Jméno: 3K
IP: uživatel1264
 Na mojem fichtlu 05 mi vyskakujou kvalty.Tak podrobněji: Dám tam jedna přidám plyn a vše je OK, pak když zařadím 2 a přidám plyn, tak ve vysokých otáčkách to vyskočí na neutrál a to samí to dělá aj na trojku, kvalt se tam dá sice držet nohou, ale je to na hovno. Řadící vydličku jsem kontroloval ta je v pořadku. Nevíte čím to může bejt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2007 19:32
Jméno: pařez
IP: uživatel8
Dík Jardo, já se snad budu červenat. Ale teď vážně, fakt je že se tu někdy zbytečně píšou věci pořád dokola, čímž se zaplňuje a znepřehlední web.A myslím,že bez urážek by to tu fakt bylo ještě lepší. Ahoj
Datum: 24. srpna 2007 19:32
mě tohle dělalo taky vyměnil sem řazení vydličky a bylo to v poho
Datum: 24. srpna 2007 14:15
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
Díky Pařezu a Dobešce to má trochu úroveň. Dobeška je čistá teoretička a Pařez praktik, kterej do padesátky nebude mít daleko, protože neplácá voloviny, jak je zde zvykem
Datum: 24. srpna 2007 0:14
Jméno: 3K
IP: uživatel1264
Díky za info
Datum: 23. srpna 2007 20:16
Vypadavani 3 rychlosti byl problem 555 a hlavne problem 05, kde to vyskakovalo skoro u kazde. Je to proto, ze 550, 555 a 05 mely uzkou prevodovku a vystupni kolecko z prevodovky (na kterem je z venku nasazeno retezove kolecko je ulozeno jen v jednom lozisku letmo, protoze puvodne to byl stroj pro jednoho pasazera. Kdyz byla vetsi zatez, tak se toto kolecko vyvracelo a vnitrek prevodovky se opotrebovaval a pak to vyskakovalo.
Co byva spatne?
Pricinou byva vice zavad, vetsinou vsechny spolecne. Byva to volne lozisko v karteru (myslim ze 6004) na vystupnim kolecku, dale vystupni hridel ma uvnitr mosazne pouzdro - byva vymackane (nekde ani neni to pouzdro a hridel beha primo v kolecku), a hlavne to delaji 2 zavady a to opotrebovane koliky na stredovem kolecku na hlavnim hrideli a opotrebovane otvory v tom vystupnim kolecku co vede ven do kterych ty koliky zapadaji. Jedina moznost k odstraneni zavady je vymena techto 2 kolecek, coz nevim jestli se daji sehnat. Pri vymene pozor, nepasuji tam kolecka z 20, 21, 23, protoze prevodovky u modelu 2X jsou o nekolik milimetru sirsi a tim je cela prevodovka jina vcetne automatu Dále by bývá způsobeno únavou materiálu pružiny, která na řadícím mechanismu drží v drážce kladívko. Toto kladívko se vždycky při přeřazení na jiný řadící stupeň nebo neutrál posune. Když je pružina už slabá, tak kvalty vyskakují. Nebo občas ještě bývá necitlivým řazením řadící mechanismus pokřivený a toto kladívko nezapadá do dobré drážky, ale zapadá tam třeba jen okrajem a neudrží se tam
Datum: 23. srpna 2007 18:15
Jméno: monax
IP: uživatel53
bude to asi automat.!!!jinak fakt nevim a nebo kolecko(start)ma asi velke oka a preskakuje to tam!!!!
Datum: 23. srpna 2007 17:57
|



|