slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  160  161  162  163  164  165  166  167  168  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: stanik      IP: uživatel1946    
čus pls kolik by stáli komplet ložiska do motoru u fichtla????dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 9:32
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZVL jsem koupil za 270 kč aji z guferama ale tady by to bylo asi trochu dražší
 
 
Datum: 01. července 2009 9:32
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SKF cca 900 Kč
 
 
Datum: 30. června 2009 14:21
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Ceny jsou dost rozdílné, záleží jak kvalitní ložiska tam chceš mít. Klikni vlevo na ložiska, tam nějaké jsou.
 
 
Datum: 30. června 2009 13:38
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zdar. tak jsem dnes cestoval na 555, a byl to narez. Krasne jede, ale po rovine s trochou vetrem na trojku to proste drhne. Motor vybec nejde do otacek a nema silu, ja vim, neni to problem ma to tak byt, ale co muzu zmenit abych dosahl bliz tocivyho momentu na trojku? Vic jak 45 mi to nejelo a to po rovine. Zmenit sekundarko? V tech prevodech se moc nevyznam, tak prosim radte...diky predem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
ma cenu kupovat to sekundaro s 10 zubama? portebuju aby to melo silu a aby se to dostalo na vysoky otacky na trojku.(tim padem stejna neli vetsi rychlost jako se sekundarem 13)
 
 
Datum: 29. června 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
diky za odpoved, no klidne karbec zkusim nejakej Dell'Orto PHBG ? Musej se asi udelat nejaky upravy na tom kolinku, ne? Jinak jakej prevod (rozeta/sekundarko) je lepsi na ty vyssi otacky?
 
 
Datum: 29. června 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: UMS      IP: uživatel5685    
555 mam a dava mi 65 ...vymenil jsem gufera vypalil vyfuk sestšloval predstih vycistil vzduchovej filtr a krasa sekundaro mam 13
 
 
Datum: 29. června 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel6517    
njn hold je to 555 a uz z tovarny ma mensi vykon zkus jinej karburtor a svod s karburatoru rozsisr snad to pomuze a taky jinej vyfuk .
 
 
Datum: 29. června 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
ahoj,mate nekdo zkusenosti s upravou prevodovky na mustangovi?prohozeni tech kolecek na silnejsi dvojku,...kdyztak je to tady: http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-prevodovky-silna-dvojka-kross-cross.html no me by zajimalo jestli opravdu zustane jednicka a trojka beze zmeny a jak moc musim vytocit dvojku abych zaradil za tri...dik moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 12:27
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
do motoru se klidne pustit muzes kdyz na to mas odvahu a dost nahradnich dilu :-D me je 15 a taky se v motoru hrabu (rozsiruju kanaly.....) je to jen na tobe na co se citis a co otom vis, jaky mas vybaveni musis hodne hledat, studovat !!!
 
 
Datum: 30. června 2009 12:27
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
ja se z toho zblaznim :-( 3x se to posle :-(
 
 
Datum: 29. června 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
jo no s mestakama mam taky zkusenosti ale dobry :-D sme sli s kamosem kterej si kupoval akorat mustanga no tak sme ho vedli domu a on nas potkal...tak prej odkud to mame a tak :-D no zeptal sem se ho jestli muzem jezdit po poli i kdyz nemame papiry a on mi rek ze jo ale at na nas nejsou stiznosti a at si davame pozor a berem is helmu :-D
 
 
Datum: 29. června 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
a jak a kde je mam presne vypodlozit ? :-) no a kdyz bych te nejak moc poprosil :-D sehnal bys mi kdyztak taky drapak ? :-D ale ne ted hned,nekdy pozdejs :-)
 
 
Datum: 29. června 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
co bych ti poradil.....hlavne nerezej do ramu!!!! predni vidle se daj vypodlozit pod uchycenim pruzin nahore v krku,ale ne o moc.....kup si enduro drapaky od Mitasu,ja je kupoval kamosovi na Kladne v Barumce za 530,- jedno(mam tam známy no:-)) Zbytek je na tobe.....ja tyhle radoby krosový prestavby nemam rad....ve 14 letech bych se do motoru radeji moc "nesral"..... a bacha na Smečenský měšťáky....po tehle pelechách jdou jak divý.....obcas uz zacinaj otravovat i u nas a v Ledcich.... Na stary kolena snad zacnu jezdit s helmou v mý rodný vsi:-D:-D
 
 
Datum: 29. června 2009 19:14
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
a co s nima mam udelat?
 
 
Datum: 29. června 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: UMS      IP: uživatel5685    
vyfuk a a sání
 
 
Datum: 29. června 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel6517    
cua ja to mam a nikdy bych to uz nezmenil sice musis dvojku vic vytocit ale je to 2t a vo tom to je . mam tam sedmej vybrus a upraveny kanaly a tim se ten skok skoro pretre je to jenom o to ze se o to musis starat a musi to mit zatah i v nizsich otacka k tomu ti pomuze vybrus .
 
 
Datum: 29. června 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
ok diky :-) a poradis mi nejaky finty na predelani do krosu? abych je zvladnul ve 14ti letech a nedal za to moc penez...zvedam zadek asi o 10 cm,pak nejak aby to bylo silnejsi to si mi uz poradil to sekundarko,no a jeste neco takovyho lehkyho :-)
 
 
Datum: 29. června 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
koupis ve Slanym u Michalce v mototechne......
 
 
Datum: 29. června 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
no ja delam mustanga tak trochu do krosu...no a nemel bys nahodou to 11 z sekundaro ? :-)
 
 
Datum: 29. června 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
je to na nic,trojku pad radis jen na rovine,ve dvou malo kdy....... ano jednicka a trojka zustanou beze zmeny,jen dvojak je blíže jedničce,asi jako u simsona,ale mezi dvojkou a trojkou je pak propastna mezera....nedoporucuju to.....lepsi dat male sekundarni kolecko.....mam skusenost,ze jednomu klukovi z Ledec sem udelal 21 s 11z sekundarkem a na jedničku se sám zvedá!!!!
 
 
Datum: 29. června 2009 18:21
 
 
 
 
Jméno: Stepan      IP: uživatel1337    
Dobrý den,mám Jawu 90 a jak je ve válci závit, do ktreho se šroubuje matice co drží výfuk,tak ho mám strženej.Poraďte mi prosím jak to opravit,neb kdo to opravuje.Díky moc za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aj soráč já si nevšiml že je to jawa 90. Já už to beru jako 50. Tak sorry. Toho si nevšimej co jsem napsal. To platí pro jawa 50. To víš mě už všechno splývá. Pořídím si brýle ;-).
 
 
Datum: 30. června 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to je skrutka jak říkaj slováci. To je šrubovací jestli je to co myslíš. Vem kleště a otáčej jako bys povoloval šrub. Pude to možná těžko ale jít by to mělo bo se mi to jednou stalo. Jiank když si najdeš katalog nahr. dílů a tam válec tak. Pozn. Pokud by nešla povolit ve tak jak klasický šroubek, matka... tak tam může být opačný závit a tzn. že musíš na druhou stranu ale o tom pochybuju. Bahca ale a´t si nestrhneš závit v hlvě kde je ta skrutka. To bys byl někde. A to nkradíš obyčejným šroubkem tuším je to M6. Sorry za pravopis. Kdyžtak nekomentujte tento komentář. Díky.
 
 
Datum: 30. června 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: Zdenda      E-mail:      IP: uživatel606    
Ja jsem to vyřešil americkým šroubem 6. má o něco větší stoupání , stačí ho tam jen našroubovat a je hotovo , nebo na jednom konci šroubu mět uzávit amer. a druhej konec metrický a matičku ... dělal jsem to hlavně na válcech z pionýra..
 
 
Datum: 28. června 2009 14:38
 
 
 
 
Jméno: Stepan      IP: uživatel1337    
Jo,jde mi o to že je tam ta převlečná matka.Nevíte tady kdo to dělá??
 
 
Datum: 28. června 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mislel som za má takú ako 175
 
 
Datum: 28. června 2009 13:30
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ved standa má pravdu...tak nemám nápad :-(
 
 
Datum: 28. června 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6515    
kluci hezky rady,ale jawa 90 ma vejfuk chycenej prevlecenou maticí jako treba panelka......bude to chtit vyvložkovat.....doma na kolenu to neudelas......sezen si nejakyho soustruznika
 
 
Datum: 28. června 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi mal si tam 6mm závit,teraz vrtaj tam diru 6,4mm,a potom mozes tam rezat 8mm závit tak ako to Libor pisal treba pouzit najprv jednotku ..... :-)
 
 
Datum: 28. června 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
zdar , je tam asi zavit 6 ze? tak sisezen zavitnik s 8 zavitem ... a musis to projet prvni 1 (krok),pak dvojkou a pak trojkou . pak nasadis srub o zavitu 8 .
 
 
Datum: 28. června 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
caute..opravdu nikdo nema schema motoru na mustanga?? :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 7:57
 
 
 
 
Jméno: zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
ok diky moc,oboum :-)
 
 
Datum: 29. června 2009 7:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6515    
neboj se toho....vyndej si z toho kliku a skousej si to skladat na sucho.....hridele tam obracene nedas,automat tam taky obracene nedas,osicku vidlicky taky obracene nedas,do vidlicky patrej kolecka od dvojky a to vetsi kolecko na hlavni hridel a to mensi na predlohu..... no ten motor je hrozne jednoduchej
 
 
Datum: 28. června 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na vecer odfotim veci ze co ako je a potom davam to na http://www.bikepics.com/jawa/mustang50/69/pics.asp :-)
 
 
Datum: 28. června 2009 15:08
 
 
 
 
Jméno: zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
jo uz se mi to nacetlo..dik ale potrebuju jeste trochu jijy :-D jako rozebranej motor....jak proste je znazorneny co kam zapada :-)
 
 
Datum: 28. června 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
jenco: dik ale potrebuju schema motoru,ten radici automat uz mam :-)
 
 
Datum: 28. června 2009 13:25
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 28. června 2009 12:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6515    
jedine katalog dílů.........je na sesa-moto v sekci minulost
 
 
Datum: 28. června 2009 12:01
 
 
 
 
Jméno: 123456      IP: uživatel5711    
Zdar nevite cim to je kdyz mi vyskakujou u pionyra rychlosti? ono zaradim ale jak pustim radicku tak to vypadne do neutralu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2009 13:10
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
spis jak rika honzule..ale me to delalo taky kdyz se kouknes na levo kam vede ta radicka tak naore na motoru je takovej blbinec kterym se otaci doleva doprava (tou radickou) no tak na nem nahore povol tu saigrovku a vyndej to,dole sou zoubky tak to zkus o neco posoupnout....
 
 
Datum: 27. června 2009 13:10
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
automat rozbitej!!!!!!
 
 
Datum: 27. června 2009 13:05
 
 
 
 
Jméno: Smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čest řekl bych že maš opotřebované kolečka v motoře,mi jenom vyskakuje trojka
 
 
Datum: 27. června 2009 11:27
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel1153    
Nevíte, zda se dají někde sehnat nové kartery na pionýra, či nemáte někdo nové na prodej? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2009 1:30
 
 
 
 
Jméno: Jackop      E-mail:      IP: uživatel4140    
Jo mam doma kartery na pionýra všechny jestli mas zajem tak my napiš na meil
 
 
Datum: 27. června 2009 1:30
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel5329    
nový by sis musel nechat odlejt a nejlevnější by to nebylo..a na co potřebuješ nový?
 
 
Datum: 26. června 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: Danos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci, mam takvy problem, koupil jsem si novou, kliku, prevodovku, loziska, futra, spojkovy kos a lamely..., kdyz jsem motor slozil bez spojky, tak snim nejde temer hnout ani ze strany spojky?? a kdyz snim velice tezko tocim tak tam jde slyset jak o sebe neco dre kov na kov, je to tim ze je prevodovka nova a nezajta?? nebo necim jinym protoze jde aj brutalne tezko radit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2009 23:55
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Důležité je, aby se volně točila předloha a měla axiální vůli 0,2-0,3mm. Dále se musí lehce otáčet konec hlavního hřídele v hřídeli řetězového kolečka. Řadící vidlička nesmí být v trvalém tlaku na kolečko při žádném převodovém stupni ani neutrálu. Někdy může být problém i v řadícím automatu případně v uložení tyčky, po které se pohybuje vidlička. Nakonec ale při dnešní kvalitě některých náhradních dílů nelze vyloučit ani problém v ozubených kolech samotných. Je zkrátka nutné si s tím pohrát a vše postupně vyzkoušet.
 
 
Datum: 24. června 2009 23:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6492    
to je tou novou prevodovkou.....je to des
 
 
Datum: 24. června 2009 23:21
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Přesně tak. Dnešní futra jsou zmetky a proto při sezazení motoru s ním nejde ani otočit.
 
 
Datum: 24. června 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doporučuji rozebrat a vše projít jestli si dal vše správně, jinak to, že se ti to těžko otáčí můžou způsobovat široké osazení na futrech(prostě nová futra jsou o něco silnější), aspoň tahle příčina se stala mě, jinak ztuha řadit, buď to souvisí s tim otáčením nebo špatný automat řadící
 
 
Datum: 24. června 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel6382    
ahojte kluci schasnim nejakou velkou rozetu. predelavam cz 175 na krosku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude za 10 dni 62zuba vetsi uz ne
 
 
Datum: 24. června 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Luďa zdravim bych chtel vedet co mas ve 175 za sekundaro bo upravy kdyz ti da 130 ja mam 16ku a na rovine plnej knedlik bezvetri 110km/h jinak se muzete cihnout na moje mrchy http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=33611 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2009 0:30
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6900    
Já mám čz 125/476 a se 16ckou jezdím 125km/h
 
 
Datum: 30. července 2009 0:30
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam 2 čz 487 a jedna ma 1 kvalt dolu klasika a ta novejsi nahoru asi řadič ze 477 ma i jinaci valec ktery ma uprostred takou klikatou čaru puvodne ze 477 ale jak rikas ze mas 17 zubu tak to sem nezkousel ale prubnu to
 
 
Datum: 24. června 2009 13:28
 
 
 
 
Jméno: ondrej      E-mail:      IP: uživatel368    
hochu ja tam vzdycky kolecko u motoru 17z,a jezdi mi to taky 130,ale jestli nemas motor 477 nybrz 487 potom ti tak asi nepojede,kamos to mel a davalo to taky jen 110,mel jednicku dolu,pic
 
 
Datum: 24. června 2009 7:54
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
Zdar draci..Tak delam na mustangovi generalku motoru,potrebuju vymenit gufera a tak..no asi pred mesicem sem daval novej primarni retez a novy spojkovy lamely,pac ten starej byl vytahanej a drel dole o karter no a ted kdyz sem to po necelym mesici rozebral tak ten novej retez byl vytahanej skoro stejne jako ten starej,chybi mu asi 2 mm aby taky soupal o karter,..a pritom byl uplne naplej..nevite cim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: semik      IP: uživatel6481    
skontroluj souosos primarniho kolecka ze zubama lamel
 
 
Datum: 23. června 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: paja1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je tim že se ty zoupky na lamelách trochu sjedou na začátku a je jich hodně tak ti to dohromady da ty 2mm mě to udělalo taky -kdybys dal novou spojku byl by zas naplej
 
 
Datum: 23. června 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
nn to sem nemenil...takze to znamena koupit vsechno znova :-(
 
 
Datum: 23. června 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
měnil si i primárko?jestli ne tak ti to vytahalo prim. kolečko
 
 
Datum: 23. června 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Nevěděl by někdo o e-shopu kde by mohly mit spojkové lamely na jawu dandy 50 (motor sachs 1992) ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: Maky      IP: uživatel6461    
Čus, nevíte někdo kam přesně se dávaj ty tři těsnící kroužky, když teče olej přes spojkovou tyčku? Mám Jawku 638 a kape mi olej z krytu řetězu, co myslíte mohlo by to bejt tou tyčkou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaké jsou příčiny padání řetězu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: smab      E-mail:      IP: uživatel5116    
máš ho moc volnej utáhni ho tak že povolíš zadní kolo a posuneš ho do zadu určo ho mas povolený a proto se ti řetez povoluje
 
 
Datum: 27. června 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel1074    
Ojetý zuby na kolečku,na rozetě,vytahanej řetěz,nejlíp všechno vyměnit.(ale všechno najednou)
 
 
Datum: 22. června 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ho naplej mám,ale jak to vic poskočí tak to spad.nemůže to být rozetou?
 
 
Datum: 22. června 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: drsnak      IP: uživatel6448    
skus to napnout co nejvíc a uvidíš
 
 
Datum: 22. června 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: BRIDGESTONE ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasim s kocvinem, posereš si rozetu(ozubené kolečkyo) a ještě si vytaháš řetěz, a jestly tě to nenapadlo, tak radši přejdi na jízdní kolo.:-(
 
 
Datum: 22. června 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: kocvin      E-mail:      IP: uživatel6344    
malo benzinu v nadrzi asi
 
 
Datum: 22. června 2009 13:38
 
 
 
 
Jméno: kocvin      E-mail:      IP: uživatel6344    
nejsi debil hej kamo logicke mysleni ti asi nic nerikam. jo a jestli nevis proc ti pada retaz tak dej ruce pryc od motorek
 
 
Datum: 22. června 2009 13:37
 
 
 
 
Jméno: Lukyns555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Posuň si zadní kolo do zádu řetěz se ti napne jestli ho nemáš moc vytahanej...
 
 
Datum: 22. června 2009 11:33
 
 
 
 
Jméno: FidoČZ      E-mail:      IP: uživatel2767    
Cus hele když na číze 175/477 nechám origo rozetu a dám 14z sekundarko místo 16z poznam to vubec a pujde tam bez uprav chci trochu vetsi tah do lesa nebojte trat fakt nejezdim jen aby to neco vyjelo a trochu odpich!!! diik vsem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 10:53
 
 
 
 
Jméno: Fido      IP: uživatel2767    
Nojo jenze me jde o to jestli ho tammuzu dat be z nakejch uprav
 
 
Datum: 02. července 2009 10:53
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
Nevim jestli to tam pude ale silu to větší mít bude a odpich taky
 
 
Datum: 21. června 2009 14:18
 
 
 
 
Jméno: shrek      IP: uživatel5613    
Čau draci.Půlím motor z fichtla a odšrouboval jsem všechny šroubky ale nejde rozdělatMůžete mi poradit?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2009 13:57
 
 
 
 
Jméno: kropisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedavno jsem si delal rozthovak na 175 staci nejaky sirsi plat zeleza udeloat si diry podle sroubu na karteru dale diru na kliku pro sroub kterym to budes stahovat a sroub 2 m matky a podlozku postup uz doufam znas:-D
 
 
Datum: 22. června 2009 13:57
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Když klikneš na této stránce vlevo na dílničku, tak tam je vyobrazen a můžeš si ho i objednat. Nechá se i vyrobit, pokud seš trochu vybaven.
 
 
Datum: 21. června 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: shrek      IP: uživatel5613    
a nemáte nějaký návod jak ten roztahovák udělat?
 
 
Datum: 21. června 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde rozdělat protože ho drží klika na ložisku. musíš si sehnat nebo udělat roztahovák.
 
 
Datum: 21. června 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Sekundární řetězové kolečko je na pravé straně, sundává se levý blok, do pravého se skládá převodovka, takže by to mělo jít. Doufám, že tam není zavařené ještě něco jiné.
 
 
Datum: 21. června 2009 17:09
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
no ja myslim že se sekundáro ti nezaviní to že to nejde rozpůlit vinu hledej někde jinde
 
 
Datum: 21. června 2009 16:58
 
 
 
 
Jméno: shrek      IP: uživatel5613    
sekundárko se taky musí sundat že?a to bude problém ono je totiž přivařenéa je po půlení!!!!
 
 
Datum: 21. června 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Šroubek v levém bloku, co drží automat řazení jsi vyndal? Dále je nutné vylisovat středící kolíky a někdy i klika drží pevně v ložisku, je nutné bloky oddělit stahovákem. Také nelze vyloučit, že jsi na nějaký šroubek zapoměl.
 
 
Datum: 21. června 2009 13:13
 
 
 
 
Jméno: Komár      E-mail:      IP: uživatel627    
Caute hosi mam Mosquito 585 a stal se my takovej problem pri normalni kazdodeni jizde do skoly se my asi 2 kilaky od baraku utrh spojkovej buben nejdřiv jsme myslel že je to nějaky ložisko v převodovce že se hřidele oddálili a tak motor běží navolno na jakýkoliv kvalt tak jsem to rozdělal a čučim přimo na klikovce je spojkovej buben klinkem zajistenej na klikovce s klinkem to zustala ta cast ale ta vetsi jak unasi lamely ta se urvala nebo nevim jak bych to lepe řekl bylo to tam nalisovany a už neni psal sjem na jawu ale že se to už neděla že to nemaj prosim o radu dik jesi někdo na meila vi co s tim svařit beru jako poslední možnost nebo jesi někdo ma doma motor s mosquita na nahradni dily rad se snim domluvim piste pls na meila dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: Komár      IP: uživatel627    
asi to tak udělám ale mám ještě jeden menší problém ten kus co zustal na klikovce mě nejde za boha sundat stahovak na to nenasadim ruznyma kleštěma a pod. sice chytnu ale nevytahnu pačit nejde jestli jsi mněl stejny problem jak jsi to udělal vidim jen an 2 možnosti buď autogenem nahřat a nějak to sundat nebo pulit celej motor a vymaltit to ze vnitř což zničim ložisko když budu autogenem nahřívat tak si zničim gufero
 
 
Datum: 22. června 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel5173    
Jako nezbývá než svařit CO-čkem, pač jiná možnost není.. já to měl zrovna jak ty a svařil jsem to, vyměnil lamely a teď už mám nalítanejch 12tis.km bez problémů..
 
 
Datum: 21. června 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
Zdarec fichtlaři, měl bych dotaz. Mám fika 05 a od tý doby co jsem ho koupil tak jednička je normálně dlouhá a dvojka krátká a díky tomu trojka moc netáhne. Po výměně primárního kolečka za 11z se to vylepšilo ale 3 stejně netáhne moc dobře, při zařazení se nedostane do těch otáček kdy je výkon a prostě to na tu trojku moc zezačátku nejde. A tak jsem přemýšlel, že bych vyměnil 2. převodový stupneň. Já si myslím že tam mam toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_5.html a chtěl bych ho vyměnit za http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_4.html a chtěl bych se vás zeptat, jestli ty kolečka budou do sebe pasovat? Díky moc za rady. P.S. Jak byste to řešili vy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2009 10:52
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
Jestli máš motor opravdu 05-někdo si to plete s 555 ,tak zřejmě někdo před tebou vyměnil mezi sebou kolečka dvojky .Ale pozor-05 má sice kolečka 18 a 20 zubů,ale jsou tenčí než 21,23.Motor 05 se pozná od 21,23 tak že má ložiska na klice 6302,21,23 má 6303.Kdyby to byl motor 555,ložiska kliky jsou 6202 a kartry pod válcem mají žebrování.Správné tovární osazení převodovky tedy je-rychlá dvojka-kolečko 20 zubů na hlavní hřídeli a kolečko 18 zubů na předloze.
 
 
Datum: 20. června 2009 10:52
 
 
 
 
Jméno: J.a.n.g.o      IP: uživatel6402    
Zduř SESO nešlo by sehnat sekundární kolečko na JAWA MOSQUITO 585 ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim zte ne,,,, posli mi fotku jak to vypada
 
 
Datum: 19. června 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: limp      IP: uživatel2971    
cus hosi koupil jsem korky na spojku 555, maji se se ty korky srezat nebo je tam musim nejak napasovat?Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel5367    
musíš je povařit, moje potřebovaly vařit 10 min. aby tam šly nacpat
 
 
Datum: 18. června 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
slyel jsem ze se musej uvarit a pak je tam dat a pak nejspis zabrousit tim ze je uvaris ve vode tak zmeknou pak zase stvrdnou
 
 
Datum: 18. června 2009 17:18
 
<  160  161  162  163  164  165  166  167  168  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 0:59:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu