Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 20:34
Jméno: David.K
IP: uživatel2215
 tak starsi je hezci ale kdyby mi nekdo nabidl abych se projel na tom novym tak bych asi nebahal.. zajima me jak to jede
Datum: 30. prosince 2008 20:34
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to vis ze koupily...jedna polovina vyroby je vyrabi legalne...druha produkce ale bude klasicka cinska kopirka
Datum: 28. prosince 2008 17:07
 hosi ja si teda myslim,ze ,,zlatej" starej ceskoslovenskej fichtl ho prezije,vydrzi vic a hlavne je orig.oproti new je to zlatej stroj a ten new je sracka
Datum: 28. prosince 2008 16:41
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Myslíš že čína koupila licenci na Honďácký motory  Moc bych tomu nevěřil. myslíš že tuhle velmoc někdo donutí respektovat průmyslové vzory a autorská práva?
Datum: 28. prosince 2008 16:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 co se tyce toho motoru Honda Monkey tak uz je taky par let starej, neni spatnej ale musi ho vyrabet dobry vyrobce, coz Cina, jelikoz koupila na nej licenci, to kvalitu nema a nahrazuje to kvantitou a levnou vyrobou...jinak co si budem povidat Jawa na to bohuzel nema ani kapital ani tovarny a sice by to vyrabel kvalitnejc ale o dost draz pac cinskou vyrobu jen tak negdo nedozene avsak kvalitu predci snad kazdy...jde o to jestli by si to jeste za vyssi cenu negdo koupil...i sel bych do toho gdyby to bylo povedeny retro ale na to proste Jawa nema...skoda, me ovsem staci legenda jmenem fichtl...
Datum: 28. prosince 2008 13:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 věřte tomu, že kdyby to byl ryze český projekt jawy, tak by to vypadalo podstatně jinak a nejspíš bych to měl rád, ale tuhle zasranou čínu nemužu ani vidět........ je to naprasto stejnej rám a motor jako je betka nebo twishot od kentoy a je to prostě čínská pomsta...... měl to být podle mě jen takový marketingový tah, aby se ty čínský sračky co nejvíc rozšířili!!! bylbych rád, kdyby jawa něco takovýho dělala ale ne čína........ jo a ještě známej má tu kentoyu a motor je celkem dobrej(koncepce honda monkey), ale to je tak jediný......provedení samotnýho rámu a věcí okolo je STRAŠNÝ AŽ DĚSIVÝ!!!!! všechno se rozpadá pod očima......nehoráznost, ale nebudu se rozčilovat a jdu se rači svést na skutečný JAWĚ mějte se
Datum: 28. prosince 2008 13:20
 prostě mi si to radši spravíme doma sami, apak máme vetsi požitek z jizdy.. jiní si to koupí a jezdi.. jakmile se to pokaka, takk to prodají, nebo zpraví za neskutency prachy
Datum: 28. prosince 2008 12:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a vubec pionyri sou kapitola sama pro sebe jako kazda velka legenda...navic je to pro ne hamba ze sem si daval o desitky let mladsi padesatky jako treba skutry a simaly bo mopedy na svy 21...i jedno enduro  zaseklo se ve skarpe...ale nemuzem je nutit vyznavat stary fichtly jako oni nuti nas kupovat si ty novy splacaniny...kazdej ma jinej vkus...
Datum: 28. prosince 2008 12:41
 jo a proč to tak jelo?? trocha jinej předsith.. v nízkejch zaprd ale ve vysokejch bacha bacha xD...
Datum: 28. prosince 2008 12:40
 no to aj ta 555.. akcelerace jak prase ana 70 se to dá taky vytáhnout... onehdásem vytáhl aj s 12 kolcem 70!!
Datum: 28. prosince 2008 12:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 este k tomu vykonu: nedivim se ze by ho mustang natrel, ma sice novejsi technologie ale gdybby se mustaf splasil tak by ho dal (na papire sou prakticky nastejno akorat ten paskvil vazi vic)...takze i papirove by na neho mel...
