Jméno: axel
IP: uživatel2605
Dyt ja ho nastavoval

ale to neslo..jednoduse kdyz byli kladivka nejvic otevreny, nebylo to v HU. Kdyz sem dal pist do HU a nastavil odtrh na 0,45 tak sem potocil klukou a kladivka se jeste vic otvevreli.Takze nesel nastavit ani predstih ani odrth..Vobec.Ale kdyz sem tam dal tu vacku na ktery ten pist i s valcem byli slo to krasne nastavit.Tak nevim.cau
Datum: 09. června 2008 13:59
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
Vis, ono to zapalovani by taky chtelo nastavit
Datum: 08. června 2008 19:28
Jméno: axel
IP: uživatel2605
Bys se divil blaznne!nechapu proc ale ma!skus si na tvym fichtlu(jestli nakyho mas) dat valec a pist z kamaraduvho pincka a uvidis jestli to pojede a jestli se ti bude dat nastavit predstih.Skus to a uvidis ze to nepojede!
Datum: 08. června 2008 18:01
Jméno: blazenn
IP: uživatel3153
sak ale ti to pises jak madar sak ket vimenim valec pist to nema nic spolecne ze zapalovanim.
Datum: 08. června 2008 16:23
Jméno: axel
IP: uživatel2605
No sou stejne.Ale kdyz sem vymnenil valec a pist tak ten motor nesel sestelovat.Nedal se nastavit predstih.Furt to hrozne vynechavalo.Tak sem tam musel dat ten valecek se sroubkem u rotoru(myslim ze je to vacka ne?)s toho motoru kde ten pist a valec byli puvodne.Jen sem se chcet zeptat proc je to tak.Diik hoj.
Datum: 08. června 2008 14:13
Jméno: blazenn
IP: uživatel3153
ale on mislel pravdepodobne ojnicni cep.
Datum: 08. června 2008 10:31
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Pokud se jedná o stejný motor 20,21,23, tak stačí jen písta válec, vačky jsou stejné (i zapalování)...
Datum: 08. června 2008 2:22