slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel9157    
Zdravím, mám dotaz rozhodl jsem se pro GO motoru u pionýra :-) dělám to prvně. První problém je u: primární řetěz bude potřeba vyměnit, ale nevím jak povolit matici u pripárního kolečka. Jak ho zajistit aby se neprotáčelo na ojnici a nelítal mi píst ve válci když budu povolovat? Druhý dotaz spojka má 5 pružin.. 2lamely a jednu mezilamelu, mě připadá že mám lamelu mezilamelo lamelu a mezilamelu (když odkryji víko vidím plochu mezilamely). zde je obrázek jak to vypadá.. http://uloz.to/4897702/dscf5676.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 21:14
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kralik13 - nedokazes:-) myslels to mozna blbe ale uvedl si dost blbej priklad - prst misto svicky...asi vis ze ten prst tam "odzkoci", navic je to vnimane jen subjektivne, kdyz uz tak nejakej pristroj na mereni tlaku zasroubovanej misto svicky...navic tys me nepochopil, je rozdil vychazet z tlaku kdyz tam neni svicka a zazeh jako prave z tlaku pri zazehu smesi!!! ze stlacis prakticky vzduch s par kapky paliva o objemu 55 ccm (pocitam i objem hlavy) do objemu 5 ccm vycemene nic neni (vzhlediska zatizeni kliky), neco jineho je kdyz to ma predstih 2,xx mm pred HU a v tu chvili to zazehne chudou smes...kolik tam asi pak muze byt atmosfer he? a jakou to ma asi silu? (napoveda - vykon motoru) a to je ta sila o ktere ja mluvim, ktera odrovnava kliku...totiz este neby lpopsan pripad kdy funglova klika odesla jen diky tomu ze pracovala jen nakopavani bez zazehu s prstem ucpanym v hlave, to by bylo asi blby ne? ale znam mraky klik, ktery po letech sluzby zacly zvonit ci to mely diky spatnemu zachazeni ci tim velkym predstihem, chudou smesi, teplou svickou, proste predzapaly - a to jsou ty nejhorsi sily co na kliku muzou pusobit, proto se predzapalum clovek snazi vyhnout...uz si me pochopil ktere sily pusobici na kliku mam na mysli? a to jsem teprv u serie, co teprv snizena hlava (vyssi, vysoky kompresni pomer, misto 1:9,2 - klasicka ledvinkova hlava - na nejakych 1:12, coz je jeste stale ideal, to nemluvim ze zavodaky jezdi 1:14 atd., atd.), vysoke otacky (u serie obycejne koncis max. na tech 8ooo ot. na volnobeh a dobre, tocive valce pres 12ooo), pak pirpadna nevyvazenost celeho mechanismu, nejaka ta setinka nevycentrovanosti a dalsi mraky veci...stale ti to pripada jako mala sila? a pokud jo tak si muzes sam sobe rict - sam vlastne nevim jake podminky v mem valci panuji a presto tady vysedavam a radim ostatnim ohledne problemu, ktery mi nic nerika (zda se, presvec me o opaku)...sam muzu rict ze taky presne nevim co se tam deje, od toho tu jsou mraky literatury o tomto problemu, proc toho nevyuzit, chtel jsem ti to priblizit a vysvetlit ti jen tka okrajove, ze nemas pravdu:-)...jinak nekupuju tekuty kov proto abych tu svicku tam zalepil, delam to kvuli novemu zavitu ale kdyz mam moznost si tu hlavu prevlozkovat tak vyuziji radeji tyto volby, je to jistejsi, prece jen davam prednost mechanice pred chemii...
 
 
Datum: 24. května 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D ohrana basnicka-nevyjadruj se :-D nauc se neco jinyho...nemam naladu se tu s tebou hadat o pi*ovinach,kdo se ma a nema vyjadrovat,alespon nez neco odesles tak si ujasni jak si to chtel napsat a co si tim chtel rict :-D viz ze preloziskovani nepatri do GO motoru :-D
 
 
Datum: 24. května 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobra za vystruznik se omlouvam, patrilo zavitnik, preklep, ono taky zalezi jakym, prece jen je to kaleny a tvrdsi jak obycejny material na zavitniky...sikovky a paska souhlas...nemuzu ale souhlasit s tim, ze s racnou vyvynes vetsi silu jak expanze ve valci, ono zalezi jak velka je racna a jak silna je expanze (kompresni pomer, objem smesi, predstih, slozeni smesi), nechtel bych srovnavat totiz treba sily presne pri zazehu v predstihu pred HU pri valci kratce po vybrusu...ne nadarmo se doporucuje s vybrusem udelat i repas kliky...o tekutych kovech by se taky dalo mluvit do nekonecna, je jich siroka skala...kupr. se s nim da delat i zavit na hlavu, proc by se tam asi delal kdyby svicka pak nesla vysroubovat? ty loziska, gufera, futra, segmenty, jo souhlas, repas motoru...a s tim strzenym zavitem jsem nerikal ze to okem videt nejde, o tom se tu prece nebavime zda to videt je ci ne a dale ppodotykam ze se nebavime o strzenym ale o ponicenym zavitu (a tady uz to okem byt videt nemusi, zase pripad od pripadu, taky neni oko jako oko)...ale to uz je jen slovickareni, princip zustava stejnej a je patrnej...
 
 
Datum: 23. května 2010 23:28
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a mluvis tady o tom,ze to NEPATRI DO REPASE MOTORU,ale je to samozrejmnost..ujasni si nejdriv co chces rict,protoze i kdyz je to samozrejmnost,do repase motoru to patri a ma to v nem docela dulezitou roli..dat repasovanou kliku na vymlaceny loziska taky neni nejlepsi !!
 
 
Datum: 23. května 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pomlc ty,sam by ses divil,kolik lidi tady vymeni spojku,da novou svicku a krouzky a rika tomu go motoru ;-) je videt ze sem moc casto nechodis a nectes si tady ty dotazy 10 ti letejch kluku..a prestan uz se povysovat.udelas tim radost ne jen me!
 
 
Datum: 23. května 2010 23:26
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doplnim steveho..pokud to odnasi loziska tak je to uplne jedo,protoze dela GO motoru..a GO motoru bez preloziskovani neni GO! ;-)
 
 
Datum: 23. května 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kralik 13 - pokud si nepostrehl tak ta hlavni hridel ma pod sebou lozisko, takze pokud se to podle tebe "kurvi" tak to odnasi prave to lozisko, to se da vymenit a je dobry ho po case vymenit, sam to delam co dve tri sezony, preloziskuju celej motor a mam po nejakym problemu pokud nejaky vubec vznikne...navic ten originalni stahovak funguje podobne jak prave sroubovak vrazeny mezi retez a ozubeni lamel, jen se pri tom "kurvi" kolicky na spojkovym kosi (a to je horsi sehnat dobrej kos ci si tam ty kolicky znovu navarit)...co mas k ty klice? nepochopil jsem cos chtel rict, pokud ty prkenka rozcentrujou kliku tak muzu vyhodit uplne kazdou pac v tom pripade ta klika je podle tebe vadna uz pri procesu spalovani, kazdou dalsi expanzi a kazdym dalsim brzdenym motorem ta klika v tvem pripade se rozcentrovava...samo ze je to blbost, premyslej trochu, dyt meles hovna...a ta matice? kdyz vim ze NEJDE VOLNE tak ji znovu nasadim abych mel jistotu ze "nedelam druhej zavit"...navic bavime se o tve strzenem zavitu, ten muze jit volne az k segrovce, kde se bude protacet (protoze je co? protoze je strzenej zavit)...a poskozenej zavit projedu vystruznikem a podle situace a schopnosti zavitu si pak dal pocinam, dnes neni problem tekuty kov a ruzna lepidla na zavity...prinejhorsim se nejaka klika s dobrymy setrvaky, zavity a nevybehanymi cepy (prinejhorsim znova nachromovat) vzdy najde, prelisuju do ni nejakou dobou ci novou ojnici, vycentruju, nasadim, jedu...kraliku zalez do nory, tvy jehlicky zda se nic nevydrzi a ty jsi z toho frustrovany a pak tu delas todlec...
 
 
Datum: 23. května 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
Segrovek jsem sundal mraky:-) ale nikdy ne takhle pod tlakem od těch pružin :-) ale uvidim podle času ;-). Jen ješt váhám zda mám obědnat jen lamely nebo i mezilamelu případně pružinky aj. A nemáte ponětí kde by se sehnala páka od brzdy(ta jak se přitáhne k zámečku z bubnu) mám vykousané ty zoubky a zadní když zabrzdím vyítne to.
 
 
Datum: 23. května 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejaky pomucky pro sundavani segrovek neres :-) vem si slabej sroubovak,zakryj si to hadrem at ti nikam neulitne a tim sroubovakem to normalne odcvakni :-) tady na fichtlkramku sou obednavky super,do par dni to mas doma :-) fakt extra rychlost,na jinym kramku sem cekal skoro dva tejdny a az pak mi to prislo,nechal sem jim to poslat zpatky protoze mi ani nenapsali mail kdy to odeslou tak sem to obednal tady...sem tu maximalne spokojenej :-)
 
 
Datum: 23. května 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
Tak dobře moc děkuji za rady a motivaci ;-) Pokusím se to udělat jen přes spojkovej koš.. Kolečko stejnak vyměňovat nebudu. Ještě si musím k strejdovi pro jeden zlepšovák na sundavání segerovek, táta říkal že něco takovýho měl... Jaké máte zkušenosti s objednávkami přes fichtl krámek? :-)
 
 
Datum: 23. května 2010 14:08
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to vis ze to jde, sak taky tak se to dela ze se rozebere spojka a lamely se sundaj s retezem, dokonce jde i pri vytahanym retezu sundat prve pres stahovak kolecko a retez sundat z ozubeni lamel (hodne velka prasecina) bez toho aby se rozebiral spojkovy kos...normalne rozeberes spojku, vyndas lamely (s mezilamelou) a na nich ten retez...
 
