Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec draci nevíte někdo jestli by šla dát startovací páka z fichtla na dvoupákovou 250 ? Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 20:09
 ne pac 250 má tisíchran a pionýr tam má klínek a drážku
Datum: 26. ledna 2009 20:09
 cau draci ako mam vyrobit lamely na z pioniera korky uz mam aj v lameliach teraz mam co spravit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 21:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 presne tak...dnes uz se najde malo takovejch co si to chcou udelat sami, ono se nani ani cemu divit gdyz obe lamely koupis za pomalu stejny prachy jako vsechny korky...
Datum: 25. ledna 2009 21:42
 no jde o to jak si je tam dal.. popíšu ti správný postup..
1. vyloupneš šroubovákem staré korky
2. nové korky si dáš do hrnce s vodou a chvilku je povaříš.. ony trochu změknou
3. pak je tam hned ještě teplé nastrkáš.. co nejrovnoměrnějš...
4. necháš uschnout od vody
5. dáš si smirkový papír na něco plochého a brousíš do rozumné tloušťky a hlavně musí být obě strany stejně tlusté a musí to být absolutně ploché
Datum: 25. ledna 2009 21:07
 Čus,bude mi líp fakat spojka,když daám třeba místo jedné kuličky třeba 5??ď
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 13:48
Jméno: Standa
IP: uživatel5082
Datum: 26. ledna 2009 13:48
 frikulin:ty vol,ja jen umim dat do kupy a opravit fichtla,ja se jen psal =(
Datum: 25. ledna 2009 18:36
 Pan odborník a prodejce Fojtoslav....
Datum: 25. ledna 2009 18:25
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 si nigdy nesezizoval spojku? nebot bys vedel ze cim vic toho tam das, tim mensi bude pritlak na lamely...ono staci gdyz potrebujete nejakej jeste mezi kus gdyz vam tam neco chybi, treba sem daval za tu kratsi tycku jeste urizlej sroubek bez hlavicky stejneho prumeru a podle toho jak prokluzovala/drzela spojka sem ten sroubek vzdy vihodil a o par zavitu sem ji serizl...opravdu piplacka pokud chcete presne sestelovanou spojku s novejma lamelama...
Datum: 25. ledna 2009 17:37
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a čeho by si tim chtěl jako dosáhnout?????
Datum: 25. ledna 2009 17:19
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to sice jo ale de strasne stuha spojka takze lepsi slapsi ty origo
Datum: 25. ledna 2009 17:11
 no řekl bich že ne protože bi si je tam asi nanacpal. Ale mužeš dát pod pružinky na spojce jestě jednu podložku (tam jak je segerovka) a pak se ti zvětší přítlak na spojce. opravte mě jestli se mýlím
Datum: 25. ledna 2009 16:55
Jméno: jawák
IP: uživatel4183
 Zdarec draci chci vedet jestli to řetězové kolo 12z pohani retez od rozety nebo jestli to je u toho primarniho retezu. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 15:14
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 monty má pravdu předsedo..
Datum: 25. ledna 2009 15:14
 u rozety. je to sekundární převod. na primár ani 12z není, dělá se jen 9z 11z a origo 14z
Datum: 25. ledna 2009 11:00
Jméno: Monter
IP: uživatel1265
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 18:57
 no fikus myslet si to můžeš ale pojede to a díly nemíchám když sou špatný koupím nový
Datum: 25. ledna 2009 18:57
Jméno: Standa
IP: uživatel5077
Datum: 25. ledna 2009 18:02
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 pokud ti to fungovalo vse a nepadaly rychlosti tak je to ok ale stejne si myslim ze az to slozis ze ti to uz nepojede pokud ses amater jako ja a kazdej dil michas sjinym motorem  to jsem tem mim motorum dal
Datum: 25. ledna 2009 17:28
Jméno: Verb
IP: uživatel5075
 Vipada hodne slusne,nic neměn vydrzi ti jěšte dlouho
Datum: 25. ledna 2009 14:50
 A eště podle brutálně rozmazanejch....! Opravdu....je to tu samej odborník...!  Za chvíly se tady bude diagnostikova telepaticky....! Otázka kluci co s tím mám.....odpověď......čéče...máš to rozbitý.....  Opravdu.....bavim se....! Fojtoslave...máš bod....
Datum: 25. ledna 2009 13:06
 Podle fotek posuzovat převodovku....  Bože můj...! Fojtoslave.....di se zakopat....! Fakt...
Datum: 25. ledna 2009 13:05
 všechno je podle mě v pohodě,pokud nejsou urvaný zuby,tak v cajku.jen tu vydličku trošku narovnej(možná),aby byla rovná.Když tak porovnej s novýma dilama,na kterých jsou obrázky
Datum: 25. ledna 2009 10:54
Jméno: Monter
IP: uživatel1265
 a dík za všechny rady
Datum: 25. ledna 2009 10:49
Jméno: bobo.kopecky
IP: uživatel5067
 nevite jesli je krouzek zevnitr u 90 jawi u naslapovacky musi se kvuli tomu pulit tecemito
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 13:15
Jméno: to je jedno
IP: uživatel5073
 jeslti ti to chcije moc, tak to musis rozpulit. je tam udalana drazka v karteru pro o krouzek. kdyz by to chcalo malo, tak jako nouzovka sundat start paku a narvat tam o krouzek, poradne pritlacit paku a utahnou klinek. ale stejen to bude furt saknout, dokavaz to nerozpulis a nevymenis
Datum: 25. ledna 2009 13:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestli je to jako u pincka tak staci sundat nakopavacku a strcit to tam a zase dat spatky nakopavacku
Datum: 24. ledna 2009 22:07
Jméno: bobo.kopecky
IP: uživatel5067
 muzemi nekdo poradit proc mi tece okolo naslapovacky olej u jawa 90
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 14:00
 dcdfzzfxcfftxxffhxzzdt
Datum: 12. prosince 2010 14:00
 Dle katalogu ND to vypadá že ano, ale sundej ji a podívej se, třeba je zvenší.
Datum: 24. ledna 2009 19:56
Jméno: bobo.kopecky
IP: uživatel5067
 a jeten krouzek zevnitr
Datum: 24. ledna 2009 17:47
 prasklý o kroužek
Datum: 24. ledna 2009 17:01
Jméno: bobo.kopecky
IP: uživatel5067
 muzemi nekdo poradit proc mito tece okolo naslapovacky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 10:27
 asi špatný těsnění
Datum: 25. ledna 2009 10:27
Jméno: foch
IP: uživatel1640
 čau kluci, jak mám vymněnit lamely u pionýra 21, mám ty ferodo a novej řetez do motoru dík......
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 14:15
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to serizeni spojky by fakt bodlo, gdyz sem psal o serizeni tak sem si na ni nevzpomnel...
Datum: 24. ledna 2009 14:15
 Já mám až do konce ledna studiní volno, tak to napíšu ještě jednou a lépe a pošlu to do FAQ. Už mám napsané i seřízení karb. a skupiny ŘP.
Datum: 24. ledna 2009 0:33
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 jj ..jasný..ale tak byla by škoda to tam nedát ..!!
Datum: 23. ledna 2009 23:07
 Taky jsem o tom přemýšlel, ale chtělo by to napsat lépe... Bez chyb a možná trochu podrobněji. Já to psal narychlo, aby se do toho mohl zítra pustit...
Datum: 23. ledna 2009 23:06
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 ABC ..přidej to do FAQ
Datum: 23. ledna 2009 23:04
 Nebo můžeš jakýkoli jiný, je dobré, aby byl typ PP80 (někdo dává i PP90, ten je ale hustší a někdy lepí spojku)
Datum: 23. ledna 2009 22:59
 Mě se osvědčil klasický Paramo Gyrol 80W (PP80) a ten je taky doporučený výrobcem... Koupíš ho na téměr každé benzínce - Benzina a pod cena do 80kč za litr.
Datum: 23. ledna 2009 22:58
Jméno: foch
IP: uživatel1640
 jo díky zejtra jdu na to dík!!! jakej doporučuješ olej do převodovky ? budu ho mnenit..\r\n
Datum: 23. ledna 2009 22:52
 Až budeš seřizovat spojku nech na páčce, kterou hýe lanko a která tlačí na tyčky, které vystavují spojku, malou vůli! Je to z toho důvodu, aby až se motor ohřeje a díly se začnou vlivem tepla mírně roztahovat nedošlo k tomu že jak se rotáhnout díly, tak ti odtlačí přítlačný talíř spojky a tím ti začne spojka klouzat. Nejen že by to špatně jelo a hlavně se špatně rozjídělo, ale spálil by sis lamely, a dělal by to vše znovu. I když je to ferodo.
Datum: 23. ledna 2009 22:50
 Jednoduše. Vypusť olej, odmontuj řadicí páku, odšroubuj všechny šrouby, které drží levé víko. Víko sundej a vybafne na tebe spojka - bude tam přítlačný talíř který bude držet 5 pružin, které budou zajištěné podložkou a segrovkou. Vem si, tuším že, plochý klíč 10 nebo kleště a opatrně stlač každou pružinu, když ji stlačíš tenkým šroubovákem nebo jiným předmětem vytlač segrovku a opatrně povol. Takto to udělej se všemi 5 pružinami. Dávej přitom pozor, pružiny mají sílu a mohly by vystřelit. V lepším příadě bys je pouze ztratil, v horší by ti mohly něco udělat!! Potom stačí už je sundat podložky, pružiny, kalíšky a nakonec přítlačný talíř. Pak jen opatrně stáhneš lamely s řetězem a dáš nové. Doporučuji před montáží potřít lamely olejem - aspoň nepoběží zpočátku nasucho. Je možné, že když budeš vše dávat zpět, tak ti nepůjde nasadit primární řetez kvůli tomu, že je nový a ještě nevytahaný. V takovém případě musíš buď stáhnout primární kolečko, ale to jde celkem blbě, navíc potřebuješ stahovák. Nebo můžeš odmontovat spojk. koš - to je jednodušší. Poté nasadíš na koš lamely, na ně řetez a ten také navlečeš na primární kolečko. Potom jen posadíš spojk. koš na hřídel, dotáhneš matici zajistíš ji tím plechem a opačným způsobem namontuješ a upěvníš přítlačný talíř - talíř - kalíšky - pružiny - podložky - stlačíš pružinu a zajištíš segrovkou (5x). Pak už jem dát tesnění nasadit víko, nalít olej a hlavně seřídit spojku.
Datum: 23. ledna 2009 22:46
Jméno: mira
IP: uživatel1412
 cau chlapi hci se zeptat jak nejlip udelat voditku na retez......dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 21:36
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 kde seženu tu nytovaci spojku na primar dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 18:58
 asi tady v e-shopu neni,sesa musi objednat,napis mu
Datum: 21. ledna 2009 18:58
Jméno: tomas
IP: uživatel5036
 Cawte tak som bol oprasit pioniera no sekla sa mi prevodovka ,najprv som si myslel ze prasklo lozisko v kolese no ked som dal dole retaz tak mi to koleso tocit islo,prevodovka mi ide prehadzovat no ked sa pohnem v neutrale tak prejdem asi pol metra a sekne mi a potom sa ide pohnut len pol metra nazad,v com by mohla byt chyba ? thx za rychle odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 14:55
 hele nemuze to bejt treba vylomenej zub?
Datum: 22. ledna 2009 14:55
Jméno: lampan
IP: uživatel982
Datum: 21. ledna 2009 18:51
Jméno: hh
IP: uživatel5030
 snadno, staci napsat dvojtecku a "p"
Datum: 21. ledna 2009 18:02
Jméno: tomas
IP: uživatel5036
 hmm ako sa tam nabral ten smile ? roste-proste
Datum: 21. ledna 2009 17:57
Jméno: tomas
IP: uživatel5036
 lenze ja ten karter mam uz dole a nic som tam nevidel\r\nto standa  roste ked mam neutral tak mi zasekne koleso (v motore mi to sekne) ak z tym pohnem
Datum: 21. ledna 2009 17:57
Jméno: standa
IP: uživatel5032
 slovensky trochu rozumim,hatmatilku taky jakštakš umi luštit,ale z tohodle dotazu sem pochopil asi jenom to,ze se ti tam neco nehejbe....kluci kurňa kdyz chcete s necim poradit,tak to napiste at se v tom clovek vyzna....!
Datum: 21. ledna 2009 17:25
 otevri pravy karter me se to stalo a mel sem tam sekly sutr
Datum: 21. ledna 2009 17:18
 čau tohle je sponka na primár nebo sekundár ....není to tam napsaný ...http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_545.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 15:12
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 jak tak koukám, tak už tady asi není
Datum: 21. ledna 2009 15:12
 a sesa tu prej má i na primár , nemuzu to najít ....nevíte o tom neco ?
Datum: 21. ledna 2009 14:57
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 přesně tak, půlspojka na sekundár, jak je psáno: tam kde chybí jenom kousíček ke spojení, jinak bych tam spíš dal klasickou spojku!
Datum: 21. ledna 2009 14:53
 na sekundár, když tak mi opravte
Datum: 21. ledna 2009 14:50
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 zdarec nevite jak mam spojit primarni retez na fichtlu kdyz tam budu davat 9z kolecko a potrebuju ho zkratit spojku sem nikde nenasel
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 16:36
 nýtovací spojkou, mám ji a drží jak přibitá... teda doslova
Datum: 21. ledna 2009 16:36
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 to je sada s 11z. kolečkem a spojka na primár tam vůbec není! jak jsem se tak tady porozhlížel, tak si myslim že ji SESA stáhnul z prodeje... (tu nýtovací spojku na primár)
Datum: 21. ledna 2009 15:48
 Kup si celou sadu:http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2179.html
Datum: 21. ledna 2009 14:02
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 v cem je lepsi jehlovy lozisko misto pouzdra na pistnim cepu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 20:28
 Menší tření =menší opotřebení pístního čepu a lepší jízda, protože se to tam tak nebrzdí... znal sem jednoho co měl motor dělanej že mu hodně točil a když po jedný jízdě vyndal čep, byl modrej. s jehlovym se o nestane
Datum: 19. ledna 2009 20:28
Jméno: bdfsg
IP: uživatel2971
 Zdarec hosi,chci se zeotat v cem spociva uprava protahle 3 u pionyra nekde jsem neco takoveho cetl diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 15:30
 Mno jo no...a to mě brzo čeká...
Datum: 19. ledna 2009 15:30
 výroba výstupní hířdele + výroba předlohového hřídele (to znamená změna výstupního soukolí) spojená s prohozením volných kol na hřídelích...! Dost drahá a složitá úprava a podmínkou je hodně dobrej motor (protože původní jednička prakticky přejde ve dvojku...)
Datum: 19. ledna 2009 12:44
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 19:31
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
Datum: 18. ledna 2009 19:31
 Zdar lidi potřeboval bych poradit,, dnes jsem jezdil na Jawě 21 a mam takový problém že mi neco cinklo v převodovce a mám tam hozenou jedničku jak chci zařadit dvojku nebo neutrál tak prostě ta páčka jde ale nehodí rychlost a nejde ani vyřadit! potřeboval bych poradit, Díka a zatím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 18:54
Jméno: drak 23
IP: uživatel4411
 Asi řadící automat a nebo ty kolečka se rozhodily ale spíš ten automat
Datum: 18. ledna 2009 18:54
Jméno: šulis
IP: uživatel4985
 radici automat dofungoval
Datum: 18. ledna 2009 16:56
Jméno: standa
IP: uživatel5013
 se ti asi rozskocil radici automat a nebo se tam proste neco posralo  rozpulit ! a uvidis...
Datum: 18. ledna 2009 15:33
 Ahoj- Nevim sice čím to je,ale bráchovi se to nedavno stalo taky,a tahl fichtla 2 km domu,,to by nebylo divný,ale ono se mu to nějak divně kouslo,že to musel táhnout pospátku  Tak si představ jakou srandu jsme z něj měli
Datum: 18. ledna 2009 15:16
 Zdar lidi nema nahodou tady nekdo fotky z DACHL CUPU - Újezdu u Plánice ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 10:19
 Zdarec, mám to 9 z. primár kolečko, kolik mám zbrousit z lamel? retez uz jsem skratil, jak ste to udelali vy? skousel jsem brousit pilníčkem, ale je to nanic retez je stále napnuta. Poradte mi prosim vas. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 17:42
 Na sekundaru uz mam 10z. kolecko a rozeta 65z.
Datum: 20. ledna 2009 17:42
Jméno: mira
IP: uživatel1412
 tak se na to vis co........a dej tam normalni 14 ti zub a dolad to sekundarem
Datum: 19. ledna 2009 22:16
 je naplej tak že retezov ani nehneš, nietože ješte potočit motorem, kdyš to vyndám tak jde jak má! a ješte jedna vec, když tam dám nové lamely tak se tam ani nevejdou, co s tým?
Datum: 18. ledna 2009 22:40
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 vždyť není tak naplej! to že neprotočíš motorem bude něčim jinym! a sežeň si nový lamely, tyhlety s propilovanejma zubama můžeš zahodit...
Datum: 18. ledna 2009 17:39
 http://imgupload.biz/files/vsrgjjvimjq7wwsb191f.jpg
http://imgupload.biz/files/d0k53wnrhv0h5sktnb9m.jpg
tady jsou fotky
Datum: 18. ledna 2009 14:32
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 dej někam fotku, takhle se nehneme z místa! každopádně když propiluješ lamely, tak změníš rozteč zubů, takže ti může padat potom řetěz!
Datum: 18. ledna 2009 14:01
 jenže retez je tak napnuta že neprotočíš ani motorem
Datum: 18. ledna 2009 12:10
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 lamely nepiluj!! řetěz má být napnutý, dej někam fotku jak moc je naplej, a pak můžeme pokračovat dál!
Datum: 18. ledna 2009 9:56
|



|