Jméno: krsac
IP: uživatel2800
To ABC: ale on se neptá na teplotu motoru ale výfuku! to je dost velkej rozdíl
Datum: 24. dubna 2008 21:41
Jméno: Aber
IP: uživatel1517
ja sem si koupil Kotlářský tmel, kterej ma vydrzet 1200°C, když sem ho tam narval tak to drzelo akorat jak se to po ceste trepe tak se me to lamalo takze sem musel po kazde jizde davat novej...
Datum: 23. dubna 2008 18:06
Jméno: mara
IP: uživatel426
teplota spalin odchazejicich z válce motoru ktery je optimalne serizen ma 600'C tak na koleni se to bude pohybovat mezi tech 600 u priruby a na konci kolene cca 450 'C
Datum: 23. dubna 2008 7:30
bavime se o vyfuku kde je teplota daleko vyši než dvě stě stupnu doporuči tmel od firmy bosal je určeny přimo na svody a spoje vyfuku ten nic nepropusti a je na 800 stupnu je temeř v každe prodejně kde se prodavaji vyfuky na auta stoji kolem 150kč podle velikosti tuby.
Datum: 23. dubna 2008 0:00
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Tak se podívej do auta ne na teploměr kde končí a pochybuji, že tam 200'C najdeš. Všeobecně se říká, že optimální teplota pro chod motoru je asi 90'C u 130'C už motory vaří (některé), takže si myslim, že 200 určitě nemá...
Datum: 22. dubna 2008 23:32