Jméno: pijos
IP: uživatel18191
 Ahoj draci. Mám problém se svým pio 21. Po zahřátí, když ho nechám třeba 2-3 minuty blafat na volnoběh se mi po přidání plynu začne dusit a střílet až nakonec zdechne. Jinak když s ním jedu a nenechám ho nikde blafat na volnoběh, tak necuká a tahá pěkně a svíčka je cihlová. Po volnoběhu a následných zmíněných problémech je svíčka černá a mokrá a i po vyčíštěníé svíčky ho za boha pár km nemohu dostat do otáček. Svíčky jsem zkoušel i jiné. Svíčka n15C, karbec vyčištěný, jehla na druhém zářezu. zapalování: odtrh 0,4 a předstih 1,6 mm...Čím by to mohlo být? Děkuji za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2015 12:50
Jméno: pavel
IP: uživatel18202
 Nenechávej ho blafat neni to čtyřtakt musí jet tohle bylo když se mladej učl jezdit v ulici pořád černá svíce.
Datum: 14. července 2015 12:50
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 nastavit hladinu v plovákovce a předstih rovné 2mm!!!!!
Datum: 09. července 2015 19:57
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Taky jsem měl stejný problém.Jsou 2 možnosti buť provrtáš vzdušní kanal v karbecu na 0,9mm,nebo si koupíš menší volnoběžnou trysku.Já sem si koupíl radši menší volnoběžnou trysku,nechtělo se mě vrtat karburátor,kdy se prodávají menši trysky.
Datum: 09. července 2015 14:12
|



|