 čau draci,mám prblém s čz 125B koupil jsem novou zap.cívku zapojil to přes indučku jiskra je nádherná,ALE za boha nemožu seřídit předstih už fakt nevím..... prosím vás o radu jak to seřídit dám píst do horní uvratě nastavím 0,4 mezi kladívky a dál co? zkoušel sem to i přes baterku jakože sem nátáhl drát od kladívek + žárovka odpojil cívku a indučku a zkoušel kde ve válci přeskočí jiskra a at otáčím jak otáčím se zapalováním tak je to pořád skoro stejné.... a prostě to nechystne ani kdyby já nwm co bylo..... jak to mám vyřešit? předem dík za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2013 19:42
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 no jo tak to je jasný ........jestli ti to fouká pod hlavou nebo pod svíčkou tak to je celej problém ikdyž to má nějakou kompresi!!!!tohle jsem řešil asi před 3 tejdnama
Datum: 03. listopadu 2013 19:42
 jo jezdilo to,svíček zkoušeno asi 20,faje 3 všechny z pojízdných strojů,karburátor tam je origo,komprese je taky cekm fajn ale trochu to fůká pod svíčku,ale to fůkalo i když to jelo,ono to normálně jezdilo až do doby než prasklo gufero pod zápalkem a přestalo jet,tak jsem gufero vyměnil a od té doby to prostě né a né chytnout....
Datum: 03. listopadu 2013 13:11
Jméno: Standa
IP: uživatel16360
 A tu svíčku si jinou dal? Venku muže házet i prošlehlá... pod tlakem si jiskra najde nejkratší cestu a muže to bejt úplně někde jinde než na jiskřišti... proto se ptam i na tu fajfku (na jinou taky nejede?) a proto se ptam na izolaci VN kabelu v motoru (taková ta přechodka v zapalovánim) a VN kabel (jinej si zkoušel?) .... jinak to taky muže bejt extrémně ulitý .... jestli se nepletu,tak Béčko je vlastně Téčko,ale s vahadlovou vidlicí,takže je tam motor jako na Téčku,tzn karb Jikov 16 vzhledově jako na Pařezu(ten má jen 14mm)....máš tam karb co tam má bejt? Trysky v něm sou ty co tam maj bejt? Nepřelejvá se? Neni tam plovák z velký mašiny? Ucpanej vzducháč? Neni pod šroubem s tryskou moc vysoká podložka? A jinak gufera a těsnění motoru ok? Komprese ok? Jelo to už někdy?
Datum: 03. listopadu 2013 11:40
 faja,kabel vše zkontrolováno a vše v pořádku,ano vím že točí obráceně neboj,ale fakt nevím proč to nejede když svíčka je mokrá a dává jiskru ale prostě palivo nevybuchne...
Datum: 03. listopadu 2013 11:27
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 ještě jedna věc ... ten motor se myslím točí proti směru, ne po směru hod. ručiček nenastavuješ tedy přdstih obráceně?tzn za HU?
Datum: 03. listopadu 2013 10:48
Jméno: Standa
IP: uživatel16360
 Svíčka? Fajfka ? Probíjející izolace VN kabelu? A nebo karbec.... Ale asi nepálí svíčka jak by měla,když to občas bůchne ....
Datum: 03. listopadu 2013 10:46
 kupován nový tady z krámku stejně jako cívka
Datum: 03. listopadu 2013 9:00
Jméno: pepa
IP: uživatel16359
 klínek???
Datum: 02. listopadu 2013 23:00
 ano ,váčka zvedá kladívko v HU ale prostě jiskra uplně nadherna,ale opravdu to nechystne ani když to budete 100metrů roztláčet a benzín tam taky jde,už fakt nevím.....a ani snahu to nemá...... max 1-2 to bůchne a to jenom nekedy a hotovo......
Datum: 02. listopadu 2013 22:29
Jméno: standa
IP: uživatel16358
 Moje zkušenost - v nějaký prostřední poloze mezi dorazem a dorazem vždy vše nějak jede pokud: 1)kladívka aspoň trochu otvíraj a hlavně když zas zavíraj a 2)když vačka zvedá kladívko v HU a ne jindy (je to na klínku?) .... Pokud splníš tyhle základní podmínky tak to pojede a je jedno jestli budeš mít odtrh 0,3 nebo 0,5 a je fuk jestli máš předstih 2,5 a nebo 3,0...prostě to chytí a nějak pojede...
Datum: 02. listopadu 2013 20:10
Jméno: pepa
IP: uživatel16357
 no dej mezer mezi kladívkama 04 a sks to natočit....chytne?
Datum: 02. listopadu 2013 19:55
|



|