slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  174  175  176  177  178  179  180  181  182  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: nwm      IP: uživatel2800    
čau draci když dam dopředu kolečko se 14cti zoubky budu buset dávat dlouší řetěs?a jak rychle to tak pojede?jo a je to mustang dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: lakys      IP: uživatel5351    
hele hosi,mel sem na fekaloj 13 zuby kolecko a 70 sem tam mel behem chvile,proste motor byl dobrej pak sem se jednou pohrabal v elektrice a uz nejel no skoda ale jinak sem s nim te90 jel jako nic
 
 
Datum: 20. února 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: M (fichtl.kx.cz)      IP: uživatel1072    
:-D a já ti zase řikám že i s 90 kily to neni nic neobvyklýho :-D ale nebudem to řešit, fichtl je fichtl a kdaždej jede jinak... stačí blbě nalisovaná vložka a je to v háji...
 
 
Datum: 17. února 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5323    
ty ses nejakej chytrej ne:-D:-D:-D rikam ze sem tezkej :-D:-D mel sem fichtla vzdycky v dobrym stavu a dobre serizenyho,ale driv se mi trojka takle nepretacela:-D jinak s tebou souhlasim......
 
 
Datum: 17. února 2009 17:11
 
 
 
 
Jméno: M (fichtl.kx.cz)      IP: uživatel1072    
No ono je jedna věc si to myslet a druhá věc je realita. Mám 14z kolečko, za 1 a za 2 paráda, ale trojce už se moc nechce. Pokud máš v pohodě motor a nevážíš 100 kilo tak by to mělo bejt v pohodě, ale jinak to nemá cenu... Stando maximální vytočení motoru s 13 zubym kolečkem je naprosto normální, pokud máš zgenerálkovanej a dobře naladěnej motor, tak to neni nic neobvyklýho...
 
 
Datum: 17. února 2009 15:44
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5317    
no to s tebou musim souhlasit,ale zaroven si trochu odporovat....protoze ja ackoliv mam 90 kilo a 185cm a sem uz na toho fichtla velkej kluk:-D,tak po zajetí válce (40vrtání) sem mu dal čoud po rovine a ta trojka se mi na 13z pretacela,proste sem roztocil trojku nadoraz,coz se moc casto nestava....to znam z dob kdy sem jezdil 12z rozetky....to se pretacel motor furt,ale na 13z pretacet motor po rovnine je moc:-Dtakze by ten muj klidne 14z snes....akorat by byl linejsi do kopce....coz nechci....me jde prevazne o ty kopce u nás....je to tu jak na klondajku:-D:-D:-D
 
 
Datum: 17. února 2009 15:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando a s náma těžkýma to nepojede??? :-D
 
 
Datum: 17. února 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5317    
Kecy,ale nebude mit takovou silu.....trojku rozjedes poradne jen z kopce....to je na tobe...pokud budes mit dost dlouhej kopec tak pojede 80,ale po rovine vic jak 60 necekej,ten motor na to neni stavenej......znamej to mel na 21 a jako 1,2 skoro beze zmeny....ta dvojka teda víc jela,ale dal si tam trojku a konec....a to byl motor jako zvon......skus to a uvidis....pokud jsi lehkej tak s tebou pojede......
 
 
Datum: 17. února 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sériový motor se ti sotva rozjede :-D
 
 
Datum: 17. února 2009 14:03
 
 
 
 
Jméno: Pete      IP: uživatel4467    
potřeboval bych poradit: mám 477 a když se snažím zařadit 1 tak to v motoru jak kdyby cvaka a pak to musím jak kdyby jeste trosec pozvednout radicku abych jak kdyby zaradil. nevim, v cem muze byt chyba... dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel5322    
to bude strunkami alebo radicou sustavou
 
 
Datum: 17. února 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: Pete      IP: uživatel5320    
nene, nic sem s tim nedelal...
 
 
Datum: 17. února 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5319    
A mal si to rozobrane laebo si s tim nieco robil ??
 
 
Datum: 17. února 2009 13:16
 
 
 
 
Jméno: mcqeen      IP: uživatel5211    
Čagos hoši,dámy a pánové.Mám takovej problém.Rukojet u mého Stadiona22 to je ta co se přehazujou převodový stupně je nějaká posraná.Nechci to nějak rozdělávat bez nějaký rady, abych to nepomrvil.Když se snažím zařadit 1nebo2 tak se mi rukojet nějak zadře a musím to silou vrátit zpět, ale když ktomu přijdu po dlouhý době tak to de.Poradte mi pleas. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: lakys      IP: uživatel5351    
hele zkus tam kapnout trochu oleje to obcas pomuze(aspon me to pomohlo)
 
 
Datum: 20. února 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud se ti nak vzpricil jezdec v rukojeti,nebo je taky mozny ze ti vypad nebo se posunul ten hlinikovej kloboucek na konci riditek,protoze kdyz tam neni tak razeni casto nefacha,jinak rozebrat se to neboj,facha to uplne stejne jako plynova rukojet,neni tam co skazit
 
 
Datum: 16. února 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
zdr draci, prosim vas jak se sundava spojka u stadiona? Oddelal jsem viko,segerovky i tu matku 14tku a ted nevim jak dal. proste to tam na necem visi a nevim jak to oddelat. pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ze vsechny mely dvoulamelovou
 
 
Datum: 16. února 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4603    
Jsem exot, nebo měly ty starší stadiony opravdu jen jednolamelovou spojku?...jen se ptám
 
 
Datum: 16. února 2009 11:06
 
 
 
 
Jméno: Lada      IP: uživatel5302    
Dva šroubováky a opatrně proti sobě vysunout vnitřní část spojky,je na vícehranu kliky.
 
 
Datum: 15. února 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja na to pouzival stahovak,klasickej dvouramenej,ale asi by to slo nak odpacit treba velkym sroubovakem nebo majzlikem,ale bacha na tesnici plochy karteru
 
 
Datum: 15. února 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
cau mam problem u fichtla kdyz motor bezi a zmacknu spojku tak to vydava strasny zvuky jako kdyby o sebe drely naky kolecka nevite cim by to mohlo bejt???dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 8:06
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Musíš dávat pozor,aby se ti zajišťovací podložka při dotahování,nevysmekla z drážky,která ji jistí proti otáčení.
 
 
Datum: 16. února 2009 8:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5304    
me treba ulitly 2 kolicky i s pruzinama a uplne se rozsekali a taky to strasne zvonilo:-D jezdil sem s tim pul roku:-D furt ta svine klouzala:-D Ale k dotazu....proste se ti povolil kos....ale neboj....driv nez prodres dekl tak se ten kos rozpadne:-D:-D
 
 
Datum: 15. února 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
tak asi byla zajistena spatne a povolila se
 
 
Datum: 15. února 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
ale jak to muze byt kos kdyz ta matka je zajistena tim plechem???
 
 
Datum: 15. února 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
taky bych to videl na spojkovej kos:-) ale to uz sme se takhle dlouho sici neshodli jak rika kolecko...
 
 
Datum: 15. února 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byl sem prvni:-),ale aspon ze sme se shodli:-)
 
 
Datum: 15. února 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: hkl      IP: uživatel2942    
zkus jestli nemas povolenej kos spojky ................
 
 
Datum: 15. února 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel5296    
máš povolenej spojkovej koš a dře ti spojka o víko motoru
 
 
Datum: 15. února 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skoro urcite mas povolenej spojkovej kos,jak zmacknes spojku tak zacne drit o spojkovy viko
 
 
Datum: 15. února 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
zdar, chci vedet esi se da dat na pincka 4 převody (4stupnovou převodovku)???dik!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: Monter ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no 4 stupnovou už bych tam nedával ted už zase letí minimálně 5 stupnová:-D ale už bude k vidění 6 stupnováá určo 2 stroje na závodech uvidíte s touto převodovkou
 
 
Datum: 19. února 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
musel bys překopat všechno co zasahuje do převodovky radsi to nebudu jmenovat co
 
 
Datum: 15. února 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel5296    
de ale musí se to hodně upravit,kámoš měl i 5ti kvalt
 
 
Datum: 15. února 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
dá, projdi si pokec a najdeš to tady snad milionkrát, a nebo použij google, vyplivne ti to takovejch stránek že máš do rána co dělat:-D
 
 
Datum: 15. února 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: mára      IP: uživatel4933    
tzdar draci mám čz 175/487 a mám problem že kdyš ji nastartuju a mírně přidám přidám plyn tak něco začne klepat mám podezření na primární řeťez ale kdyš jsem ho rozebral zdál se v poho a karter nikde nebyl sedřenej mohlo by to klepat třeba jen tim že je to volný a jaká tam má bejt vůle sim poraťte uš sem kvůli tomu dělal výbrus jak ten kokot pač jsem myslel že klepe píst o válec a ono to mrcha klepe dál. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: roky      E-mail:      IP: uživatel6201    
zdar draku ten problem sem mel taky a docela me to stvalo jediny co muzes udelat je ze vymenis soupatko v karburatoru a pokud mozno za nove a budes mit klid pokud to neprestane vymen celej karbec
 
 
Datum: 25. května 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
a jde to opravdu z motoru? Je taky dost možný zě ti to dělá šoupátko v karburátoru...A to se opravit nedá jedině výměna..
 
