slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Agyn      E-mail:      IP: uživatel15827    
Zdar, potřeboval bych něco ověřit. Mám Jawu 634-02-07 a řeším spojku. Na trhu je k dostání lamela s korky nebo lamela ferodo. Předpokládám že ferodo bude lepší v přenosu síly ale zase mě znepokojuje zjištění mého kamaráda který měnil spojku na svém fichtlu a použil tu ferodo. Po čase používání totiž částěčky materiálu (který nahradil korek) utvořil s olejem jakousi brusnou pastu a začalo to dělat neplechu. Rád bych znal zkušenosti a názory i dalších lidí. Zda něco podobného pozorovali a k jakému došli závěru. Můj motor má najeto pouze 20000 a nechci zbytečně snižovat jeho životnost nebo přiložit do kamen další potenciální problém. Zkrátka jaká je lepší varianta lamel? Děkuji za odpovědi a přeji mnoho km zábavy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 17:43
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16702    
U toho fichtla to bylo něco jinýho. Tam buďto byl na spojce takovej vakl,že to dřelo do víka a nebo to byla jedna z prvních replikových lamel,který byly z měkkýho matroše a tak po roce se zuby vytahaly a vydrolily...nic víc bych v tom nehledal ... S velkou Jawou to nemá naprosto žádnou souvislost... Ať se daří .
 
 
Datum: 14. ledna 2014 17:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nesrovnávejme pořád fichtlácký lamely s normálníma ferodo lamelama na velký mašiny. Tam se v podstatě žádné problémy nevyskytují. Nevidim důvod, proč by to mělo být složitější na naštelování a ani proč by se mělo jezdit nějak opatrněji než s korkovou lamelou. Poškození motorku nehrozí. Do větších motorek dávam jedině ferodo, takže za sebe říkám, že v provozu jsem odzkoušel obojí a ferodo jasně vede.
 
 
Datum: 13. ledna 2014 11:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16697    
ferodo spojka se musí dobře seřídit a jezdit s ní s citem je prostě tvrdší ,,,má to i výhody v životnosti ale když se na fb mrkneš na odkaz na fichtl cup a uvidíš ti zavady co to dělá když se s tim prasí tak vidiš že ten motor trha želzo :-) jestli si nejsi jistej a nejsi jistej že to vyšteluješ radej dej korek....ten prostě stačí taky a nepřenaší takove sily do koše a převodovky... byt třeba tolik nevydrží
 
 
Datum: 13. ledna 2014 11:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Ferodo lamely mam v Čezetách, jsou dost podobné těm v 634. Neni s tim žádný problém, do novějších Jaw a ČZ se to montovalo už z fabriky. Nic nežádoucího jsem nepozoroval, vlastnosti lepší jak korkové lamely.
 
 
Datum: 13. ledna 2014 10:12
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 11:21:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu