 Zdravím, na Jawa 50 05 mám problém se spojkou. Je taková nejistá, prokluzuje.. Kamarád se na tom mém stroji projel a říkal, že u 05ek je problém s tou pákou spojky (v pravém krytu). Že tam je malá páka a lamely se pořádně nestlačí. A říkal, že tam mám zkusit dát pravé víko z 20, 21 nebo 23. Tak jsem ho sehnal, vytáhl vložky od šroubů, aby tam šel dát, ale nepasuje tam. Matice pastorku tlačí na gufero. Ikdyž jsem to vypodložil maticemi, aby to bylo dál, tak stejně to nějak nedrží. Navíc nejde stlačit startovací páka (drhne to o kryt). On teda říkal, že to má odzkoušený, ale zdá se, že kecal nebo co. Nevíte, co s tím? V čem je problém, v samotné spojce nebo v pravém krytu? Kuličku jsem tam měl novou, všechno dobře promazané, celý bowden nový. Díky moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2013 12:09
 visela* omlouvám se za chybu.
Datum: 24. září 2013 12:09
 měl jsem u hodně 05ek tento problém s tím že se páka nevracela jak měla jestli byla vychozená či co. tím pádem spojka vysela... Tak jsem tam na hulváta vrazil pružinu aby tu páku odtlačovala a vždy bylo po problémech
Datum: 24. září 2013 12:08
Jméno: standa
IP: uživatel16160
 Řikam-seřídit krok packy pod deklem,doladit šroubkem a jak bude kluzat tak je problém pod druhym deklem. Lamely nebo pružiny.
Datum: 22. září 2013 17:24
 Dobře, všem děkuju za rady. Podívám se na samotnou spojku. Taky tam chci nechat ten originální kryt, je z výroby a líbí se mi. Ten kryt jsem měl celej rozebranej, promazanej, novou kuličku jsem tam dal, nový bowden, ten jsem taky promazal a pořád jsou s tím problémy.
Datum: 22. září 2013 13:42
Jméno: standa
IP: uživatel16155
 Jo,ten dekl tam jde bez gufera a musí se probrousit aby nedrhla matice. Ovšem s naprostou přesností ti mohu říct že to tvuj problém nevyřeší. Buďto ti už klouže spojka a nebo neumíte seřídit krok spojky. Lanko vymezit tak,aby šel šnek od dorazu k dorazu,pak povolit úplně šroub,namontovat dekl a až pak utahnout šroub spojky tak aby se skoro dotýkal tyčky,ale aby tam zbyla malá vůle. Dekl z j05,555 má na spojce ba naopak lepší krok jak j21 ,jen to musí bejt čistý aby se to vracelo
Datum: 22. září 2013 7:53
 opravdu problém nebude v konstrukci spojky , přeci jen to z výroby fungovalo dobře. jesti prokluzuje, tak ta spojka asi opravovaná nebyla. Muže být sjetá spojka- korky. ta páka v tom víku pravým nemá nejkou pruzinu na vracení. to vrací jen pruziny primo na spojce. chcce to, abybylo všechno čísty od starýho mazut a štěrku, vše rádne promazaný a neroztrepený lanko
Datum: 21. září 2013 21:32
 Chybu bych nehledal ve víku zapalování. Nějakou tu 05 jsem už viděl a se spojkou nebyl problém...Problém hledej jinde
Datum: 21. září 2013 19:51
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 ja ten 20 blok na 05ce mám tvuj kamos mnel pravdu ty bloky 05 jsou na pi... v tom blomu nesmí byt gufero a tam jak to gufero má byt tak to musí být zbrousene ale jen jedna pulka ta bliz k zapalování dal bych sem foto ale nevím jak
Datum: 21. září 2013 19:25
 Já tomu zas tak nerozumím, tak se ptám tady..
Datum: 21. září 2013 19:01
 kamarád neumí seřídit spojku.to je problém vyšroubovat nalívací šroub a posvítit do primáru,že?
Datum: 21. září 2013 18:56
 Když tlačí na tyčku, tak spojku naopak rozepíná a lamely jdou více od sebe...
Datum: 21. září 2013 18:55
 Kryt spojky jsem zatím sundanej neměl. On myslel, že ta páka v pravém krytu asi málo stlačí tu tyčku nebo tak nějak.
Datum: 21. září 2013 18:49
 Žádná páka v deklu lamely nestlačuje...zkontroloval si spojku samotnou?
Datum: 21. září 2013 18:43
 Jinak motor měl GO, potom nějakou dobu nejel. Nevím ale, jestli byla opravovaná i spojka.
Datum: 21. září 2013 18:43
|



|