 Všechny zdravím. Mám takový problém... Po částečné generálce motoru a jeho následném složení a seřízení se naskytl problém. Když nakopnu motor a zaposlouchám se,tak slyším chrastění,nevěděl jsem co to je,ale zjistil jsem to při zmáčknutí spojky,začalo to chrastit ještě více. Takže to logicky asi bude spojka,ale teď nevím po čem mám jít přesně a než do toho zase vlezu,bych rád věděl,co to může být. Jinak teda ještě,spojkové lamely jsem měnil za nové,ale i kdyby,stejně si myslím,že ty tam teď asi roli nehrají. Takže pokud se najde nějaká chytrá a zkušená hlava,prosím o radu...
A ještě jedna věc,motor po výbrusu mám prvně,takže nevím co a jak... Je mi jasné,že to nemůžu točit atd. ,ale zajímalo by mě,jestli je normální ,že se tomu moc nechce. Sice už je to lepší,než na první nakopnutí,ale je to takové líné,jde to poznat zvláště na té trojce. Ale jinak to šlape parádně a volnoběh drží bez problému.
Předem díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2014 11:03
 Tak problém vyřešen,nějak se mi tam dostal kus nějakého kovu,nebo něco takového a pak to dělalo bordel. Možná byl na vině i primární řetěz,který už se odíral o stěny spojkového prostoru... Vyměnil jsem jej a nevěřil jsem vlastním očím,nenapadlo mě,že by se mohl až tak vytahat. Teď je to parádně napnuté a nemá šanci to někde dřít.A pokud je má domněnka správná,mělo by to teď jít líp do záběru. Nebo se mýlím?
Datum: 03. března 2014 11:03
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 taky se muze stat, ze se ti uvolni jeden z peti cepu na spojkovem kosi... ve kterem je zasunuta segrovka... sundej viko spojky a uvidis
Datum: 19. února 2014 21:41
Datum: 19. února 2014 19:39
Jméno: standa
IP: uživatel16828
 Tohle dělá povolená spojka. Dal si tam zajišťovací podložku? Řetěz nový? Spíš to bude ta podložka,řetěz chrastí až když je úplně vytahanej...
Datum: 19. února 2014 17:22
|



|