Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fifa
IP: uživatel5400
 mam hondu cr 125 97 a nejde zaradit 4 kvalt a nevim jak mam poznat jestli to je vidlicka nebo kolecko prosim o radu jak to mam zistit
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2009 16:03
Jméno: David . K.
IP: uživatel2215
 rekl bych ze vydlicka.... jinak je to cross jeste takle stara takze si myslim ze se stou masinou v terenu nikdo nes**l..
Datum: 02. března 2009 16:03
 tak za 1. to rozpul a za 2. se koukni  jinak nevim jak ta prevodovka vypada ale kdyby byla praskla vydlicka tak ti tam nepujde zadnej kvalt nebo aspon pulka kvalku jestly to ma 2 vydle  jinak nevim tu prevodovku jsme nikdy nevidel..
Datum: 26. února 2009 15:50
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 26. února 2009 15:42
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 čest pánové.... potřebuju pomoct s babetkou 210tkou.. nvm proc ale nechce mi zaradit 2jku... proste jednicka je vytocena motor huci a nic  ale kdyz jedu z kopce ta to tam dvojku da.. spojka je v poradku.. NENÍ SJETA... NENI MASTNA !!.. proste vse v cajku ale neradi to  nevim co je tam spatne.. zkuste mi poradit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2009 22:51
 kdyby to bylo obracene tak mas prasklou volnobezku ty celisti muzou vypadat naprosto ok ale staci jedna mala kapička oleje kolem hridele z prevodovky a je hotovo a nejaky prebrouseni moc nepomaha ja se stim trapil 2roky nez me to zacalo fungovat tak jak ma musel jsem predelat nejaky veci nechat si udelat ve ferodu oblozeni to co prodavaj taky stalo za hovn* a hlavne udelat takovej vejmrd aby tam netekl olej ten O-krouzek to neutesni
Datum: 25. února 2009 22:51
 zdar draci ja bych se chtlel zeptat jestly nemate na prodej pravou stranu motoru (kdys sedite) potreboval bich to na pionýra predem didy
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2009 20:04
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
Datum: 07. září 2009 20:04
Datum: 26. února 2009 17:23
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 To si to radši udělám sám
Datum: 26. února 2009 17:04
 za 300 kč
Datum: 26. února 2009 16:33
Jméno: Molyyyy
IP: uživatel1913
 samo..že to vim..  ...dělal sem si srandu...nerozčiluj se  ...a pošli mi to  pls
Datum: 26. února 2009 16:32
 a vš co je to cip??
Datum: 26. února 2009 15:44
 troubo.
Datum: 26. února 2009 15:44
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 25. února 2009 22:25
 kuš
Datum: 25. února 2009 21:26
Jméno: mOLY
IP: uživatel1913
Datum: 25. února 2009 21:06
 ne ne ne  , k čemu ti bude???
Datum: 25. února 2009 19:51
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 joo,...a patriku..  ..pošli mi ten nákres...prosím prosím
Datum: 25. února 2009 18:55
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 25. února 2009 18:54
 Zdar ted sem na aukru nasel kompletni kartry Jawa 05 a to same pro java 20,21,23 cena je uplne minimalni.tk na to mrkni a uvidis
Datum: 25. února 2009 17:50
 mates je bambula, že mates
Datum: 25. února 2009 17:46
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 a chtěl by jsi karter nebo pravý kryt co schovává sekundárko a zápalko? aby se tu pánové dohodli  A matescrkt: proč jsi někdy Moly a někdy matescrkt?? Jsi prostě m@tes a basta
Datum: 25. února 2009 17:31
 jj presne jak pise sskladnik musel bys sehnat jedine se stejnym cislem si vsimni je tam treba 5 a na druhym karteru taky tohle by dobrotu nedalo
Datum: 25. února 2009 17:07
 Ahoj jestli mas na mysli karter tak si raději sežeň oba protoze jestli se nepletu jsou na sebe zabrouseny a mít každej jinej by nemuselo dělat dobrotu.
Datum: 25. února 2009 14:50
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
 čus...hele promiň fojto..ale musim to zase vytáhnout....od fojty nic nekupuj....moje zkušenost  ..já blok mám..jestli máš zájem npiš na 477173967 ..a le to z jawy 21
Datum: 25. února 2009 14:07
 hele hochu,kamos by mel,ale musel bych ti to poslat ja,je to na jawu23,takze jestli mas motor 05,tak ti to tam pasovat nebude,ale jestli mas zajem tak mi napis na icq 499037721
Datum: 25. února 2009 14:04
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 zdar, chci se zeptat -u stadiona mezi karterama je takova dutinka kdyz se ty kartry slepi -jakej tam ma uzel? je jako pod karburatorem. ptam se pproto ze kdyz jsem rozdelal motor tak jsem tam mel olej-takze nvm jestli tam ma byt nebo jestli tam natek netesnosti mezi karterama. dik za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2009 17:16
 to spis z karbce benzin ten vyprchal a zustal jen olej
Datum: 25. února 2009 17:16
Jméno: smajdii
IP: uživatel5121
 hoj potřebuju poradit nevíte proč když udělám nové lamely ze špuntu od vín tak jezdím asi tak pět minut a nejde zařadit a jak to rozdělám tak je minimálně jedna lamela celá vysypaná (korky jsou vlamele pořádně dané a lamel mám v tom koši 3 víc se mi tam nevleze. je to jawa 250 .už to dělám po 2 a vysledek je pořád stejný. díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2009 11:56
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
 souhlasim s chongem.....na spojce se štřit nemá...za par stovek koupis ferodo ktera ti bude jezdit pul stoleti
Datum: 25. února 2009 11:56
Jméno: HonzaA
IP: uživatel5330
 Ahoj, drtivá většina korkových špuntů od vína je dělaná z drcených zbytků korku slepených dohromady. Takže pokud nemáš opravdu poctivé špunty z jednoho kusu, pak se ti to rozdrolí. Jinak špalíky do spojky musí být o něco větší, nechají se napařit v horké vodě až změknou a pak se do lamely zatlačí. Po úplném vysušení lamely se musí lamela přesně zbrousit aby neházela a byla všude stejně široká (pak (jinak to nebude vystavovat) nakonec ji to chce opravu lespoň na dvacet minut položit do oleje. Zdraví Honza
Datum: 25. února 2009 10:56
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Napiš proč to děláš, prorože necelou stovku za komplet spojku mi nepřijde tolik peněz aby se do výroby korků spojky kdokoli vůbec pouštěl...
Datum: 25. února 2009 10:45
Jméno: Martys
IP: uživatel4186
 zdar, no tak nejdriv mi prijde jako chyba esy tam ma bejt tech lamel treba 5 (nevim kolik jich tam ma bejt) a ty tam davas jenom 3, a za druhy vyplnovat lamely v dnesni dobe korkem ze spuntu od vin tak to je tky pekna blbost,,,nechal jsi ty lamely predtim nez jsi je tam dal aspon chvili v oleji? a to ze nemuzes zaradit to muze bejt tim ze je spatne sestelovaana..
Datum: 25. února 2009 8:24
 zdravim hosi mam dotaz ohledne rozety na pionyra. Mam doma jednolozoskovou a chci to dat soustruznikovy at to udela na 2 loziska, ale nevim jak to tam presne je. Myslim tim kde jsou segerovky atd. Tak prosim kdo vi at odpovi.  .... mejte se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2009 21:52
 jj presne tak cep sem taky utocil a to druhy lozisko se tam taky vejde v pohode
Datum: 24. února 2009 21:52
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 čepu se neboj já ho taky stočil de to docela dobře
Datum: 24. února 2009 20:46
 Kup si ložisko SKF a nech to na jedno ložisko. Musel by si stočit i čep a ten je kalenej, takže se musí ubrušovat, to ti už každej soustružník neudělá.
Datum: 24. února 2009 20:44
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 normálně vyndáš ložisko a stoší ten scůdek na šířku druhýho ložiska a nechává se tam takovej kroužek aby ty ložiska nevyjely a z druhý strany je segrovka
Datum: 24. února 2009 20:30
 zdravim hosi mam dotaz ohledne rozety na pionyra. Mam doma jednolozoskovou a chci to dat soustruznikovy at to udela na 2 loziska, ale nevim jak to tam presne je. Myslim tim kde jsou segerovky atd. Tak prosim kdo vi at odpovi.  .... mejte se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2009 20:22
 a jinak teda nekdo nevite jak to ma bejt?? moc by my to pomohlo.
