to delat vic veci...ma to nejaky vliv na vykon? nebo je to ciste zvuk? pokud tak treba vylitany bronzovy futro, loziska na klice, pist muze byt podreny a kolem toh oto castecne profukovat krouzky to pak nezachrani, vylitanej valec, shorelo tesneni ve vyfuku (mam namysli napr. azbestovou snuru ta uz mi parkrat zahucela ale to sem blbe utesnoval), vliv na zvuk ma taky privod sani (diry v airboxu, negde se muze udelat netesnici trhlina), podobny zvuk jak ty popisujes muze delat soupatko v karburatoru (jakoby zvonivy zvuk), pak me napada jeste falesnej vzduch ze prisava ale to bys poznal asi hned jak to blbe tahne, muze to delat primarni retez (cinka, vytahanej skrta o karter), zohybanej spojkovej kos, muzou ti prokluzovat lamely ale to vetsinou nevydava skoro zadny pazvuky, pak v prevodovce zuby gdyz se unavi material vekem tak se tam muze stat prakticky cokoliv od nejakeho rinceni az po vylamani zuby, retezova soustava...typuju to ale na to soupatko, retezovku a primarni retez...skokni uvids:-)
 
 
Datum: 16. prosince 2008 21:39
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel2997    
ne oleje je tam dost ten jsem pred tydnem menil, a krouzky by to taky nemely byt ten uz jsem parkrat zazil zlomeny a pripeceny to ani nemluvim to nejmin 100x a to ma uplne jiny zvuk kdezto ted: nastartuju- uplne v poho, a ted!! rozjizdimse a zacne to zaroven se zvysovanim otacek delat neco jako kdyz couva auto nebo jako trolejbus nebo tak neco :-D ale jak uz se rozjedu tak uplne v klidu jede jek ma ale v kroutaku to dela nejvic
 
 
Datum: 16. prosince 2008 20:41
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ani ne tak zlomenej jako pripecenej nebo sprclej...mel sem podobnej problem, jel sem po rovince a najednou se vytocil jak hovado, takovej pofiderni zvuk...byl to sprcel prvni krouzek v pistu...
 
 
Datum: 16. prosince 2008 18:37
 
 
 
 
Jméno: Michael      IP: uživatel2717    
jestli si vyměnil píst tak se koukni jestli ti tam neprasknul kroužek
 
 
Datum: 16. prosince 2008 18:04
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
a co olej v prevodovce??:-D
 
 
Datum: 16. prosince 2008 17:29
 
 
 
 
Jméno: kejmls      IP: uživatel4683    
Mam dotaz draci! K tomu startovacímu segmentu co tu sesa prodává jestli se musí při montáži k němu dávat i ta podložka? Někde jsem slyšel že u původních bejt nemusela perej, tak nevim. Dík za každou odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 17:53
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec.. tak sem tady zase..:-D hele, spojka mi nechce vypínat, a skoro ani nejde zmáčknout, jak to de těžko, a když to utáhnu, tak zase jako vypíná, ale už prokluzuje... myslel sem, že je to lamelama, ale když sem se koukl, tak tam ještě jich je podle mě tak akorát, že by to vypínat mohlo. tady je foto, tak se na to mrknite http://jawasaki.wbs.cz/Fotogalerie.html . co myslíte, to by ještě mohlo fachčit ne? a nevíte, čím by to mohlo bejt, že to de tak těžko? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 10:13
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel4759    
cus tak se skus podivat jestli nemas povolenou tu matku na spojkovem kosi!! me to tes robilo tak sem ji dotahl a dobre.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 10:13
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně..:-D
 
 
Datum: 16. prosince 2008 8:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4749    
uz jsem se jednou ptal a spojkovej mechanizmus je OK,vse je OK,ale nefunguje to:-D:-D takze neco bude KO
 
 
Datum: 15. prosince 2008 23:13
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tak jestli to nejde ani řadící pákou, ani rukou, tak to bude od toho vypínacího zažízení pod pravym víkem dál........ takže nejdřív bych zkontroloval to vypínací zařízení(tzn. prohlíd jestli neni někde ohlý nebo nejde nedře a když ho sundam, jestli s nim jde lehce hejbat) pak bych šel na tyčky(jestli nejni nějaká roznejtovaná) a pak až ten spojkovej koš, ale v tom bych tu chybo asi neviděl....... jestli nejni povolenej nebo nějak vyosenej nebo něco podobnýho, tak by to neměl bejt problém........jinak lamely jsou OK... s těma to musí makat
 
