 Ahoj draci, udělal jsem GO motoru jawetty. Benál je v poho, ale moc nejede. Po 40 km svíčka i píst černej jako bota. Předstih dobrý, nové zapalování. Jehla byla nahoře i dole, pořád nic moc. Je možné, že by si bral olej z převodů přes gufera ( jsou nové )? Skříň je pěkně utěsněná, ale nikde jsem nenašel žádné odvětrání, takže když se ohřeje, je tam nejspíš přetlak...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2009 16:46
Jméno: standa
IP: uživatel5719
 bubak ma pravdu....pokud to je plná sintetika a das ji hodne tak muze karbonovat......ale o plosyntetice vim,ze to nedelá
Datum: 07. dubna 2009 16:46
 fikjus cvim tesnis? motoru uz jsem slozil hafo a nikdy se mi nestalo aby to mezi karterama netesnilo. a pajsl: dej tam jinej olej. pila totiz beha kratce, v otackach a casto studena = za naprosto jinych podminek nez motorka. muze ti to taky delat on
Datum: 07. dubna 2009 14:21
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tohodle oleje davej 1:40 a ses si jistej ze to nenasava mezi karterama v klikovy skrini?? podle toho co to dela to nekde netesni u pionyra jsem mel stimhle problem porad u kazdyho motoru takze musim zabrusovat vsechno pri skladani
Datum: 07. dubna 2009 12:55
 Já vím, beru to vylučovací metodou. Olej Husqvarna do pil 1:30, svíčky jsem zkoušel 3, jiskru to hází modrou velkou, tryska byla původní i nová, filtr vzduchu má jenom takovou drátěnku... Ještě ten předstih asi... Jak to čuchne ke kopci, občas to poškubává a netáhne. Najednou se to z kopce splaší a jede to skoro 60... Nádrž, kohout, odvzdušňovací dírka ve špuntu, karbec, vše čistý. Už mi z toho hrabe.
Datum: 07. dubna 2009 8:26
Jméno: standa
IP: uživatel5714
 muze to delat taky olej(konkretne M2T   ),stara prorizla tryska,ucpanej filtr vzduchu,spatne serizeny zapalovani,spatna svicka atd......
Datum: 06. dubna 2009 23:19
|



|