Jméno: Standa
IP: uživatel3136
 Zdravim draci, nevite jak se vyměňuje gufero u pincka 21. Sundal jsem víko a řetěz ale nevím jaksi co dál. Doufám že mi nějaký borec poradí. Díkes Standa
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2008 8:47
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Souhlas jak píše ,,stanon,, snad jen to napružení pružinky gufera se mi jeví jako zbytečné, navíc zvýšení přítlaku zvýší i opotřebení gufera a v tom případě bych důvěřoval výrobci že má nastavenou výrobu na optimální tlak. Spíš bych chtěl upozornit na jednu velmi důležitou věc a to to tu že je občas dobré se zamyslet nad příčinou a neodstraňvovat pouze následky závady! Tedy z mé zkušenosti... pokud odejdou gufera na klice VŽDY to bylo proto, že v první řadě odešly ložiska a jejich ,,házivost,, způsobila poškození gufer. Tedy pokud nechceš po pár ujetých kilometrech gufera měnit znovu, vyměň i ložiska. To se ale bez půlení motoru neobejde, nebo použij stejnou sviňárnu s kterou jsem se jednou setkal... vyměň gufera a motorku prodej... na předváděčce pojede a jak dostaneš peníze můžeš se pak zachovat jako plemennej čech :o)))) PS uvedené chování neschvaluju, je to myšleno ironicky
Datum: 04. června 2008 8:47
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
no podle dotazu sem pochopil, že to bude nejspíš pod sekundárkem nebo pod primárem - v každym případě musíš sundat to kolečko, starý gufero normálně nějak vyrejpni, ale bacha ať nepoškodíš něco jinýho, pak vem nový, vyndej z něj pružinku, rozšroubuj ji, trošku víc napruž (toho docílíš nakroucením), zašroubuj ji, vrať ji do gufera a gufero strč pružinkou napřed k ložisku, mírně ho tam dyštak naklepni, ale tak abys nepoškodil ani gufero, ani nic jinýho okolo. Pak už jenom vrátit kolečko, a můžem jet!
Datum: 03. června 2008 18:10
|



|