slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel15246    
zdar draci...mohl by jste mi nekdo napsat strucnej navod jak vymenit u fichtla lamely prosim?? dik :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 16:04
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepo proboha co je problém na tom vyndat a nasadit segrovky? dělám to sám a bez problému... a kdyz menis lamely tak kup i nový primární řetěz a kolečko....
 
 
Datum: 06. dubna 2013 16:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
olej netřeba vypouštět
 
 
Datum: 06. dubna 2013 15:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15179    
vypustit olej odělat řadičku sundat výko a nejvsteklejší činost je 5 ks segrovek ktere zajištují přítlačný kotouč coš odělat jdou eště dobře ale namontovat to tě muže zaskočit podívej se naodkaz je tam na to přípravek a vubec nejni špatne to dělat ve 2 rovněž ti poradim koupit si s lamelama par segrovek a podložek pod pružiny navíc....dává odkaz je to na 555 ta ma pružiny 3 od 05 je jich 5... pevne nervi přeju
 
 
Datum: 06. dubna 2013 13:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všem co to jde bez sundání primáru maté vytahaný řetěz jak hajzl... ale co kdyz tazatel vytahaný řetěz nemá? to pak musí sundat primární kolečko i s řetezem a lamelama..
 
 
Datum: 06. dubna 2013 12:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
většinou dám olej novej, a spojkovej koš vždy vydělám protože to tam jde nacpat mnohem snáž :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2013 11:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lk: Já jsem při výměně spojky nikdy koš nesundaval, a to jsem dával jak lamely, tak nový řetěz...pravda, šlo to tam blbě, ale po chvíli to tam sedlo...
 
 
Datum: 06. dubna 2013 11:10
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
kelcko: je fakt, že spojku z fichtla už sem neměl dlooouho rozebranou, ale podle mě nesundáš lamely z koše, pokud máš OK primární řetěz... jestli pomůže pouze povolení koše je otázka druhá... neni to velká jawa/čz! :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2013 11:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kluci jenom se zeptam...proč vypouštět olej a proč povolovat ten spojkovej koš?
 
 
Datum: 06. dubna 2013 9:23
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
péro, ty zloune... než sem to já napsal :-D
 
 
Datum: 06. dubna 2013 0:23
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vypustíš olej - odšroubuješ šrouby držící víko spojky - sundáš víko spojky - opatrně sundáš těsnění - vytaháš segrovky - vyndáš pera - sundáš přítlačný talíř - narovnáš plíšek pod centrální matkou - povolíš centrální matku - vyndáš centrální matku - vyndáš plíšek pod centrální matkou - sundáš lamely - vložíš nové lamely - vrátíš plíšek po centrální matku - vrátíš centrální matku - utáhneš centrální matku - přiklepneš plíšek pod centrální matkou - vrátíš přítlačný talíř - vložíš pružiny do misek - stlačíš pružiny - vložíš segrovky do zářezů - potřeš těsnění olejem - vrátíš těsnění - vrátíš víko spojky - utáhneš šrouby držící víko spojky (křížem) - naliješ olej - jezdíš... vyčerpávající výklad :-D ;-)
 
 
Datum: 06. dubna 2013 0:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
ohřeješ motor jízdou,vypustíš olej z převodovky,odděláš víko,odděláš 5 segerovek,odehneš podložku co zajištuje matici spojkového koše,povolíž spojkový koš vyměníš lamely a vše dáš zpět,jako těsnění použij papír+silikon neno papír + vazelí
 
 
Datum: 06. dubna 2013 0:15
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 25.04.2025 0:55:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu