Jméno: Patrik
IP: uživatel17653
 Zdravím!mam stadiona S11tku a potřeboval bych poradit s nastavením předstihu.Jeden den jsem jezdil...vše bylo ok....pak druhý den sednu,nastartuju ujedu 30m a začne to bouchat do vyfuku.Nastavuji ho tímhle způsobem:Nastavím odtrh,(když jsou kladívka nejdál od sebe) zkoušel jsem nastavit na 0,3 0,35 a pak na 0,4.Šroubovákem najdu HÚ,vložim šupleru změřim HÚ,chci nastavit třeba na 2.9 takže na šupleře přidam +2.9 mm pak pootočim jemně rotorem aby se píst dotknul šuplery.Pak začne to mordování ... otočim statorem plně vlevo,dotáhnu vložim měrku 0,05 mm mezi kladívka a měrka plandá ...pak otočim plně do prava,dotáhnu stator(rotor taky zajistím) aby se nehýbal,vložim měrku a zase šíleně plandá ........předstih můžu nastavit v rozmezí cirka 3.9 až asi 7mm....kladívka jsem dal tedy nové,ale stejně když to chytne tak to bouchá ve výfuku.....jedině sjetá vačka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2015 18:36
 No vačka sjetá nebude, ten pertinax ji neopotřebuje  Ale řeším to samé. Myslel jsem, že už vím vše, ale asi ne. Prostě si myslím, že je blbost radit, že v maximální poloze kdy vačka odtlačí kladívko má být 0,4mm. v knize Jawa 50 v návodu to píšou že se to měří v horní úvrati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jinak to mám jak ty, buď odtrh 4mm nebo se mi po nastavení na 0,4mm kladívko v poloze -1,70mm před HU ani nedotýká vačky a to je nové!! Tak jak to je???
Datum: 05. května 2015 18:36
Jméno: Patrik
IP: uživatel17653
 Ahoj,klinek drzi jako o zivot  ..domaci vyroba  ....tak jsem vse delal podla oka a na poprve to chytlo.Nechal jsem to nejakou dobu bezet a v pohode....jde to krasne za plynem.Uvidim az se s tim poradne projedu,zda se ten predstih nehybne.Snazil jsem se delat vse presne a jak tak koukam tak je doopravdy lepsi experimentovat,takze dekuji moc za rady  ....Ted jsem si jeste vsiml,ze rotor ma vuli...konkretne je vule mezi hlinikem a tou vackou.Nyty jsou povoleny...je to asi desetina milimetru.Mam to resit?....jeste bych se zeptal na prepeti...kolik namerite na vyplem svetle? Ja tam mam ve vysokych otackach napeti kolem 25 V...mam koupit novou civku?nebo postavit regulator?
Datum: 07. listopadu 2014 17:44
Jméno: Jarmak1
IP: uživatel17522
 Stržený nebo vypadlý klínek na klikové hřídeli na kterém je nasazeno zapalování ?
Datum: 06. listopadu 2014 20:06
Jméno: standa
IP: uživatel17651
 Když to takle zlobí,tak bych na to šel mým osvědčeným způsobem. Oko vidí. Vim že u stadiona oko vidí vždy jen v otvoru,ale i tak to napoví. Koukni co se tam během jedné obrátky děje,odkdy dokdy je kladívko sepnuté,kdy otvírá,jak moc otvírá a hlavně kde a jestli velmi pozvolně nebo skokově... muže být skoro kulatá vačka a nebo naopak kope rotor/klika ... pokud kope klika (či lítá v ložiskách) tak napřed vyřeš uložení kliky ... jinak neni až tak podstatný kolik přesně kladívko otvírá ,ale kdy otevře a pak aby otevřelo dostatečně. Jestli střílí do výfuku,dej na kladívko víc a baj oko si to pak natoč statorem,aby to začlo otvírat tak uprostřed náběhu vačky ... čísla nejsou podstatný ...
Datum: 06. listopadu 2014 12:26
|



|