 zdarte,budu si delat Go na 05 a ona ma o 500 otac./min. min nez 20,21,23,tak jestli by slo,ze bych tam dal prevody z 20 a jestli by to melo taky 6500otac./min.slo by to nebo bych musel jeste vymenit klikovku,nebo neco jinyho??a jeste me na ty 05 vypadava trojka,slysel jsem ze to dela vydlicka razeni,ja nevim jestli to neni bud ty zuby v tom automatu co radi nebo takovej ten plech co dava prevody dolu a nahoru.co to z nich je ta vidlicka??a jak poznam ze je dobra??a kdybych dal mezi motor obycejnej bilej nebo pruhlednej silikon do +120C dak by to vydrzelo??Ďikes moc predem za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 21:49
Jméno: standa
IP: uživatel4381
 o karburatoru vim,i saci koleno ma uzsi vnitrni prumer,ale ten valec??? no nevim...mno... mel jsem tu na jare 05 na oziveni ...ktera v zivote nemela rozebranej motor,tak sem preventivne sundal valec abych zjistil jestli bude vse OK a nevsiml jsem si ve valci jedinyho rozdilu oproti 20(kanaly,prefuky mno vsechno stejny a uzsi mi neprisli) ...byl to rok vyroby 63 ...melo to jeste karbec jako 22 stadion ....mno pokud je to tak,tak to chci videt,protoze tomu neverim ...
Datum: 21. října 2008 21:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ma mensi prefuky a mensi prumer saciho kanalu pac karbec tam byl myslim 16 difuzor a ne 17 klasickej na 20-23
Datum: 21. října 2008 20:42
 to vypadávání dělaj omletý zuby, klasická nemoc převodovek od 550-05, a stando 05 má opravdu jinej válec a ještě karburátor
Datum: 21. října 2008 20:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 neni dvacitka je jina
Datum: 21. října 2008 19:58
Jméno: standa
IP: uživatel4381
 mensi problem...do 05 nenacpes prevody z 21, motor 05 je uzsi asi o 3 cm  kliku z 21 tam taky nedas  trojka ti vypadava kvuli omletejm zubum na automatu a nebo slabymu peru na koniku na automatu ...a by the way...nepletete si valec z pareza a 05 ?? valec z 05 je naprosto stejnej jako z 21 akorat ta hlava ma vypouklej spalovaci prostor.
Datum: 21. října 2008 19:56
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to bys musel vymenit valec, hlavu, kliku atd coz rovnou si seze 20-23 motor...jo ty dva kanalky sou prefuky...jinak tam dej papir ale ty hrany musej bejt hladky jak detska prdelka pokud je mas jen malinko poniceny tak silikon motorovy ten je vybornej...
Datum: 21. října 2008 19:45
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 přefukové kanaly sou ty 2 na každém boku válce co pokračujou do klikové skříně ?
Datum: 21. října 2008 18:55
 1.) valec u jawy 05 ma menší přefukove kanaly tim padem i menší otáčky a ma jinou hlavu tzv. bez bříška doporučuju ti sehnat valec z jawy 20,21,23 a samozřejmě i hlavu a vyměnit (klikovku nech seriovou ale jestli to budeš pulit tak scentrovat!!! souosí čepu) 2.) a to že ti vypadavva 3ka muže byt bud automatem nebo ohlou vidličkou -většínou každy začatečnik do toho kope jak do balona a pak se divi že ma ohlou viličku nebo maš hold vykřapane zuby na koečku 3.)a pruhledny silikon nedoporučuju nemam -skušenost dobry je silikon na motory(červeny) nebo specialni lepidla nebo hold papirove těsnění ale to už nikdo vesměs nepoužívá PS: jestli budeš vyměňovat ten valec tak Fk na četu takovy valec shání tak se mu kdyštak ozvi
Datum: 21. října 2008 18:35
 to vypadávání můžou dělat omletý kolíčky a dírky v převodech, doporučuju zkontrolovat, popř. vyměnit, převody ti neovlivňujou otáčky, na to má vliv vvšechno, jenom ne převody
Datum: 21. října 2008 17:59
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Sezen si motor z 21/20/23 vykon ovlivnuje hodne veci, valec, komprese, karburator, vyfuk...
Datum: 21. října 2008 16:58
|



|