Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 lidi jak štelujete na fichtlu spojku? když vyndám tyčku že uvolnim spojku tak jde na drnc a ale jí tam dám tak se ani nerozjedu. kompresi má a když dám spojku tak vystavuje, ale ani za boha se nerozjedu jak to štelujete vy ? díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2011 22:08
Jméno: m
IP: uživatel2942
 ... tak když poslechneš toho pode mnou Ondranegramot nebo jak si to říká, tak to je dobrej návod jak si zmrzačit ruce, Ty vole co píšeš za sra*ky ...pálit spojku a ještě držet kolo rukou, No ty krávo to si snad děláš kozy!
Datum: 17. července 2011 22:08
 Úplně nejlepší je tohle: Našlápneš motorku, spojka, jednička, zašlápnout brzdu a razantně se rozjíždíš a stále stojíš na brzdě. KDyž to chcípne, je to dobrý, když ne(i to třeba běží pomaleji), tak spojku povolit. Pak dáš motorku na stojan, našlápneš, dáš jedničku, držíš pořád spojku a tůruješ motor. Pokud se dá zadní kolo visící ve vzduchu bez problémů držet rukou a netočí se, je to dobrý, jinak utáhnout. Pokud je to dobře nastavený, musí platit oba tyto způsoby.
Datum: 09. července 2011 13:53
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 jestli ti jde ta tyčka ztuha tak se koukni jestli ti nevijela ta kulička do jedny škvíry taky mi tam spadla a pak tam skoro nesla ta tyčka dat
Datum: 09. července 2011 12:34
 Já to dělám tak, že zmáčknu spojku a zkouším start pákou jen tak lehce nakopávat a přitom povoluju spojku. Tím zjistím kde spojka začíná brát a případně to doladím dole tím šroubkem. Když sem spokojenej, tak dotáhnu zajišťovací matku a mám to. Nevím sice jestli se to má takhle dělat, ale tímto způsobem mi spojka funguje na 100%.
Datum: 09. července 2011 12:07
 Nejlíp seřídíš spojku, když vyndáš lanko z vidličky vypínací páčky dole na motoru. Potom seřídíš vůli na vypínací páčce zhruba na 1-2 mm a dotáhneš aretační matici. Potom to raději znova zkontroluj, jestli sis to při tom utahování nerozhodil a pak nasaď lanko zpět do vidličky. Potom došteluj vůli lanka(Bowden by se měl malinko posunout po lanku, třeba dole proti opěrné části víka spojky - no prostě tam kde
bowden končí, a čumí z něj lanko  ) No a mělo by to fachat. Prostě všechno musí mít ´trošku vůli, jinak to žere tyčky ( ty co jdou motorem ke spojce) ruzně se to hřeje, vytahuje, praskaj lanka a tak.
Tak doufám že jsem ti helfnul, jestli ne tak napiš.
Datum: 09. července 2011 12:06
|



|