Jméno: Jenda
IP: uživatel186
Souhlasím s (Prachy),pokud myslíš spojku v motoru,tak začínáš tímto postupem:vypustíš olej (šroub pod motorem),odšroubuješ víko cca 5 šroubů a jeden větší a delší vzadu.,Bude na tebe koukat kolečko se řetězem to velký je spojka. Pamatuj jak to tam je daný když tak si to nějak popiš,nebo napiš na papír v jakým to je pořadí.Sundáš 5 ségrovek malím šroubováčkem je odsuneš.Pravděpodobně tí malinko vystřelej a už je nenajdeš.Takže kup nové.stojej pár korun.Pod těma segrovkama jsou speciální podložky,ty nesmíš stratit,jsou takoví promačklí.(při nejhorším se daj taky koupit cca 7 Kč 1Ks) Pak jsou pružiny uložený v takovejch mističkách.ty vyndáš těch se bát nemusíš nejdou tam jinak nasadit tak se to nedá spléct.Pak je plech s dírama ten sundáš a uvydíš lamelu.tak jí chytíš a i s tím řetízkem ji sundáš (stáhneš rukama).Tady bacha je lamela plech a lamela. Než ty lamely odtrhneš od sebe,tak se podívej zeshora na zuby.Ty zuby jsou šikmí tohle si musíš pamatovat abys je tam dal ty nové správně.Uprostřed toho koše na lamely je matička s takovou divnou zajišťovací podloškou.Přesvěč se že ta matka je utažená ty kolíky se nemí vyklat,musej tam bejt pevně,jinak ti spojka pude špatně vystavovat nebo nebude vystavovat vůbec.Pak následuje opačnej postup.Nová lamela,plech,nová lamela,Tohle dáš k sobě a nasadíš to do toho řetízku a pak vložíš zpátky do koše.Všechno to musí přesně sedět a žádné násilí.Pak následuje,plech s dírama,mističky,pružiny,speciální prohnuté podložky,ségrovky.Tady musíš přetlačit ty podložky s pružinama abys tam ty ségrovky zasunul.Přesvěč se že tységrovky nevypadnou. pak odmastíš víko pomázneš obě strany silikonem na motory(nebo koupíš jen papíroví těsnění) a zaklopíš zpátky k sobě a dotáhneš šrouby.Naleješ novej olej Převodoví olej PP 80 pokud ho nebudou mít, tak PP75.Stojí cca 80 Kč možná levnějc.nalévá se tou zátkou nahoře v pravo.Uprostřed víka máš kontrolní šroub,ten vyšroubuješ a začneš lejt olej(pincek musí stát rovně na stojánku,nebo alespoň rovně opřenej)Budeš koukat a až začne vytékat kontrolním šroubem,tak přestan lít a zavři oba otvory.Olej je hotov. Potom následuje vyladění spojky,ale to si nech poradit od někoho kdo bude poblíž a už to dělal nebo má alespon motorku.
PS popsal jsem ti to do detailu.Není to složitý jak se zdá.
Datum: 16. října 2007 23:37