slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: benzin91 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci mám dotaz seřizoval jsem fíka a pokoušel jse seřídit předstich (podle doporučení), zkoušel jsem nastavit kladívka na 0,4 mm a předstich okolo 1,3-1,9 před HU a fík nic ani neškytl. Postupném zkoušení jsem dospěl na kladívka 0,8 mm a předstich 3,70 mm před HU fík běží a bobře startuje (na fíka relativně dobře) akorát při plném plynu po 20 vteřińách se začne dusit a za 5 vteřin na to chcípne, pochvilce jde bez problému nastartovat (je možné že to stím nesouvisí). Před tím než jsem ho štěloval tak jsem dělal generálku motoru a původní nastavení bylo 0,8 kladívka a předstich 3,70 mm. Je to vůbec možné???\r\nDěkuji za kazdou zprávu.\r\nBenda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2009 16:52
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
0,4-0,5 (nedavno tu negdo rikal ze je to tloustka krabice od mlika pokud nemas jinak jak to zmerit) mm v HU cili gdyz je nejvic otevreny...:-)
 
 
Datum: 27. března 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: benzin91      E-mail:      IP: uživatel4852    
Jo to jasný ale kolik má být
 
 
Datum: 27. března 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odtrh se měří v horní úvrati.
 
 
Datum: 27. března 2009 9:14
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel5196    
jesus marja vole to sou hlasky jak hovado me se libi jak to jede mekce lol bavi vas nekoho jezdit na fekalu do kopce 40 jak stara baba na fichtla dej to nejlepsi co si muzes doprat nejlepsi predstih je 1,6- 1,9 jinam ani prd probrus karbec na 18 mm udelej do vlozky kanaly rozbrusem jako to ma babetta a ja a podkovu mezi sestrvaky a pojede jak svine ale ten karbec vam da hodne
 
 
Datum: 27. března 2009 8:02
 
 
 
 
Jméno: benzin91 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draci zapalování je nové včetně vačky a kladívek, motor je mustang, předstich jsem měřil šuplérou skrs díru na svíšku (do žeber hlavy jsem si vložil šroub a šupléru opřel o šroub a o závit svíčky) najej jsem si na HU a pak sjel zpět do polohy kdy mi sepne kontakt na kladívku. Jaká je vlastně hodnota nastavení kladívek je to 0,4 mm v maximální poloze vačky ???Dík
 
 
Datum: 27. března 2009 6:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5619    
hele ja osobne predstih nenastavuju ani ve stupních ani v milimetrech,ale proste od oka,podle chodu motoru a podle toho jak to jede......este sem nikdy nevzal supleru...... vseobecne vim ze na fichtla se udava 1.6-1.9,ale me to nezajima.....v hodpode zas rikaj 1.5mm,v knize zase pisou 1.35 a ja to mrd..m....neco tam nacpu,kdyz to kope,pootocim nazpatk doprava....blbe chyta pootocim doleva a nekde mezitim je idealni hodnota....projedu to a vidim........nejaky tabelovany hodnoty....jdete s tim nekam
 
 
Datum: 26. března 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si myslim ze bud to rikas blbe nebo to mam blbe ja - je pravda ze parezy maj nizsi kompresi a proto by mely mit vetsi predstih, ale pokud tam fichtl startuje lip s mensim predstihem nez s vetsim! mensi predstih - motor jeste zacina zapalovat smes a cim vetsi, tim vyssi otacky aby se energie zapalene smesi lepe vyuzila, takze pokud to dobre rikam tak cim mensi otacky- mensi predsti a nahoru se zvetsuje, na start je tedy idelani maly predstih...jinak na mustafu i 21 (20 tez ale tam se to moc netvrdi, newim proc) se predstih serizuje v rozmezi 1,2-1,5 mm, rika se ze nejlepsi predstih (newim jak na to panove z Jawy prisli ale proc ne) je 1,35 mm pred HU, je to napsane i v te knizce Jawa 50 Pionyr od Wohlmuta (pardon pokud jsme mu zkomolil jmeno, nebylo to umyslne)...jinak lital jsem s nastavenim 2mm pred Hu (to tam byl trikrouzkovy pist a byl to drzak, 65 km/h vic nejel ale tu samou rychlost mel i po rovince s dvema lidma, je to divny ale je to tak, mohlo to byt vice vecma), lital jsem na 1,2 mm, lital jsem i na 1,3mm, ted tam mam zrovna zas 1,3 mm a nemuzu si ztezovat...starty perfektni, do 75 km/h bez problemu (jeste s origo hlavou)...jinak k dotazu - newim jak si to meril ale todlec je docela dost, zalezi jestli si to meril se sundanou hlavou, jaky je to typ a taky jestli nemas posunutou vacku, to byva caste pac kolicek se vzdy negde ztrati a ta vacka se po nejakym puleni motoru nasadi jinak nez zarezama presne k sobe na vacce a rotoru...este jedna poznamka - 21 se serizovala v rozmezi 1,6-1,9 mm pred HU a nova 21 (taky newim proc a jak na to pak prisli ale me stimhle nastavenim 21 z roku 75 funguje) ma mit to v rozmezi 1,2-1,5 mm pred HU...se zvedavy na reakce:-)
 
 
Datum: 26. března 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
frkuline, ty se prober. Nikdo tu nemluví o závodním. Já šteluju na 1,4 mm a líbí se mi, že to má měkkej chod.
 
 
Datum: 26. března 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U mustangů 1,5mm předstih....? Stando kurva prober se...!!!!! Závodní předstih jezdim nejmíň 1,6mm aby to aspoň trochu mělo spodek....1,5mm.....půjde to blbě startovat sice se to vytočí vejš ale spodek to ztratí....! Na sériovku předstih 1,8-1,9 pařez má větší protože má malou kompresy....
 
 
Datum: 26. března 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3084    
hele a meris to od hrany valce a nebo od diry na svicku??? to by pak odpovidalo.....to ze ti to jede jen na velky hodnoty odtrhu muze spusobovat ojetá a nebo šmajdavá a nebo presazená vačka........jinak u mustangů se dava predstih 1.5mm, u 21 trikrouzkovy se davalo 1.7mm u 05 zhruba 2mm a u pareza tak 2.5mm.....ale je to individulani a maj na to vliv vsemožný vůle....
 
 
Datum: 26. března 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to máš za motor? u typu 550 a 555 je předstih asi 3mm před hů
 
 
Datum: 26. března 2009 17:06
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 18:25:49 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu