Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím mám menší problém koupil jsem novou startovací pružinu a ted nevím jak to tam patří.Dával jsem to tam ale bud se páka vrací na druhou stranu,nebo startovací segment vubec nezabírá do zubů.prosím poradte mi děkuji je to fechtl děkuji moc už předem za vaše rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 22:52
 Musíš tu hřídel po nasunutí do otvoru karteru pootočit dopředu před ten doraz, tím docílíš toho, že segment se bude otáčet dopředu, tedy bude zabírat a po puštění se vrátí zpět a zastaví se o ten doraz v horní poloze. Před pootáčením té hřídele dopředu ji usíš mít trochu povysunutou,aby se se dotaz přes ten doraz v karteru.
Datum: 05. února 2009 22:52
 Já udělám všechno jak má byt dám pružinu do kartru zaháknu konec pružiny za segment,segment dám do kolíkůa hřídel zasunu do díry kam patří.A nejde mi vracení ani segment nezabírá do ozubení.A nevím co s tim poradte děkuji
Datum: 04. února 2009 21:37
 No ten zahnutej konec zahakneš za startovací segment, a ten količek v tej hřídeli drží ten segment ve svý poloze.
Datum: 04. února 2009 21:16
 chci se zeptat to ten druhý konec pružiny mám zaháknout o ten startovací segment?A na konci hřídeli je takový kolik skrz tu hřídel tam jde nasadit ten startovcí segmnet že jo
?a pořád mi to nejde poradte mi předem děkuji za vaše rady
Datum: 04. února 2009 20:16
 Pružina přijde zobáčkem ke start. hřídeli o kterou se zachytí. a tím druhým koncem, který je rovný do karteru. Pokud ti zabíra špatně, zřejmě si špatně vsadil hřídel do karteru. Myslím, že je potřeba ji trochu povytáhnout, pak mírně pootočit dopředu a zastrčit ji zpět do karteru. Pružina se tím napne a ty nastavíš segment tak, aby při šlápnutí zabral za kolečko a při puštění se vrátil zpět. V tom karteru je totiž doraz. a Standadně je segment za ním takže lze s pákou hýbat dozadu místo dopředu. Ten se musí "překonat" a to tak že ji povytáhneš natočíš dopředu a a zastrčíš zpět, tím se dostaneš před ten doraz a mělo by jít šlapat dopředu s tím, že se po navrácení zastaví o ten doraz a zůstne v poloze, kdy je páka nahoře. Nejsem si alejistý, takže se na to radši podívej a kdyžtak to zkus.
Datum: 03. února 2009 23:26
Jméno: George
IP: uživatel1093
 Zdarec hoši,kdysi jsem slyšel neco i o čtvrtym kvalnu na fichtla....mate někdo stimto zkušenost?Popřipadě nějaky navod.\r\n Předem dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 17:17
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 tož kde si sem otom slysel ale ten motor byl překopanej a prevodovka ze simsona
Datum: 03. února 2009 17:17
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Frikuline,v loni na podzim jsem byl v Jicinevsi u Jicina v brusirne valcu a pan Havelka mi ciste nahodou nabizel 7Q prevodovku na pionyra. Jestli bych nemel zajem?Jenze jeste nebyla dotahla do konce.Jestli se nepletu,tak by kostovala neco kolem 15 nebo 20 tisicovkama.
Datum: 03. února 2009 16:02
Jméno: Standa
IP: uživatel5170
 Frikuline 6Q asi ne.....nevim jestli se dela vubec 6Q kterej by mel jen hlavni a predlohovou hridel......
Datum: 03. února 2009 12:28
 Dám ti kontakt na výrobce....rozbi prasáko a můžeš ho mít. Nakopávačku to nemá. A hlavně je to podle mě k ničemu se sériovou převodovkou z ČZ 175....  Je to jen takový: Dám si tam těžší hřídele velkou spojku a rozpůlim si jedničku....  Už někdo najděte 6 ti kvaltovou převodovku co se tam dá nacpat...! to by mělo smysl....tohle ne....!
Datum: 03. února 2009 9:36
Jméno: George
IP: uživatel1093
 To by mi tolik nevadilo...
Datum: 03. února 2009 9:03
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Jde to,ale co jsem zase slyšel já,tak to,že to pak nejde nakopnout,jenom roztlačit.
Datum: 03. února 2009 8:59
Jméno: Vitek
IP: uživatel1466
 Ahoj, mel bych jeden dotaz. Mam cizu 175/477 na kterej mam segment s vylamanyma zubama. Koukal sem tu vsude a zrovna na tuto motorku sem ho nenasel, tak bych se chtel zeptat jestli se tam neda pouzit segment z nejaky panelky nebo 350...dik Vitek
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 13:08
 Nevim jakej seg. Mas na mysli jesli pulměsíc nebo startovací hřídel ale jestli jsi blízko stříbra a nevadil by starší tak neco na tuhle motorku mam
Datum: 03. února 2009 13:08
Jméno: vitek
IP: uživatel1466
 No mam na mysli segment startovani, je to na ose s radickou...
Datum: 02. února 2009 21:23
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 ty myslys radici segment
Datum: 02. února 2009 20:05
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 cau, zrovna jsem vymenil lamely u 555 a kdyz nandam ten spojkovej kryt a zmacknu spojku, tak se vubec nevraci, jako kdyby ten spojkovej kryt byl sundanej...vubec nevim co s tim. vlastne ani poradne nevim jak ta spojka funguje, vim jak fungujou ty lamely, ale jak se ta sila od packy prenese az do lamely ? diky....
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 20:17
Jméno: Standa
IP: uživatel5178
 mas tam tycku,ta musi cumet asi 1 cm z motoru,v deklu kulicku.zavres to,utahnes ten sroubek v deklu a musi fungovat....nic slozityho....tohle je zaklad....to je sli nezmaknes,tak si skoncil brzo.....vic rad neexistuje...maximalne to este doladit na lanku...krok spojky se steluje lankem.....nemela by zabirat hned ale az tak pri napul zmackly páčce....naplno musi zabirat az kdyz ji domacknes uplne.....
Datum: 03. února 2009 20:17
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no tak nikdo nevi ? cjeste mohu rict ze v motoru neni olej...
Datum: 03. února 2009 19:26
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
  ) Povoloval jsem ho i pritahoval ale nic. Tak nevim co s tim....
Datum: 02. února 2009 21:31
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 co myslis covece ja bych ho zkusil zavarit ne?
Datum: 02. února 2009 21:19
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 a mam ten sroubek pritahnout nebo povolit ? diky!!
Datum: 02. února 2009 21:05
Jméno: Standa
IP: uživatel5161
 jo presne ten. Do deklu patri jeste kulicka...bacha na to!!!
Datum: 02. února 2009 21:00
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
Datum: 02. února 2009 20:50
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
Datum: 02. února 2009 20:25
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
Datum: 02. února 2009 20:24
Jméno: Standa
IP: uživatel5161
 vhodne dotahni ten kouzelnej sroubek v pravym deklu
Datum: 02. února 2009 20:12
 ahoj,neví někdo kde sehnat drátěnou pružinu která tlačí na aretační zobáček řazení u fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2009 23:52
 ondro díky,našel jsem jí mršku tam jak jsi radil
Datum: 02. února 2009 23:52
 Myslim ze sem ji videl na mopedy.com
Datum: 02. února 2009 20:08
 nejjednoduší bude sehnat celej řadicí segment nebo celej motor
Datum: 02. února 2009 19:35
Jméno: standa
IP: uživatel5161
 ted si moc dobre nerozumime.....to myslis tu pritlacnou na konik nebu tu hubenou co tlaci na zobacky ktery zajizdej a vyjizdej.......tu pritlacnou na konik asi tezko...ta do zobacku jde z propisky....
Datum: 02. února 2009 19:22
Jméno: jawan 21
IP: uživatel1640
 čau jaký nejmenší řetezový kolečko se dá dát na pařeza 555?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2009 16:00
 no musel by sis koupit i takovou menší matici na to řetězový kolečko no a s tim zkracováním řetězu:no jak tě to vychází,když tak ho zkrátíš no a případně dokoupíš půl spojku
Datum: 02. února 2009 16:00
Jméno: Jawan 21
IP: uživatel1640
 Ale to budu muset už zkracovat řetez ne? když ted tam mám 12 zubí kolečko a napínaky mají ješte dost místa na napínaní!
Datum: 02. února 2009 15:48
 10zubů
Datum: 02. února 2009 15:35
Jméno: Adam
IP: uživatel4659
 Hojte , je normalni , jak dam nove lozisko , tam jak je spojkovy kos , tak ze zevnitr vyleza , ze nezaleze cele? a neni zaroven s katrem ? dikes za odpoved , a stalo se vam nekdy , ze pouzdro bronzove uzavrene bylo uzke a nesla tam dat hridel ? dikes a , že ložisko co je u prim kola jste museli nahrat aby tam to kolecko vlezlo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2009 12:46
Jméno: styll
IP: uživatel5087
Datum: 02. února 2009 12:46
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Ložisko pod sp. košem dosedá na zajišťovací podložku a není zároveň s hrnou otvoru.Ložiska se montují zásadně do skřně ohřáté na 80-100stupňů.
Datum: 02. února 2009 11:27
Jméno: Standa
IP: uživatel5147
 pro káju: priste si odpust ty nekonecny vykricniky,muselo se to smazat protoze to rozhodilo celej prvni list. Lozisko vyndas z deklu tak,ze dekl nahrejes a prastis s nim o zem a lozisko vyskoci....je tam nekde nejaka segrovka,tak tu nezapomen vyndat....
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 15:15
Jméno: Adam
IP: uživatel1337
 Zdar,je lepší když oddělim převodovou skřín od spojky u fichtla??Jako myslim to kvůli oleji!!Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 17:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 byls rychejsi
Datum: 01. února 2009 17:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak je to an kazdym blogu jako zavodni uprava ze se zacpe dole ta dirka mezi prevodovkou a spojkovym vikem, utesni se a do spojkove casti se pak naleje vic oleje, k prevodum pak mene (pry to bude stacit)...z toho plyne udelat u spojkovyho vika dalsi vypousteci sroub (nebo se bude vylivat odsroubovanim celeho deklu  ) a u prevodovky se udela novej nalevaci spoj...je to opravdu kravina, smysl ma jen tehdy pokud chces ke spojce hustsi olej aby neprokluzovala a k prevodum ridsi, ono se to po case stejne smicha nejak dohromady a znehodnoti tak co...dobry tak pro motory s velkym stadem koni gde ferodo se nici a korkovy lamely s normalnim provodo-spojkovym olejem prokluzuje...uprava naprd...ale proti gustu...
Datum: 01. února 2009 17:18
 no ty to myslíš asi tak, že do spojky dáš olej z věčí hustotou a do převodovky řídší a méně oleje, tahle úprava je poměrně náročná v utěsnění hlavně hřídele pod spojkovým
košem (je tam dost málo místa v části s převodama) a musíš si hlavně hlídat zda máš u převodů taktéž dost oleje, pokud nejezdíš závodně, tak bych se na to vykašlal
Datum: 01. února 2009 17:13
Jméno: Horst
IP: uživatel5148
 nechápu proč to budeš dělat.Leda že máš suchou spojku,ale jak budeš mazat prim.řetěz?Ale jinak ten olej tam je protože maže,chladí a spojka se nazpálí
Datum: 01. února 2009 17:02
Jméno: STADION
IP: uživatel5131
 Nazdar . Neviete co mozem mat zle na stadione ked zacnem slapat a pedale idu naprazdno akurat sa mi toci koleso ale piest mi nepracuje a nemam to ani ako roztlacit . Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 16:06
Jméno: Standa
IP: uživatel5135
 No mas tam zarazenej kvalt a zmacklou spojku......a nebo chyba na startovacim ozubeni a nebo na spojkovym soukoli....ale napred skontroluj jestli ti vypina spojka.......
Datum: 31. ledna 2009 16:06
Jméno: robb
IP: uživatel4917
 cus hosi chtel bych se zeptat jdou predni vidle ze simsona na fika?nepotrebuje se to nejak upravovat?dik\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 18:57
Datum: 31. ledna 2009 18:57
 Cawes no ja mam tiez tak spravene zo simsona a ja som musel tie podlozky co idu na loziska do krku upravit trochu ale inak nic
Datum: 31. ledna 2009 13:47
Jméno: chose
IP: uživatel5124
 čau draci, mám problém, na mustangu mám u motoru 11zub a rozetu 65, ale stále mi padá řetěz, nevíte někdo co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 10:36
 Čau, a co třeba jen vytahaný řetěz.? pokud jsi měnil i sekundarko s rozetou a řetěz nechal původní tak to taky může dělat. Pokud nee, tak jinak to co píšou ostatní
Datum: 31. ledna 2009 10:36
Datum: 30. ledna 2009 22:59
Jméno: libdas
IP: uživatel5104
 vis co ja bych rek ze mas vyoseny zadni kolo nejdriv si ko srovnej a pak mas pokoj ae jestli to ti nepomuze tas si vycentruj zadni rozetu a pak to musi fakat
Datum: 30. ledna 2009 22:57
 kdyz si menil sekundarko doufam ze si zkratil retez... jestli ne je to vyreseny
Datum: 30. ledna 2009 22:10
 skoro bych typnul ze je malo nasponovanej,a nebo je ten velkej venec v zadu spatne usazenej
Datum: 30. ledna 2009 22:07
 Zdarec mam doma to 9z primarni kolecko, co je treba udelat abych to tam pasovalo? Retez uz jsem skratil, ale ne a ne to tam dat. Poradte prosim vas. O tolik jsem skratil retez, tu je link foto:
[URL=http://img142.imageshack.us/my.php?image=dscn2871xk4.jpg][IMG]http://img142.imageshack.us/img142/4072/dscn2871xk4.th.jpg[/IMG][/URL]
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 18:56
 ja to taky nechápu, sundal jsem spojku, nasadil retez aj to kolecko a nemuzu to tam nacpat nijak raz, nejde jako kdyby byla ta retaz krátka, ja už nevím co s tým
Datum: 30. ledna 2009 18:56
 nechápu... sundej spojku, nadad ji no retezu, to kolečko taky a pak to tam dej... já to takhle udelal a naprosto bez problémů
Datum: 30. ledna 2009 18:07
 o jeden članek jsem skratil ale jeste stale to tam nemuzem nacpat
Datum: 30. ledna 2009 17:10
 o jeden článek zkrátit
Datum: 30. ledna 2009 16:24
 Zdravím mám problém s rozetou na Čz 175, ako mám vybrať tu staru z toho stredného náboja? Nema s tým niekto skusenosti??? Chcem tam dať väčšiu, ale tu staru potrebujem vybrať.
http://gallery.pcraj.com/show.php/1125_DSCN2933.jpg.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 15:11
Jméno: libdas
IP: uživatel5104
 cusec poptejte se kamosu jestli nahodou nevedi na sirku korku na lamele u pionyra 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 16:36
Jméno: jawa555.50
IP: uživatel1058
 Ale jawa 555 má jen jednu lamelu a nemá mezi lamelu!!!
Datum: 17. února 2009 16:36
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak Stando to mas pravdu...gdyz se mkupoval novy obe lamely + mezilamelu tak sem je pomalu nenarval na primarni retez (taky novej)...ne ze by byly tak tlusty ale min zahnuty ten plech pod zubama, jakoby rovnejsi...opravdu parada, gdyz sem zaradil kvalt (samozrejme se spojkou) tak fichtl cukl a zdechl...proste zaber...este ze to neni dvoulitr to bych projel dverma  ...je lepsi si je vzit na smirgl kerej lezi na rovnym stole a chvilu po tom jezdit nez se srovnaj a trochu ohoblujou...pak je to jedna radost
Datum: 30. ledna 2009 18:28
Jméno: Standa
IP: uživatel5118
Datum: 30. ledna 2009 15:21
Jméno: tdm
IP: uživatel5087
 8.9571cm
Datum: 30. ledna 2009 14:39
Jméno: Standa
IP: uživatel5118
 8.957cm
Datum: 30. ledna 2009 13:38
Jméno: libdas
IP: uživatel5104
 tak lidi poptejte se me na tu spojku vice zjiztite o kus nize uz to tam mam napisany dik moc za snahu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 21:58
 na jawu 20, 21, 23 jsou silne 6mm u 555 to bude vic..kolik ale nevim
Datum: 29. ledna 2009 21:58
Jméno: libdas
IP: uživatel5104
 lidi tak odepiste ja to jeste zopakuju nevite nekdo jakou sirku maji korky na lamele u pijonyra 555 byl bych rad kdyby ste odepsali specham nato
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 18:57
Jméno: johny
IP: uživatel4946
 6,9 mm je sirka pouzivane ale kolik ma nova to nevim.. ted jsem to byl merit
Datum: 29. ledna 2009 18:57
Jméno: libdas
IP: uživatel5104
 potreboval bych poradit,jakou sirku maji mit korky u spojkove lamely,diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 20:08
Jméno: libdas
IP: uživatel3382
 jeste jsem zapomel..je to na jawu 555 diky za odpovedi
Datum: 28. ledna 2009 20:08
Jméno: daniel
IP: uživatel1669
 jakej máte názor? je 2t lepší než 4t čet sem že 2t je vostřejší. jaký výhody a nevíhody tyhle motory mají?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 18:19
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 Fishracing to podal asi uplne nejlip...jako 4T ve 125 je utrpeni a 2T te zase sezere spotrebou.....
