 zdarec..  v čem je lepší nebo horší ferodo lamela než korková? co dýl vydrží? jaký to má chyby nebo výhody? měl bych to na 175 cross. a ta ferodo je z čeho vyrobená? ještě sem to v ruce nikdy nedržel, tak vůbec neim.. jen vod pohlede na fotce... díkec... a co by ste di koupily vy? čus..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 19:53
Jméno: Jandy
IP: uživatel4446
 Jak už sem tu psal mam ferodo na mustoši a sou to dva dny co sem se s kámošem vsadil o to kdo dřív spálí lamely. Samo že kámoš ten měl korek a já sem chtěl zkusit co vydrží ferodo nakonec to dopadlo tak že sem lamely jemě ohobloval (jízda do kopce ve 2 a na půl rozeplou spojku) asi tak na 1/2 tloušťky feroda ale neni to spálený a to sme dělali na tom prasárny, jenom sem musel vyměnit olej ten byl vyšťavenej. A neodsuzujte mě za mojí blbost aspoň máte přibližnou představu co vydrží ferodo. A k materiálu sem zjistil to že to sou rozemleté a do forem lisované rostliny s nějakýma látkama proti vznícení a nějakým pojidlem aby se to nerozsypalo při záběru a materiál ferodo má atest pro používání na závodních autech (WRC,WTCC,LeMans ale F1 ne) na brzdový destičky. To je taky důvod proč si koupit Ferodo spojku asi jediná nevýhoda je otrošku vyšší cena která se vrátí životností. A stím že se nemaj používat na silnější motory je pravda při krouťáku (myslim) že vyššim jak 6Nm začne prokluzovat proto se používá spíš na brzdy. Uff omlouvám se za zdlouhavý komentář aspoň máte nějaké informace. Njn tyto informace mam od našeho učitele na odborném výcviku dělam obor automechanik. Už končim mějte se všichni fichtlaři
Datum: 17. prosince 2008 19:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 korkovy lamely + nova mezilamela nebo bez ozvejkanejch zubu + PP80 (90) je pomalu na vecny casy pokud se umis rozjizdet a pokud tomu do kopce nepomahas pres spojku...tez sem slysel ze ferodo nespalis a urcite vic vydrzi a neni to zas tak velkej rozdil, tech par kacek...drzi vyborne ale korek si muzes vymenit gdyz ho sjedes gdezto ferodo jako samostatny spalicky jako korkovy sem este nevidel...pri dnesnich cenach uz je pravda ze to prakticky nema cenu vymenovat a kupovat rovnou cely lamely (2 lamely a mezilamela + primarni retez s 5 pruzinama me vysly na nejakejch 300kc...) taky sem z levnyho kraje a je problem obcas s dilama...ale pokud se rozhodujes mezi korkama a ferodem tak ferodo je jasna volba...  este poznamka: nemely by se pouzivat na moc predymenzovany motory co maj konu jak vetsi stado
Datum: 15. prosince 2008 21:53
 Mám je taky....funguje to...! Je ale pravda že korek s dobrym olejem taky problém nemá....!
Datum: 15. prosince 2008 15:41
 jasně..  díkec
Datum: 15. prosince 2008 14:07
Jméno: David
IP: uživatel4748
 Jsou fakt dobrý jsou totiž tvrdší než korkovy a vydrží o dost víc jsou takřka na furt. Mám je ve fichtlovi a vřele doporučuji.
Datum: 15. prosince 2008 13:55
 a z jakýho sou materiálu? slyšel sem, že to je něco jako brzdový pakny, ale neim tak jak? co se s toho eště vyrábí?
Datum: 15. prosince 2008 13:50
 Myslim že tady někdo psal že ferodo nespálíš, ale nevim co je na tom pravdy
Datum: 15. prosince 2008 13:15
 Já ji měl na fichtlovy a musim říct že sou fakt dobrý.Nejsou měkký jako korkovýVydrží mnohem dýl
Datum: 15. prosince 2008 8:36
|



|