 Zdravim. Mám takový dotaz. Chci přečasovat kanály ve válci a abych využil výkon, který vznikne, chci tam dát 14zubý sekundáro. Mam tam 13zubý a Primár je standart 14 zubů. Jel mi 75, točil kolem 7500-8000. Věnec rozety sem ještě nepočítal  . Nevíte někdo, jestli se to vyplatí, nebo kolik by to mohlo jet? Nebo zda mám kouknout po tom 15ti zubym? Odpovědi, prosím, na mail. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 21:53
Jméno: RychloPAL
IP: uživatel4620
Datum: 21. prosince 2010 21:53
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 jéje, teď koukám že sem se nechal zmást a napsal takovou blbost ,,na volnoběh,, sem to ale janek... no nic, dík kolečko za upozornění.
jinak to taky vidim na ložiska. vono jak to vibruje, tak holt ten předstih neni to pravý ořechový. udělej go a pude
Datum: 09. prosince 2010 0:03
 Okay ... dík
Datum: 08. prosince 2010 20:58
 pokud je pravda co tady píše jak je ten motor starej, tak dokud ho nerozpůlíš a pořádně neprovedeš go se vším všudy, tak není o čem mluvit to je základ, aby si na motoru dosáhl nějakýho výkonu+ se ho snažil hnát kupředu například úpravou válce prostě nejdřív rozpul a udělej základy k tomu aby byl ve špičkovým stavu... a pokud si nevíš rady s tím kde nechat automat, a jsi línej to najít na internetu, tak to udělej jako já když sem půlil prvního pincka, povol oba šrouby automatu a začni motor roztahovákem půlit a na jedný straně ti zůstane tam ho dotáhni a máš rozpuleno, pak jen vindat kliku... vyměnit ložiska gufera,dát pořádnou kliku a pak si hraj s ostatním... vážně je to pravda nediv se že motor pak chrčí atd jak tady čtu.
Datum: 08. prosince 2010 20:22
 Mýto ... Mé jméno je Dominik Vild ...  a ty?
Datum: 08. prosince 2010 20:05
 NecroNick: Zdar, odkud jsi? Trasu Beroun-Mýto jezdím často.
Datum: 08. prosince 2010 20:00
 Možná...
Datum: 08. prosince 2010 19:24
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 hele je to na tobě....až se ti to jednou opravdu povede odladit a vyletí ti otáčky k 10 tisícum,budeš se eště divit.....najednou začnou ulítávat zuby na dvojce,vyskakovat trojka,roztrhne se spojkovej koš,vyletí ti blokem motoru ojnice......poznáš....
Datum: 08. prosince 2010 19:16
  jo ... Stando, dobrá idea, ale na to si netroufám sám ...  už sem půlil motory, ale nikdy ne ten svuj. hlavně nevim jak tam pak dát automat řazení.  Klika už by byla, i ložiska. Primár už je nový. Nediv se, že ložidka maj dost, když sem jel trasu Mýto - Beroun a z5 (66 km) a jel sem to nejmíň 20x při max otáčkách, co to dalo... kolecko: vim, co ten motor dovolí  ... a tak moc zle, jak píšeš na tom neni  ... furt blafne napoprvý i v tomhle mrazu. Sice po 5 vteřinách chcípne, ale to se nemůžeš divit  když to držim s plnym kotlem, tak se to i udrží  záleží mi na tom motoru, leč je mu přesně 40  (1970). Jo a pro další info... Je to Mustaf.
Datum: 08. prosince 2010 19:09
 necronick: takže ty chceš pouštět do přečasování kanálů, a přitom je tam vyhrkanej motor?  To mi hlava nebere...
Datum: 08. prosince 2010 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 to máš říct rovnou. mam 100% zaručenej recept!! rozpul to a zrepasuj...vymen loziska,nech rapasnout kliku,novej primár,futra na předloze,nový gufera......pak poletí jak střela...
Datum: 08. prosince 2010 18:46
 Hučí ložiska na klice ... asi sou vprdeli. Tim to ale NENI !!! protože čas od času mi to i s 3 pustí do otáček, ale jen na nějakou chvíli. Přestane to prskání a najednou táhne jak nikdy. Jenže pak to zas začne. Ten motor (až na ferodo spojku) je 40 let starej!!! Potřebuju vedět co vyměnit ... Takže je tak trochu normální, že už to neni 100% stav!!!
Datum: 08. prosince 2010 18:38
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 ty vole piš aspon at to ma hlavu a patu....jinak muj dvoukanál na neutrál(ne volnoběh!) točí i 10 000 ale za jízdy 8300-8000 podle kvaltu....nemuzes se řídit otáčkama na neutrál....jestli to klepe,mlátí,prská atd tak je to blbe udelanym motorem,mozna profukujou gufera,odskakujou kladivka,mozna vylítaná klika,pridrenej primár.....
Datum: 08. prosince 2010 18:26
 volnoběh řve jak blb a neutrál .. mno ... mno ... kladívka sem čitsil. Už dřív a na ele sem nesahal. 2k jel i 75 po rovině. 3k s těží 65. neutrál sem moc netočil. ale ... vlastně jo točil .... bylo to víc otáček než s rychlostí.
Datum: 08. prosince 2010 16:52
 Na volnoběh nebo na neutrál?
Datum: 08. prosince 2010 16:33
 možná ti odskakuje kladívko skus tam dát nějakou pružinku
Datum: 08. prosince 2010 16:21
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 na volnoběh točí každej stroj, ale v zátěži je to jinak. 3k je dle mě do toček na prd, taky v točkách nemusí stíhat kladívko a ten odpor... jéje. no aspoň je nad čim bádat.
Datum: 08. prosince 2010 14:57
 No točí, jenže mi přijde divný, že točí nehorázný otáčky na volnoběh, pak je tam rychlost a dá to asi tak 3/4 otáček a pak to různě prská a "chrastí" ... Můžu to být předstih, jenže ten mam vyšperkovanej-chytne napoprví ... možná je tam velký tření. měl sem tam píst s 2 kroužkama a točil to, teď tam mam 3... Jo a neni moc vyběhanej, může to být tím?
Datum: 08. prosince 2010 14:40
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 Věnec rozety má 55 zubů v seriovym provedení. Záleží jak válec "přečasuješ",taky se muže stát,že bude pak točit 8500 ,ale utahne jen 12z sekundár,protože nebude mít sílu...zkoušej a uvidíš....pokud už teď ti to točí 7500 v serii,tak bych extra moc do kanálů nesahal....
Datum: 08. prosince 2010 13:09
|



|