|
|
|
|
|
|
| |
Jméno: Dávid
IP: uživatel19235
 Zdravim... dávam dokopy motor na pioniera a mam taký problém že po zaklapnutí kartrov s tesnením k sebe sa tažšie točí kolečko s nábojom. Menil som aj bronzové pudzrá tak neviem že či toto nerobí problem lebo predtým to bolo ok. Dalšia vec čo mi nedzá je to že hlavný hriadeľ ma dosť veľku volu dopredu a dozadu. Neviete poradiť ako to vyriešiť ? ďakuejm
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2017 14:23
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Co se týká těžšího chodu, možná máš jen příliš tenké těsnění mezi kartery. Převodovka je původní nebo jsi něco měnil?
Datum: 13. září 2017 14:23
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Pokud máš motor rozebraný, tak poskládej do samotných karterů bez kliky jen samotnou hlavní hřídel a zkus, zda chodí volně. Pak obdobně přidávej předlohu a nakonec to seskládej komplet i s automatem. Kartery pořádně sešroubovat a nezapomeň na těsnění. Hlavní hřídel nemůže mít axiální vůli - je tam přišroubovaný spojkový koš, takže je to stažené do ložiska, náboj je přitažen do ložiska přes kroužek a rozetku. Nemůže mít ani radiální vůli, protože hřídel i náboj by měl mít oproti ložisku nějaký přesah. Axiální vůle předlohy se musí vymezit buď novým pouzdrem nebo podložkami, radiální vůle se dělá po nalisování pouzdra výstružníkem podle hřídele. Pokud kupuješ "hotová" pouzdra, tak záleží na stavu hřídele - opotřebením se zmenšuje průměr a pak to může mít nadměrnou vůli.
Datum: 13. září 2017 14:12
|



|