 POMOC ! Už jse jistě napsalo mnohé a já jsi myslel, že mě JAWA 50 nemůže školit, když jsem udělal 2 motory gsxr1100, pár babbet a simsonů. Ale opak je pravdou. Mám po GO motor, a řeším 2 problémy:
1. Motorka nestartuje, po roztlačení jede "nahoře" spíš na plné přidání plynu, volnoběch mám na doraz, jinak chcípá. Od spoda se to dusí. Jinak nestartuje ani teplá. Udělal jsem karbec, hladinu, čištění všech kanálků a trysek. Jehla na 2.zářezu, benzín teče dostatečně z nádrže, výfuk čistý, všechny spoje dotaženy. Já myslel na zapalování nebo moc paliva.
2. Zapalování dle několika návodů. V manuálu se píše, že odtrh se nastaví v HÚ na 0,35mm, vrátím píst o 1,6mm zpět a vložím měrku 0,04mm (tu používám já). Ta by měla volné klouzat. Neklouže li, pootáčím statorem. Jenže pak mám odtrh v největší možném místě 4mm (ne v HÚ) jak to někteří radí. Když nastavím odtrh v jako maximální vzdálenost na 0,4mm mám při -1,6mm před HÚ kládívko (pertinax) 0,6mm od vačky a nepomůže otáčení statoru. Tak jak to má být  HELP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2015 12:45
Jméno: gsxr1100
IP: uživatel12291
 No dneska jsem to znova kontrloloval, poněvač jsem pro jistotu vyměnil gufero na klice. Už mi to na 15 pokus chytlo, jelo to lépe, ale ještě to není ono. Vyměním i to na druhé straně. Kolík a vačka jsou v zářezu, jestli je original nevím. magneto nešmajdá. Když dělám předstih tak nejvyšší bod odtrhu je někde za HÚ cca asi 10mm. Aby to vůbec jelo tak to dělám opačně. Nastavím polohu zážehu 1.7mm a kladívko spojím s vačkou, přičemž mám mezi kontakty vloženou měrku 0,04m.Otáčím statorem tak aby šla měrka volně posunovat.
Datum: 08. května 2015 12:45
Jméno: standa
IP: uživatel18064
 Napadaj mi dvě věci 1) je vačka v zářezu a magneto na kolíčku - tzn je v HU pertinax kladívka na vrchu "zubu" vačky kus za náběhem? Je vačka správná? Neni z pařeza? Ta je jiná ... 2) nešmajdá ti magneto? Je správně nasazené a nemlátí se klika v ložiskách s nadměrným vaklem?
Datum: 07. května 2015 17:07
|



|