 Je lepší, když spojka spíš prokluzuje, nebo když spíše málo vypíná? Čím se to obložení ničí víc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 10:37
 Držet spojku jet z kopce by mě ani nenapadlo.... Snažím se spojku mačkat co nejmíň, v podstatě jen ři řazení. I když dojedu do slepý ulice, tak hodim N, odstrkám se nohoma do potřebnýho směru a jedu zpátky.
Datum: 14. dubna 2010 10:37
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Nikdy z kopce nenchávat spojku zmáčklou! já to nechávám na trojku žblekotat na volnoběh až pak jak už je rovinka tak zmáčknu spojku a protůrnu s rozumem a dam dva nebo jedna a pustím pomáli spojku aby to nekřápalo přes zuby!
Datum: 13. dubna 2010 20:32
 ano, taky je to řešení...ale já to tak nedělam...já tam dam jeden ze tří neutrálů a je to
Datum: 13. dubna 2010 18:24
 A jinak jsem někde četl, že když se nechává rychlost, tak se jede jakože na volnoběh a sem tam se spojka vymáčkne a protůruje se to. je to taky řešení?
Datum: 13. dubna 2010 18:23
 Dobrý nápad, vyzkouším. Jinak jestli za ten skoro rok co mám tatrana jsem tohle udělal 13krát, tak je to hodně. Ale ten meziplyn vyzkouším. Jet se zmáčklou spojkou z kopce...... To bych mohl brzo řadit natvrdo....
Datum: 13. dubna 2010 18:22
 péro: tim ovšem ničí spojku  ondragam: u 2t by se mělo brzdit motorem co nejméně...já osobně nebrzdim motorem téměř vůbec...jinak s tvym problemem...musis provest manuální synchronizaci převodovky  tzv meziplyn...prostě než tam ten kvalt dáš tak to protůruj, uvidíš že to bude lepší...když to tam budeš kopat takhle napřímo tak se velice brzy rozluč s převodovkou...
Datum: 13. dubna 2010 18:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak až pojedeš z kopce tak zmáčkni spojku a dole jí zase pust ne??
Datum: 13. dubna 2010 18:10
 Takže je to normál? Když teda nepoletim přes řidítka. Ale zase u 2t se nesmí brzdit motorem, tam se počítá s jízdou na neutrál z kopce, ne?
Datum: 13. dubna 2010 18:07
 no to je jasný že spomalí, to mi dělá i číza a ta má spojku výbornou...prostě jedna hřídel se hodně rychle točí, druhá stojí, a ty do toho zařadíš...
Datum: 13. dubna 2010 18:05
 Tak mě štve tohle u Tatrana-jedu z kopce na neutral(ten prvni), chci pokračovat na 3, musím jít přes jedničku. I když držím spojku sebevíc vypnutou a kopnu za 1 a držím ji stále, ta motorka hrozně zpomalí, jak když dupnu na brzdu. Jinak při rozjíždění nemá tendenci se rozjíždět se zmáčklou spojkou. Když jsem spojku přitahoval, prokluzuje a jede to na hovno.
Datum: 13. dubna 2010 18:01
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Když prokluzuje ničí se obložení, když málo vypíná tak převody, musí se přesně nadstavit.
Datum: 13. dubna 2010 17:45
|



|