Jméno: fsg
IP: uživatel5546
 Cao ktery typ motoru je nejlepsi ? jawa 250/559 250/590 250/592 ? Na sílu a na rychlost  A šlo by je dát do rámu z jawa 175/356 když převařím úchyty? vleze se tam?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2013 21:05
Jméno: Mark
IP: uživatel15620
 559
Datum: 19. června 2013 21:05
Jméno: standa
IP: uživatel15590
 Do 356 jsme dávali motor z 477 a byla to pecka...ten motor má na krosku slušnou charakteristiku...jen sme uřezali starý úchyty a přivařili nový. Nový krátký koleno,prázdnej vejfuk z 356 jako tlumič,větší rozetu a hurá do lesa...
Datum: 29. května 2013 19:33
 Dej tam motor z ČZ 250/455............
Datum: 27. května 2013 23:52
 Plecharina neplecharina, kone urco nikde nejsou stejny, u 175 je to 8 koni u 559 je to 14 koni.. moje motorka nema zadny plechy takze mne jen zajima ten ram jestli by se to tam veslo nebo by se to muselo prevarit ta hranata konstrukce...  Kuknete na profil a uvidite o co se jedna
Datum: 27. května 2013 23:09
Jméno: bob
IP: uživatel15583
 Nevymýšlej s tím, že je to jawa 175/356 když se to dělalo ve Strakonicích a je to Jawa - ČZ. Dej do toho motor 450 nebo 455 a máš to lepší než motory z jawy, které se ti tam nevejdou
Datum: 27. května 2013 21:37
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Každý motor se liší trochu, ale ne výkonem, spíš komfortem nebo opotřebením. Ale generálkovaný motor z 559 jede stejně jako 592...A s tím rámem mám osobní zkušenost, nejde to prostě vůbec to tam nesedí. A převrtání nepomůže, je to zásah do plechařiny i rámu a to dost rozsáhlý..
Datum: 27. května 2013 20:55
Jméno: pepa
IP: uživatel15114
 vždyt ty motory jsou stejný a do 175 je nedostaneš je krátkej rám .... opře se ti to o trubky...
ti motory se lišili jen uložením kliky na 2 či 3 ložiskách ... karburatorem se sitičem či bez ... a některe první 559 měli svíčku do zadu a trošku menší komprese,,,,,
ale výkon mezi nimi je vždy stejnej.... se podívej na netu že ukažde motorky je vždy napsano 14 koní
Datum: 27. května 2013 19:58
|



|