Jméno: michal
IP: uživatel2942
 čau draci, mám dotaz.... dnes jsem z motoru vytáhl tu delší tyčinku co vypíná spojku.... v jednom místě byla "ohlodaná" tak jsem jí chtěl zaměnit za tyčku z rezervního motoru....a teď pozor, ta druhá, byla o 5mm kratší... ( jen podotýkám, že rezervní motor ve fíku normálně šlapal a spojku vypínal a ten co je namontovanej taky). Tak se ptám jak to že má každa tyčka jinej rozměr.? Jeden motor rok výroby 1974 a druhej 1980. Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 21:34
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 díky za info draci, dnes jsem tuto věc konzultoval s kámošem zamlada jawystou a ten mi říkal že asi někdo kdo vlastnil fíka předemnou, někde pro*ral kuličku. Tím pádem spojka asi nevypínala a tak tam nafušoval tu delší (o těch 5mm co je vlastně rozměr kuličky) a to ohlodání mohlo vzniknout tím, že krátká a dlouhá tyčka jsou v sevření (na jedné straně spojka a na druhé dorazový šroub) a tím pádem se pořád točí aproto asi to ohlodání. Jinak jsem na to dneska koukal a ta "delší" (+5mm)tyčka je na druhý pohled z jiného materiálu. Každopádně vám díky a ať Vám to jezdí  zdarec michal
Datum: 07. dubna 2011 21:34
 Je možný, že jedna z tyček byla v minulosti vyrobená doma. Poskládej to tak abys měl krátkou tyčku, kuličku a dlouhou tyčku. A aby to šlo doštelovat a fungovalo to.
Datum: 07. dubna 2011 10:58
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 To bude asi tím že v každěm motoru je jiná spojika ale nevím...A nebo je v pravém víku delší štelovací šroubek, kterým těch 5 mm dodáš..Ale tak jestli ti vypínala a zapínala normálně tak bych ji tam nechal...
Datum: 06. dubna 2011 22:56
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 stavécí šruob je dost dlouhej nevím teda jestli pokreje 5mm ale 5mm by odpovídalo kuličce která tam je
Datum: 06. dubna 2011 22:55
|



|