 Zdar draci zima je dlouhá a tak přemýšlím o uložení převodovky na jehličková ložiska, a chtěl bych vědět co to obnáší a nějaké dobré rady a tipy. A jestli se to tady už řešilo tak prosím pošlete link. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 14:55
Jméno: standa
IP: uživatel10966
 já bych to nezatracoval,ale do seriovky to nemá význam.....význam to má u špičkovýho závodního motoru,kde už se pak pipláš s každym detailem,protože s rostoucíma otáčkama rostou i provozní odpory motoru a pak je na čase řešit takovýhle detaily jako uložení "(ne)"seriové (3Q)převodovky na jehly.....do seriovky je nejlepsí nechat utočit pořádný nový bronzový pouzdra....myslim že zrovna ty SVD byly dost dobrý a né ta měkká sračka jako se běžně prodává.....
Datum: 10. ledna 2011 14:55
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 nepříde mi to jako ůplnej nesmysl, rozhodne to ma menší odpor, na druhou stranu to urco nebude mit takovej vliv na motor jako ojnice s loziskem misto s pouzdrem
Datum: 07. ledna 2011 19:42
 přesně tak souhlasim s klikařem jehlove lozisko si dej na ojnici jestli ho tam jeste nemas a to je vse ku jehlovym ložiskum
Datum: 07. ledna 2011 18:32
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 fermež. to viš, válečkový ložisko na sekundár má příznivej vliv na zničení převodovky. kolikrát jsi zadřel ložisko na sekundáru že bys tam dol tohle?? jinak k dotazu, na bronzu se to točilo 50 let a najednou to nestačí?? já bych se na předělávku vyprd.
Datum: 07. ledna 2011 18:22
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 u fichtla ze svejch skusenosti bych dal valeckovy lozisko jen na hřidel co je vyvedena ven na retez, jinde bych to nedaval bude to mit velkej odpor a navic ostatni loziska nejsou nak moc namahany vydrzej dlouho
Datum: 07. ledna 2011 17:33
|



|