Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Rintopes
IP: uživatel5211
 Draci mám problém sháním nějakýho borce který rozumí štelování řazení na Stadionovi.Potřebuju, aby mi padala jednička když to dám do její polohy je tam neutrál.Tak nevím co stím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 20:57
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 dej tam neutrál a doleď to mezikusem na bovdenu je to nejlepší jestli to má velké vůle tak zkontroluj drážky v řidítkách a zajišťovací plíšek na páčce spojky pokud stále nejde seřídit musíš neladit lanko u zapalování co jde na táhlo řazení
Datum: 25. dubna 2009 20:57
 Doporučuju než to startovat, tak držet spojku, cuknout dopředu, dozadu (někdy ty zuby jinak nepřeskočej) a pak nohy na šlapky, rozjet se (bez motoru) a zkoušet řadit jednotlivý rychlosti (pořád držet spojku)...podle mě lepší než to startovat - ono bude teplej motor, chytne ti to napoprvý a projede ti to vratama u garáže  Mě už se to skoro stalo, od tý doby startuju (při lazení ,,řadičky'') až po ozkoušení bez motoru šlapáním.
Datum: 25. dubna 2009 20:32
 kdyz ti tam de misto jednicky neutral tak musis vic nasponovat lanko tim stelovakem uprostred lanka,jako ho rozsroubovat o kus,pak skus jestli ti to radi jednicku a dvojku,dej neutral,natoc to a skousej jestli ti pri neutralu pri ruznejch polohach rukojeti v rozmezi neutralu nedrnceji zuby,to by si musel este dostelovat lehce tim stelovakem
Datum: 25. dubna 2009 19:26
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 jak dostanu futra převodovky z karterů, zkoušel jsem to zahřívat horkovzdusnou pistoli a o pak vytlacit, ale neslo to...  tak jestli nekdo vite prosim..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 13:16
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 okis  dik
Datum: 26. dubna 2009 13:16
 poradne nahrat horkovzduskou,pak vzit vetsi sroub a vetsi kladivo,jina metoda nejspis neni
Datum: 25. dubna 2009 19:30
 Zdravím chlapi,prosím Vás kde nejlevněji seženu v okolí opavy lamely+mezilamelu???dík moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 18:11
 kylešovice hanig
Datum: 23. dubna 2009 18:11
 trocu sem to pomotal s těma dvoutaktama, myslel sem tím dvoutaktní motory
Datum: 23. dubna 2009 14:17
 buď v hlučíně(moc nedoporučuju, všechno upa předražený, nebo v krnově viz odkaz a ten pán dělá skvěle motory na dvoutakty http://www.moto.krnov.net
Datum: 23. dubna 2009 14:16
 cus chtel bych se zeptat u mustanga se mi furt povoluje spojka uz sem nekolikrat rozdelal spojkovej kos a proste kdyz jedu tak po chvilce se mi povoli spojka a musim ji dotahnout na viku motoru nevite cim by to mohlo bejt? piste na email - daniel.kubat@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 6:19
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nemáš stržený závit v té páčce , která je ve víku a vymačkává spojkovou tyčku ?
Datum: 23. dubna 2009 6:19
Jméno: schin@
IP: uživatel5865
 Mozna mas malo vytahlou tycinku spojky muzes to skusit ze tam das male kulickove lozisto a sdelsis ji a jeslti nepomuze uz tohle tak leda ksusit vymenit spojkovy kryt motoru a dooufat ze to pujde!s pozdravem T.Vašina nas zacinajci web kdyztak jukni a reaguj na nakou anketku http://www.salati.wbs.cz/Uvod.html
Datum: 22. dubna 2009 21:17
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Musim nutne vymenit primarni retez kdyz menim lamely za ferodo?Na tom fichtlu jezdim jen vikendove.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 13:53
Jméno: standa
IP: uživatel5860
 zalezi na stavu retezu....pokud je este dobrej,neni problem,nemusis ho menit.....pokud je vytahanej,znici ti ozubeni tech novejch lamel.....
Datum: 22. dubna 2009 13:53
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Ne nemusís proc bys museL???Primarak se meni tehdy kdyz vysi a pozde zabira a nebo kdyz cinka za jizdy!!!!skus jestli ti vysi a pokud tu dre o blok tak ho urcite vymen!