 
Datum: 22. února 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
a nebo mozna uz vybehany loziska v karterech, ve kterejch je kliková hridel
 
 
Datum: 15. února 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: mára      IP: uživatel4933    
mno jako kdyb tam někde něco klepalo do karteru ale jen kdyš mírně přidám plyn a kdyš nejni v moc velkým záběru jinak to klepe jen při malejch otáčkách při víšších uš to neklepe teda aspoň doufám ještě sem to moc nevitáčel po tom výbrusu. je to jako kdyby tam bylo něco volnýho nebo nevim jak to popsat klika s válcem je v poho. to vím na 100%.
 
 
Datum: 15. února 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: maartyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak přesně klepe? Mě to děla zajimavy zvuky dokud nezařadím jedničku,protože mě drhne segment startu o o zuby na spojkovem koši,mam na nem dokonce prvni dva zuby vybroušený,takovy vrčení no. Jakmile zařadím je to v poho. Jestli máš podezření na primár tak zhruba tam nekde se to dotýka.
 
 
Datum: 15. února 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: mára      IP: uživatel4933    
to jsem dělal kdyš jsem dával ten novej válec s pístem
 
 
Datum: 15. února 2009 15:52
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
vyčisti spalovací prostor v hlavě válce muže bejt moc zakarbonovanej
 
 
Datum: 15. února 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: maxwel      IP: uživatel4236    
Cus,mam zaseknutou rychlost u fichtla, jak ji mam odseknout??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5482    
Motorova pila najlepsie husqvarna
 
 
Datum: 11. března 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: lakys      IP: uživatel5351    
nerad to rikam ale musis rozpulit motor mel sem to taky nic jinyho s tim neudelas
 
 
Datum: 20. února 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
Repasuj novou prevodovku jako kamos kdyz se mu zasekla
 
 
Datum: 15. února 2009 13:14
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel5296    
máš asi řadicí segment hin, já mel to samý,je třeba to rozpůlit
 
 
Datum: 15. února 2009 12:05
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
rozpulit a spravit
 
 
Datum: 15. února 2009 11:30
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sekerou... myslim že by potřebovalo repas převodovky at máš klid, a když už, tak celej motor!
 
 
Datum: 15. února 2009 11:02
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel5294    
mas zlamanu vidlicku asi v motori
 
 
Datum: 15. února 2009 10:13
 
 
 
 
Jméno: smajdii      IP: uživatel5121    
dobré večer chtěl bych se zeptat z jakého materialu nejlépe vyrobit lamely spojek do jawa 250 . děkuji předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 8:47
 
 
 
 
Jméno: Marlboro      IP: uživatel5275    
Dřív se dělaly korkový, ale dneska už se to nevyplatí se s tím drbat. Kup za 200 ferodový a máš po starosti
 
 
Datum: 16. února 2009 8:47
 
 
 
 
Jméno: Smajdii      IP: uživatel5121    
Ale čim to mam slepit když nemam dost hruby???
 
 
Datum: 14. února 2009 23:18
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
obyc korek
 
 
Datum: 14. února 2009 23:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA MUSTANG      IP: uživatel5266    
cus lidi,jak je na fíkoj vzadu šnek tak aby sel tachometr tak tam musi bejt jedna nebo dve tycinky?a jak dlouhy?a jeste jakej maj mit prumer dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2009 10:04
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja jsem to taky resil a dal jsme mam hrebik jstejnyho prumeru jak jsou ty dve dirky. Hrebik z kazdy strany ustrihnes klestema ,aby byl tak myslim 5mm (ale preste tu dilku nevim z hlavy) :-D
 
 
Datum: 12. února 2009 10:04
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5267    
2 x průměr 3mm x 5mm
 
 
Datum: 11. února 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takhle z hlavy to nedam,ale vim ze u kamose sem to spravoval a vyrabel sem to tusim z dratu na autogen ocelovyho,ale nejsem si jistej,kazdopadne tam musi prijit obe dve
 
