slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  175  176  177  178  179  180  181  182  183  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Kuba      E-mail:      IP: uživatel5176    
Zdravím mám menší problém koupil jsem novou startovací pružinu a ted nevím jak to tam patří.Dával jsem to tam ale bud se páka vrací na druhou stranu,nebo startovací segment vubec nezabírá do zubů.prosím poradte mi děkuji je to fechtl děkuji moc už předem za vaše rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš tu hřídel po nasunutí do otvoru karteru pootočit dopředu před ten doraz, tím docílíš toho, že segment se bude otáčet dopředu, tedy bude zabírat a po puštění se vrátí zpět a zastaví se o ten doraz v horní poloze. Před pootáčením té hřídele dopředu ji usíš mít trochu povysunutou,aby se se dotaz přes ten doraz v karteru.
 
 
Datum: 05. února 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel5176    
Já udělám všechno jak má byt dám pružinu do kartru zaháknu konec pružiny za segment,segment dám do kolíkůa hřídel zasunu do díry kam patří.A nejde mi vracení ani segment nezabírá do ozubení.A nevím co s tim poradte děkuji
 
 
Datum: 04. února 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ten zahnutej konec zahakneš za startovací segment, a ten količek v tej hřídeli drží ten segment ve svý poloze.
 
 
Datum: 04. února 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: Kuba      E-mail:      IP: uživatel5176    
chci se zeptat to ten druhý konec pružiny mám zaháknout o ten startovací segment?A na konci hřídeli je takový kolik skrz tu hřídel tam jde nasadit ten startovcí segmnet že jo ?a pořád mi to nejde poradte mi předem děkuji za vaše rady
 
 
Datum: 04. února 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pružina přijde zobáčkem ke start. hřídeli o kterou se zachytí. a tím druhým koncem, který je rovný do karteru. Pokud ti zabíra špatně, zřejmě si špatně vsadil hřídel do karteru. Myslím, že je potřeba ji trochu povytáhnout, pak mírně pootočit dopředu a zastrčit ji zpět do karteru. Pružina se tím napne a ty nastavíš segment tak, aby při šlápnutí zabral za kolečko a při puštění se vrátil zpět. V tom karteru je totiž doraz. a Standadně je segment za ním takže lze s pákou hýbat dozadu místo dopředu. Ten se musí "překonat" a to tak že ji povytáhneš natočíš dopředu a a zastrčíš zpět, tím se dostaneš před ten doraz a mělo by jít šlapat dopředu s tím, že se po navrácení zastaví o ten doraz a zůstne v poloze, kdy je páka nahoře. Nejsem si alejistý, takže se na to radši podívej a kdyžtak to zkus.
 
 
Datum: 03. února 2009 23:26
 
 
 
 
Jméno: George      IP: uživatel1093    
Zdarec hoši,kdysi jsem slyšel neco i o čtvrtym kvalnu na fichtla....mate někdo stimto zkušenost?Popřipadě nějaky navod.\r\n Předem dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
tož kde si sem otom slysel ale ten motor byl překopanej a prevodovka ze simsona
 
 
Datum: 03. února 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
Frikuline,v loni na podzim jsem byl v Jicinevsi u Jicina v brusirne valcu a pan Havelka mi ciste nahodou nabizel 7Q prevodovku na pionyra. Jestli bych nemel zajem?Jenze jeste nebyla dotahla do konce.Jestli se nepletu,tak by kostovala neco kolem 15 nebo 20 tisicovkama.
 
 
Datum: 03. února 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5170    
Frikuline 6Q asi ne.....nevim jestli se dela vubec 6Q kterej by mel jen hlavni a predlohovou hridel......
 
 
Datum: 03. února 2009 12:28
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dám ti kontakt na výrobce....rozbi prasáko a můžeš ho mít. Nakopávačku to nemá. A hlavně je to podle mě k ničemu se sériovou převodovkou z ČZ 175....:-) Je to jen takový: Dám si tam těžší hřídele velkou spojku a rozpůlim si jedničku....:-D Už někdo najděte 6 ti kvaltovou převodovku co se tam dá nacpat...! to by mělo smysl....tohle ne....!
 
 
Datum: 03. února 2009 9:36
 
 
 
 
Jméno: George      IP: uživatel1093    
To by mi tolik nevadilo...
 
 
Datum: 03. února 2009 9:03
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Jde to,ale co jsem zase slyšel já,tak to,že to pak nejde nakopnout,jenom roztlačit.
 
 
Datum: 03. února 2009 8:59
 
 
 
 
Jméno: Vitek      IP: uživatel1466    
Ahoj, mel bych jeden dotaz. Mam cizu 175/477 na kterej mam segment s vylamanyma zubama. Koukal sem tu vsude a zrovna na tuto motorku sem ho nenasel, tak bych se chtel zeptat jestli se tam neda pouzit segment z nejaky panelky nebo 350...dik Vitek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2009 13:08
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nevim jakej seg. Mas na mysli jesli pulměsíc nebo startovací hřídel ale jestli jsi blízko stříbra a nevadil by starší tak neco na tuhle motorku mam
 
 
Datum: 03. února 2009 13:08
 
 
 
 
Jméno: vitek      IP: uživatel1466    
No mam na mysli segment startovani, je to na ose s radickou...
 
 
Datum: 02. února 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel1181    
ty myslys radici segment
 
 
Datum: 02. února 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
cau, zrovna jsem vymenil lamely u 555 a kdyz nandam ten spojkovej kryt a zmacknu spojku, tak se vubec nevraci, jako kdyby ten spojkovej kryt byl sundanej...vubec nevim co s tim. vlastne ani poradne nevim jak ta spojka funguje, vim jak fungujou ty lamely, ale jak se ta sila od packy prenese az do lamely ? diky.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5178    
mas tam tycku,ta musi cumet asi 1 cm z motoru,v deklu kulicku.zavres to,utahnes ten sroubek v deklu a musi fungovat....nic slozityho....tohle je zaklad....to je sli nezmaknes,tak si skoncil brzo.....vic rad neexistuje...maximalne to este doladit na lanku...krok spojky se steluje lankem.....nemela by zabirat hned ale az tak pri napul zmackly páčce....naplno musi zabirat az kdyz ji domacknes uplne.....
 
 
Datum: 03. února 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
no tak nikdo nevi ? cjeste mohu rict ze v motoru neni olej...
 
 
Datum: 03. února 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
:-)) Povoloval jsem ho i pritahoval ale nic. Tak nevim co s tim....
 
 
Datum: 02. února 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel4236    
co myslis covece ja bych ho zkusil zavarit ne?
 
 
Datum: 02. února 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
a mam ten sroubek pritahnout nebo povolit ? diky!!
 
 
Datum: 02. února 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5161    
jo presne ten. Do deklu patri jeste kulicka...bacha na to!!!
 
 
Datum: 02. února 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
 
 
Datum: 02. února 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
 
 
Datum: 02. února 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
 
 
Datum: 02. února 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5161    
vhodne dotahni ten kouzelnej sroubek v pravym deklu
 
 
Datum: 02. února 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: kopeckar      E-mail:      IP: uživatel5165    
ahoj,neví někdo kde sehnat drátěnou pružinu která tlačí na aretační zobáček řazení u fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2009 23:52
 
 
 
 
Jméno: kopeckar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ondro díky,našel jsem jí mršku tam jak jsi radil
 
 
Datum: 02. února 2009 23:52
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim ze sem ji videl na mopedy.com
 
 
Datum: 02. února 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: lada      E-mail:      IP: uživatel1562    
nejjednoduší bude sehnat celej řadicí segment nebo celej motor
 
 
Datum: 02. února 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5161    
ted si moc dobre nerozumime.....to myslis tu pritlacnou na konik nebu tu hubenou co tlaci na zobacky ktery zajizdej a vyjizdej.......tu pritlacnou na konik asi tezko...ta do zobacku jde z propisky....
 
 
Datum: 02. února 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: jawan 21      IP: uživatel1640    
čau jaký nejmenší řetezový kolečko se dá dát na pařeza 555? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no musel by sis koupit i takovou menší matici na to řetězový kolečko no a s tim zkracováním řetězu:no jak tě to vychází,když tak ho zkrátíš no a případně dokoupíš půl spojku
 
 
Datum: 02. února 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: Jawan 21      IP: uživatel1640    
Ale to budu muset už zkracovat řetez ne? když ted tam mám 12 zubí kolečko a napínaky mají ješte dost místa na napínaní!
 
 
Datum: 02. února 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
10zubů
 
 
Datum: 02. února 2009 15:35
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel4659    
Hojte , je normalni , jak dam nove lozisko , tam jak je spojkovy kos , tak ze zevnitr vyleza , ze nezaleze cele? a neni zaroven s katrem ? dikes za odpoved , a stalo se vam nekdy , ze pouzdro bronzove uzavrene bylo uzke a nesla tam dat hridel ? dikes a , že ložisko co je u prim kola jste museli nahrat aby tam to kolecko vlezlo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: styll      IP: uživatel5087    
naka holka tady? :-D:-D:-D
 
 
Datum: 02. února 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Ložisko pod sp. košem dosedá na zajišťovací podložku a není zároveň s hrnou otvoru.Ložiska se montují zásadně do skřně ohřáté na 80-100stupňů.
 
 
Datum: 02. února 2009 11:27
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5147    
pro káju: priste si odpust ty nekonecny vykricniky,muselo se to smazat protoze to rozhodilo celej prvni list. Lozisko vyndas z deklu tak,ze dekl nahrejes a prastis s nim o zem a lozisko vyskoci....je tam nekde nejaka segrovka,tak tu nezapomen vyndat....:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 15:15
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel1337    
Zdar,je lepší když oddělim převodovou skřín od spojky u fichtla??Jako myslim to kvůli oleji!!Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
byls rychejsi:-D
 
 
Datum: 01. února 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak je to an kazdym blogu jako zavodni uprava ze se zacpe dole ta dirka mezi prevodovkou a spojkovym vikem, utesni se a do spojkove casti se pak naleje vic oleje, k prevodum pak mene (pry to bude stacit)...z toho plyne udelat u spojkovyho vika dalsi vypousteci sroub (nebo se bude vylivat odsroubovanim celeho deklu:-D) a u prevodovky se udela novej nalevaci spoj...je to opravdu kravina, smysl ma jen tehdy pokud chces ke spojce hustsi olej aby neprokluzovala a k prevodum ridsi, ono se to po case stejne smicha nejak dohromady a znehodnoti tak co...dobry tak pro motory s velkym stadem koni gde ferodo se nici a korkovy lamely s normalnim provodo-spojkovym olejem prokluzuje...uprava naprd...ale proti gustu...:-)
 
 
Datum: 01. února 2009 17:18
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ty to myslíš asi tak, že do spojky dáš olej z věčí hustotou a do převodovky řídší a méně oleje, tahle úprava je poměrně náročná v utěsnění hlavně hřídele pod spojkovým košem (je tam dost málo místa v části s převodama) a musíš si hlavně hlídat zda máš u převodů taktéž dost oleje, pokud nejezdíš závodně, tak bych se na to vykašlal
 
 
Datum: 01. února 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5148    
nechápu proč to budeš dělat.Leda že máš suchou spojku,ale jak budeš mazat prim.řetěz?Ale jinak ten olej tam je protože maže,chladí a spojka se nazpálí
 
 
Datum: 01. února 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: STADION      IP: uživatel5131    
Nazdar . Neviete co mozem mat zle na stadione ked zacnem slapat a pedale idu naprazdno akurat sa mi toci koleso ale piest mi nepracuje a nemam to ani ako roztlacit . Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5135    
No mas tam zarazenej kvalt a zmacklou spojku......a nebo chyba na startovacim ozubeni a nebo na spojkovym soukoli....ale napred skontroluj jestli ti vypina spojka.......:-)
 
 
Datum: 31. ledna 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: robb      IP: uživatel4917    
cus hosi chtel bych se zeptat jdou predni vidle ze simsona na fika?nepotrebuje se to nejak upravovat?dik\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: majlo      E-mail:      IP: uživatel5133    
Cawes no ja mam tiez tak spravene zo simsona a ja som musel tie podlozky co idu na loziska do krku upravit trochu ale inak nic
 
 
Datum: 31. ledna 2009 13:47
 
 
 
 
Jméno: chose      IP: uživatel5124    
čau draci, mám problém, na mustangu mám u motoru 11zub a rozetu 65, ale stále mi padá řetěz, nevíte někdo co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 10:36
 
 
 
 
Jméno: Kubis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau, a co třeba jen vytahaný řetěz.? pokud jsi měnil i sekundarko s rozetou a řetěz nechal původní tak to taky může dělat. Pokud nee, tak jinak to co píšou ostatní :-)
 
 
Datum: 31. ledna 2009 10:36
 
 
 
 
Jméno: Monter ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš máš málo našponovanej řetěž jak píšou darci... udělej nějakou kladku přidělej k ní silon ají se to dělá ze dřeva jako šponovák podívej se na http://www.jawa50zavody-foto.wz.cz/Upravy%20pro%20terenni%20zavody/index.html jak to maj řešený a podle nějakýho fíka to udělej
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:59
 
 
 
 
Jméno: libdas      IP: uživatel5104    
vis co ja bych rek ze mas vyoseny zadni kolo nejdriv si ko srovnej a pak mas pokoj ae jestli to ti nepomuze tas si vycentruj zadni rozetu a pak to musi fakat
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz si menil sekundarko doufam ze si zkratil retez... jestli ne je to vyreseny
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skoro bych typnul ze je malo nasponovanej,a nebo je ten velkej venec v zadu spatne usazenej
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec mam doma to 9z primarni kolecko, co je treba udelat abych to tam pasovalo? Retez uz jsem skratil, ale ne a ne to tam dat. Poradte prosim vas. O tolik jsem skratil retez, tu je link foto: [URL=http://img142.imageshack.us/my.php?image=dscn2871xk4.jpg][IMG]http://img142.imageshack.us/img142/4072/dscn2871xk4.th.jpg[/IMG][/URL] odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to taky nechápu, sundal jsem spojku, nasadil retez aj to kolecko a nemuzu to tam nacpat nijak raz, nejde jako kdyby byla ta retaz krátka, ja už nevím co s tým
 
 
Datum: 30. ledna 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechápu... sundej spojku, nadad ji no retezu, to kolečko taky a pak to tam dej... já to takhle udelal a naprosto bez problémů
 
 
Datum: 30. ledna 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o jeden članek jsem skratil ale jeste stale to tam nemuzem nacpat
 
 
Datum: 30. ledna 2009 17:10
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o jeden článek zkrátit
 
 
Datum: 30. ledna 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím mám problém s rozetou na Čz 175, ako mám vybrať tu staru z toho stredného náboja? Nema s tým niekto skusenosti??? Chcem tam dať väčšiu, ale tu staru potrebujem vybrať. http://gallery.pcraj.com/show.php/1125_DSCN2933.jpg.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 15:11
 
 
 
 
Jméno: libdas      IP: uživatel5104    
cusec poptejte se kamosu jestli nahodou nevedi na sirku korku na lamele u pionyra 555 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: jawa555.50      IP: uživatel1058    
Ale jawa 555 má jen jednu lamelu a nemá mezi lamelu!!!
 
 
Datum: 17. února 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak Stando to mas pravdu...gdyz se mkupoval novy obe lamely + mezilamelu tak sem je pomalu nenarval na primarni retez (taky novej)...ne ze by byly tak tlusty ale min zahnuty ten plech pod zubama, jakoby rovnejsi...opravdu parada, gdyz sem zaradil kvalt (samozrejme se spojkou) tak fichtl cukl a zdechl...proste zaber...este ze to neni dvoulitr to bych projel dverma:-D...je lepsi si je vzit na smirgl kerej lezi na rovnym stole a chvilu po tom jezdit nez se srovnaj a trochu ohoblujou...pak je to jedna radost:-)
 
 
Datum: 30. ledna 2009 18:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5118    
Heeeeeey co se wopičiš:-D:-D:-D Tak samozrejmne presny cislo ti nereknu,protoze to nevim...kdyz mi na parezu zacala klouzat spojka tak sem flaknul na pera podlozku a byl klid na nejakou dobu....ale myslim si ze tak tech 0.8-1 cm to bude.....dokonce myslim ze kdyz koupis obyc korky,ktery se nahrejou a nacpou se tam,tak ze na pareza se nemusej ani skracovat....maximalne trochu zarovnat zabrousenim....
 
 
Datum: 30. ledna 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: tdm      IP: uživatel5087    
8.9571cm
 
 
Datum: 30. ledna 2009 14:39
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5118    
8.957cm
 
 
Datum: 30. ledna 2009 13:38
 
 
 
 
Jméno: libdas      IP: uživatel5104    
tak lidi poptejte se me na tu spojku vice zjiztite o kus nize uz to tam mam napisany dik moc za snahu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na jawu 20, 21, 23 jsou silne 6mm u 555 to bude vic..kolik ale nevim:-)
 
 
Datum: 29. ledna 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: libdas      IP: uživatel5104    
lidi tak odepiste ja to jeste zopakuju nevite nekdo jakou sirku maji korky na lamele u pijonyra 555 byl bych rad kdyby ste odepsali specham nato :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel4946    
6,9 mm je sirka pouzivane ale kolik ma nova to nevim.. ted jsem to byl merit
 
 
Datum: 29. ledna 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: libdas      IP: uživatel5104    
potreboval bych poradit,jakou sirku maji mit korky u spojkove lamely,diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: libdas      IP: uživatel3382    
jeste jsem zapomel..je to na jawu 555 diky za odpovedi:-)
 
 
Datum: 28. ledna 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: daniel      IP: uživatel1669    
jakej máte názor? je 2t lepší než 4t čet sem že 2t je vostřejší. jaký výhody a nevíhody tyhle motory mají? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5102    
Fishracing to podal asi uplne nejlip...jako 4T ve 125 je utrpeni a 2T te zase sezere spotrebou.....
 
 
Datum: 28. ledna 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Někomu chutnaj víc jabka někomu hrušky...jestli chápeš...
 
 
Datum: 28. ledna 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: daniel      IP: uživatel4649    
tady jde o to co je lepší jestli jabka nebo hrušky
 
 
Datum: 28. ledna 2009 14:09
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Víš co to jsou šišaté jablka? :-D HRUŠKY :-D:-D:-D
 
 
Datum: 28. ledna 2009 8:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5098    
to je zase diskuze:-D jabka nebo hrusky?:-D:-D
 
 
Datum: 28. ledna 2009 0:45
 
 
 
 
Jméno: daniel      IP: uživatel4649    
já uvažuju o mz 125 sm
 
 
Datum: 27. ledna 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: birel      IP: uživatel4768    
grovestreet ®:to si děláš srandu s tím zvukem ne?!zlaté 2T
 
 
Datum: 27. ledna 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co jsem slyšel od majitelů těhlech sekaček 125 2T, tak to začíná táhnout od 7 tisíc až do nějakých 14ti :-) 2T krosky bejvaj do 125 myslim, a jezděj zásadně ve vysokejch otáčkách.... Není nad krásnej zvuk 4T
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5093    
tak nevim no....kdyz porovnam MITO a 125 CBR tak bych nerek ze to MITO ma zatah odspoda......a brachovy RM....no to taky teda zadnej extra zatah odspoda nema...nechci vam do toho kecat....a kdyz zminimetakovou 513 tak to uz je uplne nekde jinde....
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
monty 4takt má zátah od spodu dvoutakt musíš prospojčit ale 4 takt musí dohnat obsahem proto jezděj 125-2takt s 250-4takt
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:32
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dvoutakt je má věší zátah od spodu, proto se používá na krosky
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:23
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
4t- těžký, plynulý, výměny ventilů a rozvoďáku, menší spotřeba...2t- lehčí, ostřější, dá se víc točit, větší spotřeba, ostřejší zvuk, je potřeba kvalitní olej (stejně jako u 4t)...je to na tobě
 
 
Datum: 27. ledna 2009 14:23
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5093    
to zalezi ciste na tobe....4T nepretocis...ma plynulej prubeh vykonu a hovno zere...no ale sou ty 4T lýný no.....2T se dá ruzne poupravovat ze mu az zdvojnasobis vykon a neni problem jet 160-170 ...na nakitovanym MITU i 200,prubeh vykonu je strasnej...napred nic a potom vsechno ....a spotreba no....strasná...
 
 
Datum: 27. ledna 2009 12:52
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel5090    
Kluci kto ma tady simaka vim ze to sem nepatri ale pomozte predsa aj to je moto potrebujem poladit prevody nemuzu jim dojit na chut mam novou hridel a prevody jdou tezko a to se ladi takovym sroubem kto ma simsona a vyzna se v tom ze se v nem hrabe a ne ze ho iba pouziva tak vi o cem je rec skuste mi poradit jak to presne postelovat presne o kolik otacek a pod dik moc totiz delal sem Go motora jer to tesni mozno to chce rozhybat asi aj proto ale ty prevody dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 20:24
 
<  175  176  177  178  179  180  181  182  183  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 0:46:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu