Jméno: Nike 21
IP: uživatel11141
Posl.aktualizace: 02. března 2011 23:14
 Mě to začíná drat o kartry už po 7000 km ne kvůli řetězu ale kvůli ferodovým lamelám, jezdím trošku divoce a ty zuby se strašně ohlodávají je to materiál na hovno
Datum: 02. března 2011 23:14
Jméno: standa
IP: uživatel11250
 Fermez ty nic nekomentuj radsi,protoze co kec to perla.... retezy jsou dobrý,cesky,porad od stejnyho vyrobce jako pred půl stoletim.... s retezem jsem nikdy neměl problém,spíše lamely se při hrubém zacházení vytahují - proto ten řetěz visí !! Na seriovce jsem ani jednou neměl s ničím okolo spojky problém.....na napilovanym motoru mam problem se všim
Datum: 01. března 2011 11:04
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 slysel jsem ze 20 000 km. ale nevim s jakejma lamelama, zjistil jsem že ty repliky lamel maj to ozubeni vic zapusteny (utopený) takze novej retez taky vysí. Lepsi je zrepasovat stary puvodni lamely pokud maj dobry zuby
Datum: 01. března 2011 9:33
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 A to dostava strasne na prdel, takze kolik to muze vydrzet se seriovym strojem na silnici... Navic neni problem pro jistotu shodit dekl na leve strane a po sezone to zkontrolvat.
Datum: 01. března 2011 6:30
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Vydrzi mi celou zavodni sezonu (7 zavodu, prumerne po 2 hodinach).
Datum: 01. března 2011 6:28
 než začně škrtat tak už toho pionýra ani nebudeš mít.
Datum: 28. února 2011 21:14
|



|