
OK, tak tady to rozhodně najdete:
http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewforum.php?f=17 . Za dlouhých zimních večerů se to nechá přečíst všechno a budeš mistr přes spojky na Babettě

. Když to takňák shrnu, pořád se řiká odmašťovat, odmašťovat a odmašťovat(pak vyměnit 4 gufera, aby tam zase nenateklo). Takže to je jasný. Unašeče: jsou tam 3 - vnitřní, regulační a unašeč čelistí. Ten regulační a vnitřní musí bejt neomačkanej. Unašeč čelistí ten zas nesmí mít vymlácený díry pro čepy, pak můžou po dotažení drhnout pakny o buben. Co se týče čelistí, tak ty se musí otáčet volně v bubnu a musí dosedat celou plochou na buben. Pak samozřejmě vzít si k sobě katalog náhradních dílů a kouknou jestli tam máš všechno a hlavně ve správném pořadí. No a nakonec se musí zaject aby si pořádně sedly, aspoň 50km po městě nebo jí vzít do pořádnýho kopce a furt jí držet aby klouzala spojka a pak uvidíš jak se to bude zlepšovat až to bude úplně fajnový. Tady jsem řek jen to nejzákladnější, je tam víc věcí, kde může bejt zakopanej pes. Neřadí už jenom kvůli nějaký blbosti, chce to mít v naprostém pořádku a čistotě. Spojkám zdar!