Datum: 22. dubna 2009 11:52
 Nevíte prosim někdo, jestli na přední brzdu u fichtla můžu použít lanko od kola ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 14:37
 kristova noho, a od gdy ma lanko z kola na sobe stelovaci zavit kterej potrebujes k brzde u fichtla??? a pokud ho tam chces dat ze stareho tak se ti to urve pri vetsim tlaku, tez mi nepriapda ta cena nejaka vysoka, proste lanko s bowdenem za par kacek te snad nezabije, co bys delal gdyby sis koupil treba supersporta gde sou dily drahe a navic se plati za znacku? kup proste lanko s bowdenem na fika a neres tu takovy kraviny...
Datum: 22. dubna 2009 14:37
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nezdá se mi že cena nového bowdenu přední brzdy nikterak závratná.. když nemáš 50kč na lanko brzdy tak za co kupuješ benzín a olej?
Datum: 22. dubna 2009 9:31
 no muzes to skusit jen za to nesmis moc tahat nebo to asi urves to lanko bude prilis tenke jinak ja pouzivam brzdove lanka z kola jen na plin ten prumer je skoro stejnej a hlavne je to levnejsi!!
Datum: 21. dubna 2009 21:45
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 Cus draci rozebral sem motor a loziska sly ven jak po masle, nekdo to predtim musel rvat natvrdo.. ale to hlavni..jak je nejlepe ocistit kartery hlavu apod..samozrejme ze hrube to de ruco ale do vsech skulinek se nedostanu...  , v cem to vykoupat, aby to bylo levny a uciny... jinak sem slysel ze kdyz dou takhle loziska ven tak se udela roztok modry skalice a potrou se tim ty loziska..udela se medenka a pak uz v karteru drzi diky ty vrstvicce ktery je na nich...diky draci za napady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 21:30
 čao nadšenci koupil jsem hero majestic-ankor rv.97 a je v ...... přední rozeta a tak jsem koupil bebeťáckou ale ta je menší a ač tam zadělat jde tak to není ono a proto bych chtěl požádat kohokoliv o radu kde by se dala koupit origo rozeta na můj stroj..předem díky všem s podravem filip..pros piš na fijufii@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 21:11
Jméno: filip
IP: uživatel5660
 predni rozetou myslim predni ozubene kolecko ktere je v motoru a pohani retez a tim i celou motorku
Datum: 22. dubna 2009 21:11
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Coto je ,,přední rozeta,, ??? to máš náhon i na přední kolo?
Datum: 22. dubna 2009 11:17
 cus chtel bych se zeptat u mustanga se mi furt povoluje spojka uz sem nekolikrat rozdelal spojkovej kos a proste kdyz jedu tak po chvilce se mi povoli spojka a musim ji dotahnout na viku motoru nevite cim by to mohlo bejt? piste na email - daniel.kubat@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 20:10
 ne spojkovej kos je utazenej a spojkovy tycky sem koupil novy predtim byli uplne promackly od kulicky.
Datum: 21. dubna 2009 20:10
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Když rozděláš spojku,je ten koš povolený,nebo ne?Když nebude povolený,může být vadná spojková tyčka.Tyčka musí být
na obou koncích kalená ,tz.tvrdší.
Datum: 21. dubna 2009 10:14
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Caute tak mi dorazil balicek od sesy (komplet spojka s ferodo lamelama)Ale...Zapomel jsem objednat primarni retez a sesa pise ze stary primarni retez deformuje ty zuby.Takze otazka muzu zanechat stary primarni reter a nebo z mych 3 fichtlu vybrat ten nejlepsi a nekupovat novy(Nemam finance)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 23:00
Jméno: standa
IP: uživatel5846
 ja rikam NE
Datum: 20. dubna 2009 23:00
Jméno: domte -eisyk
IP: uživatel779
 nech to tam... kámoš taky měnil lamely a řetízek nechal a pořád ok
Datum: 20. dubna 2009 20:21
 zdarec mohl bych se zeptat jak maji byt silne lamely na pionyra budu je stacet na soustruhu a nevim na kolik diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 14:33
 Zdar... mam doma mustanga, jede pěkně, akorát snim mám 2 prolémy. Ten první je, že nejde nakopávat (musím ho roztlačit). Ale když už sním chvílu jedu a potom vypnu motor, tak to nakopnu v pohodě. Nevíte čím to může být.?\\r\\nDruhej problém je, že když tam hodím trojku, tak v tom motoru začne něco mlátit (myslím si, že tam bude jen něco povolené, ale nevím co).\\r\\nPLs poradte Díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 15:51
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Podívej se, jestli máš dotažené sekundární řetězové kolečko.Možná je, tím pádem ,uvolněno kolečko s nábojem 23z a zubová spojka kolečka
20z, vyskakuje.