 
Datum: 23. května 2010 14:00
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
Děkuji za rady spojku měnit budu. Tudíž by mi nevadili zničené lamely, ALE chci se zeptat, jestli se nedá řetěz i se spojkou vyměnit tak, že bych první sundal lamely a pak jestli by šel stáhnout řetěz bez sundavání kolečka? Asi to nebude moc dobré aby se mi nezkřivily ty šrouby na pružinky u spojky..
 
 
Datum: 23. května 2010 13:34
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jen menis lamely ci sundavas spojku a mas motor v ramu tak je to nejlepsi jak rikal karlos...sednes, zaradis, zadupnes brzdu, do ruky klic a povolis...klestema pridrzovat primar ano, ale ne za zuby! tech zpusobu je mnoho, pokud treba uz to jednou povoleny bylo tak staci podrzet z druhy strany nasazeny rotor, pak jak rekl Bubák, to je dobrej tricek jen se musi pouzit drivka, ne nic kovoveho, vytlaci to nerovnosti a pak to pod valcem netesni, to same se da udelat s hadrou ve valci, nasroubuje se hlava a stahne se to, jen tady je treba dat bacha aby nevlezla hadra mezi pist a valec...no a pokud menis spojku tak zbusob ktery tu uz radili...jinak jeste se mi nepovedlo zavit strhnout (ne ze by to neslo) ale znicit se da nejcasteji treba spatnym nasazenim matice...jinak pomoct se tomu da nahrivanim matice a poklepavanim kladivkem kdyz je to extremne zatuhly a nechce to ven, to same pak plati o stahnuti primarniho kolecka...
 
 
Datum: 23. května 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud nechces znicit retez tak je asi nejlepsi (alespon me to tak vyhovuje) zaradit rychlost, zabrzdit zadni brzdu a muzes povolovat, ale musis ten motor mit v ramu
 
 
Datum: 23. května 2010 11:15
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pravda, nejlepsi zpusob je ale prostrcit srouvobak pistnim cepem a ze stran pod nej vedle pistu dat dve polinka... ! jinak kraliku docela bych te chtel videt jestli se ti povedlo strhnout zavit na klice... ;-)
 
 
Datum: 23. května 2010 11:03
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zaprvy,snazis se napodobit muj nick..za druhy,nevidim duvod,proc by to neudelal pres retez,kdyz lamely i retez bude davat novy (teda pokud dela opravdu poradnou GO motoru) a za treti,nemas duvod me nazivat d...lem,pride mi lepsi znicit retez co se vyhodi,nez ozvejkat kolecko sikovkama,ktery tam nejspis pude zpatky.. nerikam ze to kazdy musi ozvejkat,ale stat se to muze,i tobe..tak tu nedelej chytryho a nepovysuj se nad ostatnima,kazdej to dela jinak,kazdej ma na to svoje finty..ja kdyz delam generalku motoru tak jedine takhle a v zivote s tim problem nebyl!!!znova opakuju-lamely sou na vyhozeni,retez taky,a pokud zvejknu tu lamelu,tak je mi to uplne volny ;-)
 
 
Datum: 23. května 2010 9:50
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
david-presne jak pise cezetak,stacis na to sam s pomoci bud klesti jak pises a nebo sroubovaku jak sem psal ja...a stahovak vyrabet nemusis,staci obycejnej 2 ramennej stahovak...lepsi je ale 3 ramennej..
 
 
Datum: 22. května 2010 23:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
david: proč 2? já to dělám vždy celé sám.
 
 
Datum: 22. května 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ta spojka je normalni,to nahore je viko,co tlaci lamely k sobe
 
 
Datum: 22. května 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejjednodusi je to tak...stejne budes lamely i retez vyhazovat takze-dej sroubovak mezi retez a lamely,on se tam zasekne mezi zuby a retezem a povoluj :-)
 
 
Datum: 22. května 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Musíte být 2,jeden ti podrží kleštěma kolečko a ty začneš povolovat,horší je ho sundat!!Musís si udělat stahovák.
 
 
Datum: 22. května 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
ale stejne nepisou jak povolit.. jen jak ztáhnout:-) nuže prvvní sundám lamely a stáhnu řetěz, poté se pokusím případně povolit kolečko..
 
 
Datum: 22. května 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-puleni-motoru.html už jsem to pánové našel.. ta lenost :-) ale kdyby jste meli komentář k fotce napiště..
 
 
Datum: 22. května 2010 21:51
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 16:53:00 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu