Jméno: jawa special
IP: uživatel15021
 čaute draci mám dotaz tedka mám rozebraný motor a slyšel jsem něco že když vyměním ty 2 převodové kolečka (to menší stím vetším) určitě víte co myslím tak prý bude jednička s dvojkou rychlejší ale aby se chytla 3ka musím zas vytáčet hodně 2ku že? chlapi prosím poradte at to potom neskládám znova díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 23:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 NE!
Datum: 26. ledna 2013 23:07
Jméno: jawa special
IP: uživatel15021
 takže má to cenu přehazovat ty kolca nebo ne?
Datum: 26. ledna 2013 21:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 elent: z kopce fest fofr?  až na to že trojka zůstává stejná, tzn i3=1, takže z kopce uplně stejnej fofr tak s nepřehozenejma kolečkama
Datum: 25. ledna 2013 18:44
 větší kolečko na delší hřídel ne?
Datum: 24. ledna 2013 9:34
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
Datum: 24. ledna 2013 8:58
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 ja jednou blbe poskladal prevodovku na 21 a jednotka,dvojka hned za sebou a trojku sem moch dat jenom z kopce,jinak to motor neutah. bylo to k nicemu akorat z kopce fest fofr,jinak vsade krokem
Datum: 23. ledna 2013 23:02
 Přesně to je nejlepší návod na to že se ti trojka takřka vůbec nechytne, už vůbec ne na cupu v terénu. Lepší je změnit primár či seknudár.
Datum: 23. ledna 2013 21:32
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 úprava k ničemu.. snadněji lze měnit sek. převod
Datum: 23. ledna 2013 20:35
 jednička a trojka se nemění, pouze je kratší dvojka...proto musíš víc vytočit dvojku aby se chytla trojka...
Datum: 23. ledna 2013 20:32
|



|