Jméno: 223
IP: uživatel2997
 zdar draci, prosim vas poradte, na mustafa se musel dat druhy motor protoze mi na predchozim odesla klika, proto na tomto motoru jeste nemam vychytane mouchy a jedna z nich je ta ze kdyz jdu do vysokych otacek motor starsne stvrdne, trepe se, rve... a pri nizzsich je to ok ale zato sem tam vynechava, nevytahnu z nej vic jak 60 pritom jeste vcera jel 75 svicka je tem new (brisk n15c) prestih by mel byt ok a nemel by byt vetsi jak 2,0mm, predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 18:17
 No tak jestli to jede bez filtru dobře tak dej jehlu na horní zářez a ten šroubek na tom lanku nad tim víčkem utáhni at to šoupátko klesne a vyskoušej to lad tůty dvě věci než to pojede jako bez filtru,ale tou elektrikou to může bejt taky jak řiká Steve,ale nejdžív skus tohle!
Datum: 06. května 2009 18:17
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 jj, bez filtru to jede jak dabel (nez se to zacalo trepat, tarokovat... pri vysokych) ale kdyz ten sroubek zvednu takse mi zvednou taky otacky a s tim se jezdi hodne spatne
Datum: 06. května 2009 15:48
 nizka hladinka kupr., tu zvysis ohnutim toho plisku co uzavira ventil nahoru, musis s citem a vyladit to, spravne nastavena by mela vypadat tak, ze gdyz sroubovakem stlacis plovak tak by mela hladinka licovat s vrchem plovaku, pokud ti to hodne zere tak ji muzes i zvysit, zase ale nesmi pretykat pres vicko a kolem neho, to proste vychytas...jinak vynechavani muze delat svice (novy Brisky to proste obcas delaj, nejsou to jenom ony), znecisteny kladivka (dosedaci plocha), puky na kladivku, ze to dela pro vysokejch to muze byt tim, ze jak to ma otacky a tim i vybrace tak se ti to negde ukostruje - projdi secky kabely zapalovani estli nejsou negde porusene a zaizoluj, pak to muze delat i kondik a blbe nasroubovana fajfka...videl bych to na tu plovakovou hladinku, musi dotykat a mit stejnou hladinu i pri nejvyssich otackach, pokud nema tak procisti ventil a kohoutek v nadrzi + jeho sitko...
Datum: 06. května 2009 15:42
 Jestli ti táhne dobře tak to nebude vyběhaný no to už teda nevim ,ale právě když máš hladinu v plovákovej komoře nízkotak to bude vynechávat protože tam poteče málo benzínu a tu jehlu skus dát ůplně na dolní zářez a jestli to nepude taky tak jí vyskoušej na všech zářezech a jestli to nepude ani pak tak to zkus bez filtru ale bycha ať ti tam nic nevlítne a jestli to pude bez filtu tak dej jehlu na dolní zářez a šoupátko šoupni tim štelovákem nahoře na víčku šoupátkový komory aby se trochu zvedlo,skrátka musíš to vodskoušet,nebo to skus obráceně nevim no!
Datum: 06. května 2009 15:30
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 odtrh by mel byt taky spravne (0,4mm) ale spis by me to zajimalo s tim ze potrebuju vybrus ono kdyz to nejde vytocit tak je to vyhonene?? ale to by aj blbe tahlo ne?? ja tam mam novy, pist krouzky, cep a futro takze si myslim ze by to tim byt nemelo, ale mam na vas jeste jednu otazku jak to ze mi ani na predchozim motoru ani na tomto nejde dat plny plyn?? jako on de ale motor se pri nem dusi a hladina uz je nizko jak cip (mozna ze to zpusobuje opravdu to vynechavani) taky jehla je v posledni zarezu tak ze je nejniz a filtr mam novy, trysky jsou ciste, taktez cely karbec
Datum: 06. května 2009 15:15
 A máš v pořádku odtrh?Ten musí bejt taky správně!To by vysvětlovalo to vynechávání,ale to řvaní a klepání ve vyskokejch otáčkách může bejt tim že potřebuješ výbrus nebo jestli ten motor zabíháš tak to je tim nesmíš to prvních 500km jezdit na plnej plyn dlouho a nesmíš jezdit ve dvou.Jinak ještě si vyčisti karbec a skus zvýšit hladinu v plovákovej komoře,třeba ti tam teče málo benzínu a pak to vynechává!
Datum: 06. května 2009 15:01
|



|