Datum: 24. února 2009 20:22
 pak muzes dat vedet , ja nevim ani jak to poznam , tez jsem myslel ,ze mam na 2 loziska ,ale jak jsem tam je dal tak to pak nevlezlo ty koliky do kola , takze na jedno , tak by me to taky zajimalo jak to je
Datum: 24. února 2009 17:38
 DRAKU, POCKEJ NA NOVINKY,,CEB BUDE,,SESA
Datum: 24. února 2009 16:09
Jméno: Smajdii
IP: uživatel5121
 Zdar chtěl bych se zepta cim by to mohlo byt že když si udělam korkove lamely na jawu 250 vše namontuji vyskoušim a za chvili spojka prokluzuje a pak už nejde zařatit,dělal jsem už to dvakrat a pořad to stejne.Diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 16:26
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Může to být tím že jsou ty korky moc tlusté. Možná bych je sbrousil jemně.
Datum: 23. února 2009 16:26
Jméno: Aleš
IP: uživatel4930
 Čaw...Hoši 2 problémy na Čz 175/477...Jeden se týká spojky: mám nový lamely a pružiny...Nejde seřídit spojka, ať s tim kroutim jak stim kroutim zmáčknu spojku zařadim kvalt a kolo se točí i se zmáčklou spojkou (čim by to mohlo bejt)? A druhý problém: zapnu benzin a když chci nacucat benál do karbce (prěplavit) tak ještě než se prěplaví začne mi týct benzin do filtru takovejma 2 dirkama jak tam sou na konci karburátoru, ale když nastartuju tak se zdá že už neteče (no nejspíš určitě neteče) čim by mohlo bejt tohle? Už jsem kuli tomu zkurvil 1 filtr. Já ho mám nasazenej přímo na karbec a nateče to do něj takže je mokrej nanese se na něj prach a je k vyhození páč to na něj pak nejede. Tak PLS. poraďte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 21:45
 myslim ze mas otocenej plovak v karbecu a proto ti to preplavuje
Datum: 25. května 2009 21:45
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 U spojky povol lanko u vypínače a otáčením seřizovacího šroubu ,přiblížíš kladku k prohlubni vačky.Potom lanko mírně napni a dotáhni zajišťovacím šroubem.Nyní seřizovacím šroubem jemně doladíš vůli mezi kladkou a prohlubní vačky,měla by se volně otáčet.
Datum: 22. února 2009 19:01
Jméno: Standa
IP: uživatel5366
Datum: 22. února 2009 17:45
 Mám 125/355 taky mi to teče do filtru,nevim čim to je
Datum: 22. února 2009 17:06
 ja to dával kolmo,podle vodováhy.. A nevim proč to teče do filtru. je to divný
Datum: 22. února 2009 17:03
Jméno: Aleš
IP: uživatel4930
 ne ne špatně jsem to nedal...ale jak to poznám jesi ho mám kolmo? jasný ale to by asi týct neměl. A proč teče?
Datum: 22. února 2009 16:59
 1) mě to dělala spojka taky. Pak mi kamarád poraradil,že musim mít ten automat apsolutně kolmý! když neni rovně,tak bud spojka klouže,nebo málo zabírá.. Ale muže to býrt spousty jiných duvodu,třeba když si daval nový lamely,a pružiny,tak si je dal špatně.
2) mě taky ještě před nastartování teče benzín do filtru.
Datum: 22. února 2009 16:30
Jméno: vosel
IP: uživatel5365
 Zdarec draci.U 555 se mi urval na spojkovym koši kolíček co drží tu pokličku na lamele.Šlo by to nějakým způsobem navařit nebo něco? díky:
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 14:35
Jméno: vosel
IP: uživatel5365
 Tak teda díky, to zavařim a bude!!
Datum: 23. února 2009 14:35
Jméno: vosel
IP: uživatel5365
 Tak teda díky, to zavařim a bude!!
Datum: 23. února 2009 14:35
 no pokud to teda budeš vařit, tak taky dávej pozor, aby tě ten svár nedřel o kartry (pěkně ho zabruš), když jsem poprvé sundaval spojkovej koš, tak jsem zjistil, ža mam
všechny ty kolíky zavařené, ale to asi kvůli tomu, aby držely pevně, nevim no
Datum: 22. února 2009 21:24
 vysoustruz si vsechny 3 kolicky nove a pod lisem je pomoci hrotu zalisuj napr:takle sjem to delal u4Q prevodovky kdyz jsme predelaval tem "mnohohran"
Datum: 22. února 2009 12:15
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 pokud by jsi to vařil tak dej bacha ať ji zavaříš stejně vysoko jak ty ostatní. kdyby jsi ji přivařil níž tak by Ti v tom bodě svírala víc a sjížela by se Ti lamela nepravidelně.
Datum: 22. února 2009 12:04
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 nebo znova nanejtovat
Datum: 22. února 2009 11:47
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 zavař to
Datum: 22. února 2009 11:46
 Dotaz na sesu-ta sada misek rámu na kejwu je česká nebo turecka replika? Ten turek moc nesedí je prý o něco vyšší.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2009 9:18
 pac na kejvace rozdil jednoho ci dvou milimetru neohrozi,,ale u peraka to tam nedas
Datum: 22. února 2009 9:18
 presne u kejvy to je gut le u peraka je to spatny,,je to turek,,ceska se pripravuje,,ale ta bude o neco drasii,,jinak je to ok
Datum: 22. února 2009 9:17
Jméno: MarekZ
IP: uživatel1337
 Zdarec,mám rozebraný zadní tlumiče a nevim jestli tam mám lejt ňákej volej.Jestli to je lepší nebo ne.A když jo tak jakej jr nejlepší.Díky moc za odpovědi.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2009 12:01
Jméno: maspe
IP: uživatel5167
 joo nákej volej  \r\nPokud má tlumič tlumit, tedy plnit funkci kvůli které na motorce je, tak je olejová náplň nezbytná. Lze použít olej tlumičový nebo motorový, nebo kombinace. Záleží jen na jeho viskozitě (tedy tekutosti). Kolik toho oleje tammá být je většinou k nalezení v příručce nebo servisním manuálu.
Datum: 22. února 2009 12:01
Jméno: Tadyn
IP: uživatel5355
 Cus seso chtěl jsem se zeptat ,proč tu neprodáváš kártry třeba na jawa 250 kyvacka nebo jawa 350 kyvačka.
Jo a sorry ,že jsem to dal do týhle kategorije já nevěděl do jaký.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 11:45
 Beztak by si nikdo nekoupil novej karter na mašinu za 4500,- ......neni jako ani proc o tom uvazovat,kdyz solidni motor koupis do 2000,- a nebo nekde v kovošrotu sezenes slusny kartery za cenu hliniku.......
Datum: 21. února 2009 11:45
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 asi proto že je nokdo vevyrábí
Datum: 21. února 2009 11:38
 čus hoši , nevíte co stim může bejt když u fika skladam motor a jakmile dothanu kartry (je tam jenom převodovka) a zařadim jedna tak s převeodovkou skoro nevotočim  skoušel sem skladat i jinej motor a tam v poho tak snad nic blbě nedělam .. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2009 21:51
  tak před chvilkou sem skoušel ještě teda měnit prevodovku jak řika fikus a vyměnil sem to "startovaci dvojkolečko ( http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_3.html ) a v poho ,, problem byl v tom že ten "čep" v těch kolečkach nebyl zalisovanej uplně takže to dřelo ..... takže diky moc hoši ...
Datum: 20. února 2009 21:51
  tak před chvilkou sem skoušel ještě teda měnit prevodovku jak řika fikus a vyměnil sem to "startovaci dvojkolečko ( http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_3.html ) a v poho ,, problem byl v tom že ten "čep" v těch kolečkach nebyl zalisovanej uplně takže to dřelo ..... takže diky moc hoši ...
Datum: 20. února 2009 21:47
 já řešil uplne to samí akorat sem si nevšim že maj užší zuby, musel sem jí stahnout na soustruhu aby se vůbes vešla do ložiska
Datum: 20. února 2009 21:46
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jo tyy repliky kolecek a hrideli stoji za h.. ktomu jsem taky dosel porad jsem zesil proc to nepasuje tak koukam na jinej motor a ona to byla replika hridele to udelalo to ze jsem stim ani nehnul a navic meli ussi zuby
Datum: 20. února 2009 21:42
 to sem chtel řict
Datum: 20. února 2009 21:41
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 pokud bys dal zjinyho motoru vnitrek myslim ze by to vse vyresilo ale pouzdrama to nejspis bude ale nechapu proc prece kdyz motor de rozpulim ho vse dam zase jak bylo a slozim motor a uz to nejde to prece je divny aby to delaly pouzdra?? nechapu to ale pomaha jak rikam jiny streva zjinyho motoru
Datum: 20. února 2009 21:41
 a nevimněnoval si nějakou hřídel nebo bronzový ložisko ??
Datum: 20. února 2009 21:40
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 včera se to tu řešilo... dospělo se k tomu, že je potřeba upravit pouzdra v převodovce, nejsou uplně přesný a pak to tam dělá bordel!
Datum: 20. února 2009 21:31
 tak nic ted sem zkoušel ložiska, sou upně u zavlačky a pořad de stěžka  ale když už sou kartry vod sebe cca 2 mm tak to de jak pomasle ...
Datum: 20. února 2009 21:01
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 skontroluj loziska jestli jsou spravne az kty zavlacce taky jsem u mnoho motoru mel stimhle problemi neprisel jsem proc a cim to je pproste jsem dal celej vnitrek zjinyho motoru a tak mi zustali asi z 6 motoru uz jen 3 protoze casto jsem stim ani nehnul nebo zase nesli kolecka naproti sobe skus lechce bouchnout kladivem zboku do hridele je jedno zktery strany bud jak je spojkovej kos nebo jak je kolecko na retez u civek a mozna to povoli ale muze se to seknout to uz se mi stalo takze jestli mas jinej motor tak to znej skus prehodit
Datum: 20. února 2009 20:39
Jméno: nwm
IP: uživatel2800
 kolik se mnou pojede mustang když vážim 60 kg a ve předu mam kolečko se 14 zubama
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2009 19:56
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Záleží na stavu motoru a celkovém stavu.Jak je motor zajetý atd.Zkruba okolo 75km/h,ale to u motoru který je po Go a je dobře zajetý a celkový stav motorky odpovídá stavu skoro nového motocyklu,ale když je mtorka v rozkladu  ,a v životě na něm nebyla GO,tak se nemůžeš divit,že ti to pojede 60 Km/h a to je ještě hodně.Ale jak je tady uvedené,nevím proč se ptáš znovu,když u minulého dotazu máš 4 odpovědi.
Datum: 20. února 2009 19:56
 no záleží na celkovym stavu motorky může jet 80 ale taky 40 to individuální dle stavu motorky a proč se na to ptáš znova?
Datum: 20. února 2009 19:46
Jméno: mustang
IP: uživatel1412
 málo
Datum: 20. února 2009 19:37
Jméno: nwm
IP: uživatel2800
 kolik se mnou pojede mustang když vážim 60 kg a ve předu mam kolečko se 14 zubama
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2009 17:07
Jméno: lakys
IP: uživatel5351
 hele jestlli mas dobrej motor a neni to nakej shit tak bys tech 75-80 moh jet ja mel na mustangoj 13 zubi a na dvojku jel 70 a na trojku kolem 95
Datum: 20. února 2009 17:07
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak jestli ho mas vtrosku slusnejsim stavu pocitej tech 70 porovine bez vitru
Datum: 20. února 2009 16:17
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 já mám 80kg a 13 kolečko a jede 75 po rovině a 65 do kopečka kámoš má55kg 13kolečko a jede 50 do kopce a 60po rovině
Datum: 20. února 2009 16:02
 jak to máme vědět? záleží na stavu motoru a stavu celkově.
Datum: 20. února 2009 15:52
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 zdavim panove.. jen se chci zeptat.. jak byla na 05 ta hridel predlohy kratsi nez na 20tce... byla kratsi i hridel co drzi spojkovej kos?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2009 17:06
Jméno: Standa
IP: uživatel5350
Datum: 20. února 2009 17:06
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 takze ty hridele kratsi co jsou v 05 jsou i na 550,555, ?
Datum: 20. února 2009 15:14
Jméno: Standa
IP: uživatel5343
 jojo.......obe sou kratsi.....i motory 550,555,05 sou uzsi nez 20
Datum: 19. února 2009 22:00
Jméno: mira
IP: uživatel1412
 zdar mam dotaz: dal sem do kupy motor je tam jak ma bejt na 100 procent a i presto jde prevodovka strasne ztuha....muze to byt tim ze sem tam nedal papirovy tesneni mezi bloky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 18:40
 Jo mám Steve a ne jen to...
Datum: 21. února 2009 18:40
 to Jester: a ty ji mas?
Datum: 21. února 2009 16:21
Datum: 19. února 2009 23:31
 jen voddělej vymezovací podložky a dej papírový těsnění mělo by to stačit soustruh je zbytečný - vlastní zkušenost
Datum: 19. února 2009 21:13
Jméno: mira
IP: uživatel1412
 ja si myslel hned ze to bude tema pouzdrama.....jinak moc dik za radu
Datum: 19. února 2009 20:53
 Čus! S těma pouzdrama to samozřejmě být může a taky je! A jestli tam nemáš papírové těsnění ale jen silikon tak si to s tím ještě přikrmil! Stalo se mi to samé že jsem kápnul na špatné pouzdra ale jelikož nejsem na to tak hrrr ale všechno si zkusim odhalil jsem to ještě než jsem to složil. Po nalisování nových pouzder si musíš zkusit dát ty kartery na sebe, samozřejmě než tam máš kliku a vše ostatní jen tu jednu hřídelku. Já jsem to tak udělal a ještě než si sedly kartery na sebe těsnící plochou tak ještě cca 1 mm před tím už seděly pouzdra na obou koncích hřídelky jestli mi rozumíš. Musíš je opět vyndat a nechat si na soustruhu stočit čelní plochy pouzder... A nejlépe je použít i papírové těsnění protože s papírem je u tohoto motoru počítáno a když ho tam nedáš hned jsou menší vůle v převodovce... Snad mě chápeš!  Tomáš
Datum: 19. února 2009 20:33
Jméno: mira
IP: uživatel1412
 to BO:nedal sem tam papir a poudra jsem menil taky no....tak s nima mam neco udelat? co jsi s tim udelal ty?
Datum: 19. února 2009 20:09
 může to být tím nebo jestli vyměnovals ty mosazný pouzdra tak to může být taky tím mě to udělalo taky když sem vyměnit ty pouzdra a složil motor zistil sem že se to netočí nešlo řadit nic tak znova půlit takže buď tim žes nedal papirovy těsnění nebo že měnils pouzdra
Datum: 19. února 2009 20:06
 no myslím že tím papírkem to fakt nebude ale doufám že si tam dal aspon silikon když né papíroví těsnění  ....a to že jde převodovka ztuha sem nějak nepochopil..jako že de ztuha řatit bo co?
Datum: 19. února 2009 20:00
Jméno: mira
IP: uživatel1412
 *je tam vse jak ma bejt
Datum: 19. února 2009 19:20
 Zdarec pánové mám takovou prosbičku kdo mi poradí. Potřeboval bych poradit jaký dát těsnění do motoru když ho mam rozpulenej tak pak az ho budu davat dohromady tak aby to bylo OK a netekl mi olej pripadne jak postupovat jestli na to nejsou naky finty pac sem to daval na silikon a jestli nevydrzel teploty bo co? nevim dik predem za odpoved jawar Dave
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2009 22:22
Jméno: Standa
IP: uživatel5343
 Tak on nekdo dava mezi pulky jen tesneni,ale ja rikam ze je to blbost(vlastni skusenost)....to tesneni mezi pulky vzdy potru hermetikem.....silikon nesnasim,skoro pokazdy to nekde fouka....to tak vecer slabe namazat a rano slozit...zlatej hermetik......jen pod spojkovej dekl davam jen tesneni...
Datum: 19. února 2009 22:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nejlepší je klasickej hermetik(hermosal) a když je k tomu ještě papír, tak neznam nic lepšího
Datum: 19. února 2009 20:49
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 radeji pouzivam ten zeleny papir pokud nejsou kartery nak poskozeny stim motorovym selikonem to tesnilo dobre akorat me mohlo nsr.. kdyz jsem u valce chtel utrhnout kousek precnivajiciho selikonu a vytahl jsem to i z mezi karterama takze radeji zustavam u papiru nebo ten papir namazni z obou stran a bude to nejlepsi
Datum: 19. února 2009 19:28
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 Ahoj. Na čz 477 mi klouže spojka- špatný lamely. Jezdim na už dýl a zviknul jsem si na to (ma to dobrý tah) Ale chci se zeptat jestli se mi muže něco kvuli tomu rozbít. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2009 15:53
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 co s může stát no třeba že jak řadíš tak zkurvíš ozubený kolečka
Datum: 22. února 2009 15:53
Jméno: Standa
IP: uživatel5343
Datum: 19. února 2009 23:53
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 jo mozna ji spalis
Datum: 19. února 2009 20:01
|



|