Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: David
IP: uživatel3680
 Zdar prosím jak má být u převodovky otočená vidlička,mám na mysli jak je to v tych ozubených kolečkách ???Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 20:26
 Převodovku skládáš do pravýho karteru. Viš jak je vohnutá, tak tim co vede ty 2 kolečka dolu k pravýmu karteru. Když
sem dával svuj prvni motor tak sem to obrátil a musil jsem ho znovu rozebrat
Datum: 18. prosince 2008 20:26
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 tak aby pasovala, špatně to snad ani dát nejde
Datum: 18. prosince 2008 18:48
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci když dávam jedničku tak to chvilku chrčí a pak mi tam až skočí ostatní rychlostio to nedělajj...díky za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 19:20
Datum: 18. prosince 2008 19:20
 Bodejť by to nechrčelo....  Vy chvíly kdy řadíš 1 cpeš stojící kolo do otáčejícího se hřídele....  Ostaní kvalty nejsou tak zlý protože za prví jedeš a kulový slyšíš a za druhý se točí celá skřín....
Datum: 18. prosince 2008 19:14
Jméno: edumil
IP: uživatel4775
 očesaný převodový kolečko\\\\r\\\\n
Datum: 18. prosince 2008 17:26
Jméno: standa
IP: uživatel4774
 a nedelal si neco s automatem?? tohle dela automat presazenej o zub....a nebo je tam takovej dorazovej sroubek a kdyz ma moc sirokou hlavu tak tam ta jednicka taky nechce...
Datum: 18. prosince 2008 17:25
 Zdar draci. Mam dandynu 50 a vypadavaj mi tam qvalty nevite jak nebo kde to poštelovat???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 19:31
 CZmoto dej mi pls tvoje icq asi ti to popišu lepe přez to. ted jsem to slozil a 1 musim drzet nohu na pace 2,3 neni a4,5 jde v poho
Datum: 18. prosince 2008 19:31
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Pak mě napadá že by by mohla prokluzovat spojka...nebo jestli tam je řadící automat, tak že s nim něco je...fakt netušim...seš si jistej, že sou kolečka v pořádku?
Datum: 18. prosince 2008 17:10
Jméno: maryts
IP: uživatel4186
 tak už se nechci zeptat už vim co to je..!!sry
Datum: 18. prosince 2008 16:46
Jméno: maryts
IP: uživatel4186
 hele vim ze to neni k tematu ale chtel sem se zeptat na co je na dandyne to koleko na pravy strane nadrze....???diky
Datum: 18. prosince 2008 16:45
 někdy i za jizdy ale s tou spojkou je to mozný.... co to znamená???
Datum: 18. prosince 2008 16:13
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 A vypadávaj ti pokaždé a nebo jenom když pustíš prudce a nebo naopak pomalej spojku?
Datum: 18. prosince 2008 16:06
 to jsem uz udělal 2x a vse bylo v poředku (uvnitř) ale po namontovani to chli jezdilo a pak to zase začlo blbnout
Datum: 18. prosince 2008 16:04
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Podle mě něco s převodovkou, takže rozebrat motor a zkontrolovat převodovku. Můj názor...
Datum: 18. prosince 2008 16:02
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 zdar, prosimvas vevite cim to muze byt ze muj fichtl ma zvuk jako kdyz jede auto na spatecku?? ale jen pri rozjezdu kdyz je motor v nejvetsim kroutaku. zacalo to delat po asi 30 km co jsem tam dal jiny pist, valec a krouzky (starsi ale jezdily spolecne)
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 17:08
 přesně tak to měl kámoš na MZ 150 pak ji radsi prodal ale jela jak živá jen ten zvuk
Datum: 17. prosince 2008 17:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak to newim snad resonancni otacky  ...muze to delat vic veci...ma to nejaky vliv na vykon? nebo je to ciste zvuk? pokud tak treba vylitany bronzovy futro, loziska na klice, pist muze byt podreny a kolem toh oto castecne profukovat krouzky to pak nezachrani, vylitanej valec, shorelo tesneni ve vyfuku (mam namysli napr. azbestovou snuru ta uz mi parkrat zahucela ale to sem blbe utesnoval), vliv na zvuk ma taky privod sani (diry v airboxu, negde se muze udelat netesnici trhlina), podobny zvuk jak ty popisujes muze delat soupatko v karburatoru (jakoby zvonivy zvuk), pak me napada jeste falesnej vzduch ze prisava ale to bys poznal asi hned jak to blbe tahne, muze to delat primarni retez (cinka, vytahanej skrta o karter), zohybanej spojkovej kos, muzou ti prokluzovat lamely ale to vetsinou nevydava skoro zadny pazvuky, pak v prevodovce zuby gdyz se unavi material vekem tak se tam muze stat prakticky cokoliv od nejakeho rinceni az po vylamani zuby, retezova soustava...typuju to ale na to soupatko, retezovku a primarni retez...skokni uvids
Datum: 16. prosince 2008 21:39
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 ne oleje je tam dost ten jsem pred tydnem menil, a krouzky by to taky nemely byt ten uz jsem parkrat zazil zlomeny a pripeceny to ani nemluvim to nejmin 100x a to ma uplne jiny zvuk kdezto ted: nastartuju- uplne v poho, a ted!! rozjizdimse a zacne to zaroven se zvysovanim otacek delat neco jako kdyz couva auto nebo jako trolejbus nebo tak neco  ale jak uz se rozjedu tak uplne v klidu jede jek ma ale v kroutaku to dela nejvic
Datum: 16. prosince 2008 20:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ani ne tak zlomenej jako pripecenej nebo sprclej...mel sem podobnej problem, jel sem po rovince a najednou se vytocil jak hovado, takovej pofiderni zvuk...byl to sprcel prvni krouzek v pistu...
Datum: 16. prosince 2008 18:37
Jméno: Michael
IP: uživatel2717
 jestli si vyměnil píst tak se koukni jestli ti tam neprasknul kroužek
Datum: 16. prosince 2008 18:04
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 a co olej v prevodovce??
Datum: 16. prosince 2008 17:29
Jméno: kejmls
IP: uživatel4683
 Mam dotaz draci! K tomu startovacímu segmentu co tu sesa prodává jestli se musí při montáži k němu dávat i ta podložka? Někde jsem slyšel že u původních bejt nemusela perej, tak nevim. Dík za každou odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 17:53
 zdarec.. tak sem tady zase..  hele, spojka mi nechce vypínat, a skoro ani nejde zmáčknout, jak to de těžko, a když to utáhnu, tak zase jako vypíná, ale už prokluzuje... myslel sem, že je to lamelama, ale když sem se koukl, tak tam ještě jich je podle mě tak akorát, že by to vypínat mohlo. tady je foto, tak se na to mrknite http://jawasaki.wbs.cz/Fotogalerie.html . co myslíte, to by ještě mohlo fachčit ne? a nevíte, čím by to mohlo bejt, že to de tak těžko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 10:13
Jméno: kuba
IP: uživatel4759
 cus tak se skus podivat jestli nemas povolenou tu matku na spojkovem kosi!! me to tes robilo tak sem ji dotahl a dobre.
Datum: 17. prosince 2008 10:13
 přesně..
Datum: 16. prosince 2008 8:32
Jméno: standa
IP: uživatel4749
 uz jsem se jednou ptal a spojkovej mechanizmus je OK,vse je OK,ale nefunguje to   takze neco bude KO
Datum: 15. prosince 2008 23:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak jestli to nejde ani řadící pákou, ani rukou, tak to bude od toho vypínacího zažízení pod pravym víkem dál........ takže nejdřív bych zkontroloval to vypínací zařízení(tzn. prohlíd jestli neni někde ohlý nebo nejde nedře a když ho sundam, jestli s nim jde lehce hejbat) pak bych šel na tyčky(jestli nejni nějaká roznejtovaná) a pak až ten spojkovej koš, ale v tom bych tu chybo asi neviděl....... jestli nejni povolenej nebo nějak vyosenej nebo něco podobnýho, tak by to neměl bejt problém........jinak lamely jsou OK... s těma to musí makat
Datum: 15. prosince 2008 20:53
 no páčkou na řidítkách to nejde, a tam dole u motora taky ne  jo a tan koš, jak by se mohl ohnout? a kdyžtak co s tím? jo, a tak do pulky mi to páčkou na řídítkách de, jako těžko, ale dě, a vod půlky už jako se fakt zapotim..
Datum: 15. prosince 2008 20:11
Jméno: ZdenekK ® *****
IP: uživatel3276
 ECKO: taky názor...
Datum: 15. prosince 2008 19:27
 Ja vim cim to je,taky mi to delalo,sice mam fichtla,ale u tebe to muze delat taky.mas ohlej spojkovej kos
Datum: 15. prosince 2008 19:19
Jméno: ECKO unltd.
IP: uživatel4689
 strc si to do prdele!!
Datum: 15. prosince 2008 19:05
Jméno: standa
IP: uživatel4749
 tak ted moment...jak vsechno cajk??? pákou to jde normalne a packou na riditkach ne? a lanko je dobrý   to asi ne...to mi nejak nesouhlasí...
Datum: 15. prosince 2008 18:25
 a co myslíte, jak se vám zdaj ty lamele?
Datum: 15. prosince 2008 18:24
 jj, všechno cajk..
Datum: 15. prosince 2008 18:21
Jméno: standa
IP: uživatel4749
 blbej dotaz....a co lanko??? a co spojkovej automat??? spojka pákou funguje normalne???
Datum: 15. prosince 2008 18:09
 čau.. hele, tak že si koupim tyhle lamele http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1112.html ale já to mám předělaný do krosu, a je to z víc ČZet, nebo JAW  válec je z jiný 175 než motor, a motor byl v dílně a tak neim co je z čeho.. tak neim, z jakýho typu je ten motor, a tím pádem neim, co tam dát za lamely.. na kostře mám 356, ale co je motor  .. netušim.. tak myslíte, že mi tam ty lamely budou pasovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel4749
 rekl bych ze tvuj motor je z 175/356 a valec z 175/450/5/3..? to bych neresil...mohl sis vsimnout ze ty lamely v odkazu sou na 175 od 356 az po 477 hranatou,takze to znamena ze sou stejny!!!
Datum: 15. prosince 2008 18:17
 nj, a až to voddělám, tak co tam uvidím? v jakým místě to najdu?
Datum: 15. prosince 2008 17:05
 to je tak tezky oddelat karter a kouknou se? stejne to budes predelacvat ne? bych se teda na to koukl bylo vic druhu se zuby u vnitr i se zuby z venci a mozna jeste nejaky ..
Datum: 15. prosince 2008 14:37
 ale každopádně je to z nějaký ČZty, co má kulatej motor, a né hranatej..
Datum: 15. prosince 2008 14:16
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Tak,jedině vypustit olej a zkouknout to.
Datum: 15. prosince 2008 14:15
 zdarec..  v čem je lepší nebo horší ferodo lamela než korková? co dýl vydrží? jaký to má chyby nebo výhody? měl bych to na 175 cross. a ta ferodo je z čeho vyrobená? ještě sem to v ruce nikdy nedržel, tak vůbec neim.. jen vod pohlede na fotce... díkec... a co by ste di koupily vy? čus..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 19:53
Jméno: Jandy
IP: uživatel4446
 Jak už sem tu psal mam ferodo na mustoši a sou to dva dny co sem se s kámošem vsadil o to kdo dřív spálí lamely. Samo že kámoš ten měl korek a já sem chtěl zkusit co vydrží ferodo nakonec to dopadlo tak že sem lamely jemě ohobloval (jízda do kopce ve 2 a na půl rozeplou spojku) asi tak na 1/2 tloušťky feroda ale neni to spálený a to sme dělali na tom prasárny, jenom sem musel vyměnit olej ten byl vyšťavenej. A neodsuzujte mě za mojí blbost aspoň máte přibližnou představu co vydrží ferodo. A k materiálu sem zjistil to že to sou rozemleté a do forem lisované rostliny s nějakýma látkama proti vznícení a nějakým pojidlem aby se to nerozsypalo při záběru a materiál ferodo má atest pro používání na závodních autech (WRC,WTCC,LeMans ale F1 ne) na brzdový destičky. To je taky důvod proč si koupit Ferodo spojku asi jediná nevýhoda je otrošku vyšší cena která se vrátí životností. A stím že se nemaj používat na silnější motory je pravda při krouťáku (myslim) že vyššim jak 6Nm začne prokluzovat proto se používá spíš na brzdy. Uff omlouvám se za zdlouhavý komentář aspoň máte nějaké informace. Njn tyto informace mam od našeho učitele na odborném výcviku dělam obor automechanik. Už končim mějte se všichni fichtlaři
Datum: 17. prosince 2008 19:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 korkovy lamely + nova mezilamela nebo bez ozvejkanejch zubu + PP80 (90) je pomalu na vecny casy pokud se umis rozjizdet a pokud tomu do kopce nepomahas pres spojku...tez sem slysel ze ferodo nespalis a urcite vic vydrzi a neni to zas tak velkej rozdil, tech par kacek...drzi vyborne ale korek si muzes vymenit gdyz ho sjedes gdezto ferodo jako samostatny spalicky jako korkovy sem este nevidel...pri dnesnich cenach uz je pravda ze to prakticky nema cenu vymenovat a kupovat rovnou cely lamely (2 lamely a mezilamela + primarni retez s 5 pruzinama me vysly na nejakejch 300kc...) taky sem z levnyho kraje a je problem obcas s dilama...ale pokud se rozhodujes mezi korkama a ferodem tak ferodo je jasna volba...  este poznamka: nemely by se pouzivat na moc predymenzovany motory co maj konu jak vetsi stado
Datum: 15. prosince 2008 21:53
 Mám je taky....funguje to...! Je ale pravda že korek s dobrym olejem taky problém nemá....!
Datum: 15. prosince 2008 15:41
 jasně..  díkec
Datum: 15. prosince 2008 14:07
Jméno: David
IP: uživatel4748
 Jsou fakt dobrý jsou totiž tvrdší než korkovy a vydrží o dost víc jsou takřka na furt. Mám je ve fichtlovi a vřele doporučuji.
Datum: 15. prosince 2008 13:55
 a z jakýho sou materiálu? slyšel sem, že to je něco jako brzdový pakny, ale neim tak jak? co se s toho eště vyrábí?
Datum: 15. prosince 2008 13:50
 Myslim že tady někdo psal že ferodo nespálíš, ale nevim co je na tom pravdy
Datum: 15. prosince 2008 13:15
 Já ji měl na fichtlovy a musim říct že sou fakt dobrý.Nejsou měkký jako korkovýVydrží mnohem dýl
Datum: 15. prosince 2008 8:36
Jméno: Fogi
IP: uživatel4746
 Cawte fekalisti  mam dotaz muzu dat Spojkove lamely ferodo na serii motor?A kdyz udelam komplet novou spojku(Pruzinky,ty ferodo lamely mezilamelu..)Pujde to nejak poznat v terenu s 10z sekundarkem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 20:34
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 15. prosince 2008 20:34
Jméno: Fogi
IP: uživatel4746
 Takze kdyz to vymenim nebude problem a kdyz udelam komplet novou spojku bude to mit nejaky vyznam v terenu spolu s 10z sekundarkem??
Datum: 15. prosince 2008 19:52
Jméno: standa
IP: uživatel4741
 no problem
Datum: 14. prosince 2008 22:41
 Zdar draci! Kchtel bych do Cz 487(175ccm) dat motor 250/350, pude mi tam??? Dik za odpovedi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 14:42
 Tak jo, a nebo ne? Spis hranatej..
Datum: 15. prosince 2008 14:42
Jméno: mmjj
IP: uživatel1828
Datum: 15. prosince 2008 14:33
 Diky draci. Sel by i z jaway 350?
Datum: 15. prosince 2008 14:28
Jméno: stejsky
IP: uživatel4747
 487 má shodný rám, jako ČZ 250,350/471,472
Datum: 15. prosince 2008 8:46
 vsechno jde ale musi se chtyt
Datum: 14. prosince 2008 19:00
Jméno: standa
IP: uživatel4741
 urcite se bude muset udelat neco s uchytama,ale jinak tam pujde....my meli v ramu 356 motor 477 a holt sme prevarili uchyty a bylo to...
Datum: 14. prosince 2008 16:47
 Jaky know know?? Me zajima, jestli to tam dostanu bez uprav,popripade s jak velkyma? Na legalitu kaslu
Datum: 14. prosince 2008 16:19
Jméno: standa
IP: uživatel4741
 vsechno jde kdyz je know how...ale legalni to moc nebude...
Datum: 14. prosince 2008 14:55
Jméno: kejmls
IP: uživatel4683
 Draci, zrovna jsem si složil převodovku a jdou mi ják ztuha kolečka v převodovce,nevíte jestli je to normální a že si potom jakoby sednou?(všechno jsem dal správně,jak má být)
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 20:11
Jméno: kejmls
IP: uživatel4683
 Tak já to tedy radši rozeberu, sice se mi do toho vůbec nechce,ale udělam to.(zbytečne bych jinak zatěžoval celou pohonou soustavu včetně motoru)
Datum: 14. prosince 2008 20:11
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Ja bych to radsi rozebral... To jen tak neohoblujes
Datum: 14. prosince 2008 19:56
Jméno: kejmls
IP: uživatel4683
 pro Pan Pulic: jo díky nejspíš to bude tim (to mě nenapadlo), ale když jsem si je koupil zdály se mi trošku širší, snad to tim bude už jenom proto, protože když mam všechny
šrobky povolený a kartry u sebe, tak to de krásně, ale chci se zeptat jestli je tedy musim vyndat nebo jestli se jakoby zbrousí?
(nechce se mi to znova rozebírat, nejsem zrovna na to expert, byl jsem rád, že se mi to vůbec povedlo dát k sobě)
Datum: 14. prosince 2008 16:17
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Ja koupil novy futram slozil sem to a motor sel desne ztuha... Nakonec to bylo delsi futro (temer o pul milimetru), takze hridelka se nemohla volne tocit.
Datum: 13. prosince 2008 22:46
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 To mě dělalo taky ale pak se to rozběhá!
Datum: 13. prosince 2008 22:16
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 me to taky udelalo u nekolika motoru a ujednoho obzvlast nevim co stim normalne to slo stuha a potom se prijizde uplne kousla pak se to zas rozhejbalo a nakonec jsem ho zas pulil nevim co stim predtim pred rozpulenim to nedelalo a ujinejch motoru mi dela treba to mi naneutral jdou zuby osebe nechapu proc vydlicka je spravne to kolecko je proste moc blizko u druhyho
Datum: 13. prosince 2008 20:40
Jméno: kejmls
IP: uživatel4683
 Jo, dával jsem nový pouzdra.
Datum: 13. prosince 2008 20:25
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 davals nové pouzdra (ty mosazny) ?
Datum: 13. prosince 2008 20:20
Jméno: kejmls
IP: uživatel4683
 No na rámu to ješte nemam, ještě jsem to nezkoušel v chodu, ptorože tam nemam zatim válec,ale ta vidlička patří tou špičkou kam? A těsnící kroužek jsem k automatu dal.
Prostě to de strašně špatně točit s tim rukou, jenom když povolim šrouby tak to de krásně.
Datum: 13. prosince 2008 19:54
 kdyz jsem si poprve rozdelaval motor,tak taky mi to udelalo a jeste mi k tomu vypadavala dvojka,predtim drzely jak vul a vubec nepadaly ty kvalty,bud jsi dal o 180% vidlicku,nebo jsi tam nejak blbe dal radici automat,nebo jsi nedal gumicku pod automat(mozna,nevim to jiste),pokud jsi to zkousel,kdyz jsi ho jeste nemel na ramu,tak to ti muze delat,potreba to trosku rozhejbat,pokud to mas na ramu se zapnutym motorem tak neim
Datum: 13. prosince 2008 19:41
Jméno: RDT
IP: uživatel556
 Cau mistri myslite ze 4kvaltni prevodovka hodne pomuze?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 9:47
 Tak jako tak je to úprava.....za hodně peněz málo muziky....  Do by se muselo jít dál a přestavět tam kola...!
Datum: 14. prosince 2008 9:47
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 To je jasný ale mislim jako do terénu nebo na silnici!
Datum: 13. prosince 2008 21:57
Jméno: deda
IP: uživatel556
 No v pionyru.
Datum: 13. prosince 2008 21:40
Jméno: honza
IP: uživatel4590
 To záleží v čem myslíš!
Datum: 13. prosince 2008 21:14
Jméno: honza
IP: uživatel4590
 Nazdar,chtěl jsem se zeptat jak jde utěsnit (aby nepřetejkal olej)spojková komra od komory s převodama.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 19:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a jeste to gufero: newim gde se da takovy sehnat, zas tolik mista u toho loziska pro gufero neni...
Datum: 12. prosince 2008 19:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak k tomu guferu: normalne ho tam nasadis jako gufero treba na kliku ale ne zas moc...jinak pravda pripada mi to trochu zbytecny, blbe se od oka odmeruje kolik dat oleje na do ty prevodovy casti da se to spocitat kolik presne ale je to takovy divoky nigdy sem s tim nedelal...vim ze se to delava ale muj nazor je to tam nechat, ten prevodovej olej neni zas tak hustej aby tu prevodovku nejak extra brzdil, si kup treba ridsi, kup si ferodo lamely nebo vic pritahni spojku aby tolik neklouzala...tim ferodem nic nezkazis coz se u zacpavani te dirky zrovna rict neda - bud se tam neco navari ale nezkuseny muze ponicit karter nehlede k tomu ze hlinik by se mohl zkroutit, pokud to necim ucpes tak zase zalezi jak to ucpes, stejne se ti ty oleje muzou negde smichat a pak to prakticky ztraci na vlastnostech...je taky blbost namixovat hustej a ridkej olej...ale je to tvuj projekt tak se rozhodni jak na to pujdes
Datum: 12. prosince 2008 19:49
 to musíš vymyslet, poradil bych, ale nepamatuju si kolik je tam na jaký straně místa, ideální by bylo mít gufera z obou stran, ale když to nepůjde tak dej gufero na tu stranu, aby mělo namahanou pružinu tlakem (zkrátka tlak musí být na straně, kde je pružina)
Datum: 12. prosince 2008 19:47
Jméno: honza
IP: uživatel4590
 je to na to abych moch dát do spojky víc a hustší olej a do převodů mín a řidší.A ještě jak mam upevnit to gufero na tu hřídel od spojkovýho koše?
Datum: 12. prosince 2008 19:38
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 aha! a nebude zbytečně moc práce s dalším víčkem, dalším vypoušťákem pro spojku, aby se to nevychrlilo až sundá kryt apod.? ja bych teda osobně hledal spíš nějakej kompromis u oleje....
Datum: 12. prosince 2008 19:24
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak se mzas popisoval neco jinyho...no dava se to kvuli tomu ze na prevody je potreba mene oleje je to pry pro zavodni ucely ale o nejaky deci min to bych nijak neresil, nechal bych tu diru tam aspon mas jistotu ze to ty prevody bude mazat a nemusis mit dve napousteci diry...
Datum: 12. prosince 2008 19:16
Jméno: kejmls
IP: uživatel4683
 pro staton:nejspíš to chce asi proto, aby moch do převodové komory nalejt řidší olej a do spojkové hustší pro větší přítlak spojky.
Datum: 12. prosince 2008 19:15
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 zavař tu dírku kde to přetejká, dej gufero na ložisko spojk. koše. A jen tak mimochodem - k čemu to bude jestli to teda není tajný....?
Datum: 12. prosince 2008 19:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 rozpulit, tmel, tesneni (takovej tenkej zelenej papir),slozi, hotovo
Datum: 12. prosince 2008 19:06
Jméno: Mara 2
IP: uživatel2669
 cau hosi prosim vas jhak je možny když promackavam spojku a jednou je mekka a pak za chvilku zase hrozne tvrda cim do to je jinak serizena ok
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 23:35
Jméno: Standa
IP: uživatel4732
 to bude rukama
Datum: 12. prosince 2008 23:35
 máš rostřepený lanko nebo se ti zasekávaj tyčky a kulička(rezatá,zdeformovaná)
Datum: 12. prosince 2008 18:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 23:24
Jméno: standa
IP: uživatel4732
 jen si tam dej palici z 555 a pekne ji sniz tak na 5-5.5ml objemu kdyz uz chces carovat a ten karbec je fakt stejnej jen ma vetsi trysku a je sirokej 16mm...a hrablej vejfuk....no to je na tobe....spis bych skusil hikone na kratsim kolenu,ale nebude to stylový
Datum: 12. prosince 2008 23:24
 hele a ten z 125 t myslis z čz?? dyt to je ten smaje ak na 555 akorat s vetsim difusorem???  lol
Datum: 12. prosince 2008 17:30
 diky... nabudil jsi mi myšlenku to skusit  hlavu mam z 21 tu uz bych nechtel snizovat  ale to psis az mi to nepojede a pude na vybrus
Datum: 12. prosince 2008 17:29
Jméno: standa
IP: uživatel4730
 joo zapomel sem...ma vyhrabanej vejfuk,vnitrni prepazka je zuzena na necelej 1cm v prumeru,ten sroub nema tu deravou trubicku a ma dva vývody z boku...jeden doleva a jeden doprava ...byla to prej nejaka dobova uprava....trosku je hlucnejsi ale jde pekne odspoda a pak se roztocí jak 21
Datum: 12. prosince 2008 15:59
Jméno: standa
IP: uživatel4730
Datum: 12. prosince 2008 15:52
 tos rikal stando.. má tam karbec z 21 ne ta 550 a rozsirejen saci kanal.... zeptej se co na tom ma za upravu, at si to taky muzu skusit udelat
Datum: 12. prosince 2008 15:11
Jméno: standa
IP: uživatel4730
 550,555,05 v zakladu 12z ...posledni serie 05,20,21,23 v zakladu 13z ...jinak je na kazdym co si tam dá...ale je pravda ze ty 05 a 20 s tema 13z nejeli....asi velkej odpor vzduchu--revmaplechy--je to na kazdym co si tam dá...skladuju znamymu u me doma jednoho divokýho pareza,ma trosku hrablej motor a s 14z rozetou jede pres 70...mozna k 80....kdo ví...550 tacho nemá  kamarad ma zas dost slusnou 21,drapaky,11z, jezdi s tim les-pole(je mu skoro 30 a ma to jako odreagovani   ) a leti mu to 60...motor nebyl nikdy pulenej a je to strasnej držák  ja mam na jednom parezu 12z a jede pekne a na 21 mam 13z a taky lita slusne..70-75...rozetka je individualni...podle toho co chces jezdit,jak chces jezdit a jakou silu ma tvuj motor
Datum: 12. prosince 2008 15:03
 Já si myslim že základ měli všichni fíci stejnej ne....12 zubů....a podle potřeby a přání (třeba i přímo v mototechně) se to upravovalo.
Datum: 12. prosince 2008 14:00
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 ja ma tamy byt 12.- 13. zubý
Datum: 12. prosince 2008 7:51
Jméno: David
IP: uživatel3680
 Zdar nemáte někdo podrobné foto motoru na jawa 20 nebo 21? Tak aby tam šla vidět převodovka díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 20:58
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ
Datum: 11. prosince 2008 20:58
Jméno: maro
IP: uživatel4725
 mas to na jawa-50.cz
Datum: 11. prosince 2008 20:54
Jméno: maro
IP: uživatel4725
 mas to na jawa-50.cz
Datum: 11. prosince 2008 20:53
Jméno: george
IP: uživatel1834
 co se stane když dám do motoru místo 18 kolečka dvě 20 kolečka bude to víc do rychlosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 14:40
 Proč by se nevešly..????? Výkres namodulovat správně nakorigovat správně a jedeš....  Taky mám v převodovce proti sobě 20 a 24 kola....  Ale dvě sériový 20 (na což otázka je to já vim..) proti sobě nedostaneš no....
Datum: 11. prosince 2008 14:40
Jméno: standa
IP: uživatel4500
Datum: 11. prosince 2008 14:14
Jméno: mara
IP: uživatel426
 zkus nad tou otazkou premejslet pokud jdeu zamenit 2 kolecka v prevodovce tak to bude tim ze maj shodnou roztec a kdyz tam das 2 20 zuby nebudou nahodou potrebovat vetsi roztec? to sami kdyz das 2 18 akorat obracene zrejme se sebe ani nedotknou
Datum: 11. prosince 2008 11:45
 ZDRAVÍM Dotaz ohledně toho jaká je šíře rozety? šíře pro řetěz?
Předem všem z aodpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 16:51
Jméno: Mustang
IP: uživatel1226
 Cis hele prosim nevite nahodou co to muze spusobovat:jedu si v pohode na 2 a na jednou slisim takovi rachtani a břinkani tak se vratim a delato i u rozjezdu nevite nahodou cim to muze byt???? prosim poradte diky moc zy odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 19:44
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 newim rekl bych se je to pistem ze triba se ustipl kus pist. krouzku ale kdyz to na volnobech nedela tak jestli to nebude neco s
prevodovkou
Datum: 08. prosince 2008 19:44
Jméno: Mustang
IP: uživatel1226
 no mozna retez mas pravdu no diky skusim preladit a napisu
Datum: 08. prosince 2008 18:26
Jméno: Mustang
IP: uživatel1226
 jojo de to z motoru a stojanem to neni ale to na volnobeh to nedela tak to neurcim presne
Datum: 08. prosince 2008 18:24
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 heheeeee to bude taky mozna ze ti rachta retez o blatnik ...mas mustanga predpokladam
Datum: 08. prosince 2008 18:22
Jméno: standa
IP: uživatel4708
 praskla ti pruzina od stojanku a stojanek spadl a tahl jsi ho za sebou   trosku to specifikuj...uz vime ze se to zacalo dit z niceho nic,ale to je porad malo...a jde to jako od nekud z motorky,nebo zevnitr z motoru,nebo z valce??? taky napis co jsi kontroloval a co teda muzeme vyloucit....to je asi dotaz jako kdyz reknu ze mi smajda kolo,tak kterej drat mam utahnout...???
Datum: 08. prosince 2008 16:30
 A jde to z motoru nebo odkaď?
Datum: 08. prosince 2008 15:50
 Hojte lidi,poradte jake je nejidealnějči sekundarni kolečko na fika,nejezdim teren spis po ceste ,ale i ten kopec potkam na sve ceste dikes za radu jo a jezdim sam
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 7:16
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 určitě 12. Jezdim taky po cestách a někdy přes kopce...bude ti to víc táhnout a pojede ti to stejně rychle jako s 13, akorát při vyšších otáčkách.(alespoň u série s v-max 65km/h)
Datum: 08. prosince 2008 7:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je u kazdeho fichtla jine nejlepsi je gdyby sis sehnal nejaky sekundarka a zkousel...jinak pokud lita dobre tak 13 zub sam po rovince je dobrej, pokud tahne jak das tak 14 zub ale to se rozluc ze budes jezdit do prikrejch kopcu na trojku a 14z zvladaj jen hodne sikovny serie...12z umi dobre pretacet ale max. to na rovince pri jednom jezdci nema moc velkou a pak se to toci jak prase takze je to vcelku zbytecny...tak odhadem to vidim na ten 13 - 14 zub...ale rikam chce to odzkouset to je nejlepsi volba...
Datum: 07. prosince 2008 21:56
|



|