Datum: 20. dubna 2009 15:51
Jméno: skypi23
IP: uživatel5460
 to s tou prevodovkou nevim ale to s tim nakopavanim, bud ti klouze spojka nebo mas neco s predstihem nebo mas malo zubu na nakop. a nebo to mas trochu vybehany a motor nema takovou kompresy jakou by mel mit
Datum: 20. dubna 2009 12:39
Jméno: standa
IP: uživatel5846
 a nejde nakopavat proc? protoze klouze spojka nebo ze se ti neco vysralo prevodovce? pokud se ti neco vysralo v prevodovce,tak to bude ouzce souviset s tou trojkou.....mozna jen vylamany zuby....kdo vi...
Datum: 20. dubna 2009 12:16
 chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s ferodo lamelama, koupil jsem si na jedné burze a cca po 500km se mi ty lamely začaly rozpadat-uletavat, divím se že je to obyčejný plech a na nem to je jen vylisované a přilepené či co ne jak u klasických korkových lamelách, kde jsou pro ty korky otvory, jinak byl jsem s nema spokojen,ale vydržely velmi dlouho, mužu popřípade vyfotit a nekde dát na net
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 13:21
Jméno: standa
IP: uživatel5846
 jasná páka ze je to ted to nejlepsi co tam muzes dát,ale ja rikam ze ty první verze nestali za nic.....
Datum: 20. dubna 2009 13:21
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 jezdim s nima a sem spokonejen po korku uz bych nesah
Datum: 20. dubna 2009 12:34
Jméno: standa
IP: uživatel5846
 hele pokud to byla prvni varainta lamel ferodo co se prodavala,tak bych se tomu vubec nedivil   uz sem jedny takovy videl,ale teda oloupany nebyli,ale uz skoro nemeli zuby a to jezdili v seriovym motoru.....
Datum: 20. dubna 2009 12:03
 Jen ty nejlepší - spojka pěkně drží, neklouže a hlavně nelepí... Ta ferodo směs je napečená na té lamele, a tak je možné, že ji špatně napekli, resp. špatně směs vyvtrdla a začala se pod zátěží drolit. Zkus je reklamovat nebo sehnat jiné, třeba to byl jen vadný kus. Co mě zaráží je to, že by nebyly ty otvory v lamele... To se mi nezdá. Bez těch otvorů, jako měly ty korkové by to tam pak drželo velice pšatně. Asi.
Datum: 19. dubna 2009 22:35
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 zdar draci cistim vyfuk na mustafoj mam problem vse v cajku ale ta svin* posledni prepazka(prvni od kolena) nejde a nejde ven mate na to nakej figl??diky draci zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 19:42
Jméno: michael
IP: uživatel5617
 hod to celý do kotle a pak si to jenom nachromuj
Datum: 20. dubna 2009 19:42
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 no tak sem ji tak akorat zohejbal a stejne se nehla svin* tak sem to loupnul cely do ohne.chrom us stejne stal zaprd
Datum: 19. dubna 2009 13:15
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 vezmi nylonovou paličku a bouchni do toho místa ze strany musíš bouchnout tam, kde to drží
Datum: 18. dubna 2009 21:45
 Dobrý den mám dotaz jaké má rozmery jawa rozeta u jawa robby .
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 19:53
Jméno: Sharky
IP: uživatel5817
 Zdarec, když na 175/487 vypnu spojku tak v motoru něco děsivě chrastí, kde je problém? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 13:45
 Tak tak, spojkový koš nebo vytahaný řetěz.
Datum: 18. dubna 2009 13:45
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 cokoli
Datum: 17. dubna 2009 22:00
 typuju to na povolenej spojkovej kos,nebo uskriplej kolicek pruzinky spojky
Datum: 17. dubna 2009 20:36
 zdar hoši nešel by nějak upravit dekl od od spojky a zapalka z jawy 21 a dát to na jawu 05 nezkoušel ste to někdo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 13:01
Jméno: Georgpage
IP: uživatel5546
 ty kryty pasujou vside ze vsech typu fichtli se da menit az na ty valecky nekde ani nejsou
Datum: 18. dubna 2009 13:01
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 ja mam jawu 05 a mam tam taky kryt s 21 a slape dobre   .. nic se nemuselo menit jen nasrubujes a jedes
Datum: 17. dubna 2009 21:47
 jj díky všem za rady už to mám udělaný a je to fakt luxus hlavně ta spojka jak de lehko
Datum: 17. dubna 2009 17:32
Jméno: standa
IP: uživatel5814
 05 taky nema o nic oprenou vystupni hridel,takze kecy typu,ze ti odejde lozisko jsou mimo mísu.......
Datum: 17. dubna 2009 17:21
Jméno: wiku
IP: uživatel298
 omlouvám se, špatně jsem pochopil dotaz.
Za 21 na 05 to po odstranění těch válečků půjde a ničemu to vadit nebude.
Datum: 17. dubna 2009 16:39
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 k těm válečkům - nahřál jsem dekl horkovzduškou a válečky pak s přehledem kleštěmi vytáhl, jo a jeden jsem předtím ještě vlastně namatlal olejem
Datum: 17. dubna 2009 13:46
 tak stando myslíš že to mám zkusit abych pak nezničil to ložisko
Datum: 17. dubna 2009 9:48
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 samozrejmne pokud pujdou vyklepnout tak je vyklepni.......ja vzdy pouzival zniceny dekly,kde to neslo
Datum: 16. dubna 2009 22:41
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 proč řezat dyť sou tam volně ne?
Datum: 16. dubna 2009 22:33
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 tak wiku to rek hezky,ale opacne.....dekl z 21 jde na 05 v klidu,staci urezat ty zasuvny valecky.....nektery dekly z poslednich mustangu tam jdou uplne bez upravy....
Datum: 16. dubna 2009 22:27
 musel bys převrat díry v deklu z 6 na 8mm. Pak uříznout výstupní hřídel převodovky protože pod ten kulatý dekl se nevejde. A proto že ta hřídel nebude v deklu uložená v ložisku, odejde ti brzo ložisko pod řetězovým kolečkem a budeš muset půlit.
Datum: 16. dubna 2009 21:52
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Do prdele  ..zase sem se ztrapnil
Datum: 16. dubna 2009 21:51
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Fakt?..tak to promiňte klucííí.
Datum: 16. dubna 2009 21:46
 mam to na motokare tak jak pises a nemuselo se nic upravovat.. teda ten od zapalka
Datum: 16. dubna 2009 21:46
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Ne, řekl bych že je to nesmysl.
Datum: 16. dubna 2009 21:46
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 13:50
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ale dá se to udělat do pěkna! sám jsem to dělal, takže vím co mluvím! na odklopení plíšku je ideální hodně malý plochý šroubováček a ten plíšek (rámeček) musíš odchlípávat po MALÝCH kouskách, ne že ohneš centimetr a je to, musíš s tím mít fakt trpělivost, a ještě víc jí musíš mít při skládání, k tomu je potřeba malé kladívko a špičkou kladívka budeš pomalu zaťukávat rámeček zpět do původní polohy, dávej si pozor ať ti všude dobře sedí!
Datum: 17. dubna 2009 13:50
 Aha  Já že chtěl jinačí podklad a možná to dostat na nulu jinak, než točit s lankem pozpátku - chci aby to počítalo kolik jsem najel od doby, co jsem to složil. Hned jsem si myslel že se to má sundat, jen mě napadlo jestli na to není nějaká finta či tak něco. Nechce se mi to ničit, uvidim....možná od spolužáka zkusim odkoupit druhej a tenhle nechám jako záložní.
Datum: 16. dubna 2009 21:32
 drate to je normalni fichtl tachac jestli mas vaznej duvod rozdelavat tak to se dela tak ze odohybas ramecek tenkym sroubovakem a pak ho i se sklickem sundas, ale uz to nikdy nebude tak prekny jako driv...
Datum: 16. dubna 2009 21:18
Jméno: Peca
IP: uživatel1226
 cis hele prosim vas jak ma moc byt doply retez na jawa 23 ma byt stakli hodne nebo tak trochu povolenej (nejezdim s tim po silnici) diky!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 21:19
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Pokud to máš jak řikáš na "krosku"...tak by neměl být moc napnutej...protože když skočíš tak praskne a orvou se ti zuby v převodovce. (vlastní zkušenost)
Datum: 16. dubna 2009 21:19
Jméno: michael
IP: uživatel5617
 prohnout by se měl 1cm
Datum: 16. dubna 2009 19:22
Jméno: Sharky
IP: uživatel5808
 podivej se o par radku niz...
Datum: 16. dubna 2009 19:14
 cawtw draci mam problem s motorom na fichtlovi .mal som ho rozobrati daval somn nove gufera a loziska a puzdra.ide pekne chhita na prvi ale ak zaradim 3 tak tam necozacke chrchlat v prevodovke ale nerobilo to ked som tam mal retaz a vivodove kolecko teraz tam neni nic ale robi to neviem preco .poradte dika este mam tam asi inba 1dc oleje lobo mi vitekol ked som rozoberal spojku .
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 18:44
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 čau draku! v motoru máš mít 0,55l oleje, takže tam bych viděl problém.
Datum: 16. dubna 2009 18:44
|



|