 napíše mi sem nekdo uplne presne jak se seřizuje predstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2008 15:08
 ja to delam tak ze sundam hlavu vezmu do ruky dva sroubovaky jeden stricim do valce a druhym si otacim pist...(na vacce) najdu HU a mezi kladivkama si nastavim odtrh 0,4 (podle oka) pak se zase odhadem vratim o 1,7mm z patky nastavim si prestih take podle oka:  stihle zpusebem si v poho vystacim  mam doma 6 fiku kazdej stelovanej timhle zpusobem a vsechny jsou na slapnuti a jezdi nadherne
Datum: 16. září 2008 15:08
 Nejjednodušejc a nejpřesnějc to jde udělat takhle...! Sundat hlavu....(to v každým případě něaký strkání šroubováků je kravina...) zajistit aby byl přesně válec...(přez podložky ho stáhnout bez hlavy....)! Sundat z kladívek kondik a cívku...pak vzít buď stojánek s úchylkoměrem a nebo stačí i posuvka...(přez hranu na sundaný hlavě se to měří dobře....) následuje nastavení odtrhu který se NENASTAVUJE v HŮ pístu a v maximálním otevření kladívka. To jest....ať točim motorem jak chci kladívka nejdou dál jak 0,4mm od sebe. Když je odtrhem je potřeba mít ohmmetr...(klasickej žlutej měřák má ho doma snad každej a nebo se dá pučit...) jeden kontakt na konstru jeden na klaívka...(na šroubek...) nastavit na odpor. Ve chvíly kdy sou kontakty u sebe je odpor prakticky nula...v prvním okamžiku rozpojení je nekonečně velký...(tušim že tam skočí jednička....) to je okamžik jiskry....pokud máš úchylkoměr koukneš na něj a točíš dál magnetem a počítáš předstih jak se točí úchylkoměr a nebo vezmeš posuvku a přez hranu válce se dotkneš hrany pístu..(tam samozřejmě chyba určitá je....) Zjistíš předstih když je OK balíš když ne hejbeš celym magnetem doleva doprava....  Sice sem to popsal ale stejně za pár dní bude stejnej dotaz v place znova....
Datum: 16. září 2008 10:15
 jen pro přesnost: kladívka nemají být uplně secvaklý, má tam být 0,05 mm mezera (alobal), předstih je 1,6 - 1,9 mm, ale to taky není 100%, každej fichtl to má trošku jinak, a v HÚ má bejt na kladívkách 0,4 mm, ale tam je to s tou mírou stejně jako u toho předstihu => +/- 100 km   
Datum: 15. září 2008 19:53
Jméno: MuStAnG
IP: uživatel1412
 já to dělám tag vemu si šupleru a měrky na ventily -sundám svíčku místo svíč tem strčím šroubovák a 8mm klíčem otáčím klikovkou dokud není píst plně vysunutý (horní ůvrat)potom vemu měrku 0,45mm a nastavím vzdálenost kontaktů(kladívek) potom vemu posuvku a nestavím vzdálenost 1.7mm a hloubkomerem nastavím předstihotáčím klikovkou na vzdálenost 1.7mm od horní ouvratě ale dávám bacha aby se mi by se mi neposunul celej válec na vzdálenosti 1,7mm mají být kladívka scvaknutá pokud nejsou tak otáčím celím zapalkem dokud se nezcvaknou no když sou scvaklí tak přidělám hlavu a skontroluju obě hodnoty
Datum: 15. září 2008 19:40
|



|