 
Datum: 11. února 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mam takovej blbej dotaz pro majitele 20tek :-) řadí se na tom pohodlně? aspon co se podřazování týče, kvůli těm plechům jestli to občas není trošku zmatkovitý kvuli prostoru. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: Rixiki ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já ma za lonskej roka nalítaáno na dvacítce 600 km a řadí se upně čupr
 
 
Datum: 12. února 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
radi se krasne jak rikaj s kratkym tahlem to je na kokot ale kdyz mas origo z 20 tak to je v pohode a kdyztak vyrobyt delsi tahlo je otazka 5minut:-)
 
 
Datum: 12. února 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
no, kůli prostoru...musíš si vzít ideální boty :-) Já si jednou vzal větší a nebylo to zrovna nejpohodlnější...ale šlo to, po několika zařazeních to šlo dokonce i dooost dobře ;-) A ono neni problém o kus tu řadičku posunout, ne?(když se prodlouží ten ,,drát'' mezi pákou a motorem)
 
 
Datum: 12. února 2009 11:03
 
 
 
 
Jméno: Pavlajs      IP: uživatel5269    
\r\nMAm ji a řadí se na tom dobře co můžu doporučit , neber si na to težky boty....... nebo pracovní ty se pod to nevlezou
 
 
Datum: 11. února 2009 23:35
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5263    
zalezi na dylce tahla...s tim kratkym z 21 je to strasny....s dlouhym je to ok...
 
 
Datum: 11. února 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky to jsem potřeboval vědět :-)
 
 
Datum: 11. února 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ani náhodou to nevadí,řádí se tam krásně jako u 23.
 
 
Datum: 11. února 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řadí se úplně bez problému. Plechy vůbec nepřekážej. Maj výhodu, že si nemůžeš spálit podrážku o vejfuk.
 
 
Datum: 11. února 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: FAnda      IP: uživatel3888    
Zdar Draci mam takove problem jak je pod matkou od spojkového koše ta podložka tak kde ji mam sehnat ja ji mam uz ošuntělou a nikde ji nemužu sehnat kdyztak me nekdo pomozte potrebuju to na jawu mustang.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: Fanda      IP: uživatel3888    
hele a kde je tady ?? ta podlozka pod matku u spojkovyho kose na mustafa ?
 
 
Datum: 13. února 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
Prěsně tak vyrob si ji....Já tohle vůbec nekupuju to je ztráta peněz...Doma určo najdeš kousek plechu a pak stačí jen vystřihnout, vyvrtat, vypilovat :-D
 
 
Datum: 11. února 2009 10:11
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no myslim, že by si ji zvládl udělat i doma z kousku plechu
 
 
Datum: 11. února 2009 8:05
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak Sesa ji tu ma...ale pokud se da jeste jednou ohnout tak ji ohni a az tu budes nakupovat tak si ji tam novou pribal, stoji to par kacek...
 
 
Datum: 10. února 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: mara 2      IP: uživatel2669    
cus chlapy mam problem dneska jsem pulil moc se mi teda do toho nechtelo ale nakonec jsem musel jak to rozebiram tak mi vypad automat a vypadlo tam takovy kolecko co je dole a ma na sobe tiscihran a v nem byliu pruzinky jenže z jedny diry vypadla pruzinka na dva kusy tak jsme prohledaval moje ND a bylo tam to kolecko ale ne na pruzinky ale na takovou vypada to jak sroolovaná espáska tak se ptam jestli je to stejny a splni to stejny ucel nebo jiny ale takovy kousky jsem nasel dva tak je to asi normalni že byli dva druhy druhej dotaz je že na ty ose co tam je v prvodovce tak pak je na tom spojkovej kos a ja se ptam jestli je tam to 20z nebo to 18z prdem diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: mara 2      IP: uživatel2669    
ok tak diik moc jsi mi pomohl ptž kdybych to blbe slozil tak bych se posral vis co to nasere nejlepsi moto a on tam chcije olej upriostřed ale jinak držak neskutecnej
 
 
Datum: 09. února 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5237    
hele este koukni na dylku tech pacicek,jestli sou stejne dlouhy,ale myslim ze je to stejny a dat to tam muzes.....
 
