Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
Posl.aktualizace: 08. června 2009 21:39
Jméno: FOGL
IP: uživatel1553
 jo je to v klidu ma to tak byt
Datum: 08. června 2009 21:39
Jméno: Ludis
IP: uživatel6332
 Ještě, že si děláš prdel, jinak bych si myslel, že si baba ty vole
Datum: 07. června 2009 23:26
 hochu u kazdi fichta mezi kazdim kvaltem na neutral tak se nediv je to normalka neboj!!
Datum: 07. června 2009 22:33
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel5255
 Ty VOLE.Tak to chčiju.Tak to má být.
Datum: 07. června 2009 22:31
Jméno: jeeeee
IP: uživatel1927
 JEŽIŠ !!!
Datum: 07. června 2009 22:18
 To bude tim že to konstruktér takhle vymyslel  neboj takhle je to správně..
Datum: 07. června 2009 22:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řekl bych že to je u každýho pionýra ale jinak nic
Datum: 07. června 2009 22:02
 Zdravim...u meho fichtla se stala taková věc jel sem se projet a prestalo mi to radit konkretne jednicka mi nejde zaradit... tak bych se chtel zeptat jestli nevíte co s tím mám díky moc za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 12:54
 ROZDĚLAT,OPRAVIT.JINAK S TÍM NIC NENADĚLÁŠ.
Datum: 13. června 2009 12:54
 Ohnutá vidlička v převodovce
Datum: 07. června 2009 18:50
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 nejspis mas povolenej poloautomat
Datum: 07. června 2009 18:46
Jméno: 221
IP: uživatel5980
 ahoj, prosimvas nevíte někdo jestli vadí když sem zlomil v karteru ten zarez na radici mechanismus myslím ten zarez jak je tam usazený ten ocásek toho mechanismu a těsně kolem je zavít a je tam sesroubovany karter on celý mechanismus drží ještě na na těch 2 sroubkach tak si říkám jestli ten zarez není zbytečný předem díl za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 12:57
 BY TI TEN AUTOMAT VEVNITŘ LÍTAL JAK HADR NA HOLI.POKUD BY SE TI PODAŘILO NĚCO ZAŘADIT,TAK BY TO BYLA NA DLOUHO JEDINÁ RYCHLOST.
Datum: 13. června 2009 12:57
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 no mel by tam byt jinak budes mit problemy se razenim ale jk to spravit me ted teda nic nenapada
Datum: 07. června 2009 16:16
Jméno: ...MaSteR...
IP: uživatel5809
 potřebuju poradit mam pincka 05 a pod spojkovím víkemje dlouhá tyčinka(11cm) , pak je tam kulička a pak mala tyčinka(2,5cm) když to tam ale dam tak tam to víko nejde nasadit... nema tam byt jen kulička a na ni ta velka tyčinka ???? dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2009 20:22
Jméno: kuba
IP: uživatel6440
 ja tam mam obě tyčky i kuličku a mam to uplně utáhlý a v poho
Datum: 19. června 2009 20:22
Jméno: ...MaSteR...
IP: uživatel5809
 hoši mate pravdu... dikec
Datum: 08. června 2009 19:24
 jj,pouze dlouha tycka a kulicka
Datum: 06. června 2009 23:58
 Na 05 je jen dlouhá tyčka a kulička v pravým víku!
Datum: 06. června 2009 23:51
Jméno: ...MaSteR...
IP: uživatel5809
 ale to se tam nevleze .... mam skusit povolit co nejvíc na víku ten šroub aale aji tak je to moc vystouplííí,... akorat je to jen když je tam kulička a na ní ta velká tyčinka ale nezabíra spojka která předtím byla poladená
Datum: 06. června 2009 20:03
Jméno: swat
IP: uživatel5783
 ne musí tam byt i ta 2.5cm
Datum: 06. června 2009 19:59
Jméno: marko
IP: uživatel5266
 ahoj mam strzenej závit na vypoustecim sroubu na mustangoj.jak to mam opravit?slo by to treba zalepit na pevno?\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 13:02
 PŘESNĚ TAK.PŘETÁHNOUT ZÁVIT NA DESÍTKU.
Datum: 13. června 2009 13:02
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 nic nevrtej to je zbytecny je to 8mm zavit strhlej vem 10tku sadu zavitniku a prerez to.tech par pilin prevodovka semele...tky sem to tak udelal
Datum: 07. června 2009 13:52
 To jsem myslel převrtat na větší díru.
Datum: 06. června 2009 18:20
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nebo este jednodusejc umyj ten sroub v benzine a tu diru dobre ocisti at neni mastna a pak ten sroub omatlej selikonem a dej ho tam
Datum: 06. června 2009 18:13
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 do hlniku udelej rovnou vetsi zavit tam to je zbytecny prevrtavat a zalepit by to slo treba motorovym selikonem ale musel bys to dobre ocistit pak tam strcit naky kolecko a zaplacnout toselikonem treba na dvakrat jinak ti to vypadne vyttece
Datum: 06. června 2009 18:12
 Převrtat a vyříznout větší závit.
Datum: 06. června 2009 18:08
Jméno: Enigma
IP: uživatel5831
Posl.aktualizace: 06. června 2009 17:12
Jméno: paja
IP: uživatel1386
 Dobrý den všem, prosímvás, čím může být způsobena obrovská vůle řadící páky na 150C?Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 0:04
Jméno: standa
IP: uživatel6310
 vule v tisicihranu a nebo uvnitr motoru je prepakovani a pruzina...pokud prdne pruzina kvalty se blbe radi..
Datum: 07. června 2009 0:04
Jméno: Petr
IP: uživatel1337
 Dobry de nevite nekdo kde bych sehnal pul spojku na primarni retez (u spojky)
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2009 8:40
Jméno: David
IP: uživatel4989
 Čaute, hoši co mám dělat když mě klouže spojka na jawě 350/638 a lamele mám novy a seštelovany to je oloj v převodovce mám ten co tam má být diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2009 7:20
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 Klucí co mam vyměnit a by tam šla v poho zařadit 3 stupen ja jí tam musím kopat 2krát pak tam skočí,nebo tam skočí hned na poprvý.dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 12:58
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 když jsem měl svýho prvního pionýra 05 s motorem 21  tak mi to dělalo taky a dělal mi to ten štoubek co je zvrchu na řadícím automatu když je povolenej tak tam ta 3 jde blbě zařadit a nebo má moc širokou hlavičku tak jí stačí trošku zabrousit a už mi tam šla 3 jak má
Datum: 07. června 2009 12:58
Jméno: Martin
IP: uživatel1022
 presne nazdvihni trosku radicku, me to dela na jawe 90 u 4a5
Datum: 06. června 2009 10:25
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 jestli se ti chce pulic cely motor tak si vymen prinejlepsim cely automat a jestli nee tak s tim se da normalne jezdit ja to taky tam mam na jendnom fichtl a nicemu to nevadi dycky pri jizde na dvojku nazdvihni trosku radicku a pak jak radis tak uz v poho
Datum: 05. června 2009 9:43
 cau co mam vymenit kdyz se mi po zahrati motoru prestane vypinat spojka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 15:19
 zdar ... hele já mám ten stejnej problém ... vyměnil sem všechno a pořád mi to dělá ... nikdy sem nepřišel na to čím to muže bejt ...
Datum: 13. června 2009 15:19
 A DOUFÁM,ŽE NEJEZDÍŠ NA SUCHO.I TAKHLE PÁR TÍPKŮ UPEKLO KORKY TAK ŽE ZABÍRALI JEN STUDENÝ.JINAK JAK RADÍ OSTATNÍ,SEŠTELOVAT SPOJKOVEJ ŠROUB.
Datum: 13. června 2009 13:07
Jméno: xXx
IP: uživatel4307
 skus to dostelovat at vic klouze ale at ti to neprokluzuje kdyz ji nezmacknes nato bacha....pak je mozny ze je tam nekde moc naohejbany lanko nebo ohla packa spojky a pak to nema dostatecnej pohyb na pace spojky...
Datum: 12. června 2009 21:48
 mne se to deje jen pri zahratym motoru
Datum: 05. června 2009 13:39
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 Je možné že si přehodil lamely a proto nechtějí vypínat.
Datum: 05. června 2009 7:08
 Měl jsem stejny problem ale z níčeho nic to přestalo
Datum: 04. června 2009 18:15
 Ahoj Seso, mám Babču 210 po GO. V rozjezdu je líná, jakoby byla zatažena ruční brzda. Výkon má až ve vyšších otáčkách. Dvojku řadí neurčitě s prokluzem kolem 22 až 25 km/h. Pak se začne dusit. Jedu-li ze svahu nebo s větrem v zádech a dostanu-li se přes 30km/h, pak má motor výkon a už spojka neprokluzuje. Nemám-li takové podmínky, ztrácím rychlost a znovu se řadí jednička. Situace se opakuje. Ujel jsem s tím prvních 300km. Všechny tři spojky jsou nové včetně pružin. V průběhu těch 300 km jsem alespoň 5x spojky opakovaně odmašťoval technickým benzínem, i když nebyly mastné. Nic se nezměnilo. Všechna kola jdou lehce, nikde nic nedrhne. Řetěz je nový, namazaný, pneu správně nahuštěné, předstih cca. 1,5mm. Směs jsem zkoušel chudou i bohatou, ale nic se nezměnilo. Výfuk má nová střeva. Závada trvá stále. Nevím co s tím. Pro záběh motoru je to nemilá situace.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2009 18:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mas nastelovanou elektryku dobre???? a este by to mohlo bat tim ze to neke netesni treba pod valcem nebo i nekde jinde
Datum: 02. června 2009 18:09
 celisti spojky jsou ve smeru toceni dle katalogu,,to vypada ale vypada to ze motor se nedostane do tocek,,, koukam na karbec na civku atd,,sesa me do toho netahej uz trei roky mam v dilne jen same pavuciny
Datum: 01. června 2009 22:31
Jméno: karel ik
IP: uživatel6033
 custe hosi ja mam problem se start pakou na mem fichtlovi ona se nikdy nevrati az na horu do svisle polohy zustane asi ve třičtvtině poradte. DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 13:12
 MŮŽE TO BÝT TAKY TÍM,ŽE JE PRUŽINA OBRÁCENĚ.V KARTERU JE PRO STABILIZACI PRUŽINY DÍRKA,Z KTERÉ TO OBČAS VYLETÍ A ZASEKNE SE O KOUSEK DÁL.
Datum: 13. června 2009 13:12
 jo, tak mam asi stejný problém jako ty, občas,když našlápnu, tak se mi sekne nakopávačka zhruba v polovině a nahoru de jen silou, ale dělá to jen někdy, stává se mi to od doby co jsem půlil motor a dával novej startovací segment.
Datum: 01. června 2009 21:31
Jméno: karel ik
IP: uživatel6033
 ne ona se sekne a nejide neze je unavena
Datum: 01. června 2009 20:38
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Tam je taková pružina na té startovačce a někdy se stává že tam vyletí ze zářezu a pak nevrací, nebo ji máš už unavenou.
Datum: 01. června 2009 19:49
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 standooooooo  taky mam problem,porad mi cuka ta ctvrta rychlost mel sem to rozpuleny,dal jsem novy kolecko na 4,vidlicky nejsou ohly automat je dobrej,uz me nic nenapada,nemohla by to delat rozeta? pomoooooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 12:40
 Jestli ti rozeta napíná řetěz tak zkontroluj taky ložisko na výstupní hřídeli, jestli už neni znčený-tim by mohla bejt způsobená závada převodovky, sjetý vidličky atd. prostě řetězová reakce...., vždy to chce najít příčinu poškození a né jen opravovat následky....
Datum: 03. června 2009 12:40
Jméno: pavelc
IP: uživatel6287
 je pravda ze ta rozeta v jednom míste napína retez,zkusím to vymenit díky
Datum: 03. června 2009 11:24
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže je u Jawy 634 volná předloha, tak obyčejně cuká nebo vypadává dvojka.
Datum: 02. června 2009 13:57
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Nějak blbne odesílání.
Datum: 02. června 2009 13:30
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže je zařazen čtvrtý rychlostní stupen, tak je převodovka v přímém záběru, to znamená, že se točivý moment nepřenáší přes předlohový hřídel. Kolečko na hlavním hřídeli zapadne bočními ozuby do hřídele řetězového kolečka. A právě zde může být problém i když to nebývá u 4. zas tak obvyklé. Boční ozuby na kolečku se otlačí a zrovna tak okraje děr v hřídeli řetězového kolečka. Potom to pořádně nedrží, má to snahu odskakovat a projevuje se to tím, že začne škubat motor, jakoby takové rázy při větším zatížení a nakonec se poubrousí vidlička a rychlost začne vypadávat. Jestliže jsi měnil kolečko, je nutné vyměnit i protikus. Dále si zkontroluj ložiska, hlavně to na pravé straně, jestli nemá vůli, drží pořádně v bloku a je v pořádku drážka pro segerovku a segerovka samotná, jinak by se mohl hřídel i s ložiskem povysunout ven. Mrkni na řetězové kolečko a rozetu jestli nehází a je v pořádku řetěz, může být v některém místě příliš napnutý a vyvrací to ložisko na řetězovém kolečku. Uložení tyčky, po které se pohybují vidličky je v pořádku, nejsou ty dírky v bloku moc vytlačené až oválné? Netlačí některá vidlička příliš příliš na kolo? Nelze vyloučit ani závadu řadícího automatu. Jinak předloha by měla mít axiální vůli 0,2-0,3 mm a měla by se lehce točit.
Datum: 02. června 2009 13:16
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže je zařazen čtvrtý rychlostní stupen, tak je převodovka v přímém záběru, to znamená, že se točivý moment nepřenáší přes předlohový hřídel. Kolečko na hlavním hřídeli zapadne bočními ozuby do hřídele řetězového kolečka. A právě zde může být problém i když to nebývá u 4. zas tak obvyklé. Boční ozuby na kolečku se otlačí a zrovna tak okraje děr v hřídeli řetězového kolečka. Potom to pořádně nedrží, má to snahu odskakovat a projevuje se to tím, že začne škubat motor, jakoby takové rázy při větším zatížení a nakonec se poubrousí vidlička a rychlost začne vypadávat. Jestliže jsi měnil kolečko, je nutné vyměnit i protikus. Dále si zkontroluj ložiska, hlavně to na pravé straně, jestli nemá vůli, drží pořádně v bloku a je v pořádku drážka pro segerovku a segerovka samotná, jinak by se mohl hřídel i s ložiskem povysunout ven. Mrkni na řetězové kolečko a rozetu jestli nehází a je v pořádku řetěz, může být v některém místě příliš napnutý a vyvrací to ložisko na řetězovém kolečku. Uložení tyčky, po které se pohybují vidličky je v pořádku, nejsou ty dírky v bloku moc vytlačené až oválné? Netlačí některá vidlička příliš příliš na kolo? Nelze vyloučit ani závadu řadícího automatu. Jinak předloha by měla mít axiální vůli 0,2-0,3 mm a měla by se lehce točit.
Datum: 02. června 2009 13:15
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 motor to je 477
Datum: 02. června 2009 12:10
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 O jaký motor se jedná?
Datum: 02. června 2009 12:04
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 O jaký motor se jedná?
Datum: 02. června 2009 12:01
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Kup si vymezovací podložky. Dělají se v různých tloušťkách. Při sestavování převodovky vlož nejprve oba hřídele ,bez klikového\r\nústrojí a stáhni obě poloviny skříně několika šrouby. Tedˇpřekontroluj osovou vůli obou hřídelů. Hlavní by měl být bez vůle a\r\npředlohový 0,2 -0,3 mm. Jestli je vůle větší použiješ vymezovací podložky.Na kterou stranu je použiješ,zjistíš při kontrole\r\nsestavené převodovky. Vidličky nesmí bočně tlačit v drážkách ozubených kol.
Datum: 02. června 2009 7:50
Jméno: standa
IP: uživatel6275
 ackoliv nejsem odbornik na 4Q prevodovky z jawy,tak sem chtel napsat to a samé,protoze na to trpí i fichtly..........vymlety ulozeni predlohy
Datum: 01. června 2009 23:15
 Chlapi já vím čím to je máte špatně uložený hřídele mě to dělala jawa 634 - měla špatný pouzdra v převodovce-tím myslím ty bronzový či mosazný hřídel se mi posouvala v ose tam a zpět tak jsem si vysoustružil z hliníku podložku a už letí jak raketa ale pozor musíte si dát pozor na kterou stranu si podložku dáte anebo si futra vyměnte uplně za nový servurs.
Datum: 01. června 2009 19:42
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 me to taky cuka na 4
Datum: 01. června 2009 19:24
Jméno: gutang
IP: uživatel5686
 Cau, chci se zeptat, davam nový ferodo lamely a nevim, jak je mam dat k sobě jestli tou stranou kde je toho feroda vic nebo tou, kde je ho míň a taky nevim jakej tam mam dát olej. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2009 17:01
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak olej tam dej PP 90 nebo PP 80 ja kupuju 1L za 50 Kc v prodejne kde maj jenom oleje maj ho stacenej v mototechne ho koupis zhruba za 90KC. PP 90 je ridci nepatrne tak proste jeden znich kup je to jedno kterej. Jak prijdou lamely ksobe si nejsem jistej myslim ze tim dutym ksobe ma to tvar jako talir takze to das tak jako talire vrskem k sobe a mezi to pride mezilamela kdyz das nato retez tak ti musi zbejt misto dostran protoze kdyz zmacknes spojku tak aby ty lamely mohly kousek od sebe
Datum: 01. června 2009 17:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 lamely k sobě užšíma stranama, aby zuby obou lamel yly co nejblíž k sobě a oil staší nějakej obyč převoďák pp80-90
Datum: 01. června 2009 17:01
 Čau,
mám problém a doufám že mi ho pomůžete vyřešit.Mám Mz 251ETZ a začal jsem mít proplém s řazením.Rychlosti vyskakují do mezipolohy.Nechce se mi věřit že by to mělo být ozubenými převodovými koly, jelikož to začalo dělat z ničeho nic u více rychlostí.Prosím oradu co to může způsobovat,popřípadě co vyměnit nebo seřídit.Nevím jestli to s tím může nějak souviset, ale měnil sem lamely, mohl jsem někde udělat chybu která by to způsobovala......???
Předem moc děkuji za pomoc.Michael.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2009 16:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak mas asi unavenej automat koleckama to zarucene není
Datum: 01. června 2009 16:09
 zdarec hoši chci skusit dat na mustanga 14zub kolečko nemusim nic jinyho upravovat aby to šlo vim že to nebude tahat tak do kopce ale chci to skusit
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2009 14:42
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 14z tam jde bez úprav.
Datum: 01. června 2009 14:42
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 Slyšel sem že čz 175/477 je náchylná na převodoví olej. Tento týden budu dávat nový primár a potřebuju vědět co tam mam nalít aby my to neprokluzovalo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2009 16:09
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 ok dík
Datum: 01. června 2009 16:09
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 V návodu má napsaný olej PP 7. Je to hustý olej s nádechem zelené barvy. Můžeš použít i PP 13 .Já tyto oleje používám jak do
ČZ, tak do 21 a neznám, co je problém se spojkou.
Datum: 01. června 2009 8:04
 staci klasicka pp80 nebo pp90,to ze je nachylna na prevodak slysim prvne,spis na motorak,to chce nakej lepsi nez m2t
Datum: 31. května 2009 22:48
Jméno: Pavlajs
IP: uživatel6262
 Chci se zeptet mám jawu mustang, co mám dělat když zařadím jakýkoliv rachlostní stupeň tak se to chová jako při neutrálu......ale nemužu nakopnout klikou prostě to jen proklouzne a nema to žádnej názak startování.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 21:16
 špatně seštelovaná spojka bych řek.. trošku povol
Datum: 31. května 2009 21:16
Jméno: jay
IP: uživatel5395
 Je dost mozny ze pri skaldani motoru se tam dala spatne vidlicka razeni nebo tam vubec neni a to stim startovanim je to tak ze
mas moc utahlej stelovaci sroub spojky na pravim viku a proto ti to pri seslapnutu startovaci paky jenom proklouzne
Datum: 31. května 2009 20:36
 povol sroubek v pravym deklu motoru
Datum: 31. května 2009 20:31
 Zdar kolik ma jawa 350/639 lamel ve spojce ?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 19:59
|



|