Posl.aktualizace: 16. května 2011 18:15
 Moje zkušenost: Ad už korek nebo ferodo musím každou sezonu tak nebotak měnit. U korkový lamele se mi po sezoně sedřou korky a u ferodový je azs třecí obložení po sezoně jako nepoužité ale zase ty zuby na kterých je řetěz jsou tak ohlodané že ten řetěz chrčí o kartry až nejde slyšet motor tím jak je povolený kvůli těm zubům. Čekám jen až někdo zkombinuje Ferodové obložení a plechy,které se používaly u korků.
Datum: 16. května 2011 18:15
 Hej děkuju moc. Mam klasiku fichtla tak použiju PP90. OK.
Datum: 15. května 2011 21:42
 Jestli máš závodní speciál s upraveným motorem, co ti točí 9000 a víc, tak tam dáš syntetiku. Jestli máš normálka fichtla na ježdění, dej tam PP90 nebo 80. Stačí?
Datum: 15. května 2011 21:01
 Tak počkat. Já myslel, že PP90 není syntetika tak co se tam muže a co nemuže nalejt???
Datum: 15. května 2011 20:32
 honza: Ale půjde...
Datum: 15. května 2011 20:30
 Aha takže PP90 nepujde??
Datum: 15. května 2011 20:24
 No musí se použít správnej olej, pro upravený motory se musí použít syntetika, jinak to prostě zrušíš to ferodo.
Datum: 15. května 2011 20:02
 Co je s olejem? A všem děkuju.
Datum: 15. května 2011 19:49
 No stejný to není... xcb df to zřejmě nepozná. Mají lepší přilnavost a daleko větší životnost. Jen pozor na olej.
Datum: 15. května 2011 19:47
 AHoj mám jí ve fichtlovy a rozhodně vydrží víc než klasická když jí nandaváš na ten košik tak jak je to vnitřní kolo tak to se na normální spojce strašně rychle vytahá u feroda to vydrží hodně dlouho na normální sem odjel 4 závody a už se tahala na ferodo sem najel 12 závodů a furt funguje takže bych ti jí radil
Datum: 15. května 2011 19:46
Jméno: xcb df
IP: uživatel6546
 tak stejně
Datum: 15. května 2011 19:45
|



|