Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 Cau stando nedavno sem se ptal na auta golf,audi... ty si doporucoval motor 81 kw? proc ne tu slabsi 66 kw?Diky a sorry
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2009 12:02
Jméno: standa
IP: uživatel5382
 rekl bych ze pan pulic to uplne nejlip zrekapituoval...
Datum: 24. února 2009 12:02
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Diskuse mezi vyznavaci dechtaku a benzinaku sou na kazdym 2. netovym fory. Nekdo ma rad hoilky, nekdo holky. Je mi 21, mel sem zatim jen Renaulta R5, Favorita a ted mam Pegeota 306. Vsechno v benzinu. A na moje jezdeni (kratky vyjizdky po okrskach, kde sem driv nez bych TDi motor vubec ohral) je benzinovy motor proste vyhodnejsi. Chci maly a lehky auto. A k vozum VW mam lehkou averzi... Ale at si kazdej jezdi s cim chce, beztak to tahle "diskuze" urcite nezmeni.
Datum: 24. února 2009 6:36
Jméno: standa
IP: uživatel5372
Datum: 24. února 2009 0:12
 pouchaz>"Je to pecka benzíňák co má duši a musis umět jezdit. Žádná elektrika jen auto a ty." tak s tim můžu jenom souhlasit..... zvlášť když náš mazel nemá ABS - už z výroby, naštěstí. U 4x4 je problematická zadní náprava (příbuzná s Citroenem BX) jak se posere je to na kulku do palice.
Datum: 23. února 2009 23:29
 No s ti co jsem jezdil já stojí na černém mostě už asi dva roky bez hnutí  ... Ale myslim si že jich mohlo být v tý vybavě tak do stovky. Mělo to stavitelnej podvozek i klimatizaci. O el. oknech a střeše ne´mluvim. Jak píšeš elektrika je špatná a do dnes se to francouzi nenaučili. Jednou jsem s tim předbíhal kolonu aut a vytočil jsem to nad 6500 otáček a to auto přešlo do usporného režimu  musel jsem povolit plyn a přeřadit nahoru a vše bylo v poho. Je to pecka benzíňák co má duši a musis umět jezdit. Žádná elektrika jen auto a ty. Mohl jsem to auto za 30t koupit ale investice by byli strašný.
Datum: 23. února 2009 22:26
 pouchaz> 4x4 s turbem je 405T16 což je ještě trochu jiná liga a docela rarita. To co máme doma je ta první verze Mi16 1.9 litru 158 koní při 6500 max. toč. moment při 5500 (pozdějš asi od roku 91 to byla 2.0 s nižším výkonem ale větším toč. momentem už při 4000 ) krásně zachovalá původem z CH .....jen teda ta elektroinstalace je taková "francouzská"
Datum: 23. února 2009 22:17
 Pardon přepsal jsem se byl to Peugeot Mi 16 4x4 turbo bylo jen v 205
Datum: 23. února 2009 22:08
 Já jezdím s fábii 1.4/16 V 101k za 4,9 litru  Stando to hrozně krosíš
Datum: 23. února 2009 22:03
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 benzinovy auto kterym sem jezdil za 5.5 na sto.....fiat seicento 1.0i...vmax 160....hruza pak dalsi ktery jezdi za minimum je felicie a 120 skodovka.....tak 8 na 100....taky zadna slava....
Datum: 23. února 2009 21:59
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 jak to nema 6Q tak to jezdi draze po dalnici pokud nejedes jen kilo.........
Datum: 23. února 2009 21:54
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 Kde je beru? ze zivota..... ale teda vesmes skusenost a autama 1.6 16V a 1.8 20V ......jo fáčko a felcka jezdi za osm.....to vim....
Datum: 23. února 2009 21:54
 to zdenekk : Máte Peugota 405 Mi16? Hezky to je dost dobrej motor. Měl jsem tu čest to řídit v 4x4 s turbem a to bylo nezapomenutelný. Pecka motor, ale dnes zachovalej kousek těžko najdeš. Tomu autu se nad 5000 ot moc líbí.
Datum: 23. února 2009 21:52
 pro mě ale neni auto jen spotřební věc pro dopravu z bodu A do B ..... takže na spotřebu seru a radši si poslechnu ten koncert benzíňáku při otáčkách nad 6000 ......... Stando, nevim kde pořád bereš ty hodnoty spotřeby...... náš rodinnej wagen (Peugeot 405 Mi16) jezdí při dodržování pravidel na dálnici za 8 l/100km ..... jasně že když se neudržíš a pořádně to solíš na plnej knedlík, tak můžeš počítal spotřebu v litrech na hodinu ...... motor má najeto přes 180 tis. a šlape jak švýcary.... a rozhodně to neni žádnej pomaloběžnej traktor.
Datum: 23. února 2009 21:30
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 nesnasim borce co udelali par motorů co tocili vic jak 7000,ani nevedi jak se jim to povedlo a myslej si ze rozumnej vsemu......to ze nekdo nema rad naftovy motory,je ciste jeho problem,ale bohuzel nafta je dnesni trend...lidi koukaj aby jezdili dlouho a levne...a kazdymu je tak nejak jedno jestli ma zrychleni z nuly na sto za deset nebo za sedm....hlavne kazdej resi,kdyz jede po dalnici prumernou 150 aby nemel okamzitou spotrebu 18 ale 6 litrů.....i ty blby emisni normy uz sou taky vyreseny...takze opravdu hulí jen mačeta a nebo čipovka..... prosim....benzinaky sou taky dobry....ale pokud si nekdy koupim neco v benzinu,tak staryho americkyho veterana na prilezitostny vyjizdky....nerak ze nejakej peknej Dodge Charge nebo Mustang by se mi nelibili,ba naopak.....to je ta americká krása a síla....asi jediny dedictvi z americkejch novodobejch dejin na ktery muzou bejt pysny....jinak nic nedokazali.....
Datum: 23. února 2009 20:55
 to josef605: musel jsem ho prodat když jsem šel na vejšku, měl jsem velký výdeje. Jinak na nějakých 18 kolech by vypadal moc hezky. Měl najeto přes 500t km. Jinak mikrospánek je svině...
Datum: 23. února 2009 20:20
 tak ten medvěd.je pěknej ale škoda že je to nafťák. dej mu ňáký elektrony aš budou prachy a bude pěknej,a k tomu tátovi,jel z noční a usnul.v osumdesáti do zdi.jezdil tak 11 let a nic,aš tet  .a že sem blb.to vim uš dlouho
Datum: 23. února 2009 19:40
 to josef605. ty ses fakt blb. Jak jsem napsal adasovi byl to slovní obrat. S plynem jsem ti chtěl jen ukázat, že ne jen nafta měla původně jinej účel. Ale koukám že tvoje inteligence na to očividně nestačila  . Jinak táta se šikula. A pro tebe foto, šetřil jsem na to od 14 let a koupil jsem si to za vlastní. http://pouchaz.sweb.cz/Mercedes/fotka1.jpg http://pouchaz.sweb.cz/Mercedes/fotka2.jpg http://pouchaz.sweb.cz/Mercedes/fotka4.jpg
Datum: 23. února 2009 19:32
 to pouchaz,je mi 16,a jak řikal adas,je ti 22 a za 20 let si nezažil auto co by v zimně nenastartovalo.a že si vlastnil mercedes.....nebyl náhodou na ovládání?a předplatný mi platit nemusíš to mam zaplacený.a s tim plynem to se ti nepovedlo,ve fáčku sme ho měli 3 roky jenže pře vánoci ho táta rosekal,motor byl místo řidiče
Datum: 23. února 2009 19:15
 to adas:  aha... 1000 MB je předposlední kvalitní auto z Mladé Boleslavy... Na to že se jich vyrobilo něco přes 400 tisíc už moc nejsou vidět, ale to jsme někde jinde.
Datum: 23. února 2009 18:12
Jméno: adas
IP: uživatel4606
 to celý to souvětí se týká škodovek moje MB je škoda 1000MB
Datum: 23. února 2009 18:05
 to adas: Ber to obrazně. Není to třeba 20 let ale 17... to byl slovní obrat. Jinak jestli ti MB se 150t nejede, tak je někde chybka. Co je to za motor?
Datum: 23. února 2009 18:01
Jméno: adas
IP: uživatel4606
 Páni, fakt odborník vedle odborníka. Tak já se taky přidám, kdyby se na benzinový motory používaly stejný materiály jako na dehet, tak vám taky natočej mnohem víc. Motor vpořádku když ho chytneš pod krkem tak kouřit nesmí, to že hulí jakprase je tím že to auto ve městě nedostává na prdel s potřebuje se vypálit, běžně se takhle před emisema auto musí vytáhnout a chvíli držet pod krkem, vypálí se ten bordel v laufu a nekouří. Jestli hulí stejně tak tam může bejt moc nafty (viz načipovaný ochcávky na 100kw nebo kolik tam cpou).
Vyjíždění nádrže do sucha, občasný nasátí vzduchu a zavzdušnění systému taky není to echt gold.
Zamrzání je celkem běžnej jev, známej tak jednou za dva roky na XC90 a opravdu do toho žádný svinstva neleje, ale z to můžou pumpaři, ne ten motor.
pouchaz ®: Je ti 22 a za 20 let jsi nezažil naftu co by nenastartovala v zimě, sakra co je to za blábol?
a škodovky 1000, 100, 110R najezděj dost? Proč se teda za komunistů běžně dělala generálka nebo dával novej motor po 100 000km? Moje MB má 150 000 a línější auto jsem nezažil, nějákej ten kousek najede 300 000, ale to už fakt snad ani není motor 
Jinak naftu fakt rád nemám, ale kdybych jezdil dálky tak bych se k ní ponížil.
A ty závody viz Le mans a kde ještě vůbec "vyhrávají" zkoušeli jste si někde najít pravidla a trošku se o to zajímat? Ty nafťáky tam mají mnohem mírnější pravidla než benzín, takže mají mnohem lepší podmínky.
Datum: 23. února 2009 17:53
 to josef605: Kolik ti je 15-16? ví asi ne... Víš ty chytráku na co používal třeba plyn? A dneska ho Subaru STi montuje na objednávku to svych nejostřejších verzí a to jen proto že je lepší než benzín. Takže další debilní argument.  Kluku ty ses špatnej, nemáš argumenty tak klidíš pole. Možná se nad tebou slituji a objednám ti nějaký předplatný na časopis o autech aby ses o tom něco alespoň teoreticky dozvědě. Jinak já jsem do nedávna vlastnil Mercedes.
Datum: 23. února 2009 17:50
 hoši nebudu se sváma hádat ale asi nevíte co to nafta je,a pouchaz:to tvůj táta má najeto hodně málo,a škodovkou sem jel několikrát,jel sem i ničim jinym,nemužu za to že ty jezdíš v trabantu a představuješ si jak je no naká 1.9TDI.a je vidět že toho moc neznáte ani jeden vo naftě nevíte co se dřív dělalo s naftou a co se s ní dělá,tet,ale seru na vás,s holkama se nehádam
Datum: 23. února 2009 17:41
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 me to rikat nemusis....u nas jezdi jedna 205 1.8XRD a ma natocino 1.3mega...este ani nezere olej.....u starej naftaku je to normalni ze najedou mega jak nic....spis ta kasle to nevydrží   u benzinaku sou to vyjimky......ktery nepotvrzujou pravidlo! kdyz mas na benzinu natocino 300 tkm tak uz je to pred smrtí....
Datum: 23. února 2009 16:16
Datum: 23. února 2009 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 a kdyz se obcas svezu na levnej kerosin za 10 korun litr,tak mam vsechno tak dokonale vycisteny,ze palivovej filtr menim jednou za 100 000km  to je to kouzlo starejch atmosferáků v nafte
Datum: 23. února 2009 14:49
Jméno: standa
IP: uživatel5372
Datum: 23. února 2009 14:46
 zdenekk: existujou, to vím ale už několik desetiletí se nedělají. Videl jsem to auto na vlastní oči a přál bych ti vidět co se děje když to auto startuje v 10 nad nulou.  Jo a jeho spotřeba při prvních 5 km jízdy je 200 ne 100  . Zajímalo by mě kdybych ti postavil dvě moderní auta vedle sebe tak poslechem nepoznáš mezi nima rozdíl. To že nafta čoudí je vlivem uprav a unaveností motoru...
Datum: 23. února 2009 14:19
 to je marný tady........ ropáky prostě smrdí snad s vyjímkou novýho Volva ... to jsem viděl a ikdyž to byl nafťák tak nesmrděl, ale zbytek...... i když je to auto nový a trochu se tomu naloží, tak z laufu lítaj brikety.......ale ono na vás dojde.......až se zase zpřísní emisní normy na pevný částice. pouchaz> benzínový náklaďáky existujou a jezdí - v Rusku........Si snad budu muset pořídit pořádnou ameriku s pětilitrem V8, jen abych nasral zarputilý uctívače dechtu a Busíka.
Datum: 23. února 2009 14:13
 socky
Datum: 23. února 2009 14:08
Datum: 23. února 2009 14:07
 standa:toho blba si nech,blbej si dost.a je jasný že auto se musí nechat ohřát dycky.a nevim co si kde zalech ty.a jestli seš tak chytrej jak tu ukazuješ tak mi řekni proč se nejvíc ničí motory,kdyš je tam málo benzínu nebo nafty,je jedno čeho,prostě paliva.
Datum: 23. února 2009 13:50
 pouchaz: je vidět že o nafťákách nic nevíš,nafta špatně startuje a proč si myslíš že se do traktorů leje v zimě trochu benzínu?no??aby nezamrzla nafta,a je vidět že si nikdy neseděl v kamionu nebo si nelmluvil s někym kdo ho má,kdyby si viděl jak to žere tak by si se posral.
Datum: 23. února 2009 13:48
Jméno: bady
IP: uživatel2749
 lukawe 555 lopatky jsou v pořádku to máš pravdu dělá to interkolerní hadice taje za turbem.je prasklá a vurčité rychlosti zustane vyset turbo jak zastavíš tak se to dá donormální polohy a valíš dál.
Datum: 23. února 2009 13:44
Datum: 23. února 2009 11:43
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 znam cloveka,kterej se uz pres dva roky pokousi rozbit motor u sluzebniho Partenra 1.9D....tomu autu neskutecne ublizuje a furt to jede....nejde to rozbit....jedine snad vypustit olej   aby se to zadrelo..
Datum: 23. února 2009 11:25
Jméno: standa
IP: uživatel5372
Datum: 23. února 2009 11:21
 josef605: nejde o to že by se posral z toho jak to žere, ale z toho že v tom nemá sílu  . Jinak za 20 let se mi nestalo že bych zažil naftu co by nenastartovala v zimě  . Pokud tankuješ kvalitní naftu tak ti nezmrzne takže není důvod třeba v -20 nastartovat.
Datum: 23. února 2009 10:44
 já nenapsal že oddělal dva nafťáky,že oddělal jednoho a s druhym jezdí doteď.a nafťáci v zimě špatně startujou kdyš ho nemáš v garáži,prostě auto na naftu rovná se traktor.a nevim proč do toho pleteš kamiony kyš se bavíme o autech,je jasný že kdyby kaion jezdil na benzín nak by se asi posral jak by mu to žralo
Datum: 23. února 2009 10:38
 to standa: hele na starý nafty od Mercedesu mi nešahej  . Kde by byly naftové motory nebýt MB. Samozřejmě že 30 let stará nafta nebude mít kultivovanost nového motoru. Ale ber že ty auta mají mnohokrát míč na krku a někdy i dva. Já měl v MB diesel auto bylo z roku 1995 a když se zahřálo tak si nepoznal rozdíl mezi benzínem.
Datum: 23. února 2009 10:35
 to josef605 : No o tobě vypovídá hodně už jen to srovnáváš moderní turbo diesel a škodu 100, 1000.  Jestli to bylo myšleno jako vtip tak super. Prosím tě proč taxikáři jezdej s naftami? Proč jsou nákladáky na naftu? Zkus se nad tím zamyslet, pokud na to nepříjdeš tak napiš, rád ti to světlím.  Jestli tvůj kamarád odrovnal dva naftáky tak bud to byli auta před smrtí nebo s prominutím je chyba u kámoše. Netvrdim, že je benzín špatnej mám ho rád, jen mi vadí tahle demagogie kolem nafty. Něco si o tom přečtěte, vyzkoušejte v praxi a pak až se zapojujte do diskuze.
Datum: 23. února 2009 10:31
 dobře,vemu renaulta scénica 1.6 16V 66kW.spotřeba 5-5,5l.je to bratra auto,jezdí s tim denně těch 190-200 do práce a zpátky.jezdí takle uš dva roky a motor pořád drží,myslíš si že by to nafťák vydržel?naftak by to nevydržel,ale taky jak kterej,kámoš měl audinu 1.9TDI woddělal jí hned a tet má golfa IV taky 1.9TDI a drží,taky záleží v jakym stavu to auto má motor když ho koupíš.naftai benzín má svoje výhody i nevýhody
Datum: 23. února 2009 10:24
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
Datum: 23. února 2009 10:14
 tak to bych teda neřek,kdyš ti škodovka nežere volej tak nesmrdí a nehulí vůbec
Datum: 23. února 2009 10:10
Jméno: standa
IP: uživatel5372
Datum: 23. února 2009 10:08
Jméno: standa
IP: uživatel5372
Datum: 23. února 2009 10:06
 to že benzín nenajede tolik co nafta je blbost,nevim kod to tu psal že nafta patří do traktorů a ne do aut...tak měl svatou pravdu.nafta do auta?dyt kdyš to nastartuješ na parkovišti tak okolo neni vidět,smrdí t jak svině a o to má katalyzátor.prostě do auta nafta nepatří,rači budu chodit pěšky neš jezdit nakym autem na naftu.a stando,podívej se na škodovky.myslim 100,110R,1000 ty maj nalítáno kurva dost na benzín a pořád jezdí!!!
Datum: 23. února 2009 10:04
 to zdenekk: Benzínák ti nikdy nenajede tolik co nafta. Nikdy, není to ani technicky či konstrukcně možný. Jinak můžeš mi říct o jakých nerovnocených pravidlech mluvíš? Rád se poučím. Až pojedeš 200 km/h se spotřebou 7 litru s benzínem tak řekni.
Datum: 23. února 2009 8:04
 motor> srovnatelný výkony rozhodně nemají....... se podívej na výkon turbodieslu a turbobenzinu se stejným zdvihovým objemem.
Datum: 22. února 2009 23:31
Jméno: motor
IP: uživatel680
 dneska už maj naftaky srovnatelny vykony jak benzin tak nevim co lidi maj proti naftě
Datum: 22. února 2009 22:35
 kecy o menší životnosti benzíňáků jsou jen mýtus a jawaracing50 to jen potvrzuje.......pouchaz> když se udělají pravidla nerovnocenný pro benzín a dislák, tak se neni čemu divit ......nafta prostě nemá ve sporťáku co pohledávat.......Nic na světě mě nepřesvědčí abych si koupil auto na naftu, to radši budu chodit pěšky.
Datum: 22. února 2009 22:29
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 hoši na felicii na te starši mi to děla,že prostě když zpomalim asi na 30 kmh nebo tak ,tak mi přestanou svitit světla.. čim to je?
Datum: 22. února 2009 21:59
 to standa neni pravda ze se ti s benzinem nepovede natocit milion kilometru vim o lade myslim 12 nebo 13 proste klasickej zigul a mel asi milion a pul a pak se prerval rozvodovej retez a potkaloseto tak to zahodily jinak by jel porad kdyby se vcas vymenil byl totiz puvodni
Datum: 22. února 2009 20:49
 je možný ta váha vzduchu. Nám to dělalo, že cukala a jako by ztrácela výkon. Skočte si na diagnostiku, tam vám to za pár korun s jistotou řeknou.
Datum: 22. února 2009 20:28
 zdarec prosim pripojim to sem máme dom a octavii jedničkové řady octavia combi 2001/2002 1,9TDi 81kw-110k jede do 130 potom prestane jet musím uplne zastavit potom se tam neco prepne do nuzuveho režimu a zase jede nevíte co je to za vadu??ty natáčecí lopatky na turbu sou uplne ok nejsou zaseklý poradte
Datum: 22. února 2009 20:25
 to zdenekk: no nevim kde jsi na to přišel. Prodej nových a použitých aut ovládají naftová auta. Okruhové závody kam byli připuštěny naftové auta vyhrávají ty. Takže nějak to "tvé" heslo postrádá smysl...
Datum: 22. února 2009 19:57
Jméno: Standa
IP: uživatel5366
Datum: 22. února 2009 19:56
 Nafta patří do kamen nebo do traktoru, né do auta! Kdo to má čuchat ten puch. Ble.....
Datum: 22. února 2009 19:49
 to frikulin : Ono PD motory jsou totiž už zastaralé, spotřeba už není to co byla u klasického TDI a hlavně spolehlivost, ale ten ZVUK. To je jak nestartovanej traktor. VW konečně pochopil, že ty jejich motory 2.0 TDI -PD jsou špatný. Současný 2.0 TDI -CR to už je motor, tichej, moderní spotřeba na urovni. Ale 66 kw A 81 Kw to jsou pro mě legendy dieslu  i když můj ex mercedes byl lepší  . Jinak jak napsal frikulín ono dneska je jedno jestlo to je 66 nebo 81 ceny jsou stejný a 81 u O1 má vzadu kotouče.
Datum: 22. února 2009 19:32
 to standa: TDCI od Forda ( 3 roky s tim jezdim), jejich vada byla, že byli hodně náchylný na kvalitu český nafty. Ona všeobecně česká nafta je hodne špatná a má malou "mazivost". To mělo za následek zadírání čerpadel a následné "ucpávání" trysek. To bylo vyřešeno v 7/2003 od té doby jsou již motory "relativně" spolehlivé a tímto neduhem již "netrpí". Myslim, si že takovej motor 2,2 TDCI je neuvěřitelnej. A TDCI = HDI
Datum: 22. února 2009 19:27
 66kw automat řikám že mám teď....  Předtim sem měl manuál to PD a předtim 66KW...  Tak různě se povedlo vystřífat dost tdi v průběhu pár let...
Datum: 22. února 2009 19:25
 Proč by měli bejt PD k smíchu..  Dneska se k tomu zase škodovka vrací....  I když je pravda že ten golf 74Kw mě sral nejel a žral...! Mám těmahle motorama taky najeto dost...(prakticky od 18 sedim jen v TDI) a 81 je někde jinde....! To je prostě můj názor...! A když motor tak proč ne 81Kw..? Cenově se už nelišej jde to slušně načipovat a docela ty motory držej....! 66Kw to už dneska bzrdíš provoz (i když to teď v automatu mám....ale automat je trochu něco jinýho....to upaluje docela slušně....i když mě to sere...  )
Datum: 22. února 2009 19:23
Jméno: Standa
IP: uživatel5366
 a hlavne pri 140km/h na dalnici mas okamzitou spotrebu 3.5-4litry.....s benzinakem v 1.6 i 16V pojedes stejne s okamzitou spotrebou 12-15litrů..... ale me se u tech 81kW hlavne libi jak jede odspoda....to je proste supr....
Datum: 22. února 2009 19:21
 A propo ty srovnáváš 66 v automatu a 81 manuál ?
Datum: 22. února 2009 19:21
 Nevim no mám na obou motorech najeto cca 30tkm a žádnej zásadní rozdíl tam není. Ono to není vše jen v motoru ale i tím kdo sedí za volantem  . Co se týká motorů, které mají "příponu" PD, tak ty jsou jen k smíchu  . Pamatuju si váhu vzduchu ještě za 12tkč  .
Datum: 22. února 2009 19:20
Datum: 22. února 2009 19:15
Jméno: Standa
IP: uživatel5366
 audi ma drahy dily,nemam audi rad.....a u oktavek je vseobecne znamo,ze silnejsi motory lip jedou a statisticky vic drzej....jinak i ta 66kw je dobra...no jak rikal Pouchaz......a spotreba okolo 5 litru je uzasna,na to jak to jede......at je to golf nebo oktavka....Monty nevim na co si narazel   Naftaky podstatne min zerou nez benzin,takze i s o korunu drazsi naftou jezdis furt o dost levneji ....no a bejva takovy pravidlo ze u tehle TDi od wolksvagnu se ve 150 000km dela turbo....no...ale tak zase se o tom vi a muzes s tim pocitat pri koupi ojeteho vozu..... hlavne nekupovat motory dCi a TDCi pokud chces vic jezdit nez platit servis....to je hlavne renault a ford.....
Datum: 22. února 2009 19:14
 Ahoj, dost se zajímám o auta. Jestli chces motor od VW- group tak je jedno jestli to bude ta 66, nebo 81. Liší se pouze turbem, u 81 kw má turbo variabilní nastavování lopatek. V praxi nepoznáš rozdíl mezi 66 a 81kw. Liší se to lepší, zrychlením cca o 1s a maximální rychlostí max o 10 km za hodinu. Řekněme si, že tu maximálku mockrát asi nevyužiješ. Co se týče spolehlivosti tak tak je na stejný úrovni, takže v tom problém nehledej. Co se týká spotřeby tak ta je u 81 kw cca o 0,2 litru větší. Jestli budes kupovat tento motor od audi tak nebudeš řešit problém jako vadná váha vzduchu. Jestli to bude škoda nebo vw tak se na tento problém připrav. Mášli nějak dotaz tak se zeptej mám zkušenost s oběma těmito motory.
Datum: 22. února 2009 18:57
 protože srýček asi vlastní ropnou rafinerii... nic proti
Datum: 22. února 2009 18:41
|



|