 
Datum: 15. prosince 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no páčkou na řidítkách to nejde, a tam dole u motora taky ne:-D jo a tan koš, jak by se mohl ohnout? a kdyžtak co s tím? jo, a tak do pulky mi to páčkou na řídítkách de, jako těžko, ale dě, a vod půlky už jako se fakt zapotim..:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK ® *****      IP: uživatel3276    
ECKO: taky názor... :-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 19:27
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja vim cim to je,taky mi to delalo,sice mam fichtla,ale u tebe to muze delat taky.mas ohlej spojkovej kos
 
 
Datum: 15. prosince 2008 19:19
 
 
 
 
Jméno: ECKO unltd.      IP: uživatel4689    
strc si to do prdele!!
 
 
Datum: 15. prosince 2008 19:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4749    
tak ted moment...jak vsechno cajk??? pákou to jde normalne a packou na riditkach ne? a lanko je dobrý:-D:-Dto asi ne...to mi nejak nesouhlasí...
 
 
Datum: 15. prosince 2008 18:25
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co myslíte, jak se vám zdaj ty lamele?
 
 
Datum: 15. prosince 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj, všechno cajk..
 
 
Datum: 15. prosince 2008 18:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4749    
blbej dotaz....a co lanko??? a co spojkovej automat??? spojka pákou funguje normalne???
 
 
Datum: 15. prosince 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau.. hele, tak že si koupim tyhle lamele http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1112.html ale já to mám předělaný do krosu, a je to z víc ČZet, nebo JAW:-D válec je z jiný 175 než motor, a motor byl v dílně a tak neim co je z čeho.. tak neim, z jakýho typu je ten motor, a tím pádem neim, co tam dát za lamely.. na kostře mám 356, ale co je motor:-D.. netušim.. tak myslíte, že mi tam ty lamely budou pasovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4749    
rekl bych ze tvuj motor je z 175/356 a valec z 175/450/5/3..? to bych neresil...mohl sis vsimnout ze ty lamely v odkazu sou na 175 od 356 az po 477 hranatou,takze to znamena ze sou stejny!!!
 
 
Datum: 15. prosince 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj, a až to voddělám, tak co tam uvidím? v jakým místě to najdu?
 
 
Datum: 15. prosince 2008 17:05
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je tak tezky oddelat karter a kouknou se? stejne to budes predelacvat ne? bych se teda na to koukl bylo vic druhu se zuby u vnitr i se zuby z venci a mozna jeste nejaky ..
 
 
Datum: 15. prosince 2008 14:37
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale každopádně je to z nějaký ČZty, co má kulatej motor, a né hranatej..:-)
 
 
Datum: 15. prosince 2008 14:16
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Tak,jedině vypustit olej a zkouknout to.
 
 
Datum: 15. prosince 2008 14:15
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec..:-) v čem je lepší nebo horší ferodo lamela než korková? co dýl vydrží? jaký to má chyby nebo výhody? měl bych to na 175 cross. a ta ferodo je z čeho vyrobená? ještě sem to v ruce nikdy nedržel, tak vůbec neim.. jen vod pohlede na fotce... díkec... a co by ste di koupily vy? čus..;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 19:53
 
 
 
 
Jméno: Jandy      IP: uživatel4446    
Jak už sem tu psal mam ferodo na mustoši a sou to dva dny co sem se s kámošem vsadil o to kdo dřív spálí lamely. Samo že kámoš ten měl korek a já sem chtěl zkusit co vydrží ferodo nakonec to dopadlo tak že sem lamely jemě ohobloval (jízda do kopce ve 2 a na půl rozeplou spojku) asi tak na 1/2 tloušťky feroda ale neni to spálený a to sme dělali na tom prasárny, jenom sem musel vyměnit olej ten byl vyšťavenej. A neodsuzujte mě za mojí blbost aspoň máte přibližnou představu co vydrží ferodo. A k materiálu sem zjistil to že to sou rozemleté a do forem lisované rostliny s nějakýma látkama proti vznícení a nějakým pojidlem aby se to nerozsypalo při záběru a materiál ferodo má atest pro používání na závodních autech (WRC,WTCC,LeMans ale F1 ne) na brzdový destičky. To je taky důvod proč si koupit Ferodo spojku asi jediná nevýhoda je otrošku vyšší cena která se vrátí životností. A stím že se nemaj používat na silnější motory je pravda při krouťáku (myslim) že vyššim jak 6Nm začne prokluzovat proto se používá spíš na brzdy. Uff omlouvám se za zdlouhavý komentář aspoň máte nějaké informace. Njn tyto informace mam od našeho učitele na odborném výcviku dělam obor automechanik. Už končim mějte se všichni fichtlaři
 
 
Datum: 17. prosince 2008 19:53
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
korkovy lamely + nova mezilamela nebo bez ozvejkanejch zubu + PP80 (90) je pomalu na vecny casy pokud se umis rozjizdet a pokud tomu do kopce nepomahas pres spojku...tez sem slysel ze ferodo nespalis a urcite vic vydrzi a neni to zas tak velkej rozdil, tech par kacek...drzi vyborne ale korek si muzes vymenit gdyz ho sjedes gdezto ferodo jako samostatny spalicky jako korkovy sem este nevidel...pri dnesnich cenach uz je pravda ze to prakticky nema cenu vymenovat a kupovat rovnou cely lamely (2 lamely a mezilamela + primarni retez s 5 pruzinama me vysly na nejakejch 300kc...) taky sem z levnyho kraje a je problem obcas s dilama...ale pokud se rozhodujes mezi korkama a ferodem tak ferodo je jasna volba...:-) este poznamka: nemely by se pouzivat na moc predymenzovany motory co maj konu jak vetsi stado:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 21:53
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám je taky....funguje to...! Je ale pravda že korek s dobrym olejem taky problém nemá....!
 
 
Datum: 15. prosince 2008 15:41
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně..:-) díkec
 
 
Datum: 15. prosince 2008 14:07
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel4748    
Jsou fakt dobrý jsou totiž tvrdší než korkovy a vydrží o dost víc jsou takřka na furt. Mám je ve fichtlovi a vřele doporučuji.
 
 
Datum: 15. prosince 2008 13:55
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a z jakýho sou materiálu? slyšel sem, že to je něco jako brzdový pakny, ale neim tak jak? co se s toho eště vyrábí?
 
 
Datum: 15. prosince 2008 13:50
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim že tady někdo psal že ferodo nespálíš, ale nevim co je na tom pravdy :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2008 13:15
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já ji měl na fichtlovy a musim říct že sou fakt dobrý.Nejsou měkký jako korkovýVydrží mnohem dýl
 
 
Datum: 15. prosince 2008 8:36
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel4746    
Cawte fekalisti :-) mam dotaz muzu dat Spojkove lamely ferodo na serii motor?A kdyz udelam komplet novou spojku(Pruzinky,ty ferodo lamely mezilamelu..)Pujde to nejak poznat v terenu s 10z sekundarkem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 20:34
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
prodloužíš tím trvanlivost spojky, ferodo je kvalitnější než korek, funkci ale plní stejnou, jak by řekl ufon: no technologie nejde zastavit...:-D:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 20:34
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel4746    
Takze kdyz to vymenim nebude problem a kdyz udelam komplet novou spojku bude to mit nejaky vyznam v terenu spolu s 10z sekundarkem??
 
 
Datum: 15. prosince 2008 19:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4741    
no problem
 
 
Datum: 14. prosince 2008 22:41
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Zdar draci! Kchtel bych do Cz 487(175ccm) dat motor 250/350, pude mi tam??? Dik za odpovedi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 14:42
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Tak jo, a nebo ne? Spis hranatej..
 
 
Datum: 15. prosince 2008 14:42
 
 
 
 
Jméno: mmjj      IP: uživatel1828    
podle toho jaske motor myslis kulatej nebo hranatej u 350?????????? Jo a na čz 487 marves bez upravu motoz z 350/472 jedtly jo tak to by bylo delo na croseni !!!!! :-D:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 14:33
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Diky draci. Sel by i z jaway 350?
 
