 Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jaké by jste mi doporučili sekundární kolečko na sériového pionýra? Jezdím většinou pole, louky, lesy a bydlím v celkem kopcovité oblasti. Chtěl bych jezdit kopce na 2, teď musím do každého dřív nebo později podřadit na 1. Po cestě moc nejezdím, takže menší rychlost mě nezabije. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 22:16
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 Ik souhlasím s tebou  vyzkoušel jsem 11z 12z
Nakonec jsem se vrátil k 13z když jedu nějakou polnačku dvojka mi to vezme když je horší terén stejnak brzdím protože by mě ten fichtlík vyklepal a upadla sedačka  D (fuguje mi) tak dávám za jedna  ale pokud někdo jezdí ve dvou tak je jasnej 12z
Datum: 25. srpna 2013 22:16
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ono nejde jenom o ten převod, ale taky o celkovej stav motoru i podvozku... slušnej pincek 12z zkousne do kopce bez problému... já na fichtlu jezdim 13z a uplně v pohodě, horší je akorát jízda ve 2
Datum: 25. srpna 2013 19:52
 Oj, jenom 45 km/h. A co 12z, jak to jede do kopců?
Datum: 25. srpna 2013 19:31
Jméno: tep5021
IP: uživatel15981
 Já jen nevím, jestli si tady dobře rozumíme... Na mysli máme asi primární kolečko sekundárního převodu- řetězu- a ne tedy rozetu  Pokud ten pionýr nemá moc sílu, tak je do kopců nejjistější opravdu jedenáctizub... Po rovině to pak ale jede pomalu- jenom tak 45 km/h...
Datum: 25. srpna 2013 19:24
 No já jsem začátečník a nikdy jsem nic takového nedělal, mě by stačilo jenom jiné sekundární kolečko.
Datum: 25. srpna 2013 19:02
 lepší řešení je změna primárního převodu
Datum: 25. srpna 2013 18:48
 Jo já jsem spíš uvažoval že byd dal 11z, aby to opravdu vyjelo každý kopec na 2.
Datum: 25. srpna 2013 17:44
Jméno: DominikGlac
IP: uživatel16017
 mno ja mam 12 zubu a jezdi to pekne
Datum: 25. srpna 2013 16:18
|



|