 Zdravím draci, mám problém s volnoběhem.Pincka našlápnu,ale na volnoběh se to chová jak čtyrtakt,prostě vysoké otáčky,žádné to známé převalování pístu.Už nevím co s tím,gufera sem měnil,předstih šteloval,válec s pístem sem měnil,těsnění karbece,válce.Už mám podezření jen na to že to někde dejchá karterama.Ale nekouří to jak dýmovnice.Fakt nevím.Měl ste někdo podobnej problém? PS karbec taky čistý.Nechce se mi půlit,mám plechy a těch 20 tisíc šroubů než se sundá,tak zešedivím,nebo zešílím.Je zajimavé,že pokud ucpu prstem dirku co je pod karbecem (těsně před kolínkem sání) tak se volnoběh sníží,ale pořát to pálí rychle zasebou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 1:13
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Tak to je zajímavý problém možná kdybys tam dal v plovkovce trochu míň benzínu tak by to bylo lepší nebo posunul jehlu níž ale škoda té práce a motoru no :/
Datum: 26. dubna 2011 1:13
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Tak ani šoupě,ani ultrazvuk nepomohlo.Zakoupil sem jinej motor,použil sem kartery a převodovku.Válec svuj,zapalko svoje,karbec svuj.Po složení se nic nezměnilo,volnoběh jde jako zrychlenej puls a to už sem to mozkově nezvlád,začal sem čistit kohout v nádrži,svíčku sem dal jinou a stále nic.Poslední co mě napadlo bylo vyměnit volnoběžnou trysku.Byla tam 38, našel sem záhadnou 40cítku a problém zmizel.Tak mi to vysvětlete,na karbec nikdo nesáhnul,ani sem trysky neměnil a najednou to šlape jak má.
Datum: 25. března 2011 21:47
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Dneska sem koupil šoupě,čínskej šmejd.Skoro sem ho tam nedostal jak to bylo na fest.A žádnej rozdíl.Cupák sem zkoušel podržet i za běhu a žádnej rozdíl.Benál dotéká normálně.Tak mi to nedalo a rozpůlil sem kartery.Samozřejmě nic sem nenašel teda až na to že spodek motoru mezi těsněním byl poblitej po celé délce spáry.Zítra dám karbec do ultrazvuku v práci at je jistota.Jednou sem ho viděl rozříznutej napůl a je tam jaká si komora,kterou nelze normálně vyčistit,ale ultrazvuk je mocná zbraň.
Datum: 17. března 2011 22:27
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jednou jsem zkousel 60 myslim z 05tky... a bylo to málo... spodek dobrej ale do otacek me to nepustilo :--)
Datum: 16. března 2011 1:12
Jméno: Lukš
IP: uživatel4620
 Zdarec draci dnes kupodivu se mi stalo uplně t osamý a byla to právě ucpaná volnoběžná triska+ zaneřáděný kohoutek takže tam šlo málo benzínu třeba se mto skusil tím že sem přicpak jakoby půlku difuzoru rukou tak aby šel vzduch na kanálky a pak se vše poněkud spravilo  pořádně pročisti karbec a trisky no a zisti jestli když zmáčkneš cupovák za jak dlouho ti vyteče benzín pokud to trvá dlouho a nic se neděje tak to teče pomalu a nestíhá dotékat
Datum: 16. března 2011 0:04
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Hlavní trysku mám 68 což se mi zdá dost,chtělo by to sehnat starou dobrou 60tku
Datum: 15. března 2011 23:27
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 To šoupě by to mohlo bejt,že by přes něj šel nějak falešnej vzduch.Ono je doccela odrápaný...Ale měnil sem ho asi před cca 5 lety.I když za tu dobu má dost odjeto.Koupím ho a uvidim.
Datum: 15. března 2011 23:25
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Všechno je vcajku,asi budu půlit.Vsázím na ty kartery.Hlava těsní dobře,benzín teče taky jak má.Prostě je to v háji.
Datum: 15. března 2011 23:20
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nebo je problém v šoupátku v karbecu, když má vůli, tak volnověh nejde nastavit podle představ...
Datum: 15. března 2011 23:16
 Podle mě ti podfukuje hlava...bo máš malou hladinu v plovákovce...může se ti sekat lanko plynu....jak chodí šoupe v karburaci? volně?....volnoběžná tryska je čistá??
Datum: 15. března 2011 23:11
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 to ja už moc nevim,ale co palivový ventyl v nadrži? (vyčistit,aby tam šel pořadně benzín) ,ale to už si asi zkoušel že?
Datum: 15. března 2011 23:07
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Jasně,první na co sem sáhnul.Ještě mě napadá vyčochtaný šoupě,ale nezdá se mi to.
Datum: 15. března 2011 22:51
 Jen mě napadá taková otázka, zkoušel jsi na karbecu nastavit volnoběh tím volnoběžným šroubkem?
Datum: 15. března 2011 22:37
|



|