Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus draci potřebuji radu, myslíte že když mám zgenerálkovaný motor tak mám zajíždět na 12z. kolečko abych to nemusel tolik točit a nebo tam dát rovnou 13z. do rychla na kterém chci jezdit i po zajíždění.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 17:12
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Díky moc kluci!
Datum: 21. února 2011 17:12
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 stando ty si mě předběhl.... s pravdivou odpovědí...
Datum: 21. února 2011 15:13
Jméno: standa
IP: uživatel11207
 ty vole co to je za výmysly že se motor unaví na 12z......pokud to potřebuješ zabíhat a je to u vás samej kopec,tak dej klidně 11z.....dulezity je abys to furt nekde nerval jedna plnej s vařicim motorem proti kopci.....zajíždět můžeš s jakýmkoliv primárem i seknudárem,převod nemá vliv na výkon válce at během zabíhání,tak i po něm.....myslete trochu!!
Datum: 21. února 2011 15:08
 četl jsem kdesi myslim i tady. někdo říkal že když zajedeš motor na 12Z a třeba po 2000Km tam dáš 13Z tak tu bude slabé protože ten motor si zvykne na ten 12Z a unaví se - nevim co je na tom pravdy kdyžtak mě někdo doplní
Datum: 21. února 2011 14:32
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 No mam mustang,ale teda když bych přecijenom ze začátku dal to 12z.,tak by to něčemu nevadilo když po zajetí dám 13z.?Díky
Datum: 21. února 2011 9:38
Jméno: koudy.ok
IP: uživatel11090
 jestli máš revma plechy tak dej 12z jestli je nemáš tak dej 13 ale bacha kopce jinak ho zajedeš hodně blbě
Datum: 20. února 2011 18:01
|



|