Datum: 28. prosince 2008 12:34
 právě... prostě to se nedá srovnávat 50 let vývoje! sám mám doma jednoho dědu 50 letyho no kecám je mu 49 ale za par dni 50  a musím říct, že na to, jak je to starý, to lítá jak svina! většinu skůtrů si to dává jak nic! Prostě nejlepší 50!! A když užje nějaká 50 výkonná, tak se často sere.. toto, kdybych si měl koupit toho new pionyra, tak těch 25 tisic si radsi koupim za pět 555 aj s paírama, a pak za těch 20 zrenovuju! Bylo by to o dost cenější než si koupit čísnkýho šunta... Zlatá Jawa, a jak dopadla chudera  svine komunisti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 28. prosince 2008 12:34
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 dovolte abych se taky pripojil...kazdy stroj ma sve vyhody a nevyhody...vyhody toho paskvilu s jedinym stejnmy a to je nazev - je moderni, to se mu nemuze uprit, ma 4kvalt a je pry pojaty v "retru"...ale to sou jediny vyhody, tech nevyhod je proste more - gdyz chteli delat motorku na pocest pareza tak toho pareza by si museli jedine prostudovat, uz jenom dat tam 4taktni motor je bota jak svin, navic ze to jede 30 ve dvou do kopce nic neni oproti 550 kera byla na kopce prebornik, 555 byla pak proste misitr a ostatni verze sli spis do rychlosti (viz upocenej mustaf ve dvou do kopce ale na rovince nezpoutanej dabel), pak to ze se vyrabi v cine, nu prvni parezy byly taky delany dle nejnizsi ceny a mely dost porcuh obvzlaste prvni generace 550 ale secko Jawa vyresila a jeste reditel udelal tak hezke gesto, chtel bych videt cinany jak si nechaj vozit ty svy kyce zpatky v ramci garancky na opravu pac tady si v tim vetsinou newi rady (autorizovany servis to prakticky neumi a gdo si to spravi doma tak ztraci zaruku jakozto neodborny zasah)...cili nejsem s tim spokojen, jel sem gdysy na tom samem motoru, taky newim v cem se to montovalo (asi u Robiho, tezko rict nezajmam se o ne) ne ze by to jelo spatne ale melo to opravdu sve mezery a hodne by se toho dalo zlepsit (narozdil od Mosquita kerej byl dobrej, taky to byl 2T)...a starej Pionyr - nevyhody - tak to se tezko rika, maloco bych nasel mozna by se i neco naslo (jako kupr. problem s bzucakem a jeho baterkou) ale jinak to byl spolehlivy stroj...a vyhody? sand ve vsem oproti tomu novemu...nema takovy vykon (oprotiu 2,6 kW je to rozdil jen tech 1,1 kW) ale odstupnovanej byl dobre takze prevodovka tez dobra...a navic nelze porovnavat tak stary stroj a vubec tak popularni s takovym 6 mesicnim upechanym vyliskem jako je New Pionyr...chtel bych ho videt za pul stoleti nebo minimalne za dvacet let jestli se to vubec postavi na nohy pokud se to do te doby nerozesype...cili rozhodnuti - byl to hezkej napad ale spatny vysledek, no co se da delat...ale at mi aspon nerikaj ze gdyz parez je legenda ze nstupuje legenda nova a to New pionyr, to je blbost...
Datum: 28. prosince 2008 12:26
 nechci vám kazit radost.. ale jezdí to celkem dobře.. aj na 4 do kopca ve dvou ve 30 to jelo... kámarádovi e v tom sekl plovák.. bál se to opravit sám doma, a tak to dal do servisu... má to tam tak minimálně měsíc... a mě se to nelíbí výbec fuj cely tento projekt je na exkrement... ale viděl z vás někdo na netu tu Jawu Duck???
Datum: 28. prosince 2008 11:50
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no zas tak drahý to neni přeci jenom je to 4takt me se docela líbý
Datum: 28. prosince 2008 10:59
Jméno: Standa
IP: uživatel4856
 tohle neni zadnej pionyr...je to obycejne upravena TMEC Betka k výročí jawy....nechtel bych to! 50 ve 4T   to musi bejt jízda  uz to neni fichtl....
Datum: 28. prosince 2008 10:48
 nj, new fichtl, myslím, ze ten motor je stejnej jak na Betce, s tim sem jel a docela good, ale vzhledově nic moc, a moc drahý, zlatej starej pařez
Datum: 28. prosince 2008 10:42
Jméno: Rixiki
IP: uživatel291
 nj hodně veci na tom ale vůči originálu posr*** třeba tlumiče,to tacho je na přez d****zadní světlo atd to by se sem všecko nevešlo
Datum: 28. prosince 2008 10:00
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 No já ti nevím, ta maximálka uvedená u inzerátu je asi pěkná pohádka ne? Předpokládám že tam je 50ccm čytřtakt co se dával do jiných jawek.. kdysi jsem na tom motoru jel, tuším robby se to jmenovalo. Vůbec to nejelo a když jsem majitele nechal projet na mustangovi, tak se nasral a překopal ten motor na 110ccm... až pak byl spokojenej  . JInak design je podivnej, ale tohle retro se teď nějak podivně nosí.. holt designéři tápou, bo je vkus lidí už přemírou zboží pralyzován... Mě spíš přijde divné že tahle serie vyšla na počest prvního pionýra a prý podle typu se jich vyrobí 555kusů jenže první typ nebyl 555 ale 550
Datum: 28. prosince 2008 9:55
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Ty Adame,něměl ty jsi podaný inzerát,že koupíš nějaké díly na fichtla?
Datum: 28. prosince 2008 9:29
 kazdy ma jinej vkus ,bez toho plexiskla by byl lepsi ,ale jinak je to podle me dobrej a peknej namakanej stroj ale za ty penize ?
Datum: 28. prosince 2008 0:52
|



|