 zdar draci v krámě mi prodali normální ložiska i když sem hlásil C3 nevšimul sem si toho ted sem s nima složil motor a převodovka se točí ztěžka má to vliv nebo sem posral něco jinýho ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2013 17:57
 jsem si jistej, pionýra kupoval děda jako funglovku najel 5500km a co si pamatuju tak posledních minimálně 15 let jenom stál
Datum: 20. července 2013 17:57
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Origo byly C3  Jseš asi jedinej na světě kdo si je jistej na 100%
Datum: 20. července 2013 15:21
 jo a vyndaval jsem ložiska originál z výroby (1977) kde sem si 100% jistej že se s s tim nic nedělalo od novoty v rodině a ložiska nebyli v C3
Datum: 20. července 2013 1:17
 vyřešeno by pohlej karter tak při stažení mos stahoval hřídele
Datum: 19. července 2013 23:35
 Ještě jedna poznámka: Nekteří výrobci ložisek toleranci C3 nepíšou za označení ložiska na bok kroužku. Někdy to píšou slabym nápisem na vnějšim obvodu vnějšího kroužku. Občas si člověk myslí že to C3 neni, ale je to pouze rozdílné značení. Jinak zrovna teď jsem dělal motor kde se na C3 toleranci taky nehrálo a bylo vidět že se ta ložiska protáčela v karterech...
Datum: 19. července 2013 17:46
Jméno: marquee
IP: uživatel15840
 pokud je to složený dobře tak se ti to musí točit totálně volně, nějaký sedaní je pěkná blbost
Datum: 19. července 2013 17:09
 Posral si to. Na kliku prostě patří C3... mají tolerance, bez nich se ti to zadře a ložiska se ti začnou protáčet v blocích. Takže tě čeká příjemné půlení. Někdy se stane, že po složení jde převodovka blbě, někdy i klika. Ale to si sedne, pokud je to složený, tak jak to má bejt. Ale na kliku prostě C3.
Datum: 19. července 2013 16:35
Jméno: marquee
IP: uživatel15840
 máš vln papírový těsnění nebo jen silikon?
Datum: 19. července 2013 16:24
Jméno: standa
IP: uživatel15838
 A to že míň skáčou...holt svýma vlastnostma přeberou menší množství kinetický energie z pádu...tudíž ani nepřijímají tolit tepelné/vnitřní energie...možná proto sou to c3 kuličky...když nepřevezme teplo tak se tepelně neroztáhne...
Datum: 19. července 2013 14:42
 Obecně nemá C3 s jakostí ložiska vůbec nic společného. A to jak ohledně tolerance, tak materiálu...
Datum: 19. července 2013 14:08
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 jawa46: To je blbost. Mám závodního Husaberga FE 400 E a taky tam musím mít C3 ložiska... Když tam dáš bez vůle, tak se ti zbytečně přidírají a můžeš je měnit každej tejden.
Datum: 19. července 2013 13:02
 Omyl hoši divili by jste se ale C3 jsou ložiska téměř nejhorší jakosti.. dívali jsme se na to ve fabrice, ty kuličky co odskakovaly nejmíň se dávájí do C3  .. hele znám chlápka co jezdí obyč ložiska na klice a jede to. Je to origoš. Zkrátka když pojedeš nesmíš to kotlit hned za studena protože kdyby se rychle zahřáli tak ádyjé.
Datum: 19. července 2013 11:53
Jméno: standa
IP: uživatel15838
 C3 je vůle ložiska-ložisko je volnější. Do motorů se dávaj s vůlí C3 kvůli teplotní roztažnosti. Ložiska bez c3 se v teplym motoru zatahnou a nebude chtít jet,možná se vydřou....
Datum: 19. července 2013 9:38
 To žiješ ve špatném úsudku...
Datum: 18. července 2013 23:08
 gufera jsem ještě nenasadil, já žiju v domění že každý ložisko který se lisuje do díry musí bejt v c3
Datum: 18. července 2013 22:22
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 do převodovky c3 být nemusí dělají to gufera že se točí těžko...
Datum: 18. července 2013 22:15
|



|