 
Datum: 09. února 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: mara 2      IP: uživatel2669    
no jo ale mne se jedna o to jestli to tam mužu nechat to s tou eskapaskou pro mne je to lepsi na montaž
 
 
Datum: 09. února 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5237    
Hele ackoliv si to napsal totální hatmatilkou,tak sem to pobral:-D Na hlavni hrideli(spojka) je to 20z,na hrideli predlohy to 18z ....ten segment s tisicihranem muzes vymenit za tamten z listovym perem a nebo do toho rozpadlyho dej delsi tvrdsi pruziny z propisky ...(bacha kratke a mekke neplni spravnou funkci...!).....hodne zdaru a lepsi gramatiku prosim....aspon ty carky:-D:-D
 
 
Datum: 09. února 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
dej tam perka z propisky(novší typ) nebo péro z malýho setrvačníku(starý typ)
 
 
Datum: 09. února 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj chtěl bych se zeptat má 21 s rokem výroby 1972 a spojka je ještě originál ale když to nakopnu když je to studený a dám 1 tak to jde přes zuby ale spojku jsem už štloval utahoval ale zase když jí moc přitáhnu tak se bude klouzat ale stejně to jde někdy fůrt přes zuby děkuju za odpovědi čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak jedicku malogdy s vypnutym motorem na miste zaradis, i v prirucce se pise ze na zarazeni qvaltu musis popojet, je to logicky: musi zuby padnout do sebe a malogdy prave na miste chytis polohu gdy ji tamvrznes jen tak bez pootoceni...a k ty spojce - pokud mas novy lamely tak se neni cemu divit, to si za chvilu sedne, pokud ne tak mas blbe serizenou spojku jinak ale je to na hodne fikach, vzycky tam musi bejt nejaka vule kera zabira ale nesmi delat ze pri zmacknuty spojce a zarazenym kvaltem popojetim dozadu motor zadne ztracet otacky, to proste nesmi, to je malo utazenej sroubek na pravym deklu...me to taky delaval pri nakopnutym motoru a razenim kvaltu hraly zuby v prevodovce, zas aspon vis ze ti spojka zabira a ze ty zuby tam porad sou:-)
 
 
Datum: 08. února 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Taky mam ten samej problem :-) nebo mam neutral chcipnu to... a kdyz chci zaradit s chcipnutym motorem 1 tak to nejde musim popojet kousek s fikem :-) nebo ho nakopnout
 
 
Datum: 08. února 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud nemas neco pokazenyho v motoru tak zkus bez nastartovanyho motoru dat 1 drz spojku popojed do predu a pak do zadu aby se odlepila a pak normalka vyrad natoc a val me tohle dela panelka ale kdyz tohle udelam tak je to bez rachtani zubu nebo minimalne to rachta
 
 
Datum: 08. února 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau lidi hele zajímala by mě jedna věc nevíte čím to může být že mě někdy vyskočí 3 protože jedu normálně dam 3 a po chvilce vyskočí po 2 sekundách nevíto co s tím děkuju za odpovědi do předu čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: lakys      IP: uživatel5351    
mozna to bude vydlicka v motoru(mas ji asi ohnutou)budes se hold muset podivat do motoru me zase vyskakovala 2 bylo to hrozny ale dalo se to prezit
 
 
Datum: 20. února 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: prymas      IP: uživatel4734    
nebo ti blbe zapadaj v automatu ty zoubky a de ti trojka vedle a vibracema viskočí rozpulit a srovnat automat
 
 
Datum: 10. února 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Je to možný já ho mám docela hodně naplí a když byl povolenej tak to nevyskakovalo děkuju za odpověd
 
 
Datum: 08. února 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5220    
Hm....kombinace vytahanyho moc napnutyho retezu....povol retez...
 
 
Datum: 08. února 2009 14:01
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj vydlicky razeni myslim.kamosoj se to taky stavalo.
 
 
Datum: 08. února 2009 13:57
 
 
 
 
Jméno: black!      E-mail:      IP: uživatel5215    
Fakt hustý úpravy motoru, převodovky, prostě všeho na jawu 21 a ostatní jawy http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-pro-zavodni-ucely.html\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2009 11:06
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Si objevil Ameriku ne...? nejprofláklejší úprava....:-D
 
 
Datum: 08. února 2009 11:06
 
 
 
 
Jméno: moly      IP: uživatel1913    
stačí
 
 
Datum: 08. února 2009 0:25
 
 
 
 
Jméno: MOly      IP: uživatel1913    
Ono to funguje staší umazat to \r\n ...víte klucííí?:-D
 
 
Datum: 08. února 2009 0:25
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
spis ze je to moc slozity:-D
 
 
Datum: 07. února 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
předpokládám, že je to provokace k tomu, že to nefunguje:-)
 
 
Datum: 07. února 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Chci se zeptat, kolik spojkových lamel má mít Stadion S11? - mám doma dva rozebraný motory, jeden je ještě ta úplně první série a druhej je ta novější. A koukám, u ty starší je jen jedna lamela, u novějšího jsou dvě...je to někakej vtípek či co? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja myslim ze vsechny byly dvoulamelovy
 
 
Datum: 07. února 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: Kubík      IP: uživatel1732    
čau, mynulou středu jsem koupil 21, teď jsem rozdělal motor a vypadá docela v pohodě, chci se zeptat co bych měl určitě vyměnit a co skontrolovat vypada že pár desítek let nejel. Jediný problém co jsem zatim spozoroval je že jak je Vedení vidličky řazení tak když ho dám do karteru tak má velký vakl je to normální nebo bych ji měl taky radši vyměnit? Jo a píst má u pístního čepu vůly jako že když držim ojnici tak se dá hýbat do stran s pístem stáčí když vyměním Horní pouzdro ojnice, a pak jsem slyšel o nějakým jehlovým kde to seženu, je to lepší. Díky vám moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2009 9:44
 
 
 
 
Jméno: Kubík      IP: uživatel1732    
Tak jo dík moc
 
 
Datum: 08. února 2009 9:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych vymenil loziska,gufera a pouzdra na predloze,skontroloval bych vse ostatni(spojku,rychlostku,automat,primarni retez,klikovku,,...atd.),to posouvani pistu do stran je v poradku, vymenou vodici tycky vidlicek se nic nevyresi pac chyba bude spis v otvoru v karteru,i kdyz vono je to spis normalni ten vakl,to jehlovy lozisko misto futra to by si musl dat i jinou ojnici
 
 
Datum: 07. února 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel5186    
Cau draci mam problem:vecer jsem dojel dom vse v pohode a rano ze nastartuju fika a je zasekla nakopavacka + zasekla jednicka na dvojku a trojku jde proslapnout nevite cim to je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
mě se seklo jednou úplně všechno...a to jen proto že vyskočila nějaká ta vidlička (či co to je) u řadícího automatu.
 
 
Datum: 07. února 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Kamaradovi se to taky stalo a měl vysypanou celou převodovku a doku****ou spojku
 
 
Datum: 04. února 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Čus lidi.Poradte prosim. Dneska jsem jel na pařízkovi tak 20km a když jsem se vracel tak tak jsem najadnou nemoh do kopečka podřadit na jedničku a skocil tam neutrál a potom nešla dvojka a trojku tam dám ale steží.koukal jsem jestly není povolenej automat ale není a motor se mi půlit nechce protože je to ješte original a jezdí úplne suprově.Pěkně me to štve. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2009 13:47
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5180    
stavba prevodovky a princip razeni je stejny,ale prevodovky 555,05 a 20 jsou jine ....a konkretne 550,555 a 20,21,23 je neprohoditelný,ani automat...co je prehoditelne tak 550,555 a 05 akorat 05 ma jinou dvojku nez parez,ale pasuje tam ta prevodovka(je stejne dlouha:-))
 
 
Datum: 04. února 2009 13:47
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
převodovky jsou myslím u všech fíků stejné ;-)
 
 
Datum: 04. února 2009 13:20
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
je možny,na tym automatu je taková ta pul ozubená páka z plechu,do těch zoubku na ni skáče při řazeni takej zobáček a ten zobáček je zajištěnej perkem(aspoň je to tak na fikovi),mě se stalo,že se ten zobaček prohodil s tim perkem a taky to potom nešlo.Nevim,na fikovi to tak je,tak na pařezu si myslim,že to bude podobny.možny to je...až to rozpuliš tak uvidiš...
 
 
Datum: 04. února 2009 12:16
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel4917    
kazda motorka chce jednou udelat GO!jestli ti na paizkovi zalezi tak ji udelej!!a viel bych to na tu radici vydlicku!!
 
 
Datum: 04. února 2009 11:38
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
osobně bych řek že to asik budeš muset půlit.. smůla no.. stala se tam nějaká zrada.. možná něco s řadící vidličkou.. možná něco s kolečkama.. nebo se podívej jestli není ohlé to táhlo řazení.. jinak fakt nevím.. jedině půlit
 
 
Datum: 04. února 2009 11:26
 
<  174  175  176  177  178  179  180  181  182  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 0:46:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu