Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 zdar,nevíte náhodou jak je to s uchycením náhonu tacho u 21.všechno vim kromě uchycení pod plechama.jak je vrchní zadní šroub motoru tak tam mám očko kde mám benzínovou hadičku a nevímjestli tam má věst i náhon.bojím se aby ho nedřel řetěz.díky supr by byla fotka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2016 20:29
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 to fakt nechápu a dycky se u toho naseru,když něco co funguje milion let,tak to nějakej blázen upraví tak aby to nefugovalo.za ten plast bych někomu urval koule fakt,přitom by si člověk i rád připlatil.
Datum: 14. října 2016 20:29
Jméno: standa
IP: uživatel18869
 Hele babeta a třeba stadion to maj napřímo z předního kola,náhon je inteligentně vymyšlenej,lanko jde napřímo a je krátký a funguje to. U fichtla ho máš metr a půl dlouhý,několikrát se ohybá,v některejch místech se i trochu láme... co bys od toho chtěl ... jako když to hezky natahneš aby se to moc nelámalo,vyčistíš a namažeš šneka a usadíš ho do rozety na pořádný koliky tak to chvíli fungovat bude,ale pak ti stejně praskne plastová matice
Datum: 14. října 2016 6:24
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 tak ono je to v podstatě stejný jak na 250,akorát šnek je pořád v oleji,kdežto u pincka ne.tam to funguje bez problémů.no a asi to tam neni zas tak forový to lanko.no uvidim jak to půjde.
Datum: 13. října 2016 22:03
Jméno: standa
IP: uživatel18868
 Najde stu pár lidí,kterým to funguje..... drtivý většině ne ... je to konstrukčně blbě vymyšlený
Datum: 13. října 2016 21:20
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
  tak to je dobrý.no já právě mám nekolik 250 a 350 a pio jsem nějak vynechal a teď ho dělám,takže nevim.no já s těma novýma lankama všeobecně nemám dobrý zkušenosti.hlavně spojka a přední brzda.něž se natáhne lanko a bowden tak jsem s páčkou u rukojeti pomalu.jako to je přehnaný,ale není k tomu daleko.no a častý mazání lanka a šneku fakt nepomáhá?
Datum: 13. října 2016 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel18865
 Většina fichtlů jezdí bez náhonu tachometru a s nájezdem okolo 8000km z jednoho prozaickýho důvodu. Praskali jim lanka,strhávali se 4 hrany na konci,strhávali se šneky a čas od času se někomu pootočil náhon a natáh bovden... a tak se na to každej po pár tkm vybodnul,lanko vyhodil a jezdil bez toho... a to v tý době měli na konci kovový matice a ne plastový který samovolně praskaj ... hodně štěstí ... po renovaci ksem dal tacho a náhon do cajku,pak jsem poznal jak pio tacháče nad 55km/h nádherně kecaj,pak jsem vyměnil pár lanek,pár tachometrů a pak jsem třetí posraný lanko vyslovenè vytrh z podplechů , zahodil a od tý doby jsem s tachometrem neměl jedinej problém  Asi tak ...
Datum: 12. října 2016 20:29
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 super dík za odpověď,já tam plíšek mám ale pak je krizovka přechod nad kyvkou kolem řetězu,já zkusim to očko.tam je na něj místa dost.já jenom jestli ho nemá někdo úplně původní.
Datum: 12. října 2016 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel18865
 Myslim,že když jsem ještě náhon měl,tak jsem ho tahnul maximálně napřímo a šlo to zrovna takle nad motorem,nad čepem kyvky a po rameni kyvný vidlice k náhonu. Za zadní stupačkou je přídržnej plíšek. Myslim že tam je to celkem daný,protože jak ho dáš jinak tak ti nevyjde na dýlku. V krizovejch místech pod plechama bych se nestyděl za zdrcpásky...
Datum: 12. října 2016 16:30
|



|