Datum: 28. ledna 2009 18:19
 Někomu chutnaj víc jabka někomu hrušky...jestli chápeš...
Datum: 28. ledna 2009 15:13
Jméno: daniel
IP: uživatel4649
 tady jde o to co je lepší jestli jabka nebo hrušky
Datum: 28. ledna 2009 14:09
Datum: 28. ledna 2009 8:31
Jméno: standa
IP: uživatel5098
Datum: 28. ledna 2009 0:45
Jméno: daniel
IP: uživatel4649
 já uvažuju o mz 125 sm
Datum: 27. ledna 2009 19:13
Jméno: birel
IP: uživatel4768
 grovestreet ®:to si děláš srandu s tím zvukem ne?!zlaté 2T
Datum: 27. ledna 2009 19:04
 Co jsem slyšel od majitelů těhlech sekaček 125 2T, tak to začíná táhnout od 7 tisíc až do nějakých 14ti 
2T krosky bejvaj do 125 myslim, a jezděj zásadně ve vysokejch otáčkách.... Není nad krásnej zvuk 4T
Datum: 27. ledna 2009 16:28
Jméno: Standa
IP: uživatel5093
 tak nevim no....kdyz porovnam MITO a 125 CBR tak bych nerek ze to MITO ma zatah odspoda......a brachovy RM....no to taky teda zadnej extra zatah odspoda nema...nechci vam do toho kecat....a kdyz zminimetakovou 513 tak to uz je uplne nekde jinde....
Datum: 27. ledna 2009 16:05
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 monty 4takt má zátah od spodu dvoutakt musíš prospojčit ale 4 takt musí dohnat obsahem proto jezděj 125-2takt s 250-4takt
Datum: 27. ledna 2009 15:32
 dvoutakt je má věší zátah od spodu, proto se používá na krosky
Datum: 27. ledna 2009 15:23
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 4t- těžký, plynulý, výměny ventilů a rozvoďáku, menší spotřeba...2t- lehčí, ostřější, dá se víc točit, větší spotřeba, ostřejší zvuk, je potřeba kvalitní olej (stejně jako u 4t)...je to na tobě
Datum: 27. ledna 2009 14:23
Jméno: Standa
IP: uživatel5093
 to zalezi ciste na tobe....4T nepretocis...ma plynulej prubeh vykonu a hovno zere...no ale sou ty 4T lýný no.....2T se dá ruzne poupravovat ze mu az zdvojnasobis vykon a neni problem jet 160-170 ...na nakitovanym MITU i 200,prubeh vykonu je strasnej...napred nic a potom vsechno ....a spotreba no....strasná...
Datum: 27. ledna 2009 12:52
Jméno: jawaman
IP: uživatel5090
 Kluci kto ma tady simaka vim ze to sem nepatri ale pomozte predsa aj to je moto potrebujem poladit prevody nemuzu jim dojit na chut mam novou hridel a prevody jdou tezko a to se ladi takovym sroubem kto ma simsona a vyzna se v tom ze se v nem hrabe a ne ze ho iba pouziva tak vi o cem je rec skuste mi poradit jak to presne postelovat presne o kolik otacek a pod dik moc totiz delal sem Go motora jer to tesni mozno to chce rozhybat asi aj proto ale ty prevody dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 20:24
|



|