 CUs lidi mam otazecku ohledne predstihu kdyz dam pist do H.U. a nastavim odstrh na 0,40 a vratim pist o 1,6 zpet tak mi nelezi kladivko na vacce je tam velka mezera a kdyz ho tedy nastavim tak aby lezelo na vacce tak potom mam v H.U. odtrh 2 mm jinak kladivko nove kontakt taky mate anky napad ? a kdyz jsem nastavil odtrh podle jiskry tak aby pekne hazela na svice tak mi to zas enechtelo ject a zase se mi nechteli odlepit kontakty v 1,6 pred H.U porad te prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 8:27
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Natav to, aby se kladivko začlo otvirat cca 1,8 před HU a pak si dej HU nastav odtrh na 0,4 a zkus fajku jestli kope nebo brní...to dělá většině lidí že jim to brní kvůli probitýmu kladívku.....Nesmí to neustále brnět ale kopat...kop..kop...kop
Datum: 29. srpna 2010 8:27
 Lidi a co s tim mam udelat vacku mam sisatou dost a namazanej filc mam taky ??? tedy jak to mam nastavit ?
Datum: 28. srpna 2010 22:18
 odtrh 0,45 a předstih 1,4 ale měřeno se sundanou hlavou čili kolmo na píst
Datum: 28. srpna 2010 21:34
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Předstih... a jinak já si to šteluju, protože tady máme samej kopec aby to jelo dobře do kopce...prostě plná knedla a jedu, aby to necukalo apod. Jakej předstih a odtrh tam máš ty?
Datum: 28. srpna 2010 21:00
 pootočil jsem jí doprava co si pamatuju, co byla nastaveno na 0,9 předstih nebo odtrh? Jen pro zajímavost dá se jezdit i s odtrhem kolem 2mm a jezdilo mi to taky 70 ale pálí to pak ob otáčku
Datum: 28. srpna 2010 20:34
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 zipoman ® : Také jsem měl takový problém, tu vačku jsi pootočil směrem proti chodu motoru?
Já jsem našel na půdě original pincka a tam to bylo nastavený na 0,9, děda říkal že v tom nikdo nehrabal a jelo to 70... takže nevím jestli to taky pootočit nebo co...
Datum: 28. srpna 2010 20:31
 také je možnost že máš už skoro kulatou vačku, je dostatečně šišatá? Musíš mazat tu plsť
Datum: 28. srpna 2010 19:49
 Měl jsem stejnej problém, při otočeném zápalku úplně doleva jsem se dostal na předstih maximálně 1,2 a víc jsem tam nedal, vyřešil jsem to upilovánim klínku na vačku, její následné pootočení a zalepení vteřiňákem. Od té doby předstih 1,4 se sundanou hlavou a jezdí parádně. Taky bych ti poradil abys dělal předstih jinak, lepší je to dát přu HÚ 0,4 pak otočit motorem doleva až bude na kladívkách 0,05 a pak měřit o kolik zajel píst (to vše se nejlépe dělá se sundanou hlavou a šuplerou) pak je měření přesné jenom dodam pro větší předstih zápalko doleva menší doprava
Datum: 28. srpna 2010 19:47
 Může se zdát, že na vrcholu vačky by měl být všude odtrh stejný, ale asi nebude. Odtrh bych nastavil v momentě, kdy se kladívka otevřou, tedy v bodě, kdy potřebuješ těch 0,3-0,4mm odtrhu. Pak bych začal řešit předstih.
Datum: 28. srpna 2010 19:28
|



|