 
Datum: 15. prosince 2008 14:28
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel4747    
487 má shodný rám, jako ČZ 250,350/471,472
 
 
Datum: 15. prosince 2008 8:46
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vsechno jde ale musi se chtyt:-)
 
 
Datum: 14. prosince 2008 19:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4741    
urcite se bude muset udelat neco s uchytama,ale jinak tam pujde....my meli v ramu 356 motor 477 a holt sme prevarili uchyty a bylo to...
 
 
Datum: 14. prosince 2008 16:47
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Jaky know know?? Me zajima, jestli to tam dostanu bez uprav,popripade s jak velkyma? Na legalitu kaslu :-D
 
 
Datum: 14. prosince 2008 16:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4741    
vsechno jde kdyz je know how...ale legalni to moc nebude...
 
 
Datum: 14. prosince 2008 14:55
 
 
 
 
Jméno: kejmls      IP: uživatel4683    
Draci, zrovna jsem si složil převodovku a jdou mi ják ztuha kolečka v převodovce,nevíte jestli je to normální a že si potom jakoby sednou?(všechno jsem dal správně,jak má být) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: kejmls      IP: uživatel4683    
Tak já to tedy radši rozeberu, sice se mi do toho vůbec nechce,ale udělam to.(zbytečne bych jinak zatěžoval celou pohonou soustavu včetně motoru)
 
 
Datum: 14. prosince 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Ja bych to radsi rozebral... To jen tak neohoblujes
 
 
Datum: 14. prosince 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: kejmls      IP: uživatel4683    
pro Pan Pulic: jo díky nejspíš to bude tim (to mě nenapadlo), ale když jsem si je koupil zdály se mi trošku širší, snad to tim bude už jenom proto, protože když mam všechny šrobky povolený a kartry u sebe, tak to de krásně, ale chci se zeptat jestli je tedy musim vyndat nebo jestli se jakoby zbrousí? (nechce se mi to znova rozebírat, nejsem zrovna na to expert, byl jsem rád, že se mi to vůbec povedlo dát k sobě)
 
 
Datum: 14. prosince 2008 16:17
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Ja koupil novy futram slozil sem to a motor sel desne ztuha... Nakonec to bylo delsi futro (temer o pul milimetru), takze hridelka se nemohla volne tocit.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 22:46
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
To mě dělalo taky ale pak se to rozběhá!
 
 
Datum: 13. prosince 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
me to taky udelalo u nekolika motoru a ujednoho obzvlast nevim co stim normalne to slo stuha a potom se prijizde uplne kousla pak se to zas rozhejbalo a nakonec jsem ho zas pulil nevim co stim predtim pred rozpulenim to nedelalo a ujinejch motoru mi dela treba to mi naneutral jdou zuby osebe nechapu proc vydlicka je spravne to kolecko je proste moc blizko u druhyho
 
 
Datum: 13. prosince 2008 20:40
 
 
 
 
Jméno: kejmls      IP: uživatel4683    
Jo, dával jsem nový pouzdra.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 20:25
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
davals nové pouzdra (ty mosazny) ?
 
 
Datum: 13. prosince 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: kejmls      IP: uživatel4683    
No na rámu to ješte nemam, ještě jsem to nezkoušel v chodu, ptorože tam nemam zatim válec,ale ta vidlička patří tou špičkou kam? A těsnící kroužek jsem k automatu dal. Prostě to de strašně špatně točit s tim rukou, jenom když povolim šrouby tak to de krásně.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 19:54
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz jsem si poprve rozdelaval motor,tak taky mi to udelalo a jeste mi k tomu vypadavala dvojka,predtim drzely jak vul a vubec nepadaly ty kvalty,bud jsi dal o 180% vidlicku,nebo jsi tam nejak blbe dal radici automat,nebo jsi nedal gumicku pod automat(mozna,nevim to jiste),pokud jsi to zkousel,kdyz jsi ho jeste nemel na ramu,tak to ti muze delat,potreba to trosku rozhejbat,pokud to mas na ramu se zapnutym motorem tak neim
 
 
Datum: 13. prosince 2008 19:41
 
 
 
 
Jméno: RDT      IP: uživatel556    
Cau mistri myslite ze 4kvaltni prevodovka hodne pomuze? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 9:47
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jako tak je to úprava.....za hodně peněz málo muziky....:-) Do by se muselo jít dál a přestavět tam kola...!
 
 
Datum: 14. prosince 2008 9:47
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
To je jasný ale mislim jako do terénu nebo na silnici!
 
 
Datum: 13. prosince 2008 21:57
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
No v pionyru.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4590    
To záleží v čem myslíš!
 
 
Datum: 13. prosince 2008 21:14
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4590    
Nazdar,chtěl jsem se zeptat jak jde utěsnit (aby nepřetejkal olej)spojková komra od komory s převodama. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 19:49
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a jeste to gufero: newim gde se da takovy sehnat, zas tolik mista u toho loziska pro gufero neni...
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:49
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak k tomu guferu: normalne ho tam nasadis jako gufero treba na kliku ale ne zas moc...jinak pravda pripada mi to trochu zbytecny, blbe se od oka odmeruje kolik dat oleje na do ty prevodovy casti da se to spocitat kolik presne ale je to takovy divoky nigdy sem s tim nedelal...vim ze se to delava ale muj nazor je to tam nechat, ten prevodovej olej neni zas tak hustej aby tu prevodovku nejak extra brzdil, si kup treba ridsi, kup si ferodo lamely nebo vic pritahni spojku aby tolik neklouzala...tim ferodem nic nezkazis coz se u zacpavani te dirky zrovna rict neda - bud se tam neco navari ale nezkuseny muze ponicit karter nehlede k tomu ze hlinik by se mohl zkroutit, pokud to necim ucpes tak zase zalezi jak to ucpes, stejne se ti ty oleje muzou negde smichat a pak to prakticky ztraci na vlastnostech...je taky blbost namixovat hustej a ridkej olej...ale je to tvuj projekt tak se rozhodni jak na to pujdes:-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:49
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to musíš vymyslet, poradil bych, ale nepamatuju si kolik je tam na jaký straně místa, ideální by bylo mít gufera z obou stran, ale když to nepůjde tak dej gufero na tu stranu, aby mělo namahanou pružinu tlakem (zkrátka tlak musí být na straně, kde je pružina)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:47
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4590    
je to na to abych moch dát do spojky víc a hustší olej a do převodů mín a řidší.A ještě jak mam upevnit to gufero na tu hřídel od spojkovýho koše?
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:38
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
aha! a nebude zbytečně moc práce s dalším víčkem, dalším vypoušťákem pro spojku, aby se to nevychrlilo až sundá kryt apod.? ja bych teda osobně hledal spíš nějakej kompromis u oleje....
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:24
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak se mzas popisoval neco jinyho...no dava se to kvuli tomu ze na prevody je potreba mene oleje je to pry pro zavodni ucely ale o nejaky deci min to bych nijak neresil, nechal bych tu diru tam aspon mas jistotu ze to ty prevody bude mazat a nemusis mit dve napousteci diry...
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: kejmls      IP: uživatel4683    
pro staton:nejspíš to chce asi proto, aby moch do převodové komory nalejt řidší olej a do spojkové hustší pro větší přítlak spojky.
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:15
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
zavař tu dírku kde to přetejká, dej gufero na ložisko spojk. koše. A jen tak mimochodem - k čemu to bude jestli to teda není tajný....?
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:07
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
rozpulit, tmel, tesneni (takovej tenkej zelenej papir),slozi, hotovo:-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      IP: uživatel2669    
cau hosi prosim vas jhak je možny když promackavam spojku a jednou je mekka a pak za chvilku zase hrozne tvrda cim do to je jinak serizena ok odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 23:35
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4732    
to bude rukama
 
 
Datum: 12. prosince 2008 23:35
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš rostřepený lanko nebo se ti zasekávaj tyčky a kulička(rezatá,zdeformovaná)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 18:45
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
panstvo dotaz: tady Sesa pise ze se toto sekundarko davalo na parezy ale me to nejak nesedi nebyvalo tam nahodou asi 12zuby? http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2031.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 23:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4732    
jen si tam dej palici z 555 a pekne ji sniz tak na 5-5.5ml objemu kdyz uz chces carovat a ten karbec je fakt stejnej jen ma vetsi trysku a je sirokej 16mm...a hrablej vejfuk....no to je na tobe....spis bych skusil hikone na kratsim kolenu,ale nebude to stylový:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 23:24
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele a ten z 125 t myslis z čz?? dyt to je ten smaje ak na 555 akorat s vetsim difusorem??? :-D lol
 
 
Datum: 12. prosince 2008 17:30
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky... nabudil jsi mi myšlenku to skusit :-D hlavu mam z 21 tu uz bych nechtel snizovat :-) ale to psis az mi to nepojede a pude na vybrus :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 17:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4730    
joo zapomel sem...ma vyhrabanej vejfuk,vnitrni prepazka je zuzena na necelej 1cm v prumeru,ten sroub nema tu deravou trubicku a ma dva vývody z boku...jeden doleva a jeden doprava ...byla to prej nejaka dobova uprava....trosku je hlucnejsi ale jde pekne odspoda a pak se roztocí jak 21 :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 15:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4730    
predelavany saci koleno,karbec z 125 T a trosku hrablej kanal...samozrejmne valec z 555 a snizena hlava...to je vsechno...zadnej extrem...pred lety mu to provedl znamej kdyz delal GO.....karbec mel doma jenom z 125,saci koleno zohybany tak ho rozparal a rozsiril a dorovnal kanal aby sedeli prumery....hlava mela v hajzlu dosedaci plochu tak ji chtel jen zarovnat a nakonec ji stocil kdyz uz to mel uply v soustruhu:-D...14z sem tam dal ja protoze na 13z to jelo jako krava a ten motor se pretacel :-D proste to jede...ma silu jak bejk a kope :-D:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 15:52
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tos rikal stando.. má tam karbec z 21 ne ta 550 a rozsirejen saci kanal.... zeptej se co na tom ma za upravu, at si to taky muzu skusit udelat :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 15:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4730    
550,555,05 v zakladu 12z ...posledni serie 05,20,21,23 v zakladu 13z ...jinak je na kazdym co si tam dá...ale je pravda ze ty 05 a 20 s tema 13z nejeli....asi velkej odpor vzduchu--revmaplechy--je to na kazdym co si tam dá...skladuju znamymu u me doma jednoho divokýho pareza,ma trosku hrablej motor a s 14z rozetou jede pres 70...mozna k 80....kdo ví...550 tacho nemá:-D kamarad ma zas dost slusnou 21,drapaky,11z, jezdi s tim les-pole(je mu skoro 30 a ma to jako odreagovani :-D:-D) a leti mu to 60...motor nebyl nikdy pulenej a je to strasnej držák:-) ja mam na jednom parezu 12z a jede pekne a na 21 mam 13z a taky lita slusne..70-75...rozetka je individualni...podle toho co chces jezdit,jak chces jezdit a jakou silu ma tvuj motor:-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 15:03
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si myslim že základ měli všichni fíci stejnej ne....12 zubů....a podle potřeby a přání (třeba i přímo v mototechně) se to upravovalo.
 
 
Datum: 12. prosince 2008 14:00
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
ja ma tamy byt 12.- 13. zubý
 
 
Datum: 12. prosince 2008 7:51
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3680    
Zdar nemáte někdo podrobné foto motoru na jawa 20 nebo 21? Tak aby tam šla vidět převodovka díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 20:58
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ
 
 
Datum: 11. prosince 2008 20:58
 
 
 
 
Jméno: maro      IP: uživatel4725    
mas to na jawa-50.cz
 
 
Datum: 11. prosince 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: maro      IP: uživatel4725    
mas to na jawa-50.cz
 
 
Datum: 11. prosince 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
co se stane když dám do motoru místo 18 kolečka dvě 20 kolečka bude to víc do rychlosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 14:40
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč by se nevešly..????? Výkres namodulovat správně nakorigovat správně a jedeš....:-) Taky mám v převodovce proti sobě 20 a 24 kola....:-) Ale dvě sériový 20 (na což otázka je to já vim..) proti sobě nedostaneš no....:-)
 
 
Datum: 11. prosince 2008 14:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4500    
nestane se vubec nic protoze dve 20z kolecka proti sobe nepostavis:-D:-D proste se tam nevejdou:-D:-D....mas moznost je dat 18/20 a nebo 20/18 ....jedno do sily jedno do rychlosti,ale projevi se to jen na druhem prevodovem stupni.... osatni rychlosti zustanou beze zmeny...videl jsi vubec nekdy rozhozenou prevodovku ????:-)
 
 
Datum: 11. prosince 2008 14:14
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
zkus nad tou otazkou premejslet pokud jdeu zamenit 2 kolecka v prevodovce tak to bude tim ze maj shodnou roztec a kdyz tam das 2 20 zuby nebudou nahodou potrebovat vetsi roztec? to sami kdyz das 2 18 akorat obracene zrejme se sebe ani nedotknou
 
 
Datum: 11. prosince 2008 11:45
 
 
 
 
Jméno: zar      E-mail:      IP: uživatel265    
ZDRAVÍM Dotaz ohledně toho jaká je šíře rozety? šíře pro řetěz? Předem všem z aodpověd:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 16:51
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel1226    
Cis hele prosim nevite nahodou co to muze spusobovat:jedu si v pohode na 2 a na jednou slisim takovi rachtani a břinkani tak se vratim a delato i u rozjezdu nevite nahodou cim to muze byt???? prosim poradte diky moc zy odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel1181    
newim rekl bych se je to pistem ze triba se ustipl kus pist. krouzku ale kdyz to na volnobech nedela tak jestli to nebude neco s prevodovkou
 
 
Datum: 08. prosince 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel1226    
no mozna retez mas pravdu no diky skusim preladit a napisu
 
 
Datum: 08. prosince 2008 18:26
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel1226    
jojo de to z motoru a stojanem to neni ale to na volnobeh to nedela tak to neurcim presne
 
 
Datum: 08. prosince 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
heheeeee to bude taky mozna ze ti rachta retez o blatnik ...mas mustanga predpokladam
 
 
Datum: 08. prosince 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4708    
praskla ti pruzina od stojanku a stojanek spadl a tahl jsi ho za sebou:-D:-D trosku to specifikuj...uz vime ze se to zacalo dit z niceho nic,ale to je porad malo...a jde to jako od nekud z motorky,nebo zevnitr z motoru,nebo z valce??? taky napis co jsi kontroloval a co teda muzeme vyloucit....to je asi dotaz jako kdyz reknu ze mi smajda kolo,tak kterej drat mam utahnout...???
 
 
Datum: 08. prosince 2008 16:30
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A jde to z motoru nebo odkaď?
 
 
Datum: 08. prosince 2008 15:50
 
 
 
 
Jméno: adam      E-mail:      IP: uživatel4659    
Hojte lidi,poradte jake je nejidealnějči sekundarni kolečko na fika,nejezdim teren spis po ceste ,ale i ten kopec potkam na sve ceste dikes za radu jo a jezdim sam odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 7:16
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
určitě 12. Jezdim taky po cestách a někdy přes kopce...bude ti to víc táhnout a pojede ti to stejně rychle jako s 13, akorát při vyšších otáčkách.(alespoň u série s v-max 65km/h)
 
 
Datum: 08. prosince 2008 7:16
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to je u kazdeho fichtla jine nejlepsi je gdyby sis sehnal nejaky sekundarka a zkousel...jinak pokud lita dobre tak 13 zub sam po rovince je dobrej, pokud tahne jak das tak 14 zub ale to se rozluc ze budes jezdit do prikrejch kopcu na trojku a 14z zvladaj jen hodne sikovny serie...12z umi dobre pretacet ale max. to na rovince pri jednom jezdci nema moc velkou a pak se to toci jak prase takze je to vcelku zbytecny...tak odhadem to vidim na ten 13 - 14 zub...ale rikam chce to odzkouset to je nejlepsi volba...
 
 
Datum: 07. prosince 2008 21:56
 
<  179  180  181  182  183  184  185  186  187  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 0:46:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu