Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
 čus pls kolik by stáli komplet ložiska do motoru u fichtla????dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 9:32
 ZVL jsem koupil za 270 kč aji z guferama ale tady by to bylo asi trochu dražší
Datum: 01. července 2009 9:32
 SKF cca 900 Kč
Datum: 30. června 2009 14:21
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Ceny jsou dost rozdílné, záleží jak kvalitní ložiska tam chceš mít. Klikni vlevo na ložiska, tam nějaké jsou.
Datum: 30. června 2009 13:38
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar. tak jsem dnes cestoval na 555, a byl to narez. Krasne jede, ale po rovine s trochou vetrem na trojku to proste drhne. Motor vybec nejde do otacek a nema silu, ja vim, neni to problem ma to tak byt, ale co muzu zmenit abych dosahl bliz tocivyho momentu na trojku? Vic jak 45 mi to nejelo a to po rovine. Zmenit sekundarko? V tech prevodech se moc nevyznam, tak prosim radte...diky predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 18:58
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ma cenu kupovat to sekundaro s 10 zubama? portebuju aby to melo silu a aby se to dostalo na vysoky otacky na trojku.(tim padem stejna neli vetsi rychlost jako se sekundarem 13)
Datum: 29. června 2009 18:58
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 diky za odpoved, no klidne karbec zkusim nejakej Dell'Orto PHBG ? Musej se asi udelat nejaky upravy na tom kolinku, ne? Jinak jakej prevod (rozeta/sekundarko) je lepsi na ty vyssi otacky?
Datum: 29. června 2009 18:45
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 555 mam a dava mi 65 ...vymenil jsem gufera vypalil vyfuk sestšloval predstih vycistil vzduchovej filtr a krasa sekundaro mam 13
Datum: 29. června 2009 18:43
Jméno: mustang 23
IP: uživatel6517
 njn hold je to 555 a uz z tovarny ma mensi vykon zkus jinej karburtor a svod s karburatoru rozsisr snad to pomuze a taky jinej vyfuk .
Datum: 29. června 2009 18:39
Posl.aktualizace: 30. června 2009 12:27
 do motoru se klidne pustit muzes kdyz na to mas odvahu a dost nahradnich dilu  me je 15 a taky se v motoru hrabu (rozsiruju kanaly.....) je to jen na tobe na co se citis a co otom vis, jaky mas vybaveni musis hodne hledat, studovat !!!
Datum: 30. června 2009 12:27
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 ja se z toho zblaznim  3x se to posle
Datum: 29. června 2009 19:23
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 jo no s mestakama mam taky zkusenosti ale dobry  sme sli s kamosem kterej si kupoval akorat mustanga no tak sme ho vedli domu a on nas potkal...tak prej odkud to mame a tak  no zeptal sem se ho jestli muzem jezdit po poli i kdyz nemame papiry a on mi rek ze jo ale at na nas nejsou stiznosti a at si davame pozor a berem is helmu
Datum: 29. června 2009 19:21
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 a jak a kde je mam presne vypodlozit ?  no a kdyz bych te nejak moc poprosil  sehnal bys mi kdyztak taky drapak ?  ale ne ted hned,nekdy pozdejs
Datum: 29. června 2009 19:18
Jméno: standa
IP: uživatel3979
Datum: 29. června 2009 19:14
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 a co s nima mam udelat?
Datum: 29. června 2009 18:58
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 vyfuk a a sání
Datum: 29. června 2009 18:55
Jméno: mustang 23
IP: uživatel6517
 cua ja to mam a nikdy bych to uz nezmenil sice musis dvojku vic vytocit ale je to 2t a vo tom to je . mam tam sedmej vybrus a upraveny kanaly a tim se ten skok skoro pretre je to jenom o to ze se o to musis starat a musi to mit zatah i v nizsich otacka k tomu ti pomuze vybrus .
Datum: 29. června 2009 18:37
 ok diky  a poradis mi nejaky finty na predelani do krosu? abych je zvladnul ve 14ti letech a nedal za to moc penez...zvedam zadek asi o 10 cm,pak nejak aby to bylo silnejsi to si mi uz poradil to sekundarko,no a jeste neco takovyho lehkyho
Datum: 29. června 2009 18:35
Jméno: standa
IP: uživatel3979
 koupis ve Slanym u Michalce v mototechne......
Datum: 29. června 2009 18:32
 no ja delam mustanga tak trochu do krosu...no a nemel bys nahodou to 11 z sekundaro ?
Datum: 29. června 2009 18:24
Jméno: standa
IP: uživatel3979
 je to na nic,trojku pad radis jen na rovine,ve dvou malo kdy....... ano jednicka a trojka zustanou beze zmeny,jen dvojak je blíže jedničce,asi jako u simsona,ale mezi dvojkou a trojkou je pak propastna mezera....nedoporucuju to.....lepsi dat male sekundarni kolecko.....mam skusenost,ze jednomu klukovi z Ledec sem udelal 21 s 11z sekundarkem a na jedničku se sám zvedá!!!!
Datum: 29. června 2009 18:21
Jméno: Stepan
IP: uživatel1337
 Dobrý den,mám Jawu 90 a jak je ve válci závit, do ktreho se šroubuje matice co drží výfuk,tak ho mám strženej.Poraďte mi prosím jak to opravit,neb kdo to opravuje.Díky moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 18:47
 aj soráč já si nevšiml že je to jawa 90. Já už to beru jako 50. Tak sorry. Toho si nevšimej co jsem napsal. To platí pro jawa 50. To víš mě už všechno splývá. Pořídím si brýle  .
Datum: 30. června 2009 18:47
 no to je skrutka jak říkaj slováci. To je šrubovací jestli je to co myslíš. Vem kleště a otáčej jako bys povoloval šrub. Pude to možná těžko ale jít by to mělo bo se mi to jednou stalo. Jiank když si najdeš katalog nahr. dílů a tam válec tak. Pozn. Pokud by nešla povolit ve tak jak klasický šroubek, matka... tak tam může být opačný závit a tzn. že musíš na druhou stranu ale o tom pochybuju. Bahca ale a´t si nestrhneš závit v hlvě kde je ta skrutka. To bys byl někde. A to nkradíš obyčejným šroubkem tuším je to M6. Sorry za pravopis. Kdyžtak nekomentujte tento komentář. Díky.
Datum: 30. června 2009 18:45
 Ja jsem to vyřešil americkým šroubem 6. má o něco větší stoupání , stačí ho tam jen našroubovat a je hotovo , nebo na jednom konci šroubu mět uzávit amer. a druhej konec metrický a matičku ... dělal jsem to hlavně na válcech z pionýra..
Datum: 28. června 2009 14:38
Jméno: Stepan
IP: uživatel1337
 Jo,jde mi o to že je tam ta převlečná matka.Nevíte tady kdo to dělá??
Datum: 28. června 2009 14:24
 ja mislel som za má takú ako 175
Datum: 28. června 2009 13:30
 ved standa má pravdu...tak nemám nápad
Datum: 28. června 2009 13:29
Jméno: standa
IP: uživatel6515
 kluci hezky rady,ale jawa 90 ma vejfuk chycenej prevlecenou maticí jako treba panelka......bude to chtit vyvložkovat.....doma na kolenu to neudelas......sezen si nejakyho soustruznika
Datum: 28. června 2009 13:24
 asi mal si tam 6mm závit,teraz vrtaj tam diru 6,4mm,a potom mozes tam rezat 8mm závit tak ako to Libor pisal treba pouzit najprv jednotku .....
Datum: 28. června 2009 12:46
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 zdar , je tam asi zavit 6 ze? tak sisezen zavitnik s 8 zavitem ... a musis to projet prvni 1 (krok),pak dvojkou a pak trojkou .
pak nasadis srub o zavitu 8 .
Datum: 28. června 2009 12:38
 caute..opravdu nikdo nema schema motoru na mustanga??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 7:57
 ok diky moc,oboum
Datum: 29. června 2009 7:57
Jméno: standa
IP: uživatel6515
 neboj se toho....vyndej si z toho kliku a skousej si to skladat na sucho.....hridele tam obracene nedas,automat tam taky obracene nedas,osicku vidlicky taky obracene nedas,do vidlicky patrej kolecka od dvojky a to vetsi kolecko na hlavni hridel a to mensi na predlohu..... no ten motor je hrozne jednoduchej
Datum: 28. června 2009 16:33
Datum: 28. června 2009 15:08
 jo uz se mi to nacetlo..dik ale potrebuju jeste trochu jijy  jako rozebranej motor....jak proste je znazorneny co kam zapada
Datum: 28. června 2009 13:29
 jenco: dik ale potrebuju schema motoru,ten radici automat uz mam
Datum: 28. června 2009 13:25
Datum: 28. června 2009 12:42
Jméno: standa
IP: uživatel6515
 jedine katalog dílů.........je na sesa-moto v sekci minulost
Datum: 28. června 2009 12:01
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 Zdar nevite cim to je kdyz mi vyskakujou u pionyra rychlosti? ono zaradim ale jak pustim radicku tak to vypadne do neutralu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2009 13:10
 spis jak rika honzule..ale me to delalo taky kdyz se kouknes na levo kam vede ta radicka tak naore na motoru je takovej blbinec kterym se otaci doleva doprava (tou radickou) no tak na nem nahore povol tu saigrovku a vyndej to,dole sou zoubky tak to zkus o neco posoupnout....
Datum: 27. června 2009 13:10
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 automat rozbitej!!!!!!
Datum: 27. června 2009 13:05
 čest řekl bych že maš opotřebované kolečka v motoře,mi jenom vyskakuje trojka
Datum: 27. června 2009 11:27
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Nevíte, zda se dají někde sehnat nové kartery na pionýra, či nemáte někdo nové na prodej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2009 1:30
 Jo mam doma kartery na pionýra všechny jestli mas zajem tak my napiš na meil
Datum: 27. června 2009 1:30
Jméno: Monter
IP: uživatel5329
 nový by sis musel nechat odlejt a nejlevnější by to nebylo..a na co potřebuješ nový?
Datum: 26. června 2009 18:50
 cus draci, mam takvy problem, koupil jsem si novou, kliku, prevodovku, loziska, futra, spojkovy kos a lamely..., kdyz jsem motor slozil bez spojky, tak snim nejde temer hnout ani ze strany spojky?? a kdyz snim velice tezko tocim tak tam jde slyset jak o sebe neco dre kov na kov, je to tim ze je prevodovka nova a nezajta?? nebo necim jinym protoze jde aj brutalne tezko radit
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 23:55
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Důležité je, aby se volně točila předloha a měla axiální vůli 0,2-0,3mm. Dále se musí lehce otáčet konec hlavního hřídele v hřídeli řetězového kolečka. Řadící vidlička nesmí být v trvalém tlaku na kolečko při žádném převodovém stupni ani neutrálu. Někdy může být problém i v řadícím automatu případně v uložení tyčky, po které se pohybuje vidlička. Nakonec ale při dnešní kvalitě některých náhradních dílů nelze vyloučit ani problém v ozubených kolech samotných. Je zkrátka nutné si s tím pohrát a vše postupně vyzkoušet.
Datum: 24. června 2009 23:55
Jméno: standa
IP: uživatel6492
 to je tou novou prevodovkou.....je to des
Datum: 24. června 2009 23:21
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Přesně tak. Dnešní futra jsou zmetky a proto při sezazení motoru s ním nejde ani otočit.
Datum: 24. června 2009 19:35
 doporučuji rozebrat a vše projít jestli si dal vše správně, jinak to, že se ti to těžko otáčí můžou způsobovat široké osazení na futrech(prostě nová futra jsou o něco silnější), aspoň tahle příčina se stala mě, jinak ztuha řadit, buď to souvisí s tim otáčením nebo špatný automat řadící
Datum: 24. června 2009 19:17
 ahojte kluci schasnim nejakou velkou rozetu. predelavam cz 175 na krosku
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 19:00
 bude za 10 dni 62zuba vetsi uz ne
Datum: 24. června 2009 19:00
Posl.aktualizace: 30. července 2009 0:30
Jméno: Tom
IP: uživatel6900
 Já mám čz 125/476 a se 16ckou jezdím 125km/h
Datum: 30. července 2009 0:30
 mam 2 čz 487 a jedna ma 1 kvalt dolu klasika a ta novejsi nahoru asi řadič ze 477 ma i jinaci valec ktery ma uprostred takou klikatou čaru puvodne ze 477 ale jak rikas ze mas 17 zubu tak to sem nezkousel ale prubnu to
Datum: 24. června 2009 13:28
 hochu ja tam vzdycky kolecko u motoru 17z,a jezdi mi to taky 130,ale jestli nemas motor 477 nybrz 487 potom ti tak asi nepojede,kamos to mel a davalo to taky jen 110,mel jednicku dolu,pic
Datum: 24. června 2009 7:54
 Zdar draci..Tak delam na mustangovi generalku motoru,potrebuju vymenit gufera a tak..no asi pred mesicem sem daval novej primarni retez a novy spojkovy lamely,pac ten starej byl vytahanej a drel dole o karter no a ted kdyz sem to po necelym mesici rozebral tak ten novej retez byl vytahanej skoro stejne jako ten starej,chybi mu asi 2 mm aby taky soupal o karter,..a pritom byl uplne naplej..nevite cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 19:49
Jméno: semik
IP: uživatel6481
 skontroluj souosos primarniho kolecka ze zubama lamel
Datum: 23. června 2009 19:49
 to je tim že se ty zoupky na lamelách trochu sjedou na začátku a je jich hodně tak ti to dohromady da ty 2mm mě to udělalo taky -kdybys dal novou spojku byl by zas naplej
Datum: 23. června 2009 19:39
 nn to sem nemenil...takze to znamena koupit vsechno znova
Datum: 23. června 2009 19:35
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 měnil si i primárko?jestli ne tak ti to vytahalo prim. kolečko
Datum: 23. června 2009 19:32
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Nevěděl by někdo o e-shopu kde by mohly mit spojkové lamely na jawu dandy 50 (motor sachs 1992) ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 16:50
Jméno: Maky
IP: uživatel6461
 Čus, nevíte někdo kam přesně se dávaj ty tři těsnící kroužky, když teče olej přes spojkovou tyčku? Mám Jawku 638 a kape mi olej z krytu řetězu, co myslíte mohlo by to bejt tou tyčkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 11:36
Posl.aktualizace: 27. června 2009 21:31
 máš ho moc volnej utáhni ho tak že povolíš zadní kolo a posuneš ho do zadu určo ho mas povolený a proto se ti řetez povoluje
Datum: 27. června 2009 21:31
Jméno: Rarach
IP: uživatel1074
 Ojetý zuby na kolečku,na rozetě,vytahanej řetěz,nejlíp všechno vyměnit.(ale všechno najednou)
Datum: 22. června 2009 21:46
 Já ho naplej mám,ale jak to vic poskočí tak to spad.nemůže to být rozetou?
Datum: 22. června 2009 18:30
Jméno: drsnak
IP: uživatel6448
 skus to napnout co nejvíc a uvidíš
Datum: 22. června 2009 17:19
 souhlasim s kocvinem, posereš si rozetu(ozubené kolečkyo) a ještě si vytaháš řetěz, a jestly tě to nenapadlo, tak radši přejdi na jízdní kolo.
Datum: 22. června 2009 14:22
 malo benzinu v nadrzi asi
Datum: 22. června 2009 13:38
 nejsi debil hej kamo logicke mysleni ti asi nic nerikam. jo
a jestli nevis proc ti pada retaz tak dej ruce pryc od motorek
Datum: 22. června 2009 13:37
 Posuň si zadní kolo do zádu řetěz se ti napne jestli ho nemáš moc vytahanej...
Datum: 22. června 2009 11:33
 Cus hele když na číze 175/477 nechám origo rozetu a dám 14z sekundarko místo 16z poznam to vubec a pujde tam bez uprav chci trochu vetsi tah do lesa nebojte trat fakt nejezdim jen aby to neco vyjelo a trochu odpich!!! diik vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 10:53
Jméno: Fido
IP: uživatel2767
 Nojo jenze me jde o to jestli ho tammuzu dat be z nakejch uprav
Datum: 02. července 2009 10:53
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 Nevim jestli to tam pude ale silu to větší mít bude a odpich taky
Datum: 21. června 2009 14:18
Jméno: shrek
IP: uživatel5613
 Čau draci.Půlím motor z fichtla a odšrouboval jsem všechny šroubky ale nejde rozdělatMůžete mi poradit?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 13:57
 nedavno jsem si delal rozthovak na 175 staci nejaky sirsi plat zeleza udeloat si diry podle sroubu na karteru dale diru na kliku pro sroub kterym to budes stahovat a sroub 2 m matky a podlozku postup uz doufam znas
Datum: 22. června 2009 13:57
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když klikneš na této stránce vlevo na dílničku, tak tam je vyobrazen a můžeš si ho i objednat. Nechá se i vyrobit, pokud seš trochu vybaven.
Datum: 21. června 2009 21:31
Jméno: shrek
IP: uživatel5613
 a nemáte nějaký návod jak ten roztahovák udělat?
Datum: 21. června 2009 20:46
 nejde rozdělat protože ho drží klika na ložisku. musíš si sehnat nebo udělat roztahovák.
Datum: 21. června 2009 18:27
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Sekundární řetězové kolečko je na pravé straně, sundává se levý blok, do pravého se skládá převodovka, takže by to mělo jít. Doufám, že tam není zavařené ještě něco jiné.
Datum: 21. června 2009 17:09
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no ja myslim že se sekundáro ti nezaviní to že to nejde rozpůlit vinu hledej někde jinde
Datum: 21. června 2009 16:58
Jméno: shrek
IP: uživatel5613
 sekundárko se taky musí sundat že?a to bude problém ono je totiž přivařenéa je po půlení!!!!
Datum: 21. června 2009 15:21
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Šroubek v levém bloku, co drží automat řazení jsi vyndal? Dále je nutné vylisovat středící kolíky a někdy i klika drží pevně v ložisku, je nutné bloky oddělit stahovákem. Také nelze vyloučit, že jsi na nějaký šroubek zapoměl.
Datum: 21. června 2009 13:13
 Caute hosi mam Mosquito 585 a stal se my takovej problem pri normalni kazdodeni jizde do skoly se my asi 2 kilaky od baraku utrh spojkovej buben nejdřiv jsme myslel že je to nějaky ložisko v převodovce že se hřidele oddálili a tak motor běží navolno na jakýkoliv kvalt tak jsem to rozdělal a čučim přimo na klikovce je spojkovej buben klinkem zajistenej na klikovce s klinkem to zustala ta cast ale ta vetsi jak unasi lamely ta se urvala nebo nevim jak bych to lepe řekl bylo to tam nalisovany a už neni psal sjem na jawu ale že se to už neděla že to nemaj prosim o radu dik jesi někdo na meila vi co s tim svařit beru jako poslední možnost nebo jesi někdo ma doma motor s mosquita na nahradni dily rad se snim domluvim piste pls na meila dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 14:50
Jméno: Komár
IP: uživatel627
 asi to tak udělám ale mám ještě jeden menší problém ten kus co zustal na klikovce mě nejde za boha sundat stahovak na to nenasadim ruznyma kleštěma a pod. sice chytnu ale nevytahnu pačit nejde jestli jsi mněl stejny problem jak jsi to udělal vidim jen an 2 možnosti buď autogenem nahřat a nějak to sundat nebo pulit celej motor a vymaltit to ze vnitř což zničim ložisko když budu autogenem nahřívat tak si zničim gufero
Datum: 22. června 2009 14:50
Jméno: jenda
IP: uživatel5173
 Jako nezbývá než svařit CO-čkem, pač jiná možnost není.. já to měl zrovna jak ty a svařil jsem to, vyměnil lamely a teď už mám nalítanejch 12tis.km bez problémů..
Datum: 21. června 2009 18:34
 Zdarec fichtlaři, měl bych dotaz. Mám fika 05 a od tý doby co jsem ho koupil tak jednička je normálně dlouhá a dvojka krátká a díky tomu trojka moc netáhne. Po výměně primárního kolečka za 11z se to vylepšilo ale 3 stejně netáhne moc dobře, při zařazení se nedostane do těch otáček kdy je výkon a prostě to na tu trojku moc zezačátku nejde. A tak jsem přemýšlel, že bych vyměnil 2. převodový stupneň. Já si myslím že tam mam toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_5.html a chtěl bych ho vyměnit za http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_4.html a chtěl bych se vás zeptat, jestli ty kolečka budou do sebe pasovat? Díky moc za rady. P.S. Jak byste to řešili vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 10:52
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Jestli máš motor opravdu 05-někdo si to plete s 555 ,tak zřejmě někdo před tebou vyměnil mezi sebou kolečka dvojky .Ale pozor-05 má sice kolečka 18 a 20 zubů,ale jsou tenčí než 21,23.Motor 05 se pozná od 21,23 tak že má ložiska na klice 6302,21,23 má 6303.Kdyby to byl motor 555,ložiska kliky jsou 6202 a kartry pod válcem mají žebrování.Správné tovární osazení převodovky tedy je-rychlá dvojka-kolečko 20 zubů na hlavní hřídeli a kolečko 18 zubů na předloze.
Datum: 20. června 2009 10:52
Jméno: J.a.n.g.o
IP: uživatel6402
 Zduř SESO nešlo by sehnat sekundární kolečko na JAWA MOSQUITO 585 ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2009 15:09
 myslim zte ne,,,, posli mi fotku jak to vypada
Datum: 19. června 2009 15:09
Jméno: limp
IP: uživatel2971
 cus hosi koupil jsem korky na spojku 555, maji se se ty korky srezat nebo je tam musim nejak napasovat?Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 19:29
Jméno: adas
IP: uživatel5367
 musíš je povařit, moje potřebovaly vařit 10 min. aby tam šly nacpat
Datum: 18. června 2009 19:29
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 slyel jsem ze se musej uvarit a pak je tam dat a pak nejspis zabrousit tim ze je uvaris ve vode tak zmeknou pak zase stvrdnou
Datum: 18. června 2